9 تا از بهترین بازی های واقعیت مجازی برای The Oculus Quest 2

0
535
بهرین بازی های کامپیوتری
دنبال تجربه بهترین بازی های VR هستید، بهترین بازی های کامپیوتری

بهترین بازی واقعیت مجازی

در این مقاله درباره 9 تا از بهترین بازی واقعیت مجازی برای The Oculus Quest 2 صحبت خواهیم کرد. اگر قصد دارید تا 300 دلار برای عینک Oculus Quest 2 هزینه کنید تجربه بازی VR فوق العاده ای انتظار شما را می کشد. مانند اپل استور برای آیفون، اکولوس استور نیز با دقت آماده شد و اکولوس هر عنوانی را که به فروشگاه دسترسی پیدا کند به طور کامل بررسی می نماید. در نتیجه بازی های واقعا بد برای Quest وجود ندارد، حتی می توان گفت بدترین بازی ها هم دارای باگ های جدی نیستند و تا حدی می توان با عنوان ارزشمند از آنها یاد کرد.

اگر این بهترین چیزی است که می توانید در مورد بازی ها بگویید، پس قطعاٌ قصد ندارید پول با ارزش خود را بابتش بپردازید مخصوصاٌ زمانی که بهترین بازی های Oculus Quest 2 به طور میانگین 30 دلار قیمت دارند.

خبر خوب اینکه تعدادی از بازی های VR جذاب با کیفیت بالا همیشه در دسترس هستند. در اینجا قصد داریم نگاهی به تک تک گزینه های Oculus store و بازی هایی که شما می توانید انتخاب کنید داشته باشیم. تمام این بازی ها توسط ما و گیمرهای دیگر انجام شده اند بنابراین اگر به دنبال تجربه بهترین بازی های VR هستید پیشنهاد می کنیم مقاله ما را در مورد بهترین بازی های VR برای Oculus Quest 2 را مطالعه کنید.

بهترین بازی های کامپیوتری
بهترین بازی های Oculus Quest 2 به طور میانگین 30 دلار قیمت دارند
  1. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک فورتنایت: Population One
  2. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک ترسناک: The Walking Dead Saints & Sinners
  3. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک تناسب اندام: Supernatural
  4. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک ماجراجویی: Moss
  5. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک ریتمیک: Beat Saber
  6. بهترین بازی واقعیت مجازی VR  سبک ورزشی: Topgolf with Pro Putt
  7. بهترین بازی واقعیت مجازی VR  سبک معمایی: Superhot VR
  8. بهترین تجربه بازی تریپی: A Fisherman’s Tale
  9. بهترین بازی واقعیت مجازی VR کامپیوتری: Final Assault

1. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک فورتنایت

 Population One

یک انتقاد ساده که به دنیای بازی های VR می توان داشت، این است که در اکثر موارد بازی ها دارای عناوین پیچیده ای نیستند. بیشتر بازی های VR حول یک ایده ساده یا چهارچوب بازی پیش پا افتاده شکل می گیرند و دارای پیچیدگی آنچنان سختی نیستند، اما امید است که تازگی محیط VR کمبود عمق بازی را جبران کند.

در ماه های اخیر این روند با ورود چند بازی پیچیده به Oculus store در حال جبران است. از Population One می توان به عنوان جاه طلبانه ترین بازی VR ساخته شده علی الخصوص برای Quest یاد کرد. این شاهکار، نبرد رویال به سبک فورتنایت بوده و شما را وارد دنیای کاملا سه بعدی می کند و زمانی که با بازیکنان دیگر بازی می کنید با تعداد زیادی سلاح توانایی، ساخت و ساز و تحرک بالا به شما خوش آمد می گوید.

مانند هر بازی نبرد رویال دیگر، هدف بازی، پیشی گرفتن از سایر رقبا و دوام آوردن به عنوان آخرین تیم است. می توانید با پاراگلایدر پرواز کنید از دیوارها بالا بروید، تیراندازی کنید، بدوید و شلیک کنید. نبرد رویال این روزها جزو ژانرهای بازی پرطرفداری محسوب می شود و Population One VR را به عنوان تجربه ای عالی سر زبان ها انداخت.

2. بهترین بازی واقعیت مجازی ژانر ترسناک

The Walking Dead: Saints & Sinners

بگذارید این گزینه را نادیده بگیریم. دوست ندارم، این بازی مناسب من نیست، چرا که زامبی های VR به نظرم بسیار وحشتناک اند و بازی The Walking Dead: Saints & Sinners گزینه خوبی برای گیمر ها عادی که مانند من تمایل ندارد در VR با زامبی ها روی در رو شوند به حساب نمی آید، هرچه باشد بالاخره این یک بازی مبارزه با زامبی هاست.
به عبارت دیگر دوست داشتن این سریال باعث نمی شود شما از این بازی هم لذت ببرید. این بازی با تکیه بر حرکات مکانیکی شما را شدیدا در معرض مشکلات حرکتی قرار می دهد بنابراین بهتر است اگر در دنیای VR تازه وارد هستید ابتدا به این دنیا عادت کنید و در مرحله بعد این بازی را امتحان نمایید.

این حرف ممکن است تایید صمیمانه ای برای یک بازی نباشد اما برای گیمر های حقیقی مثال بارزی از هزینه بالای بازی و یک استودیوی حرفه ای به حساب می آید. بازی روایتی عمیق و طولانی را بیان می کند و دسترسی بسیاری برای ساخت سلاح در مراحل بالا دارید.

در مسیرهای مختلف باید تصمیمات خاصی را برای پیروزی اتخاذ کنید. اگر همیشه بخواهید راه بروید و شلیک کنید به زودی در دسته مردگان جای خواهید گرفت. بازی در مجموع به نظر خیلی جذاب است اما قیمت 40 دلاری آن را هم پیش از تکمیل خرید در نظر داشته باشید.

3. بهترین بازی واقعیت مجازی تناسب اندام VR

سوپرنچرال

پس از موفقیت Beat Saber (در این لیست هم در مورد آن توضیح داده شده) که به عنوان اولین بازی واقعی Quest وارد بازار شد و عرق بازیکنان را در می آورد، زیاد طول نکشید تا توسعه دهندگان بازی های VR متوجه شوند که VR مکان مناسبی برای ورزش است و این نوع بازی هارا در در رده بندیه بهترین بازی واقعیت مجازی جای دادند.

سوپر نچرال تکمیل کننده Beat Saber است و برای تمریناتی ابتدا طراحی شده است. در این بازی تمریناتی با درجه بندی ساده، متوسط و سختی وجود دارد که با چرخش مداوم باز و لانگ و اسکات، بالاتنه و پایین تنه شما را درگیر می کند.

سوپرنچرال ویژگی هایی دارد که حقیقتا شما را معتاد می کند. تمرینات روزانه و جدید شما همراه با یک مربی واقعی باعث افزایش انگیزه شما می شود. تمرینات در زیباترین نقاط زمین انجام می شود بنابراین می توانید مطمئن باشید که برنامه صبحگاهی پای شما را به قله های کوه، مناظر قطب شمال و مناظر اقیانوس باز می کند. بر خلاف بسیاری از برنامه های تناسب اندام، سوپر نچرال مجوز استفاده از موسیقی محبوب و کلاسیک را دارد.

تمرین با پلی لیست موسیقی محبوب شما خواه راک، باشد R&B یا هیپ هاپ باعث افزایش انگیزه و میل شما به بازگشت به بازی می شود. خود بازی رایگان است، اما برای ادامه استفاده از برنامه باید هزینه اشتراک (حدود 15 دلار در ماه) را پرداخت کنید. خبر خوب اینکه: با یکبار پرداخت حق اشتراک اعضای خانواده 4 نفره امکان شخصی سازی برنامه و پروفایل خود را دارند.

4. بهترین بازی واقعیت مجازی سبک ماجراجویی VR

Moss

Moss از روزهای اولیه Quest اصلی وجود داشته است اما این امر باعث نمی شود این بازی جذاب نباشد. در واقع لازم است به عنوان شخص تازه وارد به دنیای VR ماوس را بازی کنید. در Moss شما به عنوان یک ناظر که توانایی محدودی در تعامل با دنیای فانتزی دارد بازی می کنید. در این بازی به یک موش کوچک در جستجویی ماجراجویانه کمک می کنید.

Quill، موش مورد بحث، فراتر از کلمات قابل توجه است و این زیبایی است که حول یک قهرمان اصلی دوست داشتنی ساخته شده بازی را کاملاً جذاب می کند. بیشتر بازی شامل تنظیم حرکت از یک به وضعیت دیگر، حل یک معمای خاص (یا مجموعه ای از معماها) است تا به شما امکان صعود به مرحله بعدی را بدهد.

هر حرکت شامل تغییر استادانه فضا است که می توانید Quill را برای دویدن صعود یا جنگ هدایت نمایید. در همان زمان، باید چیزهایی را به اطراف منتقل کنید، مانند بلوک های سنگی بزرگ برای پاک کردن و مسدود کردن مسیر. به خاطر این موش با نمک بیایید و خودتان را با پازل ها به چالش بکشید.

5. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک ریتمیک

Beat Saber

بازی بیت سابر
Beat Saber به تعدادی از سیستم عامل ها راه پیدا کرده است و صادقانه بگویم، بهترین تجربه در هدست های VR مبتنی بر PC است

قرار نیست ادعا کنیم که Beat Saber Oculus Quest را روی نقشه قرار داده است. ترکیبی از مکانیک یک بازی سنتی ریتمیک با سابرهای سبک، اعتیاد آور است. زیرا از نظر جسمی شما را به چالش می کشد، همراه با موسیقی خیال Jedi بودن را با حقیقت پیوند می دهد.

احتمالاٌ روش بازی را می دانید: با یک شمشیر نوری به بلوک های رنگی که از روی یک نوار نقاله مجازی به سمت شما در پرواز هستند ضربه می زنید. این بازی فوق العاده چالش بر انگیز است.

Beat Saber به تعدادی از سیستم عامل ها راه پیدا کرده است و صادقانه بگویم، بهترین تجربه در هدست های VR مبتنی بر PC است، زیرا آن نسخه از Beat Saber می تواند از آهنگ های مجموعه موسیقی شخصی شما استفاده کند. گیمرهای Quest برای دریافت آهنگ های بیشتر باید هزینه بسته های DLC را بپردازند.

6. بهترین بازی واقعیت مجازی VR سبک ورزشی

Topgolf با Pro Putt

Topgolf یکی از بی نهایت بازیهای تفریحی خانوادگی است که بدون شک تحت تأثیر بیماری همه گیر ویروس کرونا قرار گرفته است. با استفاده از یک فناوری پیشرفته، و تصویربرداری تقریباٌ حقیقی از زمین گلف VR (توپ ها با تراشه های ریز ردیابی می شوند، بنابراین با ضربه به توپ ها نتیجه عملکرد خود را برروی صفحه بزرگ مشاهده می کنید) تجربه یک بازی گلف حقیقی را برای شما به ارمغان می آورد.

Topgolf با Pro Putt قطعاٌ پاسخگوی عطش شما برای بازی گلف است. این بازی با ترکیب واقع گرایانه فیزیک بازی گلف و محیط های نیمه واقع گرایانه سرگرمی مورد نیاز شما را فراهم می آورد. شما یک محدوده بازی دارید و می توانید به راحتی در آن گلف بازی کنید.

7. معمایی ترین بازی سبک VR

Superhot VR

مفهوم وجودی Superhot مانند یک فیلم علمی تخیلی با بازی نیکلاس کیج به نظر می رسد: زمان تنها با حرکت شما تغییر می کند بنابراین برای معطل کردن دشمنان تان و تهیه یک برنامه استراتژی تنها کافیست یک جا ثابت بمانید. این یکی از بازی های سبک کلاسیک رضایت بخش است که مدتی است وارد بازار شده و کاملا از واقعیت مجازی استفاده می نماید.

هنگام مبارزه با ضربات کوچک مشت و لگد و چاقو حمله می کنید. فیزیک بازی ستاره نمایش است که به شما اجازه حرکات جالبی مانند برداشتن اسلحه ای که دشمنی که کشته اید و سایر حرکات فانتزی و توقف زمانی را می دهد. در اینجا هیچ روایت واقعی وجود ندارد، اگرچه مکان های متنوع بازی حاکی از آن است که داستانی در حال وقوع است که اما این روایت هرگز به طور کامل تحقق نیافته است.

8. بهترین بازی واقعیت مجازی سبک Trippiest VR

A Fisherman’s Tale

برخی از بهترین بازی واقعیت مجازی VR سعی در شبیه سازی محیط های واقع گرایانه دارند. برخی دیگر شما را در قلمروهای خیالی یا زمان و مکان دروغین قرار می دهند. بازی فیشر من تیلز، بازی در مقیاس اکتشافی: بزرگ و کوچک و چیزی در این میان است. شما به عنوان ماهی گیر یک نمونه دقیق از فانوس دریایی که در آن زندگی می کنید ساخته اید و متوجه می شوید که ماکت ماهی گیر دقیقاٌ از کارهای شما تقلید می کند.

اما این همه ماجرا نیست، شما نسخه کوچکتر یک فانوس دریایی بسیار بزرگتر هستید و یک ماهیگیر غول پیکر نیز همه این کارها را با شما انجام می دهد.

مانند یک عروسک بابوشکای روسی، لایه های بی نهایت در هر دو جهت حرکت می کنند. این بازی بر اساس قرار دادن شما در موقعیت حل معماهای اطرافتان ساخته شده است. اما گاهی پیش می آید که شما به نسخه های بزرگ تر یا کوچک تر آن چیز نیاز دارید بنابراین باید دنیای خود را به گونه ای دست کاری کنید تا وارد دنیای غول پیکر یا کوچک تر شود و به آن چیز دسترسی پیدا کنید.

9. بهترین بازی واقعیت مجازی VR کامپیوتر

Final Assault

یک دلیل که Oculus Quest 2 یک هدست VR جذاب است این است که علاوه بر اینکه یک دستگاه VR کاملاً بی سیم و مستقل است، می توانید با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل شوید و دنیای از VR را وارد کامپیوتر نماید برای به نمایش گذاشتن این سلاح مخفی در زرادخانه Quests، من یک بازی PC VR برای HTC Vive در نظر گرفته ام که در Quest 2 عالی عمل می کند.

ممکن است فرد تمایل داشته باشد که بازی ای مانند نیمه عمر: Alyx را انتخاب کند، عنوانی کاملاً پیچیده AAA که در دنیای نیمه عمر اتفاق می افتد.

البته Final Assault مثال بهتری است به لطف سادگی، قابلیت پخش مجدد حس کودک درون شما را در این نوع از بهترین بازی واقعیت مجازی ارضا می کند. Final Assault یک بازی ساده استراتژیک در زمان واقعی است به گونه ای است که انگار سربازان اسباب بازی به سبک جنگ جهانی دوم که در دوران کودکی با آنها بازی می کردید زنده می شدند.

مکانیک بازی ساده است، شما مجموعه خوبی از سلاح و وسایل نقلیه دارید و می توانید بازی را با مبارزات تک نفره یا جنگ های چند نفره پیش ببرید. هر لحظه از این بازی واقعاٌ دوست داشتنی است، اما هیچ چیز قابل مقایسه با کنترل یک بمب افکن جنگ جهانی دوم نیست که مانند یک هواپیمای کنترل شده رادیویی در اطراف سر شما پرواز می کند.

Final Assault آنقدر بازی اعتیاد آور و باورنکردنی است که متوجه خواهید شد هنوز پس از ماه و سال ها از نصب آن برای اولین بار، دست از آن نکشیده اید.

سرعت اینترنت وای فای خانگی شما هم کم است؟ مقاله چند راه برای افزایش سرعت وای فای خانگی ایویز را بخوانید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید