نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ مدل گلکسی s20 پلاس

0
426
سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G
مشخصات سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G از خانواده سری S محسوب می شود که این خانواده را به عنوان پرچم داران سامسونگ می شناسند. خانواده S20 در اوایل سال 2020 معرفی شد و سامسونگ با تغییرات بسیاری که در این سری گوشی ها ایجاد کرده، بهترین پرچم داران خود را روانه بازار کرده است. در این بخش به بررسی قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G و سایر مشخصات آن می پردازیم.

فروش عمده موبایل

طراحی ظاهری گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus

گلکسی S20 پلاس همچون سایر پرچم داران این کمپانی با ظاهری چشم نواز و بدنه ای شیشه ای روانه بازار شده است که توسط فناوری محافظ گوریلا گلس 6 محافظت می شود. لبه های گوشی را یک فریم آلومینیومی می پوشاند و وزن گوشی نزدیک به 185 گرم است که از گوشی های هوشمند خوش دست و سبک وزن به حساب می آید.

در پنل پشتی، دوربین چهارگانه در ماژول مستطیلی قرار گرفته، در لبه راست گوشی دکمه های پاور و ولوم صدا، در لبه پایینی پورت تایپ C، میکروفون و اسپیکر دیده می شود.

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی A32 

نمایشگر گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G

گلکسی اس 20 پلاس یک نمایشگر 6.7 اینجی از نوع Dynamic AMOLED دارد که از رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل و فناوری HDR10+ پشتیبانی می کند. نرخ نوسازی 120 هرتزی در کنار حداکثر روشنایی 1200 نیت از دیگر ویژگی های فوق العاده این صفحه نمایش هستند که باعث می شود رنگ ها کاملا طبیعی و شارپ به نظر برسند.

دوربین گوشی سامسونگ S20 پلاس مدل 5G

سامسونگ مدل گلکسی s20 پلاس
بررسی سامسونگ مدل گلکسی s20 پلاس

یکی از دلایلی که قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G را به نسبت سایر پرچم دارها بیشتر کرده، لنز تله فوتو به کار رفته در این گوشی است. کمپانی سامسونگ در گلکسی S20+ از 4 لنز اختصاصی استفاده کرده که شامل یک لنز واید 12 مگاپیکسلی، یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی، یک لنز عمق سنج و یک لنز تله فوتو 60 مگاپیکسلی است. با وجود این لنز تله فوتو امکان زوم اپتیکال 10 برابری و هیبرید زوم 30 برابری فراهم است و جزئیات تصاویر در زمان زوم به طرز باورنکردنی ثبت می شوند!

فیلم برداری نیز با کیفیت 8K در این گوشی دنبال می شود و کیفیت آن کاملا سینمایی است. دوربین سلفی این مدل هم 10 مگاپیکسلی است و می توانید با این لنز، فیلم هایی با کیفیت 4K را ضبط کنید.

نقد و بررسی گوشی میان رده سامسونگ m62 

بررسی سخت افزاری گلکسی S20 Plus

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G به تراشه 7 نانومتری اگزینوس 990 مجهز است که مصرف باتری آن کاملا بهینه شده و گرمای ناچیزی تولید می کند. این تراشه با معماری 4 هسته  Cortex-A55، 2 هسته Cortex-A76 و 2 هسته Mongoose M5 طراحی شده که بسیار قدرتمند هستند و در زمان اجرای بازی ها و برنامه های سنگین دچار لگ و باگ نمی شوند. رم 12 گیگابایتی در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G77 MP11 از دیگر ویژگی های سخت افزاری گلکسی S20+ است که اجرای برنامه های مختلف را روان تر می کند.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی نیز از شارژر 25 واتی پشتیبانی کرده و می تواند در زمان کوتاهی باتری را شارژ کنند. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2 عرضه شده و امکان آپدیت آن وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 و خرید عمده آن با قیمت های فوق العاده، پنل فروشگاهی ایویز در خدمت شماست تا بهترین ها را در فروشگاه خود عرضه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید