مشخصات هندزفری بلوتوثی Koluman

0
393
هندزفری بلوتوثی Koluman
مشخصات هندزفری بلوتوثی Koluman

هندزفری بلوتوثی Koluman

برند کلومن (Koluman) از برند های جدیدی است که نام آن را در دنیای لوازم جانبی موبایل می‌ بینیم. هندزفری بلوتوثی Koluman و انواع پاوربانک و شارژر و تجهیزات صوتی این برند در ایران با گارانتی معتبر به فروش می‌ رسد.

نقد و بررسی هدفون های وریتی 

کلومن در کنار قیمت منصفانه خود، کیفیت فوق‌العاده‌ای را در اختیار مصرف‌کنندگانش قرار می‌ دهد. ما در پنل فروشگاهی ایویز به عنوان بزرگ‌ ترین مرکز خرید لوازم جانبی موبایل ایران هم محصولات متنوع این برند را برای شما گردآوری کرده‌ایم. در این بخش به معرفی انواع هندزفری‌ های کلومن در پنل ایویز می‌ پردازیم همراه ما باشید.

معرفی برند کلومن و انواع هندزفری بلوتوثی Koluman

کلومن Koluman یک برند چینی است که دفتر مرکزی آنها در شهر گوانگژو قرار دارد. این برند انواع محصولاتی که در دسته لوازم جانبی موبایل قرار می‌ گیرد را با یک تیم چینی، طراحی و به بازارهای جهانی عرضه می‌ کنند.

کلومن علاوه بر هندزفری بلوتوثی، انواع هدفون و هدست، شارژر‌های دیواری و فندکی، انواع کابل‌ های شارژ و کابل‌ های انتقال داده، پاور بانک و تجهیزات صوتی دیگر را با قیمت مناسب تولید می‌ کند. محبوبیت این برند در قیمت مقرون به صرفه محصولات در کنار کیفیت رضایت بخش آنهاست.

در بین محصولات مختلفی که این برند دارد، هندزفری بلوتوثی یکی از محبوب‌ ترین محصولات به شمار می‌ رود. این برند انواع هندزفری و هدست بی سیم و بلوتوثی را طراحی کرده که در ادامه به چند مورد از پرفروش‌ ترین آنها که در پنل ایویز موجود است، می‌ پردازیم.

خرید هندزفری بلوتوثی تک گوش Koluman مدل KB-T270

این مدل هندزفری بلوتوثی Koluman یکی از پرفروش‌ ترین هندزفری‌ ها در پنل ایویز بوده که بیشتر از هر چیزی برای مکالمه کاربرد دارد. از آن جایی که هندزفری‌ های دو گوشی معمولا میکروفون ضعیفی دارند، این مدل برای افرادی که به دنبال یک هندزفری با کارایی مکالمه می‌ گردند، بهترین انتخاب است. نسخه بلوتوث 5، 8 ساعت مکالمه مداوم، باتری 170 میلی آمپری و پشتیبانی از 10 متر فاصله، دلایلی است که این مدل هندزفری بلوتوثی را محبوب کرده است.

خرید هندزفری گردنی بی سیم Koluman مدل KB-G205

این هندزفری بلوتوثی Koluman با طراحی زیبا و ارگونومیک خود، انتخابی است که بسیاری از افراد برای گوش دادن به موسیقی با گوشی تلفن همراه خود نمی‌ توانند از آن بگذرند. طراحی پشت گردنی این مدل به کاربر اجازه می‌ دهد در موقعیت‌ های مختلف از گوش دادن به موسیقی در خیابان گرفته تا در زمان ورزش و دویدن، بدون نگرانی از این هندزفری استفاده کند.

ساعت شارژ کوتاه، 4 ساعت پخش موزیک مداوم، بدنه محکم، اتصال سریع بلوتوثی و وضوح بالای صدا دلایلی هستند که این مدل هندزفری کلومن را با استقابل روبرو کرده است.

خرید انواع هندزفری بلوتوثی Koluman از پنل فروشگاهی ایویز

یکی از دغدغه‌ های حال حاضر افراد برای خرید لوازم جانبی موبایل از جمله هندزفری بلوتوثی، کیفیت مطلوب این اقلام است. بسیاری از برند های بی نام و نشان در بازار دیده می‌ شوند که قیمتی مشابه با انواع مدل هندزفری Koluman دارند، در حالی که کیفیت آنها نا امیدکننده است. تیم ایویز با فراهم کردن فرصت خرید انواع هندزفری کلومن و دیگر لوازم جانبی این برند به شما کمک می‌ کند تا بهترین محصولات را با قیمت مناسب به مشتریان خود عرضه کنید.

با پنل فروشگاهی ایویز همراه باشید تا بهترین محصولات و لوازم جانبی موبایل را فقط شما ارائه دهید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید