پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران

0
192
پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ

گوشی‌های موبایل برند سامسونگ به عنوان یکی از شناخته‌ شده‌ترین برندهای جهان شناخته می‌شود که نه تنها در ایران بلکه در سایر نقاط جهان از محبوبیت بالایی برخوردار است. سامسونگ به دلیل ارائه محصولات باکیفیت و رقابت تنگاتنگ با حریفان خود همیشه نوآوری جدیدی را برای ارائه در آستین خود مخفی کرده است. از طرفی دیگر تنوع گوشی‌های موبایل آن با طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها، خرید آن‌ها را برای هر فرد با هر بودجه‌ای امکان‌پذیر ساخته است. در این مقاله قصد داریم به سراغ پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران برویم و ویژگی‌های آن را به طور کامل با یکدیگر بررسی نماییم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

گوشی گلکسی A12 سامسونگ

گوشی گلکسی A12 سامسونگ یک گوشی مقرون به صرفه و ارزان قیمت بوده که به دلیل داشتن عمر باتری فوق‌العاده، طراحی زیبا و عملکرد قدرتمند به یک پکیج بسیار ایده‌ال تبدیل شده است. گوشی گلکسی A12 سامسونگ از طراحی ساده و در عین حال زیبا برخوردار بوده و جنس آن از پلاستیک ساخته شده است. صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع PLS IPS LCD با رزولوشن 1600×720 پیکسل برای تماشای فیلم و سریال، مرور شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های آنلاین مناسب به نظر می‌رسد.

این گوشی موبایل به پردازندهMediaTek MT6765 Helio P35 مجهز شده که به همراه رم 6 گیگابایتی عملکردی روان و پاسخگو را برای اجرای برنامه‌های سبک و نیمه سنگین ارائه می‌دهد. البته این گوشی با رم 3 و 4 گیگابایت نیز ارائه شده و از حداکثر 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. این گوشی مجهز به سه لنز دوربین در قسمت پشتی بوده که شامل لنز اصلی واید 48 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت جلو نیز یک لنز سلفی 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است. گوشی گلکسی A12 سامسونگ به یک باتری 5000 میلی‌آمپری مجهز شده که در صورت استفاده سبک به راحتی تا دو روز دوام می‌آورد. همچنین از شارژ سریع پشتیبانی کرده و عملکرد خوبی را ارائه می‌دهد.

گوشی گلکسی A12 سامسونگ

گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش ارائه شده و با طراحی زیبا و ساده خود طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این گوشی دارای حاشیه‌های باریکی بوده و 84.9 درصد قسمت جلویی آن را نمایشگر تشکیل می‌دهد مجهز بودن به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز آن را برای علاقه‌مندان به تماشای محتوای ویدئویی آنلاین به گزینه‌ای فوق‌العاده تبدیل کرده است. همچنین هنگام پیمایش در منوها یا اجرای بازی‌های آنلاین کمترین تأخیر را تجربه خواهید کرد. گوشی گلکسی A52s 5G سامسونگ به تراشه  Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5Gمجهز شده که سرعتی روان و پاسخگو را ارائه می‌دهد.

همچنین به همراه حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت رم عرضه شده که با توجه به نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این گوشی موبایل از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی کرده و تا 1 ترابایت قابل افزایش خواهد بود. گوشی گلکسی A52s 5G به چهار لنز دوربین پشتی مجهز بوده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی، ماکرو و لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود. این گوشی از فناوری ارتباطی 5G پشتیبانی کرده که علاوه بر دسترسی آسان به بالاترین سرعت اینترنت در مصرف باتری نیز صرفه جویی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A52s 5G

گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A53 5G سامسونگ با طراحی زیبا و ساده و ماژول دوربین نه چندان برجسته خود نمایی می‌کند. این گوشی موبایل در مارس 2022 به بازار عرضه شده و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. در نگاه اول ضخامت 8.1 میلی‌متری آن احساس خوبی را حین کار القا می‌کند. در قسمت جلو به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED مجهز شده که با گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود. این صفحه نمایش بزرگ با نرخ تازه 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل تماشای همه جانبه و لذبخشی را هنگام نمایش انواع محتواهای تصویری و ویدئویی ارائه می‌دهد. گوشی گلکسی A53 5G به تراشه Samsung Exynos 1280 مجهز شده که با ارائه عملکردی قدرتمند، در مصرف باتری نیز صرفه جویی می‌کند.

ماژول دوربین این گوشی که با بدنه تقریبا به صورت یکپارچه تعبیه شده، آن را از سایر ماژول‌های بسیار برجسته و آزاردهنده متمایز می‌کند. این ماژول از چهار لنز تشکیل شده که شامل لنز اصلی 64 مگاپیکلسی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی این گوشی نیز از کیفیت 32 مگاپیکسل برخودار است. گوشی گلکسی A53 5G مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده و با حداکثر توان 25 وات از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گوشی گلکسی A53 5G با حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و حداکثر 8 گیگابایت رم ارائه شده که عملکرد کلی گوشی را بهبود می‌بخشد. امکان انتخاب حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت نیز فراهم شده است. این گوشی موبایل نیز از شبکه ارتباطی 5G پشتیبانی کرده و دسترسی به اینترنت پرسرعت، تأخیر در اتصال به اینترنت و پاسخگویی سریع‌ را به شما ارائه می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A53 5G

گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ با سه رنگ خاکستری، سبز و سفید عرضه شده و گلکسی A53 5G ماژول آن به صورت تقریبا یکپارچه و با برجستگی جزئي بر روی بدنه قرار گرفته است. این گوشی موبایل یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED plus مجهز شده که برای علاقه‌مندان به صفحه نمایش‌های بزرگ بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. تماشای انواع فیلم و محتوای ویدئویی، بازی‌های آنلاین و مرور شبکه‌های اجتماعی با این نمایشگر به تجربه‌ای لذت بخش تبدیل خواهد شد. گوشی گلکسی A73 5G به تراشه Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G مجهز شده که با فرایند ساخت 6 نانومتری طراحی شده است. این پردازنده برای اجرای انواع برنامه‌ها عملکرد بسیار سریع و روانی را ارائه می‌دهد.

همچنین با سه نوع ترکیب حافظه داخلی و رم عرضه شده که حداکثر حافظه آن 256 گیگابایت و حداکثر رم آن 8 گیگابایت است. در صورت تمایل می‌توانید حافظه گوشی را تا 1 ترابایت ارتقا دهید. گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ مجهز به 4 لنز دوربین بوده که شامل لنز اصلی 108 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو و تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی می‌شود. از طریق دوربین فوق عریض با میدان دید 123 درجه تصاویر بسیار خوبی را ثبت خواهید کرد. همچنین دوربین تشخیص عمق برای ثبت تصاویر پرتره ایده‌ال به نظر می‌رسد. گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ مجهز به حسگر اثر انگشت اپتیکال بوده که در زیر نمایشگر تعبیه شده است. پشتیبانی از فناوری 5G، اسپیکر استریو و پشتیبانی از شارژ سریع از ویژگی‌های دیگر گوشی گلکسی A73 5G سامسونگ محسوب می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A73 5G

گوشی گلکسی M32 سامسونگ

گوشی گلکسی M32 سامسونگ در دسته گوشی‌های میان رده و اقتصادی قرار می‌گیرد و در عین حال ویژگي‌های قابل توجهی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. این گوشی در ژوئن 2021 به بازار عرضه شده و روی رابط کاربری  One UI 3.1اجرا می‌شود. قسمت جلوی گوشی به یک نمایشگر 6.4 تینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده که با نرخ تازه سازی 90 هرتز عملکرد خوبی را هنگام تماشای ویدئو یا سایر کارهای دیگر ارائه می‌دهد. این گوشی از پردازنده MediaTek MT6769V/CU Helio G80 استفاده کرده برای اجرای انوع برنامه‌ها و بازی‌ها عملکرد بسیار خوبی دارد.

این گوشی با سه نسخه مختلف با رم 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه شده که مطابق با نیاز خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب نمایید. حداکثر حافظه داخلی ارائه شده در این گوشی موبایل نیز 128 گیگابایت بوده که تا 1 ترابایت قابل ارتقاء خواهد بود. گوشی گلکسی M32 سامسونگ مجهز به 4 لنز مختلف بوده که شامل لنز 64 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز ماکرو و تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود. دوربین سلفی نیز با کیفیت 20 مگاپیکسل ارائه شده است. گوشی گلکسی M32 سامسونگ مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی بوده که در صورت استفاده سبک تا دور کامل دوام می‌‌اورد. این باتری از شارژ سریع نیز پشتیبانی کرده و عملکرد خوبی را از لحاظ ذخیره انرژی ارائه می‌دهد.

گوشی سامسونگ گلکسی M32

گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ

گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ محصولی مقرون به صرفه از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ بوده که در چند رنگ متنوع ارائه شده است. این گوشی موبایل دارای بدنه پلاستیکی بوده و در قسمت جلو با شیشه گوریلا گلس 5 محافظت شده است. گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز بوده که با نرخ تازه سازی 90 هرتز برای پیمایش در منو، مرور شبکه‌های اجتماعی و تماشای فیلم و سریال مناسب به نظر می‌رسد. این گوشی موبایل به پردازنده Samsung Exynos 1280 شده که برای اجرای برنامه‌های مختلف عملکرد روانی دارد. حداکثر رم این گوشی 8 گیگابایت و حداکثر حافظه داخلی آن 256 گیگابایت بوده که باعث بهبود عملکرد پردازنده شده است.

این گوشی موبایل نیز به 4 لنز در قسمت پشتی مجهز شده که لنز اصلی آن از کیفیت 48 مگاپیکسل برخوردار است. عملکرد این لنز در نور روز بسیار عالی بوده و جزئيات و رنگ‌های خوبی را به نمایش می‌گذارد. با توجه به پردازنده گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ، باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی به خوبی پاسخگوی آن بوده و تا دو روز کامل در صورت استفاده سبک انرژی این گوشی موبایل را تأمین می‌کند. این گوشی موبایل همچنین از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی A33 5G

گوشی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ

گوشی گلکسی S21 FE 5G یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ بوده که در ژانویه 2022 به بازار عرضه شده و بر روی اندروید 12 اجرا می‌شود. این گوشی موبایل از چهار رنگ متنوع مشکی، سفید، زیتونی و بنفش برخوردار بوده و طراحی کاملا ساده‌ای دارد. گوشی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.4 اینچی از نوع Dynamic AMOLED 2X مجهز شده که با نرم تازه 120 هرتز و رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل کیفیتی عالی را به نمایش می‌گذارد.

نسبت صفحه نمایش به بدنه 86.7 درصد بوده و تقریبا حاشیه‌های ضخیمی در اطراف نمایشگر دیده می‌شود. گوشی گلکسی S21 FE 5G سامسونگ از تراشه Qualcomm SM8350 Snapdragon 888 5G بهره می‌برد که به دلیل پشتیبانی از فناوری 5G سرعت بهینه و صرفه جویی در مصرف باتری را به بهترین شکل ارائه می‌دهد. این پردازنده به همراه رم 8 گیگابایت سرعت پردازش خوبی خواهد داشت. البته نسخه رم 6 گیگابایتی نیز در دسترس بوده که انتخاب آن به نیازهای شخصی هر فرد بستگی دارد. حداکثر حافظه داخلی این گوشی 256 گیگابایت بوده و کارت حافظع جانبی نیز پشتیبانی نمی‌کند. در قاب پشتی یک ماژول دوربین سه گانه تعبیه شده که شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE 5G

گوشی گلکسی S20 FE 5G سامسونگ

گوشی گلکسی S20 FE 5G سامسونگ گوشی به یک صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده و با یک محافظ کورنینگ گوریلا گلس 3 در برابر ضربه و خط و خش محافظت شده است. این گوشی موبایل به پردازنده Qualcomm SM8250 Snapdragon 865 5G مجهز شده و برای اجرای انواع برنامه عملکردی پاسخگو و روان را ارائه می‌دهد. همچنین رم 8 گیگابایتی و حافظه 256 گیگابایتی به سرعت پردازش این گوشی کمک بسزایی کرده است.

این گوشی همچنین از کارت حافظه جانبی پشتیبانی کرده و تا 1 ترابایت قابلیت ارتقا دارد. گوشی گلکسی S20 FE 5G سامسونگ به سه لنز دوربین در قسمت پشتی مجهز شده که شامل لنز اصلی 12 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و لنز تله فوتو 8 مگاپیکسلی می‌شود. لنز فوق عریض با پوشش 123 درجه برای ثبت مناظر طبیعی و عکس‌های دسته جمعی ایده‌‌آل به نظر می‌سد. این گوشی موبایل به یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و با توان 25 وات از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند.

گوشی سامسونگ گلکسی S20 FE 5Gگوشی گلکسی M52 5G سامسونگ

گوشی گلکسی M52 5G سامسونگ در سپتامبر 2021 عرضه شده و یکی دیگر از گوشی‌های پرفروش برند سامسونگ در بازار ایران محسوب می‌شود. این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و آبی ارائه شده و از طراحی ساده و مینیمالی برخوردار است. بدنه و پشت گوشی از پلاستیک ساخته شده و یک ماژول دوربین سه گانه بر روی آن تعبیه شده است. این ماژول شامل یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌شود. لنز اصلی در نور روز تصاویر خوبی را به ثبت می‌رساند و لنز اولتراواید امکان ثبت تصاویر مناظر و طبیعت را فراهم می‌سازد. گوشی گلکسی M52 5G سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED plus مجهز شده که با نرخ 120 هرتز تجربه تماشای فراگیری را به کاربر ارائه می‌دهد.

این گوشی موبایل از پردازنده Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره مند شده که با فرایند ساخت 6 نانومتری ساخته شده است. ترکیب این پردازنده با رم 8 گیگابایت، عملکرد گوشی را برای اجرای انواع برنامه‌ها بهینه ساخته است. لازم به ذکر است که این گوشی از حداکثر حافظه 128 گیگابایت برخوردار بوده و تا 1 ترابایت قابل ارتقا خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی M52 5G

گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ

گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ یکی از پرچمداران گوشی سامسونگ به شمار می‌رود و عملکردی قدرتمند را ارائه می‌دهد. این گوشی موبایل از جنس فلز و آلومینیوم ساخته شده و با چهار رنگ مشکی، نقره‌ای، آبی و قهوه‌ای ارائه شده است. گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.8 اینچی از نوع Super AMOLED مجهز شده و با نرخ تازه سازی 120 هرتز کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش توسط محافظ گوریلا گلس 5 در برابر ضربه و خط و خش مقاوم شده است. گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ از پردازنده Qualcomm SM7325 Snapdragon 778G 5G بهره می‌برد و برای اجرای انواع برنامه‌های سنگین و نیمه سنگین قدرت پردازش بالایی را ارائه می‌دهد. این گوشی موبایل در دو نسخه با رم 6 گیگابایت/حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت/ حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه شده است.

منبع تغذیه این گوشی یک باتری 5000 میلی‌‌آمپر ساعتی بوده که در صورت استفاده سبک یک روزکامل الی دو روز دوام می‌‌آورد. این گوشی با حداکثر توان 25 وات از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند. در قسمت پشتی گوشی یک ماژول دوربین با چهار لنز قرار گرفته که شامل لنز اصلی 108 مگاپیکسل، لنز اولترا واید 12 مگاپیکسل، لنز تله فتو 10 مگاپیکسل و لنز دوم تله فتو 10 مگاپیکسلی می‌شود. در قسمت جلو نیز یک دوربین سلفی با رزولوشن 40 مگاپیکسل تعبیه شده است. به طور کلی گوشی گلکسی S21 Ultra سامسونگ برای عکاسی گزینه‌ای ایده‌آل بوده و ویژگی‌های مختلفی را برای علاقه‌مندان به عکاسی فراهم ساخته است.

گوشی سامسونگ S21 Ultra

سخن پایانی

در این مطلب به بررسی پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران پرداختیم. برند سامسونگ یکی از بهترین برندهای جهانی بوده که برای همه مصرف‌کنندگان خود با هر نوع بودجه‌ای، گوشی‌های هوشمند با کیفیتی را طراحی کرده است. به همین دلیل گوشی‌های هوشمند این در برند در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. سعی کردیم با معرفی بهترین و پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ شما را در خرید گوشی موبایل مناسب یاری دهیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید