گوشواره نگهدارنده ایرپاد

0
737
گوشواره نگهدارنده ایرپاد
گوشواره نگهدارنده ایرپاد

جدیدترین گوشواره نگهدارنده ایرپاد

گوشواره نگهدارنده ایرپاد چیست؟ راه نجات از کابوس گم شدن ایرپاد! کاربران اپل که از ایرپاد این کمپانی هم استفاده می کنند همیشه از گم شدن ایرپادها در زمان فعالیت های ورزشی یا سایر فعالیت های روزمره ترس دارند؛ البته این ترس با وجود قیمت بالای ایرپاد اپل کاملا طبیعی است. اما با خرید آویز نگهدارنده ایرپاد دخترانه باید با این ترس خداحافظی کرد. گوشواره ایرپاد پرو در واقع یک آویز است که به لاله گوش وصل می شود و با فشار دست می توان آن را محکم کرد تا جلوی سقوط ایرپاد از گوش را بگیرد. در این بخش با این آویزهای پرکاربرد و خاص بیشتر آشنا می شویم و انواع آنها را معرفی می کنیم.

گوشواره نگهدارنده ایرپادگوشواره نگهدارنده ایرپاد چیست؟

گوشواره ایرپاد یکی از لوازم جانبی خاص و پرکاربرد ایرپاد اپل است که برای هندزفری های بی سیم اپل طراحی شده و با قرار گرفتن روی گوش، جلوی سقوط و گم شدن ایرپادها را می گیرد. این گوشواره ها به شکل یک حلقه یا یک قلاب طراحی شدند و به قسمت پایینی ایرپاد متصل می شود. سپس حلقه یا قلاب دور گوش یا داخل سوراخ گوش قرار می گیرد و باعث می شود ایرپاد در جای خود ثابت باقی بماند و حتی اگر از گوش بیرون بیفتد، به شکل معلق آویزان شود و سقوط نکند.

این گوشواره ها معمولا از جنس نقره، استیل، سیلیکون و ژله ای ساخته می شوند و در رنگ های مختلف عرضه می شوند. برخی از این گوشواره ها دارای آویز، قلاب، حلقه و بند هستند تا افراد با توجه سلیقه خودشان، گزینه های بیشتری برای انتخاب داشته باشند.

نویز کنسلینگ در ایرپاد

چرا باید از گوشواره نگهدارنده ایرپاد استفاده کنیم؟

گوشواره ایرپاد یک اکسسوری خاص و زیبا برای ایرپاد اپل است که با طراحی فانتزی و جذاب می تواند از سقوط و گم شدن ایرپاد ها جلوگیری کند. این گوشواره ها با متریال های مختلفی مانند نقره، استیل، سیلیکون و برنز ساخته شده و در رنگ های متنوعی موجود هستند که می توان آنها را با توجه به استایل روزانه، پوشید.

این گوشواره ها بسیار نرم، سبک و راحت هستند و باعث نمی شوند که گوش احساس درد یا حساسیت پیدا کند. در کنار این ویژگی ها، با توجه به طراحی خاص و شیک این گوشواره ها می توان جذابیت و زیبایی ظاهری بیشتری هم داشت.

گوشواره های نگهدارنده ایرپاد با اکثر مدل های ایرپاد کمپانی اپل سازگار هستند و بدون دردسر روی آنها نصب می شوند. یعنی لازم نیست برای هر ایرپاد جدیدی که تهیه می کنید، یک گوشواره مخصوص خریداری کنید. علاوه بر این تنوع فوق العاده ای در این اکسسوری های جذاب دیده می شود و می توان از بین رنگ ها، طرح ها و جنس های مختلف آنها، بهترین انتخاب را متناسب با سلیقه داشت.

گوشواره نگهدارنده ایرپاد یک هدیه عالی برای اهالی خانواده و دوستانی است که از ایرپاد استفاده می کنند. این اکسسوری ها با قیمت مناسب و با کیفیت بالا قابل خریداری هستند و هر سلیقه ای را پوشش می دهند.

بهترین ایرپادهای ارزان

انواع گوشواره ایرپاد پرو

گوشواره های نگهدارنده ایرپاد را می توان در انواع مختلفی در بازار یافت. خوشبختانه تنوع این کالاها بسیار بالاست. برای استفاده از برخی از انواع نگهدارنده ایرپاد دخترانه لازم است گوش را سوراخ کرد. اما در بین انواع نگهدارنده های ایرپاد مدل هایی هم هستند که به صورت کلیپس به گوش متصل می شوند و لازم نیست که حتما سوراخ گوش داشت.

گوشواره نگهدارنده ایرپاد در بازار با جنس ها، رنگ ها و طرح های مختلفی عرضه می شود. برخی از آن ها با متریال نقره ساخته شدند که علاوه بر زیبایی، دارای رنگ ثابت و ضد حساسیت هستند. برخی دیگر با جنس استیل تولید شدند که با قیمت کمتر و خاصیت ضد حساسیت به فروش می رسند. بعضی از گوشواره های نگهدارنده ایرپاد نیز به صورت ساده و بعضی دیگر به صورت آویزدار طراحی شدند که با سلیقه های مختلف سازگار هستند.

پخش لوازم جانبی موبایل در ایویزخرید عمده جذاب ترین گوشواره ایرپاد با بهترین قیمت در ایویز

از آنجایی که ایرپاد اپل در دسته لوازم جانبی گران قیمت گوشی های آیفون محسوب می شود، نگهداری از آن هم برای کاربران اپل اهمیت زیادی دارد. در این بخش دیدیم کاربرد گوشواره نگهدارنده ایرپاد چیست و چرا کاربران ایرپاد باید از آن استفاده کنند. این اکسسوری جذاب، یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در سال اخیر بوده است.

در ایویز انواع نگهدارنده ایرپاد دخترانه را با طرح های متنوع و فوق العاده فراهم کرده ایم؛ اگر لوازم جانبی گوشی های اپل را در فروشگاه خود عرضه می کنید، قطعا جای انواع گوشواره ایرپاد پرو در فروشگاه شما خالی است. در پنل فروشگاهی ایویز انواع گوشواره های ایرپاد را با بهترین قیمت به صورت عمده سفارش دهید تا جذاب ترین اکسسوری های اپل را در فروشگاه خودتان عرضه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید