8 تا از بهترین هدست های گیمینگ

0
374
بهترین هدست
به جرعت می توان گفت در زمینه بهترین هدست های بازی Xbox One کمتر دستگاهی توان رقابت با

8 تا از بهترین هدست های بازی Xbox One برای داشتن صدایی فوق العاده

دو عامل اصلی برای غرق شدن در بازی وجود دارد: تصویر و صدا
اگر تصویر خوبی دارید اما بلندگو یا هدفونتان نامناسب است، بازی را آنچنان که باید لمس نخواهید کرد. جایگزین کردن این وسایل با یکی از بهترین هدست های Xbox می تواند جهان بازی های شما را دگرگون سازد. کیفیت صوتی درون بازی، گپ واضح تر با دوستان و تناسب راحت تری را ایجاد می نماید. تا در نهایت، بازی لذت بخش تری را تجربه نمایید.
برای تهیه یکی از بهترین هدست های Xbox One لازم نیست صدها دلار هزینه کنید.
در این مقاله به بررسی هدست هایی با بودجه مناسب، گزینه های با سیم و بدون سیم و بهترین هدست های بازی Xbox One می پردازیم.

  1. بهترین هدست های بازی Xbox One به طور کلی: Steelseries Arctis 9X
  2. ارزانترین هدست Xbox One: HyperX Cloud Stinger Core
  3. بهترین هدست های بازی بی سیم Xbox One: Razer Nari Ultimate
  4. بهترین هدست سیم دارمخصوص بازی Xbox One : Astro A40 TR + Mix Amp Pro
  5. بهترین هدست پرمیوم Xbox One : Astro A50 + Base Station
  6. بهترین هدست مقرون به صرفه بی سیم Xbox One: Turtle Beach Stealth 600
  7. بهترین هدست چت تک گوش Xbox One: Turtle Beach Recon Chat
  8. بهترین هدست رسمی بازی: هدست استریو مایکروسافت Xbox One

1. بهترین هدست های بازی Xbox One به طور کلی

  •  Steelseries Arctis 9Xهدست بازیصدای بی سیم با کیفیت بالا
  • راحت و خوش ساخت
  • عمر باتری طولانی

سری هدفون های Arctis از Steelseries جزو لیست بهترین هدست های بازی برای انواع پلتفرم ها، از کنسول های دیگر مانند PS4 و Switch، تا رایانه های شخصی است. اما به دلیل کیفیت صدای عالی، میکروفون خارق العاده و سهولت اتصال، Arctis 9x از Xbox One در جایگاهی جدا از دیگر هدست ها می ایستد.

با پشتیبانی کامل از Xbox Wireless، برای اتصال این هدست های بازی به کنسول خود حتی نیازی به دانگل یا آداپتور ندارید، فقط آن را روشن کنید و در عرض چند ثانیه متصل خواهید شد. گیم پلی های بی سیم به خودی خود برای هر گیمیری لذت بخش است، چرا که این به معنا است که یک سیم کمتر به شما متصل است و دست و پای گیمر را نمی گیرد و به علاوه کیفیت صدا را از دست نخواهید داد.
Arctis 9X از اتصال بلوتوثی برخودار است، بنابراین می توانید هم زمان به تلفن و Xbox One خود متصل شوید، برای جابجایی سریع بین دستگاه ها یا گپ زدن با دوستان و خانواده از طریق یک برنامه دیگر هنگام بازی بسیار عالی است.
اما به خاطر هدست بی سیم، 9X از نظر کیفیت صدا کمی افت پیدا می کند.

درایورهای نئودیمیم 40 میلی متری ورزشی و دامنه پاسخ فرکانس عالی، خواه در حال شلیک گلوله و انفجار باشید و یا آهنگ های مورد علاقه خود صدایی که از این هدفون های بازی می گیرید خارق العاده است. عمر باتری با یک بار شارژ تا 20 ساعت طول می کشد.

این هدست ها به لطف طراحی عالی مشبک در گوش ها (که باعث تنفس بیشتر از طرح های معمول چرم مصنوعی می شود) و سربند محبوب سبک ماسک اسکی Steelseries برای کاهش فشار در سر، بسیار راحت هستند. بهتر از آن اینکه این هدست در لیست هدست های Xbox قرار گرفته است.

2. ارزانترین هدست Xbox One

HyperX Cloud Stinger Core

  • HyperX Cloud Stinger Coreهدست بازیبسیار مقرون به صرفه
  • سبک و انعطاف پذیر
  • قطع میکروفون فیزیکی

نیاز نیست یک هدست مخصوص بازی حتما خیلی گران قیمت باشد. در واقع، HyperX Cloud Stinger Core یک هدفون مخصوص بازی برای Xbox One و دو برابر از چیزی که انتظار دارید ارزان تر است.

قیمت این هدست تنها 35 دلار است و قاب فولادی قابل تنظیم برای کاهش صدای خش خش در هنگام چرخاندن سرو درایورهای 40 میلی متری برای کیفیت صوتی چشمگیر در یک هدست جمع و جور ارائه می دهد. وزن این هدست تنها 275 گرم و بسیار سبک است که در نتیجه در زمان بازی فشار اضافی بر روی سر نخواهید داشت.

قطع صدای این هدفون چیز قابل توجهی نیست اما باز هم می توان از آن به عنوان کیفیت مطلوب نام برد. دارای عملکرد بی صدا مفیدی است، فقط آن را بچرخانید تا با هدست بشویید اما بدون اینکه هم تیمی هایتان متوجه شوند بتوانید سرفه کنید، عطسه کنید یا به صورت خصوصی صحبت کنید.

3. بهترین هدست های بازی بی سیم Xbox One

 Razer Nari Ultimate

  • بازخورد لمسی
  • عمر باتری طولانی
  • صدای بی سیم با کیفیت بالا

Razer Nari Ultimate به درستی در دسته هدست های مخصوص بازی بی سیم Xbox One جای گرفته است. این هدفون با درایورهای نئودیمیم 50 میلی متری و یک دامنه پاسخ فرکانس خارق العاده، خواه در جنگ با دشمنان تان باشید یا موسیقی گوش دهید عملکرد خیره کننده ای به نمایش می گذارد. یکی از ویژگی هایی که آن را از بقیه هدست های این دسته جدا می کند بازخورد لمسی آن است.

مانند اکثر کنترل کننده های بازی مدرن، هدست Razer Nari Ultimate شامل موتورهای لرزشی کوچکی در گوش های خود است، بنابراین وقتی هواپیما در بالای سر شما غرش می کند یا انفجاری به سمت شما می آید، نه تنها آن ها را با صدای استریو کاملاً شفاف می شنوید، بلکه آن ها را نیز احساس خواهید کرد. هم چنین Razer در این هدست از یک THX Spatial Audio استفاده کرده که تصویر عالی از صدای صوتی فراگیر واقعی را به صورت 360 درجه در اطراف بازیکن پخش می کند که شبیه سازی بازی با واقعیت را برای بازیکن بیشتر می کند.

این هدفون های بی سیم از طیف 2.4 گیگا هرتز برای انتقال صوتی با کیفیت بالا به گوشی های شما با دامنه بی سیم تا 10 متر استفاده می کنند، بنابراین شما می توانید به توالت بروید یا در آشپزخانه سرگردان باشید و هنوز هم مثل اینکه روی صندلی خود نشسته اید با تیم خود چت کنید.
این هدست از بلوتوث پشتیبانی نمی کند، اما کاملاً از فناوری Xbox Wireless خود مایکروسافت پشتیبانی می کند، بنابراین نیازی به دانگل یا سیم اضافی نیست. برای جلوگیری از تجمع گرما در گوشی های از ژل خنک کننده استفاده شده و قاب فلزی جامد با یک هدبند راحتی کار را تکمیل می کند. عمر باتری تا 20 ساعت بدون بازخورد لمسی و 6 ساعت با وجود آن دوام خواهد داشت. میکروفون موجود در این هدست بهترین نیست، اما برای کار مناسب است.

4. بهترین هدست سیم دار مخصوص بازی Xbox One

 Astro A40 TR + Mix Amp Pro

  • کیفیت عالی صدا
  • به شدت قابل تنظیم است
  • کارت صدا و کنترل میزان صدا خارجی

Astro A40 TR که به طور خاص با توجه برای بازیکنان رقابتی Esports طراحی شده است، دارای ویژگی های بالا در کنار کیفیت صدای عالی، میکروفون شفاف و نرم افزار عالی در پس آن است.

این هدست با یک مرکز صوتی قدرتمند MixAmp Pro ترکیب شده است که به شما امکان کنترل و تنظیم کامل را می دهد و امکان کاهش نویز در محیط های پر سر و صدای مسابقات را دارد.

این مدل با وزن 369 گرم واقعا سبک و با گوشی های بالشتک دار (با مواد مختلف به طور جداگانه به فروش می رسد) بهترین هدست های بازی به شمار می آید و بسیار راحت است. Astro A40 TR دارای برچسب های بلندگو قابل تنظیم است، بنابراین می توانید ظاهر هدفون خود را به دلخواه تغییر دهید. صدای استاندارد این هدفون دلچسب است اما با تنظیم کننده صوتی MixAmp Pro می توانید نحوه صدا گذاری آن بنا به دلخواه خود تغییر دهید. در کنار پشتیبانی از وضعیت دالبی، امکان ایجاد EQ صوتی، کیفیت پخش صدا، پخش جداگانه صدا، را دارد. بنابراین شما نیازی نیست برای تنظیم صدا بازی را ترک کنید.

بوم میکروفون یک جهت در این هدست بسیار عالی است، اما اگر آن را دوست ندارید، قابل تعویض است. Astro یک هدست ممتاز است و حتی زمانی که آن را شخصی سازی کنید فوق العاده می شود.

5. بهترین هدست بازی پرمیوم Xbox One

 Astro A50 + Base Station

  • کیفیت صدای عالی
  • کارت USB-Sound با پشتیبانی از Dolby Audio
  • پایه شارژ با میکسامپ داخلی

به جرعت می توان گفت در زمینه بهترین هدست های بازی Xbox One کمتر دستگاهی توان رقابت با Astro Gaming A50 را دارد. این هدفون کیفیت صدای فوق العاده را با استفاده اسان ترکیب می کند. پس از هر بار شارژ 15 ساعت قابل استفاده است و اگر نیاز به زمان بیشتر دارید فقط آن را در پایه شارژ مخفی قرار می دهید تا دوباره شارژ شود. یک LED نشانگر باتری به شما نشان می دهد چه مقدار از باتری باقی مانده است. پایه شارژ فقط یک ابزار مفید برای شارژ نیست، بلکه به عنوان MixAmp نیز برای کمک به شما در مدیریت بهتر صدا و چت در بازی به شما کمک می کند تا بدون اینکه ارتباط با هم تیمی های خود را از دست بدهید در بازی غرق شوید.

این هدست به طور کامل از3D Spatial Audio در Xbox و PC پشتیبانی می کند و می توانید با استفاده از نرم افراز Astro Command Center خروجی صدا را به طور کامل شخصی سازی کنید. آیا قصدAstro A50 را تغییر دهید؟ می توانید. این هدست با تعدادی از کیت های مد Astro سازگار است که به شما امکان می دهد یک هدبند چرمی مصنوعی و بالشتک های گوش برای راحتی بیشتر اضافه کنید.

Astro A50 با برد بی سیم تا 30 فوت، ماندگاری طولانی مدت در باتری و کیفیت صدای خارق العاده، یک هدست مخصوص بازی درجه یک است. کیفیت ساخت بالای آن باعث شده تا برخی از منتقدان به دنبال موارد بیشتری برای چنین هدفون درجه یکی باشند. به جرعت می توان گفت این هدست یکی از بهترین هدست های مخصوص بازی Xbox One است که می توانید خریداری کنید.

6. بهترین هدست بی سیم مقرون به صرفه Xbox One

 Turtle Beach Stealth 600

 Turtle Beach Stealth 600 هدست های بازییکی از بهترین هدست های بازی بی سیم، به ویژه بهترین هدست های بی سیم Xbox One قطعا گران قیمت اند. اما لزوما چنین هم نیست.
Turtle Beach Stealth 600 نمونه ای عالی از هدست مخصوص بازی بی سیم ارزان قیمت (نسبتاً ارزان) با کیفیت صدای عالی، دوام بالای باتری و طراحی قابل حمل است.
ساختار پلاستیکی به اندازه برخی از گزینه های فلزی موجود محکم نیست، اما این باعث می شود که قاب سبک باشد و به راحتی قابل حمل باشد. بالشتک های گوشی برای بازی های طولانی بسیار نرم و راحت هستند و بافت شبکه ای آنها نقش بزرگی در جلوگیری از گرمای بیش از حد دارد. حتی در هدست های بازی بی سیم با قیمت مناسب عمر باتری از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. خوشبختانه Turtle Beach Stealth 600 بیش از گزینه های دیگر موفق به حفظ باتری شده است.

عمر باتری این دستگاه 15 ساعت ارزیابی شده اما برخی از منتفدان با حجم صدای کمتری موفق شده اند نزدیک 20 ساعت به استفاده از هدست ادامه دهند. اگر دائما از موسیقی با صدای بالا استفاده نمی کنید می تواندی نزدیک به 24 ساعت بدون شارژ از این هدست استفاده کنید. برای افرادی که در زمان بازی با دوستانشان صحبت می کنند میکروفون دستگاه بسیار مناسب است و صدای تمیز و بدون خش را برای شما فراهم می آورد با این هدست حتی یک کلمه از چیزهایی که دوستانتان گفتند را نیز از دست نخواهید داد.

7. بهترین هدست چت تک گوش Xbox One

 Turtle Beach Recon Chat

اگر مایلید از تنظیمات گران قیمت A/V خانگی تان برای بازی استفاده کنید اما دوست دارید با دوستانتان هم گپ بزنید، بهترین گزینه هدست های بازی تک گوش با میکروفون عالی دقیقا چیزی است که به دنبالش هستید. چند هدست وجود دارد که بیش از حد گران هستند و صدای کمتری نیز پخش می کنند، اما Turtle Beach Recon Chat با یک قیمت فوق العاده مقرون به صرفه جایی بالاتر و فراتر از انتظار شماست. این هدست همان صدای میکروفون با کیفیت بالا که Turtle Beach به خاطر آن شناخته شده را ارائه می دهد، حساسیت بالای این میکروفون باعث می شود از اینکه همگان صدای شما را می شنوند و شما هم تک تک کلمات دیگران را می شنوید اطمینان حاصل نمایید.

در این هدفون خبری از نویز کنسلینگ نیست، پس لازم نیست تلویزیون خود را منفجر کنید. اما با طراحی گوش باز و هوشمندانه Recon Chat، هرگز در شنیدن صدای بازی خود به صورت استریو مشکلی نخواهید داشت. این هدست دارای کنترل های درون خطی مناسب برای بی صدا کردن میکروفن و میزان صدای گپ است، بنابراین در هر زمان که نیاز به انجام تنظیمات دارید می توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید. درایور 40 میلی متری درگوشی ها باعث می شود دیگران صدای شما را به وضوح داشته باشند.

8. بهترین هدست رسمی بازی

 هدست استریو مایکروسافت Xbox One

اکثر لوازم جانبی رسمی Xbox One انتخاب های عالی هستند، چه کنترل کننده ها و چه کیت های شارژ و بازی و هدست استریو Microsoft Xbox One نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هدست فوق العاده سبک وزن با صدای استریو قوی یک میکروفون حساس یک جهت باعث می شود مطمئن شوید تا بدون وجود سر و صدای زمینه هر چه هست را به راحتی می شنوید. هم چنین می توانید میکروفون را بالا قرار دهید تا با یک حرکت و به راحتی بی صدا شود. با توجه به قیمت مقرون به صرفه این هدست، دریافت آداپتور صوتی Xbox One که همراه با این هدست دریافت می کنید یک جایزه محسوب می شود و جزو بهترین هدست های بازی در رده خود می باشد.

آداپتور به طور معمول حداقل 30 دلار قیمت دارد و به شما این امکان را می دهد تا کابل 3.5 میلی متری را مستقیماً به کنترل کننده Xbox One متصل کنید و امکان دسترسی سریع و آسان به کنترل میزان صدا و میکروفون را می دهد. همچنین به این معنا است که می توانید هدست خود را ارتقا دهید، اهمیتی ندارد که چه چیزی خریداری کنید.
هرگونه هدفون یا هدست دارای جک 3.5 میلیمتری از این پس با Xbox One شما کار خواهد کرد. با استفاده از رنگ مشکی مات، این هدفون ها به راحتی با زیبایی کلاسیک Xbox One و اکثر تلویزیون ها هماهنگ می شود و وزن کم آنها حمل و نقل آنها را بسیار آسان می کند. نمی توان گفت این هدست جزو ماندگارترین هاست پس لازم است کمی در استفاده از آن دقت کنید، اما با توجه به قیمت و قابل دسترس بودن آن می توان گفت در رده بهترین هدست بازی جای می گیرد.

 

بهترین هاردهای اکسترنال 2021 را بشناسید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید