10 تا از بهترین ردیاب تناسب اندام در سال 2021

0
537
10 تا از بهترین ردیاب تناسب اندام در سال 2021

ردیاب تناسب اندام

در این مقاله در مورد بهترین ردیاب تناسب اندام خواهیم خواند. خوش هیکل بمانید یا اینکه خوش هیکل شوید که قطعا کار سختی است. انجام این کار به تنهایی و بدون کمک مربی و تشویق بسیار دشوار است. به همین دلیل بسیاری از افراد برای اینکه خود را فعال و درگیر برنامه های سلامتی و تناسب اندام نمایند، به فناوری روی می آورند. یک ردیاب تناسب اندام مچ بند تناسب اندام یا ساعت هوشمند، می تواند به شما یاد آوری کند که ورزش کنید، سطح فعالیت خود را کنترل کنید و در مورد تمرینات با خود صادق باشید. پس از مربی های شخصی، ردیاب های تناسب اندام بهترین گزینه برای رسیدن به اندام ایده آل است.

انتخاب ردیاب تناسب اندام مناسب کار سختی است. Fitbit شرکتی که این گروه را محبوب نمود خط تولید خود را گسترش داده و 7 مدل محبوب را به فروش می رساند.

ردیاب های تناسب اندام سامسونگ، گارمین و ده شرکت دیگر در رده های بعدی قرار دارند. با دقت خرید کنید، زیرا همه ردیاب ها برای ورزش هایی که می خواهید انجام دهید طراحی نشده اند و برخی از آنها دارای ویژگی های اضافی مانند اعلان های گوشی های هوشمند، نظارت بر ضربان قلب، ردیابی استرس و تنفس و حسگرهای سطح اکسیژن خون هستند. مهم نیست که کدام ردیاب تناسب اندام را انتخاب می کنید،دستگاه انتخابی شما احتمالا همه گزینه های مورد نیاز شما را پوشش می دهد. اما مواردی مانند مقاومت در برابر آب یا عمر باتری در دستگاه ها متفاوت است. در اینجا 10 گزینه از بهترین ردیاب تناسب اندام را که امروز می توانید خریداری کنید گرد آوری کرده ایم. در هر کجای سفر تناسب اندام خود که باشید، یک مدل برای شما وجود دارد.

  1. بهترین ردیاب تناسب اندام به طور کلی: Fitbit Inspire 2
  2. بهترین مچ بند تناسب اندام با هزینه مناسب: شیائومی Mi Band 4
  3. بهترین ساعت هوشمند تناسب اندام با هزینه مناسب: Amazfit Bip U
  4. بهترین ردیاب تناسب اندام اپل: Apple Watch Series 6
  5. بهترین ردیاب تناسب اندام برای کودکان: Fitbit Ace 2
  6. بهترین ردیاب تناسب اندام برای دوندگان: Garmin Forerunner 245
  7. بهترین ساعت هوشمند چند ورزشه: Coros Apex
  8. بهترین ردیاب تناسب اندام با GPS :Fitbit Charge 4
  9. بهترین ردیاب تناسب اندام ساعت هوشمند برتر: Garmin Vivoactive 4
  10. بهترین ردیاب تناسب اندام برای کایت سواری (و سایر ورزش های مبهم)

1. بهترین ردیاب تناسب اندام به طور کلی

Fitbit Inspire 2

وقتی به یک ردیاب تناسب اندام فکر می کنید، احتمالا به دستگاهی به خوبی Fitbit Inspire 2 فکر خواهید کرد. این ردیاب تمام مواردی که افرادی که به دنبال مچ بند تناسب اندام هستند از مراحل، مسافت و… که جزو ویژگی های بسیار خوب مچ بند به حساب می آید را ردیابی می نماید. به طور خودکار قابلیت تشخیص و ردیابی بیش از 20 نوع تمرین را دارد. این مدل تا عمق 50 متر ضد آب بوده و قابلیت ردیابی حرکات شنا را دارد.

ردیاب تناسب اندام Inspire 2 جایگزینی برای Inspire HR قدیمی است و شامل یک مانیتور ضربان قلب تمام وقت است. باطری این دستگاه با طول عمر ده روز مورد چشمگیری در این ساعت است اما جالبترین تغییر در Inspire 2 جدید عدم وجود دکمه است و تنها با فشار دادن قسمت حساس مچ بند، امکان کنترل مانیتور را خواهید داشت. این مچ بند در سه رنگ وجود دارد و مانند یک ساعت هوشمند عمل می کند، نمایشگر همیشه روشن نیست اما زمانی که روشن باشد اطلاعات مربوط به زمان، تناسب اندام و همچنین اعلانات گوشی را نمایش می دهد.

بنابراین نه تنها می توانید داده های تناسب اندام خود را در Inspire نظارت کنید، بلکه می توانید زمان، پیام های متنی ورودی و تماس ها و هشدارهای تقویم را نیز مشاهده کنید. نه، این یک ساعت هوشمند کامل نیست، اما بیشتر مواردی که از یک مچ بند توقع دارید را برای شما فراهم می اورد.

2. بهترین مچ بند ردیاب تناسب اندام مناسب هر بودجه

Xiaomi Mi Band 4

ایا می توان مچ بند ردیاب تناسب اندام با قیمت کمتر از 50دلار تهیه کرد؟ Xiaomi Mi Band 4 شاهدی بر این ادعاست. این مچ بند بسیاری از رایج ترین ویژگی هایی که می توانید درمدل های گرانقیمتی چون Fitbit داشته باشید را برای شما فراهم اورده است. این مچ بندی فعالیت های ورزشی با دوازده حالت تمرین از جمله تردمیل، دویدن در فضای باز، دوچرخه سواری، پیاده روی و شنا (بله، همچنین ضد آب است) را دنبال می کند.

با این اوصاف، تعداد تمرینات برنامه ریزی شده این مچ بند در مقایسه با سایر ردیاب های فعالیتی که طیف وسیعی از فعالیت ها را شامل می شود، کمی محدود است. به غیر از این، تمام ویژگی های اصلی ردیابی اولیه، مانند مراحل شمارش، مسافت و کالری سوزانده شده را شامل می شود. انتظار عملکرد انچنان خاصی از مچ بندی با این قیمت نمی توان داشت اما Mi Band 4 دارای ضربان شمار است که در صورت عیر عادی بودن ضربان قلب هشدار می دهد. همچنین می توانید از آن برای ردیابی اولیه خواب استفاده کنید، اگرچه این مچ بند نمی تواند اطلاعات دقیقی مانند کیفیت خواب REM را ضبط نماید. برای این منظور به مچ بند با مزایای بیشتر نیاز دارید.

صفحه نمایش AMOLED روشن و رنگی استو دیدن آن را در زیر نور شدید خورشید را آسان می کند. حتی در حالت روشنایی کامل باتری شما به طرز سخاوتمندانه ای با یکبار شارژ شدن سه هفته دوام می اورد. با خاموش نگه داشتن نمایشگر، این مدت طولانی می تواند افزایش یابد، می توانید صفحه را طوری تنظیم نمایید که در مواقعی که به آن نیاز دارید مثلا در زمان بلند کردن مچ دست یا فقط هنگام ضربه زدن روی صفحه، روشن شود.

3. بهترین ساعت هوشمند مناسب هر بودجه

Amazfit Bip U

همه ردیاب های تناسب اندام ارزان قیمت نیستند. در حالی که بیشتر آنها از حدود 100 دلار شروع می شوند و قیمت برخی می توانند به راحتی به 300 دلار برسند، Amazfit Bip U اگرچه حرفه ای ترین یا اطمینان بخش ترین نام را در بین انواع ردیاب تناسب اندام ندارد اما ردیابی مقرون به صرفه و قابل اعتماد است. به اندازه کافی ارزان قیمت است که انگیزه ای برای خریدش باشد. با وجود قیمت پایین، این یک ساعت هوشمند است که دارای قابلیت های زیادی برای ردیابی تناسب اندام است.

برخلاف بسیاری از ردیاب ها و ساعت های هوشمند، این نمایشگر رنگی همیشه روشن است. عمر باتری این ردیابی یک هفته است، نه مانند برخی ساعت ها(اپل) چند ساعت. انتظار می رود با هر بار شارژ نزدیک به 9 روز بتوانید از ساعت استفاده نمایید.

Bip U تمام موارد اساسی ردیابی تناسب اندام مانند مراحل، مسافت، نظارت بر خواب، ضربان قلب و موارد دیگر را انجام می دهد. این ساعت از یک سنسور SpO2 بهره می برد، به این معنی که می تواند سطح اکسیژن خون شما را مانند جدیدترین ساعت های سری اپل و سایر گروههای تناسب اندام با قیمت های بالا اندازه گیری کند.

این ساعت فاقد GPS است بنابراین اگر می خواهید جزئیات تمرینات خارج از خانه را ردیابی کنید باید تلفن خود را نیز همراه داشته باشید. این ساعت می تواند بیش از 60 نوع تمرین ورزشی از جمله دویدن، دوچرخه سواری، یوگا، ماهیگیری، بدمینتون و کیک بوکسینگ را دنبال کند. همچنین این ساعت ضد آب بوده و قابلیت کنترل ورزشهای آبی را نیز دارد. شاید دانستن این نکته که این ساعت با تمرینات تنفسی می تواند فشار روانی شما را کنترل کند برایتان هیجان انگیز باشد. همچنین می توانید اعلانات تلفن و ملاقات های تقویم خود را برروی ساعت کنترل نمایید.

4. بهترین ردیاب تناسب اندام اپل

Apple Watch Series 6


Rapple چنان تاثیر بزرگی در دنیای فناوری ردیاب تناسب اندام ایجاد کرد که قطعا سزوار طبقه بندی خاص خود است. اگر می خواهید همه دستگاه های خود را در اکوسیستم اپل نگه دارید که قطعا مزایای زیادی برای شما دارد بهتر است بهترین ساعت هوشمند اپل رانیز بشناسید. آخرین نسخه اپل واچ که سری 6 نام دارد، یک به روزرسانی نسبتاً سریالی از سری 5 (و حتی سری 4) است، بنابراین اگر یکی از این ساعت ها را داشته باشید، دیگر نیازی به ارتقا نخواهید داشت. همانطور که گفته شد، Apple Watch Series 6 دارای چندین ویژگی قابل توجه است که اگر ساعت قدیمی دارید ممکن است از آنها قدردانی کنید.

مانند سری 5 با روشن ماندن صفحه نمایش چیزی حدود 18 ساعت امکان استفاده از ساعت را خواهید داشت. علاوه بر نظارت بر ضربان قلب و توانایی انجام نوار قلب (الکتروکاردیوگرام) در صورت تمایل، سری 6 دارای یک سنسور SpO2 است که می تواند سطح اکسیژن خون شما را ارزیابی کند.

اگرچه این مورد به سری 6 محدود نمی شود اما این ساعت دارای یک ردیاب خواب عالی است که کاملا با برنامه هشدار آیفون و حالت عدم مزاحمت کاملا همگام سازی شده است. به طور خلاصه، سری 6 کاملا نسبت به سلامتی و تناسب اندام هوشیار است. این دستگاه دارای ردیابی سلامتی زنان، یک مانیتور ضربان قلب تمام وقت، ضد آب برای ردیابی شنا است و می تواند پله نوردی را ردیابی نماید.

این ساعت تمرینات زیادی را تشخیص می دهد و ردیابی آنها را به صورت نیمه اتوماتیک آغاز می کند. بر خلاف Fitbit، که “فقط کار می کند”، اپل هنگامی که در میان تمرین اعلانی را دریافت می کند از شما اجازه می گیرد تا ردیابی را ادامه دهد که این مورد از مزایای این ساعت به شمار می اید. آیا می خواهید اپل واچ را امتحان کنید اما نمی خواهید 400 دلار برای سری 6 هزینه کنید؟ بیشتر این ویژگی ها را می توانید با قیمت بسیار ارزان قیمت Apple Watch SE بدست آورید.

5. بهترین ردیاب تناسب اندام برای کودکان

Fitbit Ace 2

بیشتر ردیاب های تناسب اندام برای بزرگسالان ساخته شده اند و این دقیقاً همان چیزی است که انتظار می رود. اما همه جامعه تنها به بزرگسالان محدود نمی شود، اگر به دنبال یک ردیاب تناسب اندام ساده برای بچه های خود باشید چه می کنید؟

Fitbit Ace 2 با ذهنیت سرویس دهی به کودکان شش سال و بالاتر ساخته شده است. این نه تنها یک دستگاه تناسب اندام با قیمت مناسبتر است، بلکه دارای ویژگی هایی است که کودکان به آنها نیازی ندارند. Ace 2 توانایی انجام کاردیو، کالری یا ردیابی ضربان قلب را ندارد. درعوض، این کارها را با ردیابی فعالیتی که محدود به تعداد قدم ها و ثبت دقیقه های فعال است، ساده نگه می دارد. این تمرینات خاص، ردیابی پیشرفته خواب (اگرچه زمان خواب را کنترل می کند)، ردیابی سلامت زنان یا هر نوع بینش پیشرفته را ردیابی نمی کند. چرا که در اینجا هدف پابندی یک کودک 9 ساله به برنامه تناسب اندام خاصی نیست بلکه تشویق فرزندتان به انجام فعالیت است.

برای این منظور Ace 2 کاملا مناسب است عمر باتری این ردیاب بیشتر از اکثر ردیاب های بزرگسالان 5 روز است و اگر فرزندان شما Ace 2 را دوست داشته باشند ممکن است خیلی زود عادات زندگی سالم در انها رشد و در نهایت به توانایی بیشتری برسند.

6. بهترین ردیاب تناسب اندام برای دوندگان

Garmin Forerunner 245

posts templateدر حالی که بسیاری از ردیاب های تناسب اندام از گزینه های ردیابی خوبی برخوردار هستند، ممکن است دوندگان مایل باشند به طور اختصاصی به دستگاهی تکیه کنند که برای ورزش خاص انتخابی خود بهینه شده باشد. Garmin’s Forerunner 245 بهترین گزینه است. این ساعت که بی شباهت به ساعت مچی های سنتی گرد نیست یک ساعت GPS دار است که دارای گزینه های قدرتمند از ویژگی های ردیابی تناسب اندام می باشد.

تاثیر اولیه این ساعت عالی است. Forerunner 245 دارای یک صفحه نمایش روشن، واضح و جذاب با صقحه ای کاملا گرد است، مانند برخی از ساعت های هوشمند هیچ شکاف یا برشی وجود ندارد. این ساعت سبک است و بیشتر چیزی شبیه ساعتی سنتی است تا یک دستگاه با تکنولوژی پیشرفته روی مچ شما. Forerunner 245 به طور خودکار تعداد زیادی از فعالیت های مجاور و در حال اجرا را ردیابی می کند. شروع به دویدن کنید، روی تردمیل بپرید، رکاب بزنید پله نوردی کنید، کار این ساعت برای پیگیری عملکرد شروع می شود.

این ساعت همچنین یوگا، پیاده روی و تعداد انگشت شماری از فعالیت های دیگر را دنبال می کند. همچنین ضد آب است و می تواند شنا را پیگیری کند. همچنین بابت اینکه یک ساعت GPS واقعی است، خیالتان راحت باشد در هنگام ورزش نیازی به حمل تلفن همراه ندارید. از آنجا که می توانید تلفن خود را در خانه بگذارید، Garmin پشتیبانی موسیقی را نیز اضافه کرد. شما می توانید حدود 500 آهنگ (یعنی حدود 3.5 گیگابایت فضای ذخیره سازی) را در آن ذخیره کنید، یا پخش صوتی صوتی را از طریق سرویس هایی مانند Spotify ،Pandora یا Deezer انجام دهید. فقط کافی است یک هدفون بلوتوث با خود داشته باشید بعد با خیال راحت به ورزشتان بپردازید.

بعد از هر بار شارژ یک هفته امکان استفاده از گارمین را خواهید داشت. این ساعت دارای برخی ویژگی های ردیاب خواب است اما اگر گزینه ردیابی خواب برای شما بیشتر از گزینه های ذکر شده حائز اهمیت است Fitbit گزینه بهتری است.

7. بهترین ساعت هوشمند چند ورزشه

Coros Apex


Coros برای دوچرخه سواران نام آشنایی است و ساعت Apex یک ردیاب تناسب اندام عالی برای شخصی که سبک زندگی چند مهارته دارند است. این ساعت تمرینات زیادی را دنبال می کند، برخی از تمرینات داخلی مانند کاردیو، چرخش و شنا است، اما یک فهرست واقعی از فعالیت های فضای باز شامل دوچرخه سواری، اسکی، پیاده روی، ورزشهای سه گانه و موارد دیگررا نیز شامل می شود. حالت های قدرتی و تمرینی به شما امکان می دهد یک دوره با بیش از 200 تمرین ایجاد کنید، یا می توانید تمرینات دوره ای پیچیده خود را طراحی کنید.

می توانید تمرینات بیشتر را از وب سایت Coros دانلود کنید. طول عمر باتری این دستگاه سه هفته است. یکی از ویژگی های نوآورانه در Apex دوره AI Trainer است، که انرژی شما را پس از تمرین برآورد می کند و زمان تخمینی که طی آن بدن شما به سلامت کامل می رسد را نمایش می دهد.

دویدن یا دوچرخه سواری؟ یک ویژگی نویگیشن این ساعت به شما امکان می دهد یک مسیر از قبل دانلود شده را در ساعت دنبال کنید و GPS یکپارچه به شما امکان می دهد هشدارهای لحظه ای را برای ادامه مسیر دریافت کنید. هشدارها به اینجا ختم نمی شود، حتی بدون اتصال به اینترنت Apex با استفاده از فشار سنج نزدیک شدن یک طوفان را به شما هشدار می دهد و یک ردیاب طلوع و غروب آفتاب می تواند شما را در مورد میزان نور در روز ارزیابی کند

طراحی واقعی ساعت کمی غیر معمول است و شما احتمالاً آن را دوست خواهید داشت یا از آن متنفر خواهید بود. صفحه لمسی وجود ندارد،  در عوض، یک دکمه بزرگ پیدا خواهید کرد. تمام تنظیمات و صفحه های ساعت با چرخاندن دکمه و فشار دادن آن برای تأیید یا استفاده از دکمه دیگر به عنوان دکمه “برگشت” کنترل می شوند. Coros به وضوح یک وسیله قدرتمند است که توسط افرادی طراحی شده است که واقعاً می دانند ورزشکاران از یک ردیاب تناسب اندام چه انتظاراتی دارند.

8. بهترین ردیاب تناسب اندام با GPS

Fitbit Charge 4


به نظر می رسد Fitbit’s Charge 4 شبیه بسیاری دیگر از ردیاب های تناسب اندام است. این مچ بند با صفحه نمایش مستطیل شکل از لحاظ اندازه Charge 4 چیزی مابین مچ بند و ساعت هوشمند است. اگر به دنبال یک ردیاب با صفحه نمایش تا حدودی بزرگ هستید، این گزینه ممکن است برای شما مناسب باشد. Charge 4 از صفحه نمایشی تک رنگ و شارپ استفاده می کند. این ساعت زمان و اطلاعات اولیه تناسب اندام را نشان می دهد، به علاوه اعلان هایی را از تلفن شما ارائه می دهد. نه تنها می توانید تماس ها را پاسخ دهید و رد کنید، بلکه می توانید متن و هشدارهای تقویم را نیز مشاهده کنید. همچنین می توانید پاسخ سریع که پیام کوتاه، سفارشی و از قبل پیکربندی شده است، بدون لمس تلفن خود ارسال کنید.

این دستگاه شامل Fitbit Pay می شود که به شما امکان می دهد از آن برای خریدهای دیجیتالی استفاده کنید، چیزی که معمولاً برای ساعت های هوشمند سنتی اختصاص دارد. این نکته را فراموش نکنید که Charge 4 قبل از هر چیز یک ردیاب تناسب اندام است. این ساعت کلیه موارد مانند قدم ها و مسافت را ردیابی می کند، و همچنین تشخیص می دهد چه زمانی شروع به ورزش می کنید و ردیابی آن را برای شما نیز انجام می دهد. ویژگی جدیدی که در خانواده Fitbit وجود دارد، Active Zone Minutes نام دارد که سعی در ایجاد انگیزه برای ادامه چربی سوزی دارد. همچنین ضد آب است و شنا را نیز ردیابی می کند.

اگر یک دونده باشید، قدردان ویژگی جدید آن که مکث در ضبط فعالیت در زمان توقف است خواهید بود. این بدان معناست که توقف در چراغ راهنمایی، آمار شما را خراب نمی کند. همچنین یک حسگر ضربان قلب داخلی وجود دارد که باعث می شود درستی ردیابی تناسب اندام شما افزایش یابد. و دارای GPS یکپارچه است، بنابراین برای پیگیری اجرای برنامه نیازی به همراه آوردن تلفن خود ندارید. اما اگر تلفن همراهتان باشد قطعا از Spotify مچ بند خود استقبال می کنید. اگر در رختخواب Charge 4 را به دست داسته باشید، ردیابی دقیق خواب هیجان زده اتان خواهد کرد. این ردیاب همچنین دارای قابلیت ردیابی سلامت زنان است و همه این کارها را حدود یک هفته کامل با یکبار شارژ انجام خواهد داد.

9. بهترین ردیاب تناسب اندام ساعت هوشمند ممتاز

Garmin Vivoactive 4

اپل واچ برای افراد متعصب به سلامت و تناسب اندام که می خواهند یک ردیاب تناسب اندام کاملاً سازگار با سیستم اپل داشته باشند، گزینه واضحی است، اما آیا گزینه مشابهی برای اندروید وجود دارد؟ Garmin Vivoactive 4 شاید بهترین گزینه باشد.

با صفحه نمایش عظیم همیشه روشن که توسط شیشه گوریلا محافظت می شود قطعا گزینه جذابی است. گزینه های کوچک این ساعت قطعا جذاب تر هم هست به عنوان مثال، سخت است که هنگام تمرین تمرینات متحرک روی صفحه را دوست نداشته باشید. شما برخی از برنامه های جذاب پیلاتس و یوگا را دریافت می کنید که برای بررسی فرم شما ضروری است. حالا که صحبت از تمرینات است اجازه دهید بگوییم Vivoactive 4 دارای یک مانیتور ضربان قلب تمام وقت، ردیاب تنفس و حسگر SPO2 است.

این بیش از 20 ورزش و تمرین را دنبال می کند و می توانید برنامه های تمرینی سفارشی ایجاد کنید تا ساعت به شما کمک کند که برای مثال در آن ماراتن آماده شوید. همچنین در حین تمرین فضای ذخیره سازی داخلی برای پخش موسیقی و کتابخانه بزرگی از برنامه های تمرینی دریافت می کنید.

خواب یکپارچه و ردیابی قاعدگی به شما کمک می کند تا سایر جنبه های سلامت را مدیریت کنید. شما از این کار برای تمرینات روزانه 24/7 استفاده نخواهید کرد، بنابراین Garmin همچنین شامل Garmin Pay (پرداخت های بدون تماس مانند Apple Pay یا Android Pay) و باتری است که ساعت را برای هشت روز استفاده قابل توجه کار می کند.

10. بهترین ردیاب تناسب اندام برای کایت سواری (و سایر ورزش های مبهم)

Garmin Vivosmart 4


ممکن است فکر کنید که تمرکز Fitbit تنها بر روی دستبندهای تناسب اندامش است که خوب درست فکر کرده اید. این شرکت تقریبا برای هر بودجه ای، ردیابی دارد و گستره فعالیت کمی برای باقی شرکت ها گذاشته است.

اگرچه Fitbit در ذهن بسیاری مترادف با ردیابی تناسب اندام است، شرکت هایی مانند Garmin ردیاب های خود را ارائه می دهند و برخی از آنها گزینه های بسیار خوبی برای مدیریت سلامت و تناسب اندام شما هستند. Garmin Vivosmart 4 آخرین نسخه مچ بندهای تناسب اندام موفق این شرکت است و هر آنچه را که انتظار دارید شامل مراحل و مسافت و همچنین تخمین کالری سوزانده شده در طول روز را ردیابی می کند. همچنین یک مانیتور ضربان قلب و ردیابی خواب وجود دارد. این دستگاه به نسبت سایر دستگاه های ردیاب سلامت کوچکتر است و با یک قاب آلومینومی شیک تزئین شده که آنرا برای زنان و مردان جذاب می نماید.

در دنیای که خیلی از دستگاه های ردیابی چیزی جز تکه ای پلاستیک نیست این مچ بند با ظاهر فلزی بسیار چشم نواز است. طول عمر باتری این دستگاه یک هفته است. Vivosmart 4 توانایی ردیابی مجموعه گسترده ای از تمارین را دارد، نه تنها موارد معمولی مانند دوچرخه سواری، دویدن و تردمیل بلکه فعالیت های کاملاً غیرمعمول مانند BMX، موتور کراس، رفتینگ و کایت سواری را نیز ردیابی می کند. درسته کایت سواری!

به طور کلی، Vivosmart 4 فعالیت های بیشتری را دنبال می کند و اطلاعات عمیق تری را نسبت به بیشتر ردیاب های تناسب اندام موجود در بازار ثبت می کند، و این یک انتخاب عالی برای افرادی است میزان فعالیت هایشان برایشان شدیدا حائز اهمیت است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید