گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8)

0
624
گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8)

محصول جدید آنر، گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8)

اگر به دنبال یک گوشی موبایل با قیمت مناسب و کارایی خوب هستید، حتما این مقاله را تا انتها دنبال کنید تا به بررسی مشخصات و قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB، یعنی یکی از جدیدترین و بهترین نمایندگان آنر در سال 2023 بپردازیم.

این گوشی جدید از برند آنر، با صفحه نمایش بزرگ و روشن، دوربین عالی و باتری قوی، می تواند نیازهای شما را برآورده کند. البته این گوشی هم مانند هر محصول دیگری، نقاط ضعف خود را دارد که باید آنها در نظر گرفت. در ادامه امتیازهایی که این گوشی از بخش های مختلف گرفته را نشان می دهیم.

بررسی مشخصات و قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB

گوشی موبایل آنر Honor X9a یکی از جدیدترین محصولات این برند چینی است که در ابتدای سال 2023 به بازار عرضه شده است. این گوشی میان رده با قیمت مناسب، دارای طراحی زیبا و جذاب، صفحه نمایش باکیفیت، دوربین های خوب و باتری قوی است. بیایید این نماینده ارزشمند آنر را زیر ذره بین ببریم تا ببینیم مشخصات ظاهری و فنی آن چه امتیازی خواهند گرفت.

ریلمی مدل Realme 9 5G RAM 6طراحی ظاهری گوشی موبایل آنر Honor X9A: امتیاز 9 از 10

ظاهر گوشی آنر Honor X9a بسیار شبیه به گوشی های پرچمدار هواوی است. بدنه این گوشی از پلاستیک ساخته شده که با یک صیقل مات پوشانده شده است. این بدنه حس خوب و لوکسی را منتقل می کند و همچنین مقاوم در برابر خط و خش است. بدنه گوشی از هر دو سمت خمیده که باعث می شود گوشی به راحتی در دست قرار بگیرد و خسته کننده نباشد. وزن گوشی نیز 175 گرم است که برای این اندازه مناسب به نظر می رسد.

پشت این گوشی آنر ماژول جذاب دوربین های اصلی را می بینیم. سه دوربین با رزولوشن های 64، 5 و 2 مگاپیکسل در قالب یک نوار شفاف و گرد قرار دارند که فلش LED نیز در کنار آنها جای گرفته است. این نوار با فرم فلزی دور تا دور خود محافظت شده و بسیار زیبا و منحصر به فرد به نظر می رسد. لوگوی Honor نیز در پایین قاب پشت گوشی حضور دارد.

در بخش جلویی گوشی صفحه نمایش تمام صفحه آن را می توان دید که حدود 90 درصد از پنل جلویی گوشی را پوشانده است. صفحه نمایش همانند پشت گوشی از هر دو سمت خمیده شده که باعث شده سطح آن محکم تر شود و همچنین احساس پانورامیک به تصویر می دهد. دوربین سلفی گوشی با رزولوشن 16 مگاپیکسل در یک حفره کوچک در بالا و وسط صفحه نمایش قرار دارد.

لبه های گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB نیز از پلاستیک ساخته شده اند ولی با رنگ فلزی پوشیده شدند. لبه راست گوشی دکمه های پاور و تنظیم صدا را در خود جای داده است. لبه بالای گوشی میکروفون و فرستنده مادون قرمز را دارد. لبه پایین گوشی اسپیکر، پورت شارژ تایپ C، میکروفون و درگاه سیم کارت را شامل می شود و لبه چپ گوشی هم خالی است. خشاب سیم کارت این گوشی از کارت حافظه پشتیبانی نمی کند و فقط محل قرارگیری 2 سیم کارت در آن تعبیه شده است.

به طور کلی می توان گفت که آنر Honor X9a با طراحی زیبا و جذاب خود، کیفیت ساخت خوبی دارد. این گوشی حس پرچمدار بودن را منتقل می کند و از نظر ظاهری با بسیاری از رقبای خود رقابت جدی دارد.

صفحه نمایش گوشی آنر Honor X9a: امتیاز 8 از 10

این نماینده آنر با صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت خود توجه بسیاری از کاربران را جلب کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل و تراکم پیکسلی 395 پیکسل بر اینچ است. تا همین جا با یکی از بهترین صفحه نمایش ها در بین میان رده های بازار مواجه هستیم؛ خبر خوب اینکه نمایشگر این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می کند تا هر آنچه از یک صفحه نمایش فوق العاده انتظار دارید را برآورده کند!

صفحه نمایش این گوشی از 16 میلیون رنگ پشتیبانی می کند و بیشینه روشنایی در آن 800 نیت است. همچنین صفحه نمایش این گوشی مجهز به لایه محافظ گوریلا گلس 5 است که می تواند تا حد زیادی از خط و خش روی نمایشگر محافظت کند.

خرید عمده هندزفری بلوتوثدوربین ها در آنر X9a: امتیاز 7.5 از 10

دوربین اصلی گوشی Honor X9a یک حسگر 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که از فناوری Quad Bayer استفاده می کند. این فناوری به این معناست که هر چهار پیکسل به یک پیکسل تبدیل می شوند و در نتیجه عکس های با رزولوشن 16 مگاپیکسل و کیفیت بالاتر تولید می شوند. دوربین اصلی همچنین قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز (PDAF)، لرزشگیر الکترونیک (EIS) و فلش LED را دارد.

دوربین اولترا واید یا فوق عریض گوشی Honor X9a یک حسگر 8 مگاپیکسلی با زاویه دید 120 درجه و دیافراگم f/2.2 است که امکان عکاسی از مناظر وسیع را فراهم می کند. این دوربین نقاط قوت خود را در عکاسی در شرایط نور خوب نشان می دهد؛ اما در شرایط نور کم، با کاهش کنتراست، نویز و تغییر رنگ همراه می شود که به عنوان یک دوربین در گوشی میان رده اتفاق عجیبی نیست!

دوربین ماکرو گوشی Honor X9a یک حسگر 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است که به شما اجازه می دهد تصاویر را از فاصله نزدیک تر بگیرید، اما با کاهش کیفیت و جزئیات.

با بررسی مشخصات و قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB باید گفت دوربین اصلی این گوشی به نسبت سایر بخش های آن امتیاز کمتری می گیرد. این دوربین فیلم برداری 1080p را پشتیبانی می کند که برای افراد علاقمند به عکاسی و فیلم برداری با موبایل جذاب نیست.

دوربین سلفی هم یک لنز واید 16 مگاپیکسلی دارد که در ثبت جزئیات خوب عمل می کند. اما با کاهش نور محیط، نمی توان انتظار ثبت تصاویر شارپ و جذاب را با آن داشت. دوربین سلفی هم فیلم برداری 1080p دارد.

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 minعملکرد پردازشی در گوشی Honor X9a: امتیاز 7.5 از 10

برای بررسی عملکرد سخت افزار و پردازنده این گوشی باید به مشخصات فنی آن نگاه کنیم. گوشی آنر Honor X9a از تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 5G بهره می برد که در فرآیند ساخت 6 نانومتر تولید شده است. این تراشه دارای 8 هسته پردازنده است که دو هسته با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس 1.7 گیگاهرتز کار می کنند. پردازنده گرافیکی این تراشه Adreno 619 است که قادر به اجرای بازی های سنگین و نمایش تصاویر با کیفیت بالاست.

مشخصات پردازنده این گوشی برای اجرای بازی هایی مثل کال اف دیوتی و PubG مناسب است؛ اما برای تجربه بهتر باید گرافیک بازی ها را روی حالت متوسط تنظیم کنید. خوشبختانه این گوشی در حین بازی داغ نمی کند و مصرف باتری آن نیز بهینه است.

گوشی آنر Honor X9a حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت دارد که امکان ذخیره سازی فایل های حجیم و اجرای برنامه های مختلف را فراهم می کند. البته این گوشی فاقد درگاه کارت حافظه است و باید با حافظه داخلی خود آن کنار آمد.

این نماینده آنر با اندروید 12 و Magic UI 6.1 عرضه شده که از امکانات رابط کاربری در آن می توانیم به قابلیت ایجاد پوشه های بزرگ، امکان شخصی سازی های بیشتر، صفحه نمایش همیشه روشن، قابلیت مولتی ویندوز و Split Screen، ضربه زدن با انگشت روی صفحه برای گرفتن اسکرین شات و گجت های متنوع نام ببریم.

فروش عمده موبایلباتری در گوشی موبایل آنر Honor X9a: امتیاز 9 از 10

گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB با باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی آمپر ساعت همراه شده است. این باتری قابل تعویض توسط کاربر نبوده و دارای حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده 40 وات است. این گوشی همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می کند اما از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کند.

براساس برخی از تست های صورت گرفته، باتری آنر Honor X9a می تواند در حالت استفاده معمولی، حدود 10 ساعت عملکرد داشته باشد. این عملکرد شامل استفاده از شبکه 5G، پخش ویدیو، بازی، رسانه و استفاده از برنامه های رایج است. البته عملکرد باتری به عوامل مختلفی مانند تنظیمات روشنایی، حالت صرفه جویی انرژی، فعال بودن GPS و Wi-Fi و… نیز بستگی دارد.

برای شارژ کامل باتری این گوشی آنر با شارژر 40 واتی خودش، حدود 50 دقیقه زمان لازم است. این گوشی می تواند در 15 دقیقه اول حدود 50 درصد شارژ شود و در نیم ساعت دوم، حدود 40 درصد دیگر را به خود اضافه کند.

جمع بندی

در این بخش به بررسی دقیق مشخصات گوشی آنر X9a پرداختیم. با توجه به مشخصاتی که بررسی شد می توان گفت که این گوشی موبایل از بهترین گزینه های خرید در بازار است که با قابلیت های خود در بخش های مختلف، رضایت شما را جلب خواهد کرد. این گوشی را می توان با مدل های هم رده آن مثل شیائومی ردمی Note 11 Pro، سامسونگ گلکسی A72 و اوپو Reno6 Z مقایسه کرد و به مزایای آن پی برد. بعضی از مزایای بارز این گوشی نسبت به رقبای خود عبارتند از صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی بالاتر، تراشه بهینه و قوی تر، حافظه داخلی و رم بالاتر، شارژ سریع تر و پشتیبانی از شبکه 5G.

برای اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت گوشی موبایل آنر مدل Honor X9A 5G (RAM 8) ظرفیت 256GB می توانید به صفحه این محصول در پنل فروشگاهی ایویز مراجعه کنید و قیمت و مشخصات این گوشی ارزشمند را با سایر مدل هایی که در ذهن دارید مقایسه کنید. پنل فروشگاهی ایویز این نماینده آنر را با بهترین قیمت همکاری برای خرید عمده فروشندگان عزیز فراهم کرده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید