خرید عمده هندزفری بلوتوث

0
379
خرید عمده هندزفری بلوتوث
خرید عمده هندزفری بلوتوث و باسیم در ایویز با بهترین قیمت

خرید عمده هندزفری بلوتوث از ایویز

ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی کشور و تامین کننده انواع لوازم جانبی موبایل در ایران، محصولات برترین برندهای خارجی و داخلی را برای خرید عمده فراهم کرده است. برای خرید عمده هندزفری سیمی و بی سیم، کافی است قیمت عمده هندز فری فله ای را در پنل ایویز مشاهده کرده و محصولات مورد نظر خودتان را سفارش دهید. تمامی کالاها و لوازم جانبی موبایل در پنل ایویز از ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی بهره می برند و با بهترین قیمت همکاری تامین شده اند. در این بخش با مجموعه انواع هندزفری بی سیم و هندزفری های سیمی ایویز آشنا می شویم و شما را برای خرید عمده از سایت راهنمایی می کنیم.

پخش لوازم جانبی موبایل در ایویزخرید عمده هندزفری سیمی و بی سیم

هندزفری های موجود در پنل ایویز را می توان به طور کلی در دو مجموعه هندزفری های سیمی و هندزفری های بلوتوثی قرار دارد. در بین هندزفری های بلوتوثی انواع هندزفری های گردنی و ایرفون های TWS برترین برندها را فراهم کردیم. در ادامه با بخشی از این مجموعه آشنا می شویم.

هندزفری بی سیم یا بلوتوثی

هندزفری های بی سیم و بلوتوثی پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل در سال های اخیر بوده اند. هندزفری های بلوتوثی در انواع مختلفی طراحی می شوند. یکی از پرطرفدارترین مدل ها در بین هندزفری های بی سیم، مدل های پشت گردنی هستند که 2 گوشی هندزفری به وسیله سیم به یکدیگر متصل شده اند و این سیم در پشت گردن قرار می گیرد. هندزفری گردنی بی سیم Anker مدل Life U2i یکی از پرطرفدارترین و باکیفیت ترین مدل ها در بازار است که می توانید آن را از پنل ایویز تهیه کنید.

انواع ایرفون های TWS که در بازار به ایربادز معروف شده اند نیز در ایویز فراهم شده است. کافی است برند یا مدل مورد نظر خودتان را جستجو کنید و آنها را در تعداد دلخواه سفارش دهید.

هندزفری سیمی

خرید عمده هندزفری سیمی برترین برندها در کنار هندزفری های بی سیم در ایویز امکان پذیر است. هندزفری های سیمی به دلیل کیفیت بالای انتقال صدا در کنار قیمت مناسب، همچنان طرفداران خودشان را دارند و این کالاهای جانبی موبایل را باید همچنان در لیست پرفروش ترین ها قرار داد.

در بین هندزفری های سیمی گوشی موبایل، هندزفری های سامسونگ طرفدار زیادی دارند. هندزفری های سیمی اصلی سامسونگ را در ایویز برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. هندزفری با سیم با پورت Type-C سامسونگ AKG مدل EO-IC100 یکی از پرفروش ترین هندزفری های سیمی در ایویز است که فروشندگان زیادی آن را در تعداد بالا سفارش می دهند. این هندزفری را می توانید با ضمانت اصالت و گارانتی شرکتی معتبر از ایویز سفارش دهید.

فروش عمده موبایلانواع هندزفری عمده

در پنل فروشگاهی ایویز سعی کردیم مجموعه کاملی از محصولات برندهای مختلف را برای شما فراهم کنیم. برای جستجو در بین انواع هندزفری های موجود در ایویز کافی است از طریق منوی بالای سایت به بخش «جانبی موبایل» و سپس «هدفون-هندزفری-هدست» وارد شوید. در این بخش می توانید فقط انواع ایرفون سیمی یا فقط انواع ایرفون بی سیم را انتخاب کنید. علاوه بر این امکان فیلتر کردن محصولات بر اساس برند آنها را هم طراحی کردیم تا اگر به دنبال محصولات یک برند خاص هستید، در زمان کوتاهی آنها را پیدا کنید.

اگر نمی دانید برای خرید هندز فری فله ای و عمده، کدام محصولات فروش بیشتری دارند، می توانید از فیلترهای بالای صفحه، یعنی «پرفروش ترین»، «پربازدیدترین» یا «پیشنهاد ویژه» استفاده کنید تا از تخفیف های شگفت انگیز ایویز جا نمانید.

خرید عمده هندزفری سامسونگ

خرید هندزفری اصلی سامسونگ یکی از امکانات ویژه در ایویز است. اگر مشتریان شما به دنبال محصولات باکیفیت و بادوام سامسونگ هستند و می خواهند هندزفری اورجینال سامسونگ را خریداری کنند، می توانید هندزفری های سیمی این برند را از ایویز سفارش دهید. علاوه بر این انواع هندزفری های بی سیم و پشت گردنی سامسونگ نیز در ایویز موجود است. پرفروش ترین هندزفری بی سیم سامسونگ یعنی هندزفری گردنی بی سیم SAMSUNG مدل Level U Pro را با بهترین قیمت همکاری در ایویز سفارش دهید و فروش خوبی داشته باشید.

خرید هندزفری انکر عمده

برند انکر یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تجهیزات صوتی است و هر فردی که با دنیای موسیقی سروکار داشته باشد، قطعا با این برند خوش ساخت آشناست. محصولات انکر با بهترین کیفیت و بهترین مواد اولیه طراحی می شوند و افرادی که یک بار از محصولات این برند استفاده کرده باشند، برندهای چینی و بی کیفیت بازار را رد می کنند. در ایویز انواع هندزفری های بلوتوثی گردنی و انواع ایربادزهای پرفروش انکر برای فروش عمده فراهم شده اند. برای خرید این کالاها کافی است در پنل ایویز ثبت نام کنید.

هندز فری فله ای زیلوت

برند زیلوت به عنوان برندی که تازه پا به بازار لوازم جانبی موبایل گذاشته، با ارائه محصولات باکیفیت توانسته طرفدارانی پیدا کند. محصولات این برند در کنار کیفیت قابل قبول، قیمت مناسبی دارند. در بین محصولات برند زیلوت انواع هدفون، هندزفری های بلوتوثی پشت گردنی و هندزفری های سیمی وجود دارد. از آنجایی که این برند طرفداران زیادی دارد با خرید عمده هندزفری زیلوت و فروش آنها می توانید سود خوبی به دست آورید.

سفارش عمده هندزفری تسکو

برند ایرانی تسکو به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر و گوشی موبایل، هندزفری های سیمی و بلوتوثی خوبی هم تولید کرده است. تسکو شاید قابلیت رقابت با برندهای برتری همچون انکر، پرووان و سامسونگ را نداشته باشد؛ اما مزایای خاص خودش را دارد. یکی از این مزایا قیمت است که محصولات این برند نسبت به برندهای دیگر قیمت مناسب تری دارند. علاوه بر قیمت، گارانتی شرکتی معتبر و خدمات پس از فروش باعث شده تسکو در بازار لوازم جانبی موبایل جزو پرفروش ترین برندها باشد. در ایویز انواع محصولات تسکو را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در کنار گارانتی شرکتی ارائه می دهیم. می توانید انواع هندزفری گردنی، ایرباد بی سیم، هدست تک گوش و انواع هدفون تسکو را از ایویز به صورت عمده خریداری کنید.

خرید عمده هندزفری ریمکس

برند ریمکس یکی از برندهای نسبتا قدیمی در بازار لوازم جانبی موبایل است و بسیاری از افراد نام این برند را با هندزفری های سیمی آن به خاطر می آورند. هندزفری های ریمکس در دسته محصولات اقتصادی قرار می گیرند که در کنار کیفیت قابل قبول، با قیمت مقرون به صرفه عرضه می شوند و مشتریان خاص خودشان را دارند. اگر به دنبال انواع هندزفری ارزان برای فروش هستید، محصولات برند ریمکس می توانند انتخاب خوبی باشند.

پخش عمده هندزفری کینگ استار

یکی دیگر از برندهای محبوب در بازار لوازم جانبی، کینگ استار است. این برند چینی که چند سال از حضورش در بازارها می گذرد، محصولاتی مقرون به صرفه با کیفیت قابل قبول دارد. در بین محصولات کینگ استار انواع هندزفری های پشت گردنی و انواع هندزفری های سیمی وجود دارند که می توانید آنها را با بهترین قیمت همکاری در ایویز سفارش دهید و فروش خوبی داشته باشید. هندزفری گردنی بی سیم KingStar مدل KBE38 یکی از پرفروش ترین محصولات این برند در ایویز بوده است.

فروش عمده هندزفری باسئوس

باسئوس Baseus برندی قدیمی و معتبر است که بعد از سال ها دوباره به دنیای تولید و طراحی انواع لوازم جانبی موبایل برگشته و محصولاتی مدرن و باکیفیت دارد. کیفیت انواع هندزفری و ایرفون باسئوس کاملا مطلوب است و قیمت محصولات این برند نسبت به برندهای دیگر بالا نیست. باسئوس انواع هندزفری و ایرفون های TWS را طراحی کرده که می توانید آنها را در ایویز با بهترین قیمت عمده سفارش دهید.

خرید عمده هندزفری سیمی برترین برندها با بهترین قیمت در ایویز

خرید عمده هندزفری سیمی برترین برندها با بهترین قیمت در ایویز

ایویز به عنوان نمایندگی فروش انواع لوازم جانبی موبایل در کشور، امکان خرید عمده هندزفری سیمی و بی سیم بهترین برندها را فراهم کرده است. تنوع هندزفری های بلوتوثی و سیم دار ایویز فوق العاده است و می توانید از هر برندی که در ذهن دارید، بهترین محصولاتش را در ایویز سفارش دهید. تمام کالاهایی که در ایویز عرضه می شوند به همراه ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به فروش می رسند تا نگران خرابی یا کار نکردن آنها نباشید. برای خرید هندز فری فله ای و عمده، بعد از ورودی به ایویز کافی است عبارت «هندزفری» را جستجو کنید تا مجموعه ای کامل از پرفروش ترین هندزفری های بازار را با بهترین قیمت مشاهده کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید