فروش عمده انواع شارژر دیواری

0
214
شارژر دیواری عمده

خرید عمده شارژر دیواری موبایل

با وجود فناوری های وایرلس مختلف و انواع شارژر بی سیم در بازار، همچنان تمایل افراد برای خرید شارژر دیواری یا همان آداپتور شارژر بیشتر است. البته این تمایل به قابلیت های شارژرهای دیواری هم بستگی دارد. از آنجایی که سرعت شارژ در آداپتورها بیشتر از شارژرهای وایرلس است، افراد ترجیح می دهند بهترین شارژر گوشی را خریداری کنند که دستگاه آنها را در زمان کوتاهی شارژ می کند. در این بخش با انواع شارژرهای دیواری و ویژگی های مهم در آنها آشنا می شویم تا برای فروش این اقلام، اطلاعات کافی داشته باشید. پس همراه تیم ایویز باشید.

خرید عمده انواع شارژر دیواری یا آداپتور شارژر

شارژرهای دیواری تنوع زیادی در بازار دارند و می توان آنها را در طرح ها و اندازه های گوناگون یافت. معمولا مهم ترین ویژگی یک شارژر که افراد در زمان خرید به آن اشاره می کنند، نوع سوکت شارژر است. از آنجایی که دستگاه های هوشمند و گوشی های موبایل هر کدام پورت مخصوص خودشان را دارند، افراد ترجیح می دهند از شارژر اصل گوشی موبایل خودشان یا شارژری که کابل متناسب با نیاز آنها را دارد، استفاده کنند.

در بین شارژرهای دیواری مختلف، برخی از آنها امکان جدا شدن کابل از کلگی را ندارند که این شارژرها استفاده محدودی ایجاد می کنند. در مقابل شارژرهایی که کابل از آنها جدا می شود، فروش بیشتری را تجربه می کنند. شارژرهای دیواری را با توجه به سوکت آنها یا پورت کابل موجود در بسته بندی می توان به انواع زیر تقسیم کرد.

فروش عمده موبایل

شارژر دیواری تایپ C

شارژرهای تایپ C از پرفروش ترین و بهترین شارژر گوشی های اندرویدی هستند. پورت تایپ C سرعت انتقال بالاتری دارد و این موضوع باعث می شود جریان الکتریسیته هم با سرعت بیشتری به باتری دستگاه ها و گوشی های هوشمند برسد. به همین دلیل این پورت به جز گوشی های موبایل، روی اسپیکرهای بلوتوثی، ایربادزها، هدفون های وایرلس و گجت های هوشمند جدید دیده می شود. فروش آداپتور شارژر تایپ C با اعلام خبر کمپانی اپل که قرار است در آیفون سری 15 از این پورت استفاده کند، بیشتر هم خواهد شد.

در ایویز می توانید انواع شارژر دیواری تایپ C را از بهترین برندها به صورت عمده و با بهترین قیمت همکاری سفارش دهید و از فروش آنها حاشیه سود خوبی را به دست آورید.

شارژر دیواری microUSB

پورت میکرو USB با اینکه قدیمی است، اما همچنان در برخی از دستگاه های هوشمند و گوشی های موبایل ارزان قیمت استفاده می شود. به همین دلیل همچنان افراد برای خرید شارژر میکرو USB تقاضا دارند. شارژرهای microUSB بیشتر در کنار گوشی های اندرویدی قدیمی و گجت هایی مثل ساعت های هوشمند، هدفون و هندزفری بلوتوثی و اسپیکر وایرلس دیده می شود.

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی min

شارژر دیواری لایتنینگ یا شارژر آیفون

گوشی های آیفون تا سری 14 که در سال 2022 معرفی شدند، همگی از پورت شارژ مخصوص به خودشان بهره می برند که لایتنینگ نام دارد. این پورت شارژ به صورت انحصاری توسط کمپانی اپل طراحی شده و روی محصولات این کمپانی وجود دارد. برای شارژ گوشی های آیفون، افراد به دنبال شارژر لایتنینگ می گردند که در بازار با نام شارژر آیفون معروف شده است. از آنجایی که شارژرها از لوازم جانبی پرمصرف هستند، احتمال خرابی و قطعی در کابل آنها زیاد است و به همین دلیل همیشه فروش بالایی در بازار دارند. شارژرهای آیفون نیز از این قاعده مستنثی نیستند.

بهترین شارژر گوشی چه ویژگی هایی دارد؟

برای فروش انواع شارژر دیواری وآداپتور شارژر یا حتی انواع شارژر بی سیم، باید با ویژگی های مهم در این کالاها آشنا باشید تا مشتریان را به بهترین شکل راهنمایی کنید. پیش از هر چیزی، نوع شارژر برای افراد اهمیت دارد که مطمئن شوند می تواند دستگاه مورد نظر آنها را شارژ کند. به جز نوع شارژر، موارد زیر هم در تصمیم گیری نهایی افراد دخیل است.

کیفیت ساخت

شاید برای آنهایی که قیمت شارژر دیواری اولویت دارد، کیفیت ساخت و بدنه مهم نباشد؛ اما با ترغیب افراد به خرید انواع شارژر با کیفیت می توانید به آنها تضمین دهید که حداقل تا چند سال نیاز نیست دوباره برای خرید شارژر اقدام کنند. از طرف دیگر حتما ریسک های استفاده از شارژرهای بی کیفیت را به آنها تذکر دهید. اگر کیفیت قطعات استفاده شده در شارژر خوب نباشد، شدت جریان و ولتاژ به درستی منتقل نمی شود و قطع و وصل بودن ولتاژ می تواند به بهای نابودی باتری دستگاه ها تمام شود.

نوع و تعداد پورت ها

در بسیاری از شارژر های دیواری جدید، فقط یک پورت شارژ تعبیه نشده و چند پورت خروجی وجود دارد. وجود چند پورت روی آداپتورهای شارژر این امکان را به افراد می دهد که چند دستگاه خودشان را به صورت همزمان شارژ کنند. بنابراین اگر مشتری شما گجت های هوشمند متنوع و زیادی داشت، می توانید خرید شارژرهای جدید که بیش از یک پورت شارژ دارند را به آنها پیشنهاد دهید.

فروش عمده لوازم جانبی

توان، ولتاژ و شدت جریان

ولتاژ در شارژرهای دیواری معمولا 5 ولت است و شدت جریان می تواند حداقل 1 آمپر و حداکثر تا 2.4 و 3 آمپر باشد. نکته مهمی که باید به افراد تذکر دهید در رابطه با شدت جریان است. برای شارژ دستگاه هایی مثل گوشی موبایل و تبلت، به هیچ وجه نباید از شارژرهایی که شدت جریان یک آمپری دارند، استفاده کنند؛ چرا که به باتری دستگاه ها آسیب می رساند. برای شارژ گوشی موبایل و تبلت، خرید شارژر دیواری 2 آمپر و بیشتر توصیه می شود.

در طرف دیگر اگر مشتری شما برای شارژ ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری بلوتوثی، اسپیکر وایرلس و گجت های کوچک مشابه به سراغ آداپتور شارژر آمده، بهتر است انواع شارژر یک آمپری را به آنها پیشنهاد دهید. زیرا باتری این گجت ها ظرفیت کمی دارد و با شدت جریان بیشتر از یک آمپر آسیب می بینید.

در رابطه با توان شارژر نیز مهم ترین موضوع، باتری دستگاهی است که قرار است شارژ شود. هر باتری، حداکثر توان پشتیبانی شده را روی خودش می نویسد. اگر توان شارژر دیواری کمتر از توان باتری باشد، باتری آسیب نمی بیند؛ اما سرعت شارژ کمتر خواهد بود. اگر توان شارژر بیشتر از توان باتری باشد، باتری با توجه به میزان توان خود از شارژر استفاده می کند و بیشترین سرعت شارژ را تجربه خواهد کرد.

قابلیت شارژ سریع

یکی از قابلیت های محبوب این روزها در انواع شارژر بی سیم و شارژر دیواری قابلیت فست شارژ است. شارژر سریع چیست؟ به زبان ساده اگر این فناوری در شارژر و در باتری موبایل پشتیبانی شود، زمان شارژ باتری بسیار کوتاه تر خواهد بود. اما این قابلیت معمولا فقط در گوشی های موبایل و تبلت ها دیده می شود و در بین گجت های هوشمند کوچک، کاربردی ندارد.

برند و قیمت شارژر

بهترین شارژر گوشی موبایل را باید از برند تولید کننده آن شناسایی کرد. برندهای مختلفی انواع شارژرهای دیواری را تولید کردند که برخی از آنها شناخته شده نیستند و ممکن است آسیب هایی را به باتری دستگاه ها وارد کنند. بنابراین همیشه خرید شارژر از برندهای معتبر را به مشتریان خودتان پیشنهاد دهید. از بین این برندها می توان به انکر، یسیدو، تسکو، NITU، پرووان، فیلیپس و… اشاره کرد.

قیمت شارژر دیواری هم در خرید مشتریان تاثیر زیادی می گذارد. برای اینکه بتوانید بهترین قیمت را در فروشگاه خود ارائه دهید، امکان خرید عمده انواع شارژر با بهترین قیمت همکاری را در ایویز برای شما عزیزان فراهم کردیم.

خرید عمده انواع آداپتور شارژر بهترین برندها با بهترین قیمت در ایویز

در پنل فروشگاهی ایویز که بزرگ ترین پنل فروشگاهی کشور است، فروش عمده انواع شارژر دیواری بهترین مارک های بازار را فراهم کرده ایم. برای خرید عمده انواع آداپتور و شارژر می توانید محصولات مختلف را در ایویز بررسی کرده و متناسب با میزان تقاضای مشتریان خودتان، بهترین شارژر گوشی را به صورت عمده سفارش دهید. ایویز بهترین قیمت همکاری و پرفروش ترین مارک شارژرهای دیواری را در اختیار شما فروشندگان عزیز قرار می دهد تا با عرضه بهترین محصولات در فروشگاه خودتان، مشتریانی وفادار داشته باشید. برای اطلاع از قیمت روز انواع آداپتور و شارژر، به پنل ایویز سر بزنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید