خرید عمده کابل شارژ از ایویز

0
243
خرید عمده کابل شارژ
خرید عمده کابل شارژ از ایویز امکانپذیر است

پنل فروشگاهی ایویز در زمینه فروش عمده انواع گوشی موبایل و لوازم جانبی آن فعالیت گسترده ای دارد. اگر کسب و کار شما به حوزه خرید و فروش موبایل مرتبط است، از طریق ثبت نام در پنل ایویز می توانید به جدیدترین محصولات برندهای معتبر دنیا با پایین ترین قیمت دسترسی داشته باشید. ایویز با دسته بندی بهترین و جدیدترین محصولات الکترونیکی دنیا، امکان خرید عمده موبایل، خرید عمده کابل شارژ و خرید عمده انواع لوازم جانبی را برای صاحبان کسب و کار فراهم کرده است. کاربران به سادگی می توانند پیش فرض مرتب سازی را در بالای صفحه به یکی از گزینه های پرفروش ترین، پیشنهاد ویژه، پربازدیدترین، جدیدترین، ارزان ترین یا گران ترین تغییر دهند. همچنین می توانید از دسته بندی بر اساس برندهای محبوب مانند شیائومی، سامسونگ، نوکیا، آنر، موتورولا و جی پلاس استفاده کنید.

خرید انواع کابل شارژ اندروید و ios از پنل فروشگاهی ایویز 

معرفی انواع کابل های USB و راهنمای خرید عمده کابل شارژ

کابل شارژ همانطور که از نامش پیداست به منظور شارژ کردن لوازم الکترونیکی به کار برده می شود. با توجه توسعه روزافزون صنعت تکنولوژی، امروزه انواع برندهای معتبر به تولید لوازم الکترونیکی متنوعی می پردازند که هر گروه از آنها توسط یک نوع خاص از کابل USB شارژ می شوند. در این مطلب انواع کابل USB و روش خرید عمده کابل شارژ را با قیمت کابل عمده با شما به اشتراک می گذاریم.

با ثبت نام در پنل فروشگاهی ایویز بدون وجود هیچ محدودیتی می توانید با صرف کمترین وقت، انرژی و هزینه

برای خرید عمده کابل شارژ اقدام کنید. بعد از ثبت نام در این پنل می توانید فروش همکاری موبایل را در ایویز شروع کرده و به صورت اینترنتی خرید اینترنتی عمده موبایل و لوازم جانبی را تجربه کنید. برای ثبت نام در پنل اینجا کلیک کنید و فرم ثبت نام ایویز را در عرض چند دقیقه پر کنید. در فرم ثبت نام اطلاعاتی مانند اطلاعات هویتی، آدرس، زمینه کاری و نام فروشگاه از شما خواسته می شود. تیم پشتیبانی ایویز نیز برای هر گونه کمک در این زمینه همراه شما خواهد بود.

خرید عمده گلس از ایویز

انواع کابل شارژ

در دنیای امروز تقریبا تمام دستگاه های الکترونیکی با کابل USB شارژ می شوند. این کابل ها دارای تفاوت هستند و در حال حاضر نمی توان از یک کابل برای شارژ کردن همه دستگاه ها استفاده کرد. کابل شارژ یا کابل USB از اواسط دهه 90 میلادی به منظور استاندارد کردن اتصال لوازم جانبی کامپیوتر به کامپیوتر طراحی و تولید شد. USB که مخفف Universal Serial Bus است و امروزه از پرفروش ترین کابل ها به شمار می آید. از آنجا که هر فرد برای شارژ کردن لوازم مختلف خود به چند کابل شارژ نیاز دارد، خرید عمده کابل شارژ سود بسیار خوبی را عاید فروشندگان این حوزه می کند. در ادامه به معرفی انواع کابل شارژ می پردازیم.

معرفی سایت خرید عمده کابل AUX 

کابل شارژ USB نوع A

این کابل یکی از عمومی ترین کابل های شارژ است. اکثر لوازم جانبی مانند کیبوردها، موس و کامپیوترهای شخصی مجهز به پورت USB نوع A هستند. احتمالا این نوع پورت  را روی تلویزیون و کنسول بازی دیده اید. این کابل از یک طرف داخل پورت USB می رود.

کابل شارژ USB نوع B

نقطه اتصال این نوع کابل تقریبا مربعی شکل است و بیشتر برای دستگاه هایی مانند پرینتر به کار می رود. امروزه این کابل خیلی کم استفاده می شود و محصولات تولیدی جدید دارای سوکت مناسب این کابل نیستند.

کابل شارژ مینی

قبل از آمدن کابل شارژ میکرو، کابل های شارژ مینی برای شارژ گوشی های موبایل استفاده می شدند. همانطور که از نام این نوع کابل پیداست، کابل شارژ مینی از کابل شارژ USB کوچکتر است. این کابل در سال های گذشته در بعضی دستگاه های قدیمی تر مانند پلی استیشن 3 یا دستگاه های پخش موسیقی استفاده می شد.

کابل شارژ میکرو

کابل شارژ میکرو کابل استاندارد فعلی برای شارژ کردن دستگاه های قابل حمل و موبایل  است که توسط هر سازنده ای جز اپل در دستگاه به کار می رود. این کابل امروزه عمومی ترین کابل شارژ استاندارد است که برای شارژ وسیله هایی مانند تبلت، دسته کنسول و … کاربرد دارد.

کابل شارژ نوع C

این نوع کابل شارژ برگشت پذیر و دو طرفه است. برای استفاده از این کابل لازم نیست جهت ورودی کابل را با پورت دستگاه چک کنید. این کابل شارژ نسبت به کابل های نسل قبل سرعت بالاتری دارد و برای اغلب گوشی های موبایل، لپ تاپ  و تبلت ها به عنوان استاندارد پذیرفته شده است. حتی شرکت اپل در در داک Thunderbolt 3 آن را به کار برده است.

کابل شارژ لایتینگ

این کابل به عنوان استاندارد USB شناخته نمی شود. در واقع این کابل اتصال اختصاصی اپل به شمار می آید که در گوشی های آی پد، آیفون و ایرپاد به کار رفته است. اندازه این کابل به کابل میکرو نزدیک است و با تمام دستگاه های اپل که تولید بعد از سال 2012 هستند، سازگاری دارد. دستگاه های تولید شده اپل قبل از سال 2012 دارای استاندارد متفاوتی بودند که اندازه نسبتا بزرگی داشت.

فروش عمده کابل شارژ
فروش عمده کابل شارژ از ایویز امکانپذیر است

استانداردهای سرعت کابل USB

کابل های شارژ از نظر سرعت شارژ کردن نیز دارای تفاوت های قابل ملاحظه ای هستند. با رشد صنعت تکنولوژی، سرعت شارژ توسط این کابل ها افزایش یافت. امروزه سرعت کابل های شارژ را به چهار دسته تقسیم می کنند.

USB 1

در سال 1998 میلادی اولین کابل های USB تولید و روانه بازار شدند. سرعت این کابل ها برای انتقال داده به طور تقریبی معادل 1.5 مگابایت بر ثانیه بود. در نسل دوم این کابل ها یعنی USB1.1 این سرعت به 12 مگابایت بر ثانیه رسید که پیشرفت چشمگیری محسوب می شد. امروزه این نوع کابل منسوخ شده و یافتن دستگاهی با پورت مناسب این کابل تقریبا غیرممکن است.

USB 2

کابل های USB 2.0 در سال 2000 میلادی به بازار عرضه شدند. البته بر خلاف کابل USB1، نسخه دوم این کابل تولید نشد ولی این نوع کابل با وجود گذشت بیش از 20 سال از اولین تولید، هنوز کاربرد دارد. بخش عمده دستگاه هایی مانند کنسول های نسل هشتم، موس، کیبورد و … برای شارژ شدن همچنان از این کابل استفاده می کنند. مادربردهای رده بالا و حرفه ای هم چند عدد پورت USB 2 برای اتصال به این کابل ها دارند.

USB 3

در حال حاضر آخرین استاندارد سرعت برای USB به این دسته تعلق دارد. این گروه از کابل ها نسبت به کابل های USB 2 سرعت بسیار بالاتری دارند. سرعت این کابل در نسل اول حدود 5 گیگابایت، در نسل دوم حدود 10 گیگابایت و در نسل سوم معادل 20 گیگابایت بر ثانیه است. این نوع کابل در دستگاه هایی مانند هارد اکسترنال که برای انتقال داده به سرعت بالا نیاز دارند، بیشترین کاربرد را دارد.

USB 4

این نوع کابل در سال 2019 به بازار تکنولوژی عرضه شد. سرعت این کابل ها نسبت به نسل سوم USB 3 دو برابر بیشتر شده است. سرعت این کابل برابر با 40 گیگابایت بر ثانیه است که کاربران را شگفت زده کرده است. نکته جالب توجه اینجاست که این نوع کابل با Thunderbolt 3 تولید شرکت اپل نیز سازگار است. از این نوع کابل به طور همزمان می توان برای انتقال ویدیو و فایل به صورت همزمان استفاده کرد. همانطور که احتمالا حدس زده اید، این استاندارد نیز به صورت دو طرفه طراحی و تولید شده است.

پخش لوازم جانبی موبایل

خرید عمده انواع کابل شارژ

برای تمام افرادی که صاحب کسب و کار مرتبط با کوشی موبایل و لوازم جانبی آن هستند، قیمت همکاری از اهمیت زیادی برخوردار است. طرح سبد گوشی همکاری ایویز به منظور تسهیل فرآیند خرید عمده گوشی موبایل، خرید عمده کابل شارژ و انواع ملزومات گوشی موبایل راه اندازی شده است. فروشندگان همکار با استفاده از این طرح می توانند با پایین ترین قیمت خرید عمده را به صورت اینترنتی انجام دهند. به این ترتیب فروشندگان با صرف کمترین هزینه، انرژی و زمان نسبت به خرید عمده محصولات مورد نیاز خود اقدام می کنند.

برای خرید انواع گوشی و خرید عمده کابل شارژ باسئوس با قیمت کابل عمده کافی است در پنل فروشگاهی ایویز ثبت نام کرده، اجناس مورد نیاز فروشگاه خود را در طرح سبد ویژه با قیمتی پایین تر از هر تامین کننده، خریداری کنید.

سخن پایانی

در این مقاله اطلاعاتی را در مورد انواع کابل شارژ و مقایسه سرعت آنها با شما به اشتراک گذاشتیم. اگر قصد خرید عمده کابل شارژ را دارید، همین حالا این کالا را به سبد خرید خود در پنل فروشگاهی ایویز اضافه کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید