سامسونگ گلکسی تب s8 در حال دریافت ابزارک‌های هوشمند

0
221
سامسونگ گلکسی تب S8
افزودن ویجت های جدید به سامسونگ گلکسی تب S8

ویژگی های گوشی پرچم دار در سامسونگ گلکسی تب s8

گوشی موبایل گلکسی S22 سامسونگ یکی از پرفروش‌ترین پرچم‌ داران این برند بوده است. یکی از هوشمندترین ویژگی‌هایی که باعث شده گلکسی S22 از سایر مدل‌های سامسونگ متمایز باشد، ابزارک‌ های هوشمند (Smart Widget) یا همان ویجت‌ هایی است که کاربران‌ می‌توانند با کشیدن انگشت از آنها استفاده کنند. این ابزارک‌ ها که پیش‌ تر فقط برای کاربران گلکسی S22 قابل استفاده بودند، قرار است به مدل‌های دیگر سامسونگ و همه تبلت‌ های این برند از جمله سامسونگ گلکسی تب s8 هم اضافه شوند. پیش از آن که کمپانی کره‌ای سامسونگ تصمیم بگیرد این ابزارک را در تبلت‌ های گلکسی خود استفاده کند، کاربران از این ویجت فقط می‌توانستند در آخرین گوشی‌ های One UI 4.1‌  استفاده کنند.

نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی s20 پلاس

چه زمانی این ابزارک ها در سامسونگ گلکسی تب s8  فعال می شد؟

طبق گزارشی که 9to5Google منتشر کرده، ویجت هوشمند و معروف گلکسی S22 برای کاربران سامسونگ گلکسی تب s8 در دسترس است. در آخرین آپدیت امنیتی که برای برخی از این تبلت‌ ها در ماه مارس منتشر شد، این تبلت‌ها تا 15 آوریل ابزارک هوشمند را در فهرست ویجت‌ های خود خواهند داشت. این ویجت‌ها در سه سایز طراحی شده‌اند: 2×2، 1×4 و 2×4. کوچک‌ترین سایز، یعنی 2×2، قابل تغییر نیست؛ اما کاربران‌ می‌توانند دو سایز دیگر را متناسب با عرضه صفحه نمایشگر خود تغییر دهند.

سفارشی سازی ابزارک های هوشمند سامسونگ گلکسی تب

برای دسترسی راحت به گزینه‌ های سفارشی سازی در این ویجت کافی است انگشت خود را برای مدت طولانی روی گروه نگه دارید. به غیر از شخصی سازی سایز ویجت، کاربران‌ می‌توانند ویجت‌ ها را حذف کرده یا ویجت‌ های دلخواه خودشان را اضافه کنند. این تنظیمات به کاربر اجازه‌ می‌ دهد با توجه به برنامه‌هایی که روی دستگاه خودشان دارند، تصمیم گیری کنند. ویجت‌ های هوشمند سامسونگ دقیقا مشابه چیزی که در ویجت‌ های اپل دیده‌ می‌شود، قابلیت ادغام شدن دارند؛ یعنی کاربر‌ می‌تواند چندین ویجت را انتخاب کرده و آنها را در یک ویجت ترکیب کند تا با یک بار ضربه و کشیدن انگشت، ویژگی‌ های بیشتری را در دسترس داشته باشد.

کاربران همچنین با فشار طولانی‌ می‌توانند کل ابزارک را حذف کنند یا نگاهی به تنظیمات آنها بیندازند؛ مثلا آنها را متناسب با تمام صفحه جابجا کنند یا گزینه Auto rotate (چرخش خودکار) ویجت‌ ها را خاموش یا روشن کنند.

اگر از Smart Widget در Samsung Galaxy S21 و Samsung Galaxy S22 استفاده کرده باشید، دسترسی به این ویژگی در تبلت‌ های سامسونگ ساده خواهد بود؛ چرا که همان عملکرد مشابه را در اختیارتان‌ می‌گذارند. برای چرخش در میان ویجت‌ ها و بررسی آنها‌ می‌توانید انگشت را به چپ یا راست بکشید. این ویژگی در حال حاضر محدود به سامسونگ گلکسی تب s8 بوده و با به روز رسانی آوریل، به سایر دستگاه‌ها اضافه‌ می‌شود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید