خرید عمده قاب | فروش عمده قاب موبایل در تهران

0
658
فروش عمده قاب | فروش قاب گوشی ارزان
فروش قاب گوشی ارزان در پنل فروشگاهی ایویز

فروش عمده قاب موبایل در تهران

پنل فروشگاهی ایویز یکی بزرگترین پلتفرم‌های فروش عمده قاب موبایل در تهران است. پنل ایویز به عنوان بزرگترین مرکز پخش لوازم جانبی، امکان خرید عمده قاب و گلس برای انواع گوشی موبایل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. تیم ایویز سعی دارد با فروش عمده قاب موبایل در تهران، تنوع بی‌نظیری از قاب‌ها را با قیمت همکاری برای کاربران خود فراهم کند تا سریع‌تر از سایر فروشگاه‌ها، جدیدترین محصولات جانبی و تجهیزات دیجیتال را در فروشگاه خود شارژ کنند.

در ادامه قصد داریم در مورد فروش قاب و گلس موبایل در پنل فروشگاهی ایویز صحبت کنیم و به شما نشان دهیم که به راحتی می‌توانید به صورت عمده از ایویز قاب و گلس موبایل تهیه کنید.

فروش عمده قاب گوشی

گوشی‌های هوشمند امروزی بسیار ظریف هستند و به گونه‌ای طراحی شده‌اند که صفحه نمایش حساسی دارند و نیاز به مراقبت بیشتری خواهند داشت. به همین دلیل، بعد از خرید یک گوشی هوشمند، اولین وسیله جانبی که نیاز خواهید داشت، یک قاب مناسب و خوب است. بازار قاب و کاور گوشی موبایل امروزه بسیار پر رونق است و تنوع بالایی در این محصولات دیده می‌شود. اگر فروشنده لوازم جانبی موبایل در شهر تهران هستید، پنل فروشگاهی ایویز، یک مرجع معتبر برای فروش عمده قاب گوشی در تهران است که با مراجعه به آن می‌توانید انواع قاب گوشی را به قیمت همکاری با تنوع رنگ و مدل بسیار بالا خریداری کنید.

مزیت خرید عمده قاب گوشی چیست؟

دلیل اهمیت و محبوبیت قاب گوشی این است که کاربران بعد از هزینه‌ای که برای خرید یک گوشی هوشمند پرداخت می‌کنند، تمایل دارند از آن محافظت کرده و گوشی خود را سالم و تمیز نگه دارند. از طرفی، حتی محکم‌ترین و بهترین قاب‌های گوشی هم پس از مدتی استفاده نیاز به تعویض دارند، بنابراین بازار قاب گوشی یک بازار پایدار است و همیشه مصرف کننده و خریدار برای چنین محصولاتی وجود خواهد داشت.

با این حال، اگر تمایل به فروش قاب گوشی دارید، باید قاب‌های محکم، بادوام و باکیفیتی خریداری کنید که در عین حال شیک و جذاب هم باشند. با خرید از یکی از مراکز فروش عمده قاب گوشی در تهران یعنی پنل اویز، می‌توانید بهترین و جدیدترین قاب‌ها و کاورهای گوشی را در فروشگاه خود داشته باشید.

در ادامه، انواع قاب‌ها و کاورهایی که برای فروش در پنل ایویز موجود هستند به همراه مزایای هر کدام شرح می‌دهیم تا بتوانید با آگاهی و اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.

انواع مختلف قاب های گوشی و بهترین آن ها

یکی از مزیت‌های استفاده از قاب گوشی موبایل این است که علاوه بر محافظت از گوشی در برابر ضربه، ظاهر زیباتری به تلفن همراه می‌بخشد. به همین دلیل شرکت‌های مختلف تولید کننده قاب و کاور گوشی هر کدام روی یکی از معیارهای مهم کاربران تمرکز کرده‌اند. برخی از آن‌ها سادگی را به سهولت استفاده در طراحی قاب‌های خود ترجیح داده‌اند، برخی دیگر به زیبایی اهمیت می‌دهند و دسته دیگری نیز به ماندگاری توجه کرده‌اند.

تنوع بالای قاب‌های گوشی در فروشگاه، به شما کمک می‌کند متناسب برای هر سلیقه‌ای محصولی داشته باشید و مشتری دست خالی فروشگاه شما را ترک نخواهد کرد.

قاب فانتزی

یکی از پرفروش‌ترین قاب‌های گوشی موبایل در پنل ایویز، قاب‌های فانتزی هستند. این قاب‌ها با رنگ‌ها و طرح‌های متنوعی که دارند در نگاه اول کاربران را به خود جذب می‌کنند. درواقع یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خرید قاب‌های فانتزی، تنوع زیاد آن‌‌ها است.

قاب‌های فانتزی شامل انواع مدل‌های دخترانه و پسرانه با موضوعاتی مانند شخصیت‌های انیمیشن و فیلم، لوگوی باشگاه‌های فوتبال و شرکت‌های خودروسازی و سایر طرح‌ها و مدل‌ها هستند و طرفداران زیادی بین دختران و پسران نوجوان دارند. مدل‌های فانتزی دیگری مانند قاب‌های آکواریومی و قاب‌های مغناطیسی نیز طراحی شده‌اند که از جدیدترین طرح‌های امروزی بوده و از محبوبیت زیادی در بازار برخوردار هستند.

قاب سیلیکونی

قاب‌های سیلیکونی به دلیل رنگ‌های متنوع و جذاب خود شناخته شده‌اند. تنوع رنگی قاب‌های سیلیکونی، به شما این امکان را می‌دهد که سلیقه همه مشتریان خود را پوشش دهید. همچنین می‌توانید با تهیه قاب‌های سیلیکونی تمام رنگی یا مات دور رنگی، تنوع بیشتری در محصولات خود داشته باشید.

جنس قاب‌های سیلیکونی به گونه ایست که به خوبی از لبه‌های گوشی محافظت می‌کند. مشتریان شما با خرید یک قاب سیلیکونی، علاوه بر خرید یک قاب محافظ، می‌توانند رنگ آن را با پوشش یا وسایل خود ست کنند و استایل جذاب‌تری داشته باشند.

قاب ضد ضربه

در پنل فروشگاهی ایویز که مرکز فروش عمده قاب موبایل در تهران و سایر شهرهاست، قاب‌های ضد ضربه با بدنه مقاوم عرضه می‌شود که یکی از پر طرفدارترین قاب‌های گوشی موبایل هستند. قاب‌های ضد ضربه، به عنوان مقاوم ترین انواع قاب‌ها شناخته می‌شوند که در مقایسه با مدل‌های دیگر، بیشتر از تلفن همراه شما محافظت می‌کنند. از دیگر ویژگی‌های قاب‌های ضد ضربه که به قاب 360 درجه نیز شناخته می‌شوند، سهولت استفاده و طراحی ساده و جذاب آن‌ها است.

قاب کلاسیک

بسیاری از کاربران و خریداران، قاب‌هایی با ظاهر کلاسیک و یا مدل‌هایی که از جنس چرم هستند را برای گوشی موبایل خود ترجیح می‌دهند. این قاب‌ها از نظر ظاهری شیک و جذاب هستند و انتخاب خوبی برای افرادی خواهند بود که در محیط‌ها و جلسات رسمی کار می‌کنند.

قاب‌ همراه با جاکارتی

قاب‌های همراه با جاکارتی، یکی از جدیدترین مدل‌های قاب گوشی همراه هستند. این قاب‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در پشت آن‌ها یک جیب برای قرار دادن کارت بانکی تعبیه شده است. این مدل از قاب‌های گوشی موبایل برای افرادی که تمایلی به همراه داشتن کیف پول یا جاکارتی جداگانه ندارند انتخاب مناسب و ایده‌آلی هستند و تاکنون یکی از پر فروش‌ترین انواع قاب موبایل در مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران بوده‌اند.

قاب‌ همراه با محافظ لنز

یکی دیگر از پرفروش‌ترین قاب‌ها در مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران از میان مدل‌های متنوعی که وجود دارد، قاب‌های همراه با محافظ لنز هستند. از آنجایی که دوربین گوشی‌های هوشمند جدید به صورت برجسته طراحی می‌شوند، مراقبت از لنز این گوشی‌ها دشوارتر شده است و تنها راه محافظت از آن در برابر ضربه، رطوبت و گرد و غبار، استفاده از محافظ لنز خواهد بود. فروش قاب‌های همراه با محافظ لنز به همین دلیل در چند سال اخیر بسیار چشمگیر بوده است و این قاب‌ها طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند.

قاب ژله‌ای و شیشه‌ای

قاب‌های ژله‌ای و شیشه‌ای، از جنس پلاستیک پلیمری ساخته می‌شوند و می‌توانند ظاهری شیشه‌ای یا رنگی داشته باشند. این قاب‌ها همواره در بازار لوازم جانبی تلفن همراه محبوب بوده‌اند و فروش بیشتری نسبت به مدل‌های دیگر دارند. پنل ایویز، تنوع بالایی از این مدل قاب‌ها را ارائه می‌دهد و شما می‌توانید به صورت عمده و به راحتی آن‌ها را خریداری کنید.

قاب‌ عروسکی

محبوبیت قاب‌های عروسکی در مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران در سال‌های اخیر را نمی‌توان نادیده گرفت. قاب‌های عروسکی که در میان دخترخانم‌ها محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند، معمولا دارای طراحی کارتونی زیبایی هستند. جنس این قاب‌ها از سیلیکون و یا پلاستیک نرم یا سخت است. در میان مشتریان شما، حتما افرادی هستند که به این قاب‌ها علاقه‌مند باشند. در نتیجه می‌توانید مدل‌های مختلف قاب‌های عروسکی را در پنل ایویز مشاهده کنید و طبق سلیقه مشتریان خود، این قاب‌ها را به صورت عمده سفارش دهید. طرح این قاب‌ها معمولا برجسته است و برخی از مدل‌های آن، همراه با سوکت و بند ارائه می‌شوند.

قاب چرمی

قاب‌هایی که از جنس چرم هستند، یکی از محبوبترین قاب‌ها در بین آقایان محسوب می‌شوند. البته قاب‌های چرمی در مدل‌ها و رنگ‌های روشن نیز ارائه می‌شوند که می‌توانند توجه خانم‌ها را نیز به خود جلب کنند. قاب‌های چرمی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. این قاب‌ها علاوه بر جذابیت و ظاهر منحصر به فردی که ارائه می‌دهند، مقاومت خوبی در برابر ضربه خواهند داشت و می‌توانند به عنوان محافظی ایمن برای گوشی‌های هوشمند استفاده شوند. قاب‌های چرمی را می‌توانید در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف به صورت عمده از ایویز خریداری کنید.

قاب کربنی

قاب‌های کربنی یکی از قوی‌ترین و بادوام‌ترین قاب‌های گوشی موبایل محسوب می‌شوند. برای مشتریانی که به دنبال محصولی بادوام و کارآمد هستند، این قاب‌ها بهترین انتخاب خواهند بود. قاب‌های کربنی معمولا طراحی ساده‌ای دارند و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. قاب‌های کربی در پنل فروشگاهی ایویز، یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران عرضه می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید.

قاب پاپ سوکت دار

قاب‌های پاپ سوکت دار از جمله قاب‌های محبوب و پر طرفدار در بازار هستند. پاپ سوکت‌ها هم استایل زیبایی به قاب می‌بخشند و هم استفاده از گوشی را راحت‌تر می‌کنند. پاپ سوکت‌ها از لغزش و افتادن گوشی جلوگیری کرده و هنگام تماشای فیلم یا تماس تلفنی، می‌توان به عنوان نگهدارنده از آن‌ها استفاده کرد.

خرید عمده قاب موبایل تنها با چند کلیک

تا اینجا با انواع قاب گوشی که در پنل فروشگاهی ایویز به فروش می‌رسد صحبت کردیم. تنوع قاب‌های گوشی موبایل موجود در فروشگاه ایویز بیش از آن چیزی است که در این مقاله به آن پرداختیم. برای بررسی انواع قاب گوشی موبایل، می‌توانید به پنل فروشگاه ایویز مراجعه کنید. از طریق منوی بالای صفحه به بخش دسته بندی‌ها بروید و قسمت قاب و گلس را انتخاب کنید. در این بخش می‌توانید انواع قاب‌های گوشی و گلس‌های موجود در فروشگاه را مشاهده کنید.

پنل فروشگاهی ایویز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران، تخفیف‌های استثنایی برای انواع قاب و کاور گوشی در نظر گرفته است. اگر فروشنده هستید و قصد دارید انواع قاب گوشی را با بهترین قیمت و به صورت عمده خریداری کنید، ایویز در کنار شماست تا جذاب‌ترین قاب‌های گوشی در فروشگاه شما عرضه شوند.

فروش عمده قاب موبایل در تهران برای انواع مدل گوشی

همانطور که اشاره کردیم، پنل فروشگاهی ایویز یکی از بزرگترین و معتبرترین مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران است که به راحتی می‌توانید برای خرید عمده از طریق این فروشگاه اقدام کنید. برای خرید عمده قاب گوشی از پنل فروشگاهی ایویز کافی است به قسمت فروشگاه رفته و دسته بندی‌ها را انتخاب کنید. در این قسمت در بخش قاب و گلس، می‌توانید قاب موبایل برای انواع گوشی‌های هوشمند را مشاهده کنید.

خرید عمده قاب گوشی سامسونگ

یکی از محبوب ترین انواع گوشی‌ها در بازار گوشی‌های هوشمند، گوشی‌های متنوع سامسونگ هستند. در دسته بندی قاب‌های گوشی موبایل در مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران از جمله پنل فروشگاهی ایویز شما می‌توانید قاب‌های مربوط به گوشی‌های سامسونگ را مشاهده کنید. انواع مختلف قاب‌های گوشی، از قاب‌های سیلیکونی ساده تا قاب‌های کربنی و همراه با محافظ لنز برای این گوشی‌ها موجود هستند.

برای سفارش عمده انواع قاب گوشی سامسونگ باید ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در بخش قاب موبایل (مدل گوشی) می‌توانید برند Samsung را انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی سامسونگ اقدام کنید.

خرید عمده قاب گوشی شیائومی

گوشی‌های شیائومی در سال‌های اخیر به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند تبدیل شده‌اند. قاب‌هایی که برای گوشی‌های شیائومی طراحی شده‌اند دقیقا مانند مدل‌های این گوشی بسیار متنوع هستند. با توجه به افزایش فروش این گوشی‌ها در سال‌های اخیر، فروش قاب‌های مناسب برای گوشی‌های شیائومی در هر فروشگاه لوازم جانبی موبایل الزامی است. در نتیجه می‌توانید به معتبرترین مرکز فروش عمده قاب موبایل در تهران، یعنی فروشگاه ایویز مراجعه کنید و با خرید انواع قاب‌های شیائومی به بهترین قیمت، سود خوبی از فروش لوازم جانبی این برند محبوب به دست آورید.

برای سفارش عمده انواع قاب گوشی شیائومی باید ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در بخش قاب موبایل(مدل گوشی) می‌توانید برند Xiaomi را انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی شیائومی اقدام کنید.

خرید عمده قاب گوشی آیفون

گوشی‌های برند اپل که با عنوان گوشی‌های آیفون نیز شناخته می‌شوند، همیشه طرفداران خاص خود را دارند. افرادی که جدیدترین محصولات این برند را دنبال کرده و ان‌ها را خریداری می‌کنند، هزینه بالاتری نسبت به گوشی‌های دیگر پرداخت خواهند کرد. به همین دلیل کاربران این گوشی‌ها، برای محافظت از گوشی‌های گرانبهای خود حساسیت بیشتری نسبت به خرید لوازم جانبی آن خواهند داشت و جدیدترین و بهترین قاب‌های گوشی را خریداری می‌کنند. قاب‌های مخصوص گوشی‌های آیفون در پنل ایویز با طرح‌ها، مدل‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند. انواع قاب‌های طرح دار و عروسکی تا قاب‌های چرمی، پاپ سوکت دار و محافظ‌های لنز آیفون را می‌توانید به صورت عمده از فروشگاه ایویز خریداری کنید.

برای سفارش عمده انواع قاب گوشی اپل باید ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در بخش قاب موبایل(مدل گوشی) می‌توانید iPhone را انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی اپل اقدام کنید.

قاب گوشی هواوی

گوشی‌های موبایل برند هواوی زمانی محبوبیت زیادی در بازار ایران داشتند. شاید گوشی‌های هواوی امروزه بازار پر رونق گذشته را نداشته باشند، اما این برند چینی، یک برند با سابقه در بازار ایران محسوب می‌شود و همچنان برای گسترش بازار هدف خود تلاش می‌کند. اگر می‌خواهید طیف کاملی از قاب‌های گوشی هواوی را در فروشگاه خود داشته باشید، توصیه می‌کنیم قاب‌های مخصوص گوشی‌های هواوی را در پنل ایویز مشاهده کنید.

برای سفارش عمده انواع قاب گوشی هواوی باید ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در بخش قاب موبایل(مدل گوشی) می‌توانید Huawei را انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی هواوی اقدام کنید.

قاب گوشی Realme

گوشی‌های ریلمی، یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند میان رده در بازار امروزی هستند. این گوشی‌ها مشخصات فنی مناسب، عملکرد خوب و طراحی زیبایی دارند و در عین حال با قیمت مناسبی عرضه می‌شوند. با توجه به محبوبیت گوشی‌های هوشمند ریلمی، حضور لوازم جانبی این گوشی‌ها از جمله قاب‌های گوشی ریلمی نیز در فروشگاه شما اهمیت زیادی دارد. خوشبختانه، امروزه می‌توانید در بسیاری از مراکز معتبر فروش عمده قاب موبایل در تهران از جمله پنل فروشگاهی ایویز، قاب‌های این گوشی را مشاهده و خریداری کنید.

برای سفارش عمده انواع قاب گوشی ریلمی باید ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در بخش قاب موبایل(مدل گوشی) می‌توانید Realme را انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی ریلمی اقدام کنید.

فروش عمده قاب موبایل در تهران در پنل فروشگاهی ایویز بر اساس مدل گوشی

در پنل فروشگاهی ایویز امکان خرید قاب موبایل به صورت عمده بر اساس مدل گوشی فراهم شده است. برای دسترسی به بخش فروش قاب موبایل بر اساس مدل گوشی، ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در کنار گزینه «قاب گوشی (مدل گوشی)» یک مثلث کوچک وجود دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا با کلیک بر روی آن مدل‌ها و برندهای مختلف گوشی موبایل را مشاهده کنید.

سپس می‌توانید مدل گوشی مورد نظر خود را از میان مدل‌های موجود انتخاب کرده و نسبت به خرید قاب‌های گوشی اقدام کنید. با انتخاب هر برندی این امکان را خواهید داشت که قاب همان برند را به صورت عمده خریداری کرده و به راحتی بین محصولات مختلف موجود در سایت جستجو کنید. پس از انتخاب مدل‌های مختلف قاب یک برند سازنده گوشی موبایل، می‌توانید سبد خرید خود را بررسی و ثبت سفارش را تکمیل نمایید.

پنل فروشگاه ایویز ارائه دهنده انواع قاب گوشی برای برندهایی مانند آیفون، سامسونگ، شیائومی، هوآوی و ریلمی استکه به راحتی می‌توانید انواع قاب‌های مناسب برای این برندها را انتخاب و خریداری کنید.

فروش عمده قاب موبایل در تهران در پنل فروشگاهی ایویز بر اساس مدل قاب

پنل ایویز در بخش فروش قاب‌های خود، یک دسته بندی دیگر بر أساس مدل قاب نیز در نظر گرفته است. اگر مدل قاب خاصی مد نظر داشته باشید، درست مانند قبل برای دسترسی به این بخش، ابتدا در پنل ایویز ثبت نام کنید. سپس به بخش دسته بندی‌ها در فروشگاه رفته و قاب و گلس را انتخاب کنید. در همان ابتدا قاب موبایل(مدل قاب) را مشاهده خواهید کرد.

در این بخش انواع مختلف قاب گوشی شامل قاب‌های ضد ضربه، قاب محافظ سیلیکونی با لنز، قاب ضد ضربه بتمن با محافظ لنز، قاب سیلیکونی طرح‌دار، قاب ژله‌ای، قاب‌های پاپ سوکت دار و هولدر دار و انواع دیگر قاب‌ها فهرست شده‌اند که می‌توانید نسبت به خرید ان‌ها اقدام کنید.

فروش عمده قاب موبایل در تهران با چند کلیک ساده!

پنل فروشگاهی ایویز به عنوان یکی از معتبرترین مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران، امکان خرید عمده قاب گوشی با مناسب‌ترین قیمت را به کاربران و فروشندگان ارائه می‌دهد. خرید لوازم جانبی برای انواع گوشی‌های موبایل در پنل ایویز بسیار ساده است و تنها با چند کلیک انجام می‌شود.

از طریق دسته بندی‌های مختلفی که در پنل فروشگاهی ایویز طراحی کرده‌ایم، می‌توانید به سرعت و به راحتی مدل قاب یا مدل گوشی مورد نظر را جستجو کرده و سبد خرید خود را تکمیل کنید. برای مشاهده مشخصات بیشتر هر محصول می‌توانید روی آن کلیک کنید تا به صفحه محصول مورد نظر هدایت شوید.

سبدهای فروش ویژه قاب و گلس در ایویز

پنل فروشگاهی ایویز علاوه بر فروش عمده قاب موبایل در تهران، امکان خرید گلس برای محافظت از صفحه نمایش گوشی‌های موبایل را نیز فراهم کرده است. در ایویز شما می‌توانید قاب و گلس خود را به صورت جداگانه بر اساس مدل گوشی هوشمند یا بر أساس مدل قاب و گلس انتخاب و خریداری کنید، اما ما پیشنهاد ویژه‌ای نیز برای شما داریم.

سبدهای فروش ویژه قاب و گلی در ایویز، مجموعه‌ای از قاب‌ها و گلس‌ها را برای گوشی‌های مختلف به شما ارائه می‌دهد تا در هنگام سفارش عمده مجبور نباشید مدل‌های مختلف گوشی موبایل را از بکدیگر جدا کنید. سبدهای تخصصی ایویز به شما این امکان را می‌دهد که مجموعه‌ای از 50 مدل قاب و گلس یا بیشتر از آن را برای انواع مدل‌های گوشی سفارش دهید. با استفاده از این سبدهای فروش ویژه، نه تنها نیازی به سفارش جداگانه قاب و گلس نخواهید داشت، بلکه از تخفیف‌های خوبی نیز برخوردار می‌شوید.

سبد ویژه قاب و گلس در ایویز چیست؟

برای دسترسی به سبد‌های ویژه قاب و گلس در ایویز، از منوی طراحی شده در بالای سایت، دسته بندی‌ها را انتخاب کنید و به بخش قاب و گلس بروید. در این قسمت گزینه‌ای به نام سبدهای ویژه قاب و گلس وجود دارد که در ادامه در مورد آن توضیح می‌دهیم.

سبدهای ویژه قاب و گلس، مجموعه‌ای از قاب و گلس هستند که توسط ایویز انتخاب شده‌اند.در هر کدام از این سبدها مدل خاصی از قاب و گلس گوشی قرار گرفته است. به عنوان مثال در یک سبد فقط قاب‌های سیلیکونی و در سبد دیگر قاب‌های ژله‌ای را قرار داده‌ایم. مدل قاب‌های موجود در سبدها یکسان و در رنگ‌های مختلف خواهد بود. علاوه بر این، مدل قاب موجود در سبد، تنها برای یک گوشی خاص نیست. یعنی مدل قابی که در سبد ویژه قرار دارد، برای چند مدل گوشی مختلف در نظر گرفته شده است.

خرید قاب‌ های آیفون، سامسونگ و شیائومی در یک سبد خرید!

یکی از ویژگی‌ها و مزیت‌های سبد ویژه قاب و گلس در ایویز این است که حداقل یک قاب با کیفیت برای انواع گوشی موبایل در این سبدها وجود دارد. در بین گوشی‌های موبایل، 3 برند محبوب شیائومی، آیفون و سامسونگ نمایندگان سبدهای ویژه قاب گوشی در ایویز هستند. در این سبدها می‌توانید قاب چند مدل گوشی موبایل را به طور همزمان سفارش دهید.

به عنوان مثال، در یک سبد ویژه قاب گوشی در ایویز، قاب گوشی برای همه مدل‌های آیفون 13، آیفون 12، شیائومی می‌11، شیائومی پوکو X3 و X3 GT، شیائومی ردمی نوت 10، نمایندگان سامسونگ از سری A، از جمله A22، A03S، A10، A51 و گوشی‌ها گوشی‌های سامسونگ دیگری مانند S21، S20 و غیره نیز وجود دارد. یعنی با خرید یک سبد ویژه قاب و گلس می‌توانید قاب مناسب برای انواع گوشی‌های هوشمند را سفارش دهید. توجه داشته باشید که مدل قاب این گوشی‌ها یکسان است و می‌توانید مدل‌های موجود در سبد را مشاهده و سپس آن را خریداری کنید.

همین ویژگی را می‌توانید در سبدهای ویژه گلس مخصوص صفحه نمایش موبایل پیدا کرد. یعنی با خرید یک سبد ویژه گلس موبایل، حداقل یک گلس با کیفیت برای تعداد زیادی گوشی موبایل سفارش می‌دهید.

چرا سبد ویژه قاب و گلس ایویز را بخریم؟

ایویز به عنوان یک پلتفرم فروش عمده قاب موبایل در تهران، سبدهای ویژه قاب و گلس خود را با تخفیف‌های خوبی به فروش می‌رساند. سفارش جداگانه قاب و گلس برای گوشی‌های موبایل در ایویز به شما امکان دسترسی به چنین تخفیف‌هایی را نمی‌دهد.

به عنوان مثال در یکی از سبدهای ویژه قاب‌های ایویز که شامل ۱۳۰ قاب گوشی برای مدل‌های مختلف شامل سامسونگ و آیفون است، قیمت نهایی سبد تقریبا ۵ میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود. در صورت سفارش همان تعداد قاب برای گوشی‌های موجود در سبد به صورت جداگانه، باید تقریبا ۷.۳۰۰.۰۰۰ تومان هزینه کنید. یعنی با خرید سبدهای ویژه قاب و گلس از ایویز، از تخفیفی نزدیک به ۲ میلیون تومان تخفیف بهره مند می‌شوید. چنین ویژگی منحصربه فردی را کمتر در مراکز فروش عمده قاب موبایل پیدا خواهید کرد.

علاوه بر تخفیف‌ها، سبدهای ویژه قاب و گلس، برای افرادی که به تازگی کسب و کار خود را راه اندازی کرده‌اند، سلیقه مشتریان خود را نمی‌شناسند و بودجه کافی ندارند، یک انتخاب عالی محسوب می‌شوند. با خرید یکی از این سبدهای ویژه، برای تعداد زیادی گوشی موبایل، 2 یا چند عدد قاب زیبا به فروشگاه خود اضافه می‌کنید و تعداد زیادی از مشتریان را با سلیقه‌های مختلف پوشش می‌دهید.

از طرفی اگر فروشنده حرفه‌ای هستید و سلیقه مشتریان خود را می‌شناسید، می‌توانید با خرید سبد ویژه قاب و گلس از ایویز، مدل‌های قاب پرطرفدار در میان مشتریان خود را تهیه کنید و سود بیشتری از فروش قاب گوشی داشته باشید.

سبدهای ویژه قاب و گلس در ایویز با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالا به فروش می‌رسد و در صورت بروز مشکل در محصولات موجود در سبد، امکان بازگشت آن وجود خواهد داشت. پس در صورت خرید تعداد زیادی از این محصولات، نگران اصلات کالا نباشید.

انتخاب سبد ویژه قاب گوشی مناسب

ایویز به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فروش عمده قاب موبایل در تهران، سبدهای ویژه‌ای برای فروش قاب موبایل طراحی کرده است تا افراد بتوانند با توجه به کسب و کار خود سبد مناسبی را خریداری کنند. اگر یک کسب و کار کوچک دارید و قبلاً فروش قاب گوشی را امتحان نکرده‌اید، سبدهای ویژه 50 تایی برای شما مناسب خواهد بود. این سبدها قیمت نسبتا پایینی دارند و تنوع مدل قاب‌های مختلف برای انواع گوشی در آن‌ها برای جلب رضایت مشتریان مختلف کافی است.

اما اگر مدتی است که در زمینه فروش قاب گوشی فعال هستید، ما به شما سبدهایی با بیش از 100 محصول را پیشنهاد می‌کنیم تا از تخفیف‌های بیشتری بهره مند شوید و محصولات بیشتری را به فروشگاه خود اضافه کنید.

قبل از خرید یک سبد ویژه قاب و گلس از ایویز، جداولی را که برای هر سبد تهیه کرده‌ایم بررسی کنید. این جدول نام گوشی و مدل آن را به همراه تعداد قاب‌های موجود در سبد برای هر مدل گوشی را نشان می‌دهد. علاوه بر تعداد قاب‌ها، قیمت خرید قاب نیز در این نمودار لحاظ شده است، زیرا یک مدل قاب می‌تواند برای گوشی‌های مختلف قیمت متفاوتی داشته باشد. در پایین جدول می‌توانید تعداد قاب‌های سبد را به همراه قیمت نهایی بررسی کنید.

همچنین می‌توانید چنین جدول‌هایی را در سبدهای ویژه گلس نیز مشاهده کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین سبد را با توجه به نیازها و سلیقه مشتریان خود سفارش دهید.

سخن پایانی

فروشگاه ایویز، یکی بزرگترین و معتبرترین پلتفرم‌های فروش عمده قاب موبایل در تهران است. پنل ایویز امکان خرید عمده قاب و گلس برای انواع گوشی موبایل را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. فرآیند خرید از پنل فروشگاه ایویز آسان است و تنها با چند کلیک می‌توانید لذت بخش ترین خرید آنلاین را تجربه کنید. همچنین با انتخاب ایویز، همواره جدیدترین و بهترین قاب‌های گوشی و گلس را به مشتریان خود ارائه خواهید داد.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید