راهنمای خرید ساعت هوشمند

0
151
خرید ساعت هوشمند

ساعت هوشمند در سال‌های اخیر توانسته به محبوب‌ترین و پرکاربردترین گجت پوشیدنی بازار تبدیل شود. خرید ساعت هوشمند، که بتواند هم نیازهای ما را برطرف کند، هم دوام بالایی داشته باشد و هم شیک باشد، برای بسیاری از ما جذاب است. برندهای تولید کالاهای الکترونیکی بر سر سهم بیشتری از بازار خرید و فروش ساعت‌های هوشمند، رقابت تنگاتنگی با هم دارند. محصولات برندهای اپل، سامسونگ، شیائومی و هوآوی به دلیل کیفیت بیشتر و امکانات بسیار خوب، پرفروش‌تر از سایر برندها هستند. اما تنوع بسیار بالا در این بازار برخی اوقات باعث سردرگمی افراد برای انتخاب مدل ساعت هوشمند می‌شود. در ادامه با ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند برندهای گوناگون آشنا می‌شویم و می‌بینیم که کدام مدل از این برند در صدر انتخاب خریداران قرار گرفته است.

چگونه یک ساعت هوشمند انتخاب کنم؟

وقتی به وب سایت‌های فروش این کالا سربزنید ممکن است در نگاه اول از دیدن این همه برند با این همه مدل‌های متنوع شگفت‌زده شوید. انتخاب بین از این همه تنوع ممکن است بعضی از ما را دچار سردرگمی کند. مهم‌ترین نکته در هنگام انتخاب و خرید ساعت هوشمند، توجه به نیاز و انتظاری است که از این وسیله داریم. همچنین باید به سازگار بودن این ساعت‌ها به گوشی‌تان هم توجه کنید. نکته مهم دیگر، در هنگام خرید ساعت هوشمند، توجه به کیفیت صفحه و تاچ اسکرین، حسگرها و برنامه‌هایی است که روی آن نصب شده است. نکته مهم دیگر در هنگام انتخاب ساعت هوشمند، این است که بازه قیمتی که قرار است خرید خود را بر اساس آن انجام دهید را مشخص کنید. این نکات می‌تواند تا حد زیادی به انتخاب مدلی با کیفیت و البته مقرون به صرفه از ساعت‌های هوشمند کمک کند.

بهترین ساعت هوشمند اپل، کدام مدل است؟

ساعت‌های هوشمند برند اپل، از بهترین محصولات موجود در بازار جهان به شمار می‌روند. کیفیت بالا در همه زمینه‌ها، به همراه استفاده از بهترین و آخرین فناوری‌ها، این ساعت‌ها را در بین همه رقیبان ممتاز کرده است. به علاوه اگر گوشی آیفون دارید، این ساعت‌ها بهتر از هر برند دیگری با آن هماهنگ می‌شود. کارشناسان در زمینه خرید ساعت هوشمند می‌گویند که اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، بهتر است اصلا به سمت ساعت‌های هوشمند اپل نروید. این ساعت‌ها طوری طراحی شده‌اند که به بهترین شکل با گوشی‌های آیفون مچ شوند.

یکی از ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند برند اپل، تنوع در سایز آن‌ها است. با این که انتخاب سایز ساعت، بیشتر به سلیقه افراد بستگی دارد اما سایز صفحه ساعت‌های اپل در مدل‌های جدید بزرگ‌تر شده‌اند. این ساعت‌ها در سایز صفحه 38 تا 49 میلی‌متری، در بازار وجود دارند.

جنس ساعت‌های هوشمند اپل نیز از بهترین متریال‌ها و با استفاده از آخرین فناوری‌ها ساخته می‌شود. به طور کلی ساعت‌های اپل، از سه متریال آلومینیوم، فولاد ضدزنگ و تیتانیوم ساخته می‌شوند. در مدل‌های جدیدتر و لوکس‌تر، از تیتانیوم استفاده شده که دوام بالا و وزن پایین‌تری دارند. ساعت‌های هوشمند اپل با جنس آلومینیومی اما ارزان‌تر و سبک‌تر هستند. از نظر باتری اما ساعت‌های هوشمند اپل، کمی ضعیف‌تر از دیگر رقبا مانند سامسونگ عمل می‌کنند. البته در مدل‌های جدیدتر، این مشکل تا حد زیادی کمتر شده است.

مدل‌های جدید و به‌روز اپل واچ‌، کاملا ضدآب هستند و حتی برای غواصی زیر آب و تا عمق 50 متری به کار می‌روند. به علاوه تنوع رنگ و مدل بندهای این برند ساعت‌های هوشمند هم بی‌نظیر است. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند با بهترین امکانات و به روز‌ترین آپشن‌ها هستید، اپل واچ بهترین گزینه‌ها برای شما هستند. بهترین و آخرین مدل از ساعت‌های هوشمند اپل، اپل واچ اولترا 2 است اما این مدل‌ها، فروش بالا و امکانات بسیار خوبی عرضه می‌کنند:

  • اپل واچ اولترا 2 با امکانات کامل سلامتی که حتی برای شنا و غواصی هم به کار می‌رود.
  • اپل واچ اولترا با بندهای زیبای منحصر‌به فرد به وزن سبک و نمایشگر پرقدرت
  • اپل واچ 8 در دو مدل آلومینیومی و استیل

خرید اپل واچبهترین ساعت هوشمند سامسونگ، کدام محصول است؟

شرکت سامسونگ یکی از بهترین تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند موجود در بازار است که رقابت تنگاتنگی با دیگر رقیبان مانند اپل و هوآوی دارد. ساعت‌های تولید شده از این برند، از بهترین متریال‌ها و امکانات بهره برده‌اند. ساعت‌های جدیدتر از این برند یعنی از مدل گلکسی واچ 4، امکان اتصال به گوشی‌های آیفون را ندارند. با توجه به میزان بالای استفاده مردم ایران از گوشی‌های اندرویدی، فروش این مدل ساعت هوشمند در ایران بالا است.

مدل‌های جدیدتر از این برند، از نمایشگرهای بسیار پرقدرت و باکیفیت سوپر امولد استفاده می‌کنند. بندهای جداشونده و دکمه چرخان کنار ساعت، از بهترین امتیازات اختصاصی ساعت‌های هوشمند گلکسی سامسونگ است. امکانات و سنسورهای مربوط به سلامتی و تناسب اندام هم در این ساعت‌های هوشمند، بسیار کامل است. تنوع سایز در مدل‌های مختلف این ساعت‌های هوشمند باعث می‌شود تا کاربران راحت‌تر مدل متناسب با سایز دست خود را انتخاب کنند.

خرید ساعت هوشمند سامسونگ مزایای زیادی برای کاربر امروزی دارند. کیفیت ساخت بالا، رابط کاربری با عملکرد بسیار روان، مقاوم در برابر نفوذ آب و گرد و غبار، امکانات و سنسورهای مختلف و با دقت بالا و تنوع بالا، از جمله مزایای ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند. قیمت محصولات این برند هم در مقایسه با اپل واچ کمتر است. یکی از بهترین و شاخص‌ترین ساعت‌های هوشمند از برند سامسونگ، سامسونگ گلکسی واچ است که در نسخه کلاسیک و معمولی و در سایزهای گوناگون تولید و عرضه شده است. خرید ساعت هوشمند سامسونگ گلکسی واچ 6 نسخه 40 میلی‌متری، در بین دیگر محصولات این برند ارزش بالایی دارد. برخی دیگر از مدل‌های شاخص این برند، این محصولات هستند:

  • ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6 Classic
  • ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6
  • ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5 Pro
  • ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

خرید ساعت هوشمند سامسونگبهترین مدل ساعت هوشمند شیائومی، کدام مدل است؟

شیائومی یکی از شرکت‌های نوظهور در زمینه تکنولوژي است که توانسته در مدت کم، محصولاتی با کیفیت و با قیمت‌های مناسب روانه بازار کند. ساعت‌های هوشمند این برند، تنوع بسیار بالایی دارند و با نام‌های تجاری گوناگون وارد بازار شده‌اند. باتری‌های ساعت هوشمند شیائومی، از بهترین‌های موجود در بازار هستند و عملکری قوی و بادوام دارند. ساعت‌های شاخص و به روز این برند هم عملکرد خوبی در زمینه مقاومت در برابر آب دارند. در این ساعت‌ها همچنین از نمایشگرهای اولد استفاده شده که کیفیت بالا و مصرف شارژ کمی دارند. امکانات و سنسورهای استفاده شده در ساعت‌های این برند هم از نقاط قوت آن به شمار می‌روند. به دلیل استفاده از متریال‌های باکیفیت، وزن این ساعت‌ها هم بسیار ایده‌آل هستند. تنوع قیمت در ساعت‌های تولیدی این برند باعث شده تا هر کاربر با هر میزان بودجه بتواند یکی از این ساعت‌های هوشمند را برای خود تهیه کند.

یکی از جدیدترین و بهترین ساعت‌های هوشمند از این برند، که ارزش خرید بالا و امکانات بالایی دارد، ساعت S1 پرو شیائومی است. اگر به دنبال خرید ساعت هوشمندی با قیمت مناسب و امکانات کامل هستید، این مدل ساعت، برای شما ساخته شده است. برخی از مدل‌های شاخص از این برند، این محصولات هستند:

  • ساعت S1 پرو شیائومی
  • ساعت شیائومی S1 Active
  • شیائومی می واچ 2 لایت

خرید ساعت هوشمند شیائومیبهترین مدل ساعت هوشمند هوآوی

یکی دیگر از غول‌های تولید ساعت هوشمند در جهان، برند هوآوی است. ساعت‌های این برند تنوع بسیار بالایی دارند و مدل‌های پرچم‌دار از این شرکت در برخی از موارد با اپل واچ و ساعت‌های سامسونگ در رقابت هستند. زیبایی و تنوع ظاهری، یکی از بهترین ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند از این برند است. این ساعت‌های از بهترین مواد اولیه موجود در بازار ساخته شده‌اند و به همین دلیل وزن سبکی دارند.

در این ساعت‌های از آخرین مدل‌های حسگر و پردازنده استفاده شده و امکانات سلامتی و تناسب اندام کاملی به کاربر ارائه می‌کنند. یکی از مهم‌ترین مزایای ساعت‌های شاخص از این برند، داشتن اسپیکر برای اعلان‌ها است که با کاربرد کمک زیادی برای مدیریت پیام‌ها می‌کند.

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمندی باکیفیت و قیمت مناسب هستید،  برند هوآوی انتخاب‌هایی بی‌نظیر برای شما ارائه کرده است. یکی از آخرین مدل‌های این برند، ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate است که در سال 2023 عرضه شده است. برخی دیگر از مدل‌های به روز ساعت هوشمند از این برند را می‌توانید در لیست زیر پیدا کنید:

  • ساعت هوشمند هوآوی مدل Watch 4 Pro
  • ساعت هوشمند هوآوی سری
  • Watch GT 3
  • ساعت هوشمند هوآوی مدل واچ فیت

خرید ساعت هوشمند هوآویجمع‌بندی راهنمای خرید ساعت هوشمند

اگر به دنبال خرید ساعت هوشمند متناسب با نیازها و بودجه خود هستید، می‌توانید از سایت ایویز دیدن کنید. تنوع مدل‌ها در این فروشگاه اینترنتی آن قدر بالا است که حتما می‌توانید گزینه مناسب خود را پیدا کنید. توجه داشته باشید که قیمت‌های خرید ساعت هوشمند که ذکر کردیم مربوط به دی ماه 1402 است و در زمان خواندن مقاله ممکن است افزایش داشته باشد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید