بررسی مچ بند هوشمند شیائومی

0
301
مچ بند هوشمند شیائومی
جدیدترین مچ بند های هوشمند شیائومی

مچ بند هوشمند شیائومی، قهرمانی خوش قیمت

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که نسبت به تناسب‌ اندام و وضعیت بدنی خود حساس‌ اند قطعاً با مچ‌ بند هوشمند شیائومی تناسب‌ اندام آشنایی دارید و از میان آنها نام برند پرفروش شیائومی به گوشتان خورده است. مچ‌ بند هوشمند شیائومی از بهترین ردیاب‌ های تناسب‌ اندام با برچسب قیمتی مناسب است که در لیست بهترین ردیاب‌ های تناسب‌ اندام جای گرفته است. جدید ترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی با برند محبوب می بند (Mi Band)  نظر بسیاری را در عرصه ردیاب‌ های تناسب‌ اندام جلب کرده است.

ویژگی های مچ بند هوشمند شیائومی

این گجت تناسب‌ اندام توانسته دو ویژگی قیمت ارزان و امکانات فراوان را در کنار هم داشته باشد و در حال حاضر به‌ عنوان چهارمین برند پرفروش مچ بند های تناسب‌ اندام در بازار خود نمایی می‌کند. مچ‌ بند هوشمند شیائومی با پشت سر گذاشتن برندهای معروف دنیا ازجمله سامسونگ و فیت بیت و عرضه بیش از ۲۳.۳ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی و تصاحب 19.5 درصدی بازار به‌عنوان یکی از مطرح ترین برند های بازار گجت ها تناسب‌ اندام حضور موفقی را به ثبت رسانده است.

پس از تجربه موفقی که مچ‌ بندهای هوشمند شیائومی برای استفاده‌ کنندگان به همراه داشت، حال شاهد ورود جدیدترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی به بازار هستیم. شیائومی با عرضه نسل ششم ردیاب‌ های تناسب‌ اندام جای پای خود را در عرضه رقابت با برترین برند های دنیا محکم نمود. در نسخه‌ های پیشین مچ‌ بند هوشمند شیائومی شاهد قابلیت‌ های برجسته‌ای چون پایش خواب، کالری شمار در فعالیت‌ هایی مختلف همچون دوچرخه‌ سواری، پیاده‌ روی و پشتیبانی از بیش از 11 مدل ورزش بودیم. از دیگر ویژگی‌ های مچ‌ بند هوشمند شیائومی امکان دریافت اعلانات گوشی بر روی مچ‌ بند است.

جدید ترین مچ بند های هوشمند شیائومی

از دیگر مزیت‌ های جدیدترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی که آن را نسبت به برند های دیگر متمایز می‌ نماید عمر طولانی باتری است. طول عمر باتری این گجت حدود دو هفته است که چنین طول عمری باتری خارق العاده‌ ای در میان دیگر برند ها بی‌ مانند است. در مدل‌ های پیشین یک نکته منفی در مورد باتری‌ های این دستگاه وجود داشت چرا که برای شارژ این مچ بند نیاز بود تا کاربر مغزی دستگاه را خارج کرده و آن را به شارژر وصل نماید. کاری که از نظر بسیاری از کاربران، سخت و بیهوده بود! اما در جدید ترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی این مشکل برطرف شده و برای شارژ باتری نیازی به جدا سازی مغزی از بند نیست و از طریق شارژ مغناطیسی به‌ راحتی قابل شارژ است.

شیائومی می‌ بند 6(Xiaomi Mi Band 6)، که در برخی بازار ها بانام شیائومی اسمارت بند 6 نیز شناخته می‌ شود، آخرین نسخه از گجت های ردیاب‌ های تناسب‌ اندام محبوب این شرکت است. جدید ترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی ویژگی‌ های بیشتری را نسبت به نسخه‌ های پیشین ارائه می‌ دهد، اما با این وجود همچنان قیمت مناسب خود را حفظ نموده است.

۱۱ تا از بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۱

می‌ بند 6 در مقایسه با نسخه قبلی خود دارای نمایشگر 1.56 اینچ از خانواده امولد(AMOLED) با رزولوشن 152 پیکسل در 486 پیکسل می‌ باشد. تعداد حالت‌ های ورزشی این مدل مچ‌ بند هوشمند شیائومی دو برابر شده و امکان مانیتورینگ اکسیژن خون و ویژگی‌ ای برای ارزیابی کیفیت تنفس در هنگام خواب نیز به این مچ‌بند شیائومی اضافه گردیده است. البته، ویژگی‌ های مفیدی مانند سیستم امتیاز دهی PAI (هوش مصنوعی سنجش فعالیت فردی)، سلامت زنان، نظارت مداوم ضربان قلب نیز در این مدل بهبود یافته است.

شیائومی می‌ بند 6 در برابر نفوذ آب تا عمق 50 متر مقاوم است بنابراین امکان استفاده از آن در استخر و هنگام شنا نیز وجود دارد.

به‌ طور کلی در جدیدترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی قابلیت کنترل اصول اولیه سلامت و پایش فعالیت‌ ها، از ردیابی مراحل فعالیت بدنی تا شمارش کالری به خوبی وجود دارد. همچنین می‌ توانید ردیابی دقیق ضربان قلب در حالت استراحت، ردیابی فعالیت مناسب در کار های مختلف ورزشی و عمر مفید باتری را به همراه داشته باشید.

۱۰ تا از بهترین ردیاب تناسب اندام در سال ۲۰۲۱

جیمی وستنبرگ، در مجله اندروید آترویتی Android Authority) )، درباره جدید ترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی می‌گوید” جدیدترین مچ‌ بند هوشمند شیائومی برنده بی‌ قید و شرط رقابت گجت های ورزشی است. به گفته وستنبرگ این‌ یکی از بهترین ردیاب‌ های تناسب‌ اندام ارزان است که می‌ توانید با قیمت بسیار مناسب تهیه نمایید.

اگر شما قصد دارید سبک زندگی خود و مشتریان خود را تغییر دهید، تا نسبت به وضعیت بدن آگاهی داشته و از میزان استرس و ضربان قلب نیز مطلع باشید، پیشنهاد می‌کنیم جدید ترین مچ‌ بند شیائومی را از پنل ایویز تهیه نمایید و در فروشگاه خود قرار دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید