کاهش زمان لود آنلاین GTA5 در سال 2021

0
315
کاهش زمان لود آنلاین GTA5
GTA5 به Modder ده هزار دلار پرداخت کرد، تا زمان لود آنلاین GTA را بهبود ببخشد.کاهش زمان لود آنلاین GTA5 برای این شرکت از موارد ضروری است

GTA5 به Modder ده هزار دلار پرداخت کرد تا زمان لود آنلاین GTA را بهبود ببخشد.

کاهش زمان لود آنلاین GTA5 برای این شرکت از موارد ضروری است. این بازی ممکن است یکی از بزرگترین بازی های جهان باشد و کوهی از پول را برای Rockstar به همراه بیاورد، اما با این وجود هنوز هم خواستگاه یکی از عجیب ترین اشکالات صنعت بازی یعنی طولانی بودن زمان لود آنلاین آن است.

بنا بر دلایلی، زمان لود GTA Online از ابتدای شروع کار بسیار وحشتناک بوده است، بازیکنان برای ورود به بازی تنها چند ثانیه صبر نمی کنند! بلکه اغلب برای ورود به بازی 3 تا 15 دقیقه باید صبر می کردند. عجیب بود، اما با توجه به مشخصات بالای بازی چندان دور از ذهن نبود. اما Rockstar با واگذار کردن مشکل یعنی کاهش زمان لود آنلاین GTA5 به Modder ها مساله ای که خود قادر به حل آن نبود را حل کرد و این واگذاری GTA5 نتیجه داد.

در پست طولانی که ماه گذشته وایرال شد Tost مساله زمان طولانی بودن لود آنلاین GTA را بررسی و راه حلی برای آن ارائه نمود. این بررسی رویکردی کاملا فنی به بازی بود که در صورتی که در فضای بازی باشید برایتان جذاب خواهد بود درغیر اینصورت چندان جذبش نخواهید شد. اما برای آن دسته که مساله را درک نکردند نتیجه نهایی این بود که Tost اعلام کرد با استفاده از روش خود موفق به کاهش 70 درصدی لود GTA Online شده است.

۷ نوع از بهترین مانیتورهای بازی و گیمینگ

کاهش زمان لود آنلاین GTA5 کار آسانی نبود اما در طی دو هفته بعد Rockstar همه موارد Tost را به صورت کامل بررسی نمود و متوجه مشکلات شد. سپس اصلاحات مورد نیاز را انجام داد و یک چک ده هزار دلاری به عنوان بخشی از جایزه رفع اشکال به Tost اعطا نمود. با توجه به اینکه این برنامه تنها روی مواردی مانند حفره های امنیتی تمرکز می کند، چنین پرداختی برای این مورد بسیار نادر است.

این بازی هم اکنون در دسترس است اگرچه واقعا مشخص نیست که حقیقتا تا 70 درصد این مشکل برطرف شده باشد اما خوب امتحانش ضرری ندارد. امتحان کنید، ببینید آیا واقعا تفاوتی ایجاد شده یا خیر.

قدمت طولانی این مشکل و اینکه این مساله توسط یک بازیکن برطرف شد آن را بسیار خاص نمود. اگر من جای آن ها بودم پیش از اینکه شرکت دیگری Tost را استخدام کند وی را استخدام می نمودم. GTA 5 در حال حاضر با گذشت سه نسل هم چنان یک موفقیت عظیم است و این حتی قبل از وجود نسخه کاملاً بهینه شده نسل بعدی بازی برای PS5 و Xbox Series X که بازیکنان انتظار انتشارش را دارند بوده است.

امیدواریم با انتشار بازی زمان، لود بازی نیز بهبود یافته باشد. و کاهش زمان لود آنلاین GTA5 یک داستان جذاب است و نشان می دهد که کدگذاری بازی های ویدیویی چقدر مبهم است و چگونه می توان از غیر منتظره ترین مکان ها راه حل هایی ارائه کرد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید