ویژگی های گوشی شیائومی Note 11 Pro

0
310
گوشی شیائومی Note 11 Pro

مشخصات فنی و قیمت گوشی شیائومی Note 11 Pro

گوشی شیائومی Note 11 Pro یکی از میان رده های جدید و ارزشمند شیائومی است که در سال اخیر، فروش بالایی را تجربه کرد. مشخصات گوشی شیائومی نوت 11 پرو نشان می دهد این گوشی با قیمت کمتر از 10 میلیون تومان، یک انتخاب فوق العاده برای آنهایی است که به باتری، دوربین، نمایشگر و ظاهر گوشی موبایل اهمیت می دهند. در این بخش همراه تیم ایویز باشید تا با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری این گوشی شیائومی بیشتر آشنا شویم.

مشخصات گوشی شیائومی نوت 11 پرو از نظر ظاهری

گوشی شیائومی نوت 11 Pro با طراحی ظاهری معروف شیائومی در اکتبر 2021 پا به بازارها گذاشت و قیمت آن در زمان عرضه حدود 220 یورو بود. بدنه این گوشی با وجود اینکه از پلاستیک ساخته شده، کیفیت خوبی دارد و حس بدی را به فرد انتقال نمی دهد. با این حال جذب لکه و خط و خش روی آن کم نیست و بهتر است به افراد خرید قاب را هم پیشنهاد دهید.

در بخش پشت گوشی، ماژول دوربین طبق طراحی همیشگی شیائومی به شکل یک مستطیل برجسته در بالا طراحی شده که 4 سنسور به همراه فلش LED را در خود جای داده است. برجستگی لنز اصلی دوربین کمی بیشتر است و ماژول دوربین حالت دو پله ای دارد. در بخش جلویی گوشی یک نمایشگر عریض با حاشیه های کم را می بینیم که لنز سلفی را در بالا و مرکز نمایشگر به صورت پانچ هول در بر دارد. قطر گوشی 8.1 میلی متر است و در دسته گوشی های خوش دست قرار می گیرد.

در لبه پایینی گوشی پورت شارژ از نوع تایپ C، در کنار میکروفون، اسپیکر و خشاب سیمکارت طراحی شده است. خشاب سیمکارت از 2 سیمکارت نانو و یک کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند. در لبه بالایی گوشی رابط جک 3.5 میلی متری برای اتصال هندزفری طراحی شده و میکروفون و اسپیکر دوم به همراه IR Blaster در بالا قرار گرفتند. در لبه سمت راست مثل همیشه دکمه پاور ادغام شده با سنسور اثر انگشت و دکمه تنظیم ولوم را داریم و لبه سمت چپ گوشی هم خالی ست.

نمایشگر شیائومی نوت 11 پرو که حدود 87 درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص می دهد از نوع سوپر امولد بوده و با اندازه 6.67 اینچ و پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتز و HDR10+، یک نمایشگر فوق العاده است که شاید دیدن آن در یک میان رده عجیب به نظر برسد. رزولوشن 1080p، روشنایی عالی، عمق رنگ مشکی دقیق و شفافیت رنگ ها، همگی این نمایشگر را جذاب کرده اند.

گوشی شیائومی Note 11 Pro min

مشخصات سخت افزاری شیائومی نوت 11 پرو

گوشی شیائومی نوت 11 Pro از نظر ظاهر امتیاز کامل می گیرد. طراحی پنل پشتی با رنگ های جذاب و نمایشگر فوق العاده ای که در این گوشی به کار رفته، حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. اما به سراغ مشخصات داخلی و فنی این گوشی می رویم تا ببینیم شیائومی در این مشخصات هم امتیاز کامل را می گیرد یا نه.

پردازنده شیائومی Note 11 Pro

پردازنده این نماینده میان رده شیائومی، پاشنه آشیل یا نقطه ضعف اصلی آن است؛ البته نه نقطه ضعفی که به کل، گوشی را زیر سوال ببرد. شیائومی در این گوشی از پردازنده مدیاتک هلیو G96 استفاده کرده که برای کاربری معمولی عملکرد خوبی دارد؛ اما برای گیم مناسب نیست. به عنوان مثال زمانی که نرخ نوسازی نمایشگر را روی حالت حداکثر تنظیم کنیم، بازی فقط با گرافیک Low قابل اجراست که شاید برای گیمرها خبر خوبی نباشد. اما سری نوت شیائومی هیچ وقت یک گوشی گیمینگ نبوده و بیشتر برای افرادی که یک گوشی هوشمند با عملکرد عالی می خواهند، طراحی شده است.

این پردازنده 8 هسته ای 2 هسته 2.05 گیگاهرتزی Cortex-A76 به همراه 6 هسته 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 دارد که یک محیط کاربری کاملا روان در اختیار فرد می گذارد. اجرای تمام برنامه های پیش فرض گوشی و اپلیکیشن های نصب شده کاملا سریع است و در زمان اسکرول و وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی، احتمال باگ و لگ با این پردازنده وجود ندارد.

این گوشی شیائومی با حافظه رم 6 و 8 و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت عرضه شده که اختلاف قیمت زیادی بین پیکربندی های آن وجود ندارد.

فروش عمده موبایل

دوربین شیائومی نوت 11 پرو

یک کاربر معمولی که گیمر نیست، بیشتر از آن که دنبال اجرای کال اف دیوتی با گرافیک High روی گوشی خودش باشد، به فکر ثبت تصاویر زیبا و جذاب است؛ چیزی که گوشی نوت 11 پرو در آن سنگ تمام می گذارد!

دیدن سنسور واید 108 مگاپیکسلی در یک گوشی با قیمت زیر 10 میلیون تومان از معجزاتی است که فقط از پس شیائومی برمی آید! دوربین اصلی این گوشی عملکردی عالی در ثبت تصاویر دارد و عکس ها با رنگ طبیعی، جزئیات دقیق، داینامیک رنج عالی و به طور کلی فراتر از انتظار ثبت می شوند.

ماژول دوربین این گوشی از 4 سنسور واید، اولترا واید، ماکرو و عمق سنج با ترکیب 2+2+8+108 تشکیل شده که سنسور واید 108 مگاپیکسلی آن با فوکوس خودکار، بهترین عملکرد را در عکاسی و فیلم برداری دارد. سنسور اولترا واید و ماکرو هم عملکرد قابل قبولی دارند و سنسور عمق سنج نیز می تواند به خوبی سوژه را از بکگراند جدا کند.

البته این دوربین فوق العاده قدرت فیلم برداری بیشتر از 1080p را ندارد و مقصر آن پردازنده گوشی است. با این حال ویدیوهای ثبت شده با گوشی کیفیت مطلوب دارند و کاربران معمولی را راضی خواهند کرد.

لنز سلفی این گوشی هم یک سنسور 16 مگاپیکسلی دارد که در ثبت جزئیات و رنگ ها، خوب عمل می کند.


دوربین شیائومی نوت 11 پرو

باتری شیائومی نوت 11 Pro

یکی دیگر از مشخصات سخت افزاری شیائومی نوت 11 پرو باتری آن است که باز هم این نماینده شیائومی سربلند از آن بیرون می آید! باتری این میان رده با ظرفیت 5 هزار میلی آمپر ساعت، عملکرد خوبی در نگهداری شارژ دارد و در استفاده های سنگین هم می تواند یک روز کامل را دوام بیاورد.

اما امتیاز باتری این گوشی در شارژر 67 واتی آن است که می تواند در کمتر از 40 دقیقه، باتری را از صفر به 100 برساند. می توانید این تضمین را به خریداران بدهید که با 10 تا 15 دقیقه شارژ کردن گوشی، حداقل 50 یا 60 درصد باتری خواهند داشت که آنها را تا چندین ساعت همراهی کند.

مشخصات نرم افزاری شیائومی نوت 11 پرو

این گوشی در زمان عرضه با سیستم عامل اندروید ۱۱ و رابط کاربری MIUI 13 عرضه شد. امکان ارتقای سیستم عامل گوشی وجود دارد و بدون نگرانی می توان آن را به اندروید 12 آپدیت کرد. به روز رسانی رابط کاربری آن نیز پشتیبانی می شود. رابط کاربری MIUI 13 یکی از بهترین رابط کاربری ها در کنار سیستم عامل اندروید است که امکانات شخصی سازی زیادی دارد. به جز این موضوع امکانات خوبی در برنامه های پیش فرض این گوشی طراحی شده که کاربران را راضی می کند. به عنوان مثال برنامه پیش فرض دوربین و ویرایش تصاویر آن کاملا حرفه ای است و حتی برای حذف شیء از بکگراند هم یک مود خاص در ویرایشگر تصاویر وجود دارد.

خرید عمده گوشی شیائومی Note 11 Pro با بهترین قیمت همکاری از ایویز

در این بخش با مشخصات سخت افزاری و مشخصات نرم افزاری شیائومی نوت 11 پرو آشنا شدیم. این گوشی میان رده شیائومی یکی از بهترین گوشی های سری نوت این کمپانی است که با ظاهری جذاب، امکانات عالی و دوربین فوق العاده پا به بازار گذاشته است. برای یک کاربر معمولی که به دنبال اجرای گیم های اندرویدی سنگین نیست، گوشی شیائومی نوت 11 Pro یک انتخاب مقرون به صرفه فوق العاده خواهد بود. برای فروش این گوشی می توانید روی باتری و دوربین شیائومی نوت 11 پرو مانور دهید.

ایویز به عنوان نماینده برند شیائومی، فروش عمده گوشی شیائومی نوت 11 Pro را بر عهده دارد. می توانید گوشی های این برند را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی از ایویز با بهترین قیمت همکاری به صورت عمده خریداری کنید و بهترین گوشی های جدید را در فروشگاه خودتان عرضه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید