خرید عمده کابل aux در ایویز

0
292
خرید عمده کابل aux
خرید عمده کابل aux در پنل فروشگاهی ایویز

کابل aux یکی از لوازم جانبی کاربردی است که امکان اتصال دستگاه های مختلف به یکدیگر را فراهم می کند. با این اتصال، کاربر می تواند صدای موزیک موبایل را از اسپیکر یا ضبط ماشین بشنود. کابل aux همچنین برای اتصال تلوزیون به سینمای خانگی یا لپ تاپ به اسپیکر کاربرد دارد. این کابل برای انتقال صدای استریو با کیفیت بالا بین دو سوکت یا جک 3.5 میلیمتری استفاده می شود. کابل aux یا کمکی، دارای قابلیت های متعددی است و به همین دلیل وجود آن در هر خانه یا ماشین ضروری به نظر می رسد. در این مقاله ضمن معرفی کامل این کابل، راهنمای خرید عمده کابل aux را با شما به اشتراک می گذاریم.

کابل aux چیست و چه کاربردی دارد؟

برای اغلب ما پیش آمده که بخواهیم صدای خروجی از لپ تاپ یا موبایل خود را بلندتر و با وضوح بیشتری بشنویم. در این مواقع ما نیاز به کابل رابطی داریم که بتوانیم به کمک آن صدای لپ تاپ، تلویزیون و موبایل را به پخش کننده صدا مانند اسپیکر و باند متصل کنیم. کابل aux از دسته کابل های صوتی است که مخفف کلمه Auxiliary به معنی کمکی است. این کابل پرکاربرد در دو طرف خودش جک 3.5 میلیمتری دارد که امکان اتصال صدای دو دستگاه را به یکدیگر فراهم می کند. اگر ضبط ماشین شما دارای سوکت aux باشد، به سادگی می توانید موبایل یا تبلت خود را به ضبط ماشین متصل کرده و صدا را با کیفیت عالی بشنوید.

از کابل aux برای انتقال صدا در دستگاه های مختلف به صورت تک کانال مونو، دو کانال استریو یا سه کانال شامل صدای استریو همراه با صدای میکروفن استفاده می شود. اغلب افرادی که با این نوع کابل کمکی آشنایی دارند، از این کابل برای انتقال صدا از کارت صدا کامپیوتر به اسپیکر یا از گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپ به اسپیکر یا ضبط ماشین استفاده می کنند. از آنجا که این کابل همیشه قیمت پایین و مشتریان خود را دارد، بسیاری از پخش کننده ها خرید عمده کابل aux را در کسب و کار خود لحاظ می کنند.

هنگام خرید کابل aux باید به چه نکاتی توجه کرد؟

در هنگام خرید عمده کابل aux  باید یک سری نکات را برای خرید محصولی با کیفت مد نظر داشت که این نکات عبارتند از:

سازگاری

اکثر دستگاه های الکترونیکی با کابل aux با کیفیت بالا مناسب هستند. آنها معمولا یک پورت استاندارد 3.5 میلی متری دارند. متأسفانه، برخی از دستگاه‌ها ممکن است فاقد این نوع پورت باشند، که نیاز به کابل دیگری دارد. هنگام خرید یک کابل aux، مطمئن شوید که با دستگاه های شما سازگار است.

مواد

بسته به سازنده، کابل ها می توانند از مواد مختلفی ساخته شوند. مس رایج ترین ماده مورد استفاده در کابل ها است. با این حال، کیفیت مس از یک برند به برند دیگر متفاوت است. یافتن محصولی که از مواد با کیفیت بالا تولید شده باشد بسیار مهم است. کابل‌های باکیفیت‌تر صدا را به‌طور مؤثرتری منتقل می‌کنند و ماندگاری بیشتری دارند و در کل سرمایه‌گذاری بهتری برای آن‌ها ایجاد می‌کنند.

طول عمر خمشی کابل

عمر خمشی کابل به دوام آن اشاره دارد. حداکثر مقدار خمشی را که کابل قبل از آسیب دیدن می تواند تحمل کند را تعیین می کند. حداقل، مستحکم ترین کابل aux حداقل 10000 بار عمر خمشی  خواهد داشت—هرچه این مقدار بیشتر باشد، بهتر است.

اتصالات با روکش طلا

روکش طلا به طور قابل توجهی کیفیت صدای موسیقی شما را در وسیله نقلیه شما بهبود می بخشد. اکثریت قریب به اتفاق اقلام متوسط و سطح بالا دارای اتصالات با روکش طلا هستند. از آنجایی که به انتقال صدا کمک می کند، این ویژگی در کابل کمکی ایده آل وجود دارد. کانکتورهای برتر کیفیت صدا را افزایش می دهند و همزمان تداخل الکترونیکی را کاهش می دهند.

طراحی بدون اکسیژن

یک کابل aux  دارای دو سیم است که توسط یک لایه فویل آلومینیومی در برابر آسیب محافظت می شود. از آنجایی که آنها بدون اکسیژن هستند، آنهایی که سطح عایق بیشتری دارند و مواد بهتری دارند در واقع برتر خواهند بود. الکتریسیته ساکن می تواند باعث قطع یا از دست دادن سیگنال در کابلی شود که اکسیژن داخل آن وجود دارد. در نتیجه، سیم‌های بدون اکسیژن به استاندارد صنعت تبدیل شده‌اند.

آیا باید کابل  AUX گرانقیمت خرید؟

تنها نکته مهم در انتخاب وخرید عمده کابل aux،با کیفیت و با مقاومت بالا، ظرفیت خازنی، و اندوکتانس است. برای تولیدکنندگان، تولید چنین کابل‌هایی بسیار ساده است.اگر مکانیزم‌های جستجوی مناسب را بشناسید، می‌توانید به راحتی کابل‌های با کیفیت با هزینه مناسب و مشخصات دلخواه را پیدا کنید.

همچنین، در صورتی که اطلاعات دقیقی ندارید، می‌توانید از یک قاعده‌ی کلی استفاده کنید. برای سیم‌های طولانی با بلندگوهای امپدانس پایین (4 یا 6Ω)، سیم با قطر 12 یا 14 مناسب است. همچنین، برای سیم‌های گیج 16 مناسب است که طول آنها زیر 50 فوت باشد و بلندگوهایی با امپدانس 8Ω دارند. برای هدفون‌ها و اتصالات کوتاه به بلندگوهای فعال، اساساً هر کابلی قابل استفاده است زیرا انتقال انرژی در این موارد بسیار کمتر است.

پخش لوازم جانبی موبایل در پنل ایویز

انواع کابل‎ های aux

کابل های aux یا کمکی دارای انواع مختلفی هستند که به بررسی آنها می پردازیم.

1. کابل های معمولی

این کابل ها دو سر دارند که هر دو نری aux هستند. هر دو سر کابل به مادگی های 3.5 میلیمتری متصل می شوند. کابل های معمولی اغلب در ماشین مورد استفاده قرار می گیرند.

2. کابل 1 به 2 صدا اسپيکر AUX به 2 AV 

این نوع کابل یک سر نری aux و یک سر دو فیش دارد که برای انتقال صدا در دستگاه های قدیمی به کار برده می شود.

3. کابل افزایش طول

این نوع کابل زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که کاربر قصد افزایش طول کابل aux را داشته باشد. این کابل از یک سر دارای نری aux و از سر دیگر دارای سوکت ورودی یا همان مادگی است.

خرید عمده کابل aux
انواع کابل aux به قیمت عمده در پنل فروشگاهی ایویز موجود است.

شکل سیم کابل

شکل و نوع سیم کابل aux نیز از عوامل مهم برای انتخاب این کابل محسوب می شود. سیم معمولی، سیم فلت و سیم فنری شکل های مختلف سیم کابل هستند.

  • سیم معمولی

این نوع سیم بسیار رایج است و با ظاهر آن به خوبی آشنا هستیم. سطح مقطع سیم های معمولی دایره شکل است.

  • سیم فلت

ساختار فلت (flat) یا تخت، یکی از ساختارهای جدید برای سیم های الکترونیکی است. در این نوع سیم، مشکل گره خوردن پیش نیامده و جمع کردن آن به سهولت انجام می شود. در سال های اخیر بعضی از کابل های aux با سیم های فلت تولید می شوند.

  • سیم فنری

 شکل فنری سیم یکی از اشکال رایج سیم های رابط است. سیم های تلفن نیز از همین نوع هستند. امروزه کابل های aux و انواع دیگر کابل به صورت فنری ساخته می شوند. مهم ترین ویژگی این نوع سیم، قابلیت انعطاف پذیری آن است. اگر دستگاهی که به کابل متصل است، به صورت اتفاقی از دستگاه دیگر فاصله بگیرد (مثل زمین افتادن موبایل) این نوع سیم به نسبت فاصله کش می آید و به این ترتیب به سوکت های دستگاه ها آسیبی وارد نمی شود.

خرید عمده ابزار تعمیرات موبایل در فروشگاه ایویز

اندازه طول سیم

طول سیم aux یکی از مهم ترین مزایای آن محسوب می شود. طول این سیم ها بین 1 تا 20 متر متغیر است و هر کاربر طول سیم را متناسب با کاربرد آن در نظر می گیرد. به عنوان مثال کابلی که در ماشین مورد استفاده قرار می گیرد، دارای طولی بین 1 تا 1.5 متر است. این در حالی است که کابل aux سینمای خانگی طولی بین 10 تا 20 متر دارد. تنوع بالای این کالا در بازار، یکی از دلایل عمده پخش کننده ها برای خرید عمده کابل aux است. کاربران این محصول، چندین گزینه را برای خرید این کالا در دسترس دارند.

بررسی کابل aux
بررسی انواع کابل aux در پنل فروشگاهی ایویز

انواع فیش aux

فیش های aux اغلب از جنس فلز یا پلاستیک هستند. این فیش ها دارای نوک فلزی هستند که این نوک بر اساس نوع کارکرد آن به صورت 1 خط، 2 خط و 3 خط تولید می شوند.

  • فیش نری 1 خط مونو

روی نوک بعضی از فیش ها یک خط دیده می شود که نوک فلزی فیش را به دو قسمت تقسیم می کند. این نوع از فیش های aux صدا را به صورت مونو منتقل می کند. یعنی تمام صداهای موجود در لاین صدا را بدون تفکیک صدا پخش می کند.

  • فیش نری 2 خط استریو

بعضی از فیش های aux روی نوک فلزی حود دارای دو خط هستند. این دو خط نوک فلزی فیش را به سه قسمت تقسیم می کند. هر کدام از این سه قسمت دارای کارکردی متفاوت هستند. یک قسمت برای پخش کانال صدای سمت چپ، یک قسمت برای پخش کانال صدای سمت راست و قسمت سوم برای پخش صدا از هر دو کانال به کار می رود. این فیش دارای قابلیت پخش صدا به صورت دو کاناله یا استریو است.

  • فیش نری 3 خط هندزفری

این نوع فیش روی نوک فلزی خود سه خط دارند که نوک فلزی را به چهار قسمت تقسیم می کند. فیش 3 خط علاوه بر پشتیبانی از صدای استریو، قابلیت انتقال صدای میکروفن هم زمان با صدای استریو را دارد. این فیش به نام فیش تعمیری هندزفری نیز شناخته می شود.

  • جک مادگی 2 و 3 خط

این جک به عنوان سوکت ورودی فیش نری aux کاربرد دارد و معمولا روی بدنه انواع گوشی موبایل، تبلت، کامپیوتر، اسپیکر، آمپلی فایر و … دیده می شود. این مدل فیش نیز به صورت 2 خط و 3 خط موجود است.

فروش همکاری موبایل

خرید عمده کابل aux

افرادی که قصد پخش کابل aux در بازار را دارند، بهتر است در پی خرید عمده کابل aux باشند. این خرید هم از طریق سایت های تخصصی صورت می گیرد و هم از طریق ثبت سفارش حضوری یا تلفنی. بازه قیمتی کابل های aux بسیار گسترده است. انواع و اقسام لوازم جانبی الکترونیکی را می توان به صورت عمده و کلی خریداری کرد. به طور کلی خرید عمده کابل aux و پخش آن در بازار سودآوری خوبی همراه دارد.

سخن پایانی

در این مقاله پیرامون نکات مهم در مورد پخش و خرید عمده کابل aux اطلاعاتی را با شما به اشتراک گذاشتیم. این نوع کابل که برای اتصال صدای دستگاه به پخش کننده های صوتی مانند ضبط ماشین، اسپیکر یا باند مورد استفاده قرار می گیرد، از محصولات پرفروش بازار کالاهای الکترونیکی و لوازم جانبی محسوب می شود. اگر به کابل aux نیاز دارید، همین حالا این کابل را به سبد خرید خود در پنل فروشگاهی ایویز اضافه کنید. با این خرید امن و آسان، کیفیت پخش صدا و موسیقی را در محیط خود ارتقا دهید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید