معرفی سایت خرید عمده حافظه جانبی

0
241
خرید عمده حافظه جانبی
خرید عمده حافظه جانبی در فروشگاه ایویز با پایین ترین قیمت مناسب است

خرید عمده حافظه جانبی از پنل فروشگاهی ایویز

تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات از جمله فلش مموری، کارت حافظه و انواع هارد همیشه فروش بالایی دارند؛ چرا که افراد برای انتقال فایل‌ها یا آرشیوسازی به حافظه جانبی نیاز خواهند داشت. با خرید عمده حافظه جانبی در انواع مختلف آن، بهترین تجهیزات ذخیره سازی را عرضه کنید تا مشتریان، فروشگاه شما را برای خرید انواع حافظه جانبی و تجهیزات ذخیره سازی انتخاب کنند.

انواع حافظه جانبی چیست؟

حافظه جانبی همان طور که از نامش پیداست، حافظه‌ای است که در کنار حافظه داخلی دستگاه‌های مختلف استفاده‌ می‌شود. حافظه جانبی گوشی‌های موبایل و دوربین‌های عکاسی انواع کارت‌های حافظه SD هستند که در ظرفیت‌های مختلف‌ می‌توان آنها را خریداری کرد. حافظه جانبی سیستم‌های کامپیوتری‌ می‌تواند فلش مموری‌های مختلف، هاردهای اکسترنال، حافظه SSD اکسترنال و موارد دیگر باشد. افراد با توجه به نیازی که دارند، حداقل به یکی از انواع حافظه‌های جانبی نیاز پیدا‌ می‌کنند.

خرید عمده انواع حافظه جانبی از ایویز با ارسال سریع

خرید عمده حافظه جانبی و انواع مموری کارت

اگر فروشنده گوشی موبایل هستید یا دوربین عکاسی و لوازم جانبی آن را به فروش‌ می‌رسانید، حتما انواع مموری کارت یا کارت‌های حافظه را در فروشگاه خود عرضه کنید. بیشتر کاربران موبایلی و خریداران دوربین‌های عکاسی به کارت‌های SD برای ذخیره اطلاعات خود نیاز دارند. این کارت‌ها تنوع زیادی دارند که پرفروش‌ترین آنها را در ادامه معرفی‌ می‌کنیم.

انواع کارت حافظه SDHC

این نوع کارت‌های حافظه که در دستگاه‌های مختلفی قابل استفاده هستند با ظرفیت 2 گیگابایت تا 32 گیگابایت تولید‌ می‌شوند. SDHC مخفف Secure Digital High Capacity است و محصولاتی که در این دسته قرار‌ می‌گیرند، کیفیت بالایی برای ذخیره اطلاعات دارند.

انواع کارت حافظه SDXC

کارت‌های حافظه SDXC که مخفف Secure Digital Extended Capacity هستند با فناوری خاصی تولید‌ می‌شوند و‌ می‌توانند بین 32 گیگابایت تا 2 ترابایت ظرفیت داشته باشند. این مموری کارت ها برای افرادی که نیاز به حافظه جانبی برای ذخیره فایل‌های حجیم دارند، مناسب‌تر است.

انواع کارت حافظه microSD

از بین محصولات متنوعی که به عنوان تجهیزات ذخیره سازی‌ می‌شناسیم، فروش عمده حافظه جانبی میکرو SD همیشه پرطرفدارتر بوده است. این نوع کارت‌های حافظه، پرکاربردترین انواع کارت‌ها هستند که کاربران موبایلی از آنها استفاده‌ می‌کنند. همان طور که از نام این مموری کارت‌ها پیداست، نسخه کوچک شده کارت‌های SD محسوب‌ می‌شوند.

خرید عمده گلس از ایویز

خرید عمده حافظه جانبی و انواع فلش مموری

به جز کارت‌های حافظه که در ابعاد بند انگشتی طراحی‌ می‌شوند، فلش مموری‌ها نیز از پرفروش‌ترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات هستند که اجازه‌ می‌دهند فایل‌های مختلف را همیشه همراه داشته باشیم. فلش مموری‌ها در بین لوازم جانبی از پرفروش‌ترین اقلامی هستند که هر فردی حداقل به یکی از آنها نیاز دارد.

فلش مموری‌ها در تنوعی فوق العاده از ظرفیت، طراحی ظاهری و برند در پنل ایویز در دسترس شما هستند. برای خرید فلش مموری بهترین مارک‌های بازار از جمله Lexar، Kodak، HP، ADATA، سیلیکون پاور و برندهای دیگر بازار، کافی است از منوی ایویز وارد بخش «رم، فلش، هارد» شوید و با توجه به برند یا ظرفیت فلش مموری، سفارش عمده خودتان را ثبت کنید.

فلش مموری‌ها از آنجایی که به راحتی قابل حمل بوده و توسط دستگاه‌های مختلفی از سیستم صوتی اتومبیل گرفته تا تلویزیون و لپ تاپ‌ها شناسایی‌ می‌شوند، پرکاربردترین تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات هستند. با فروش این محصولات در فروشگاه خود،‌ می‌توانید سود خوبی را تجربه کنید.

خرید عمده حافظه جانبی از ایویز
خرید عمده حافظه جانبی از ایویز با گارانتی معتبر اضافه شده است

خرید عمده حافظه جانبی اکسترنال

برای افرادی که نیاز به یک حافظه جانبی حرفه‌ای‌تر برای ذخیره اطلاعات دارند، هیچ چیز به اندازه هارد رضایت بخش نیست. بسیاری از افراد برای آرشیو فیلم و سریال، ذخیره کردن داده‌های حجیم، آرشیو موزیک و بسیاری از اهداف دیگر به سراغ خرید انواع هاردهای SSD و اکسترنال‌ می‌آیند. این تجهیزات ذخیره سازی معمولا ظرفیت بیشتری نسبت به فلش مموری و کارت‌های حافظه دارند و برای مشتریان حرفه‌ای و متخصص در یک شاخه، انتخاب ایده‌آل‌تری هستند.

فروش عمده هارد ویکومن Vicco man

برای خرید عمده انواع حافظه اکسترنال ویکومن،‌ می‌توانید وارد پنل ایویز شوید. این برند آمریکایی و قدیمی، در تولید تجهیزات ذخیره سازی تخصص دارد و محصولات خودش را با کیفیت و استانداردهای جهانی روانه بازار‌ می‌کند. هاردهای اکسترنال ویکومن به دلیل کیفیت بالا، تنوع در ظرفیت و قیمت مناسب همیشه از پرفروش‌ترین تجهیزات ذخیره سازی بوده‌اند.

انواع هارد وسترن دیجیتال Western Digital

وسترن دیجیتال نامی است که نیاز به معرفی ندارد؛ با خرید عمده حافظه جانبی و انواع هارد WD، مشتریان خودتان را همیشه راضی نگه‌ می‌دارید. این برند پرطرفدار و معتبر، تنوع فوق العاده‌ای از محصولات ذخیره سازی اطلاعات دارد که‌ می‌توانید با توجه به نیاز مشتریان خودتان، بهترین انتخاب‌ها را از پنل ایویز داشته باشید و باکیفیت‌ترین حافظه‌های جانبی را عرضه کنید.

سفارش عمده انواع هارد ای‌دیتا ADATA

یکی دیگر از برندهای پرفروش دنیای حافظه‌های جانبی، برند ADATA است که محصولات متنوع آن در دسته بندی‌های مختلف پنل ایویز در اختیار شما قرار دارد. از محصولات این برند شناخته شده همیشه استقبال خوبی‌ می‌شود و افراد زیادی این برند را یک برند مطمئن، به خصوص در زمینه هاردهای اکسترنال‌ می‌شناسند.

از کجا باتری موبایل عمده بخریم؟

فروش ویژه حافظه جانبی با بهترین قیمت از ایویز

برای خرید عمده حافظه جانبی با قیمت مناسب و کیفیت عالی، هیچ جا را به جز پنل ایویز نگردید! در ایویز علاوه بر این که تنوعی کامل از انواع حافظه‌های جانبی را برای شما فراهم کردیم، سبدهای ویژه حافظه جانبی را هم طراحی کردیم تا بتوانید محصولات متنوع را به صورت یک پکیج خریداری کرده و فروش بیشتری را تجربه کنید.

سبدهای ویژه حافظه جانبی ایویز شامل انواع فلش مموری‌ها، کارت‌های حافظه و هاردهای اکسترنال‌ می‌شود. این سبدها را‌ می‌توانید با قیمت‌های استثنایی تهیه کرده و با فروش آنها سود بیشتری را تجربه کنید. برای مشاهده و بررسی سبدهای حافظه جانبی کافی است از منوی بالای سایت و بخش «رم، فلش، هارد»، گزینه «سبدهای ویژه حافظه جانبی» را انتخاب کنید. این سبدها علاوه بر این که قیمت مناسبی دارند، اغلب همراه با هدیه طراحی شدند تا بیشترین سود را از خرید عمده حافظه جانبی ایویز داشته باشید.

مجموعه ایویز به عنوان بزرگ‌ترین تامین کننده لوازم جانبی در ایران، امکان خرید عمده انواع فلش مموری، کارت حافظه، هارد و… را برای شما فروشندگان محترم فراهم کرده است. تمامی محصولاتی که در پنل فروشگاهی ایویز به فروش‌ می‌رسند با گارانتی و ضمانت اصالت کالا همراه هستند. ایویز کنار شماست تا بهترین کیفیت‌ها را با کمترین قیمت خریداری کرده و کسب و کار خودتان را رونق دهید؛ پس معطل نمانید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید