بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ از 10 تا 50 میلیون تومان

0
299
بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

با پیشرفت فناوری و رواج بازی‌های موبایلی، نیاز به گوشی‌های قدرتمند برای تجربهٔ بهتر بازی‌های گیمینگ افزایش‌یافته است. در این راستا، بسیاری از تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با تولید گوشی‌های گیمینگ قدرتمند با مشخصات کهکشانی و عجیب‌وغریب، عرصه رقابت را تنگ کردند. اگر هدف کاربر از خرید یک گوشی گیمینگ، تجربهٔ بهتر بازی‌های موبایل است، بدون شک گوشی‌های سامسونگ همان چیزی است که به دنبال آن هستید. باقدرت پردازش قوی، صفحه‌نمایش باکیفیت بالا و دردسترس‌بودن اپلیکیشن‌هایی مخصوص گیمینگ، بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ گزینهٔ مناسبی برای علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی هستند.

در این مقاله به بررسی بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ می‌پردازیم. اولویت‌های ما در انتخاب این گوشی‌ها، قدرت پردازش، عملکرد گرافیکی، داشتن صفحه‌نمایش باکیفیت بالا و قابلیت اجرای بازی‌های موبایل بدون هیچ لگ و کندی بوده است.

گلکسی M33 سامسونگ؛ میان‌رده و قدرتمند

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گلکسی M33 سامسونگ، یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ است. این گوشی در لیست گوشی‌های میان‌ردهٔ محبوب و پرطرف‌دار ابرقدرت دنیای صنعت، سامسونگ است. گلکسی M33 با بهره‌گیری از تراشهٔ جدید Exynos 1280، قابلیت‌های مناسبی را برای داشتن تجربه‌ای متفاوت از گیمینگ به ارمغان می‌آورد.

این گوشی گیمینگ سامسونگ با استفاده از تراشهٔ پنج نانومتری Exynos 1280، عملکرد قوی و بدون لگ را در اجرای بازی‌های موبایل از خود نشان می‌دهد. با قدرت پردازش قابل توجه و عملکرد گرافیکی قوی این تراشه، می‌توانید بازی‌های مورد علاقهٔ خود را با بالاترین کیفیت و سرعت لازم تجربه کنید.

صفحه‌نمایش باکیفیت

صفحه‌نمایش TFT LCD در این گوشی با سایز 6.6 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز، تصاویر باکیفیت و روانی را برای شما به نمایش می‌گذارد. در نمایشگر این دستگاه با وضوح FHD+، جزئیات بهتری از بازی‌ها و صحنه‌ها را مشاهده خواهید کرد و تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از گیم خواهید داشت.

سایر ویژگی‌ها

گلکسی M33 از سیستم‌عامل اندروید 12 با پوستهٔ One UI 4.1 پشتیبانی می‌کند که باعث ارائه تجربهٔ کاربری ساده و شگفت‌انگیزتر می‌شود. با داشتن باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از توان شارژ 25 وات، شما می‌توانید برای مدت‌زمان بیشتری با این گوشی بازی کنید.

لازم به ذکر است که گلکسی M33 سامسونگ در دسته‌ٔ گوشی‌های میان‌رده با قیمت 10 میلیون قرار می‌گیرد و پیشرفت‌هایی نسبت به گوشی‌های سری S و A این شرکت دارد.

گلکسی A34 سامسونگ با متنوع‌ترین ویژگی‌ها

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گلکسی A34 سامسونگ، یکی از گوشی‌های جدید و به‌روز شرکت سامسونگ است که با ویژگی‌های متنوع و به‌روزتر نسبت به گلکسی M33، توجه بسیاری از کاربران و علاقه‌مندان به گیم را به خود جلب کرده است.

این گوشی گیمینگ سامسونگ به تراشه Dimensity 1080 مجهز شده است که قدرت پردازشی بالا و عملکرد خوبی در مقابل تسک‌های روزمره و گیمینگ دارد. قدرت پردازشی این پردازنده تقریباً مشابه تراشه Exynos 1280 در گلکسی M33 است. سامسونگ در طراحی گوشی A34 بیشتر تمرکز خود را روی به‌روز کردن نمایشگر و دوربین گذاشته است.

وضوح تصویر

گلکسی A34 دارای یک صفحه‌نمایش سوپر AMOLED به سایز 6.6 اینچ و نرخ نوسازی 120 هرتز است. نمایشگر این گوشی با وضوح FHD+، تصاویری با طیف وسیعی از رنگ‌های زنده و کیفیت بالا را برای شما به نمایش می‌گذارد که طبیعی جلوه می‌کنند.

دوربین‌های باکیفیت

این گوشی دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با لنز 26 میلی‌متر و قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال تصویر است. پس شما می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های فوق‌العاده زیبا که بیشترین جزئیات در آن‌ها نمایان است را با دوربین این دستگاه ثبت کنید.

سایر ویژگی‌ها

گلکسی A34 که در رتبه های بالای لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ قرار دارد، با برخورداری از گواهی IP67، مقاومت بالایی در برابر رطوبت و گردوغبار دارد. همچنین این گوشی با اندروید 13 عرضه می‌شود؛ بنابراین نسخه‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری را به طور منظم‌تر و بهتری دریافت خواهید کرد.

باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از توان شارژ حداکثر تا 25 وات نیز قابلیت‌های مهمی در گوشی A34 سامسونگ هستند که به شما این امکان را می‌دهد تا بدون نگرانی از اتمانم شارژ گوشی برای ساعت‌ها با آن بازی کنید.

گلکسی A54 سامسونگ؛ محبوب‌ترین میان‌رده بازار تا 14 میلیون

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گلکسی A54 سامسونگ یکی دیگر از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و مناسب برای گیمینگ است. این گوشی گیمینگ سامسونگ از مشخصات و امکانات خوبی بهره می‌برد که آن را به گزینه‌ای جذاب برای گیمرهای موبایل تبدیل کرده است.

پردازش قدرتمند

گلکسی A54 سامسونگ از تراشهٔ میان‌ردهٔ پنج‌ نانومتری Exynos 1380 برخوردار است. این تراشه دارای دو هستهٔ 2.4 گیگاهرتزی Cortex-A78 و شش هستهٔ 2.0 گیگاهرتزی Cortex-A55 است و همچنین از پردازندهٔ گرافیکی این گوشی Mali-G68 پشتیبانی می‌کند.

تراشهٔ Exynos 1380 عملکرد و قدرتی مشابه به تراشهٔ Snapdragon 778G دارد و برای اجرای بازی‌های موبایل با گرافیک متوسط و روبه‌بالا، عملکردی عالی از خود نشان می‌دهد.

وضوح تصویر بالا

این گوشی به یک نمایشگر 6.5 اینچی مجهز شده که از فناوری Super AMOLED با نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. در این نمایشگر با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل و تراکم پیکسلی 403 پیکسل در هر اینچ، محتوایی با بالاترین وضوح تصویر را مشاهده خواهید کرد.

نرخ نوسازی 120 هرتز در نمایشگر این گوشی گیمینگ سامسونگ، تضمین می‌کند که بازی‌ها را به‌صورت روان‌تر و جذاب‌تر تجربه خواهید کرد.

طول عمر بالای باتری

گلکسی A54 سامسونگ با برخورداری از باتری 5000 میلی‌آمپر ساعت، بهترین گزینه برای گیم و بازی به مدت طولانی است.

حافظه کافی برای اجرای بهتر بازی

توجه داشته باشید که این گوشی در دو نسخهٔ 128 گیگابایت حافظهٔ داخلی و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظهٔ داخلی و 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود. پس می‌توانید با خیالی آسوده مناسب‌ترین گوشی که پاسخگوی نیازهایتان است را انتخاب کنید.

مشخصه‌های دوربین

گلکسی A54 سامسونگ دارای یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت دستگاه است. دوربین اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی با لنز واید و f/1.8 و دوربین دوم 5 مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و f/2.2 ، امکان ثبت تصاویری باکیفیت و فیلم‌هایی با وضوح‌بالا از لحظات شیرین زندگی را برای شما فراهم می‌آورند.

دوربین سوم این دستگاه نیز 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو و f/2.4 است و دوربین چهارم 2 مگاپیکسلی با لنز تشخیص عمق و f/2.4 ، عکس و فیلم‌های باکیفیتی را به ثبت می‌رساند. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی با لنز واید و f/2.2 است.

گلکسی‌اس 22 سامسونگ 5G؛ پرچم‌دار قدرتمند تا 30 میلیون

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گلکسی S22 با تراشه‌های قدرتمند، نمایشگر عالی، اسپیکرهای توانمند و عمر باتری بالا به‌محض ورود به بازار توجه علاقه‌مندان به بازی‌های موبایلی را به خود جلب کرده است.

پردازنده مرکزی (CPU)

گلکسی S22 به‌ عنوان یکی از بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ دارای دو نسخه تراشه Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 است. تراشه Snapdragon 8 Gen 1 دارای یک پردازنده مرکزی قوی و پیشرفته است که عملکرد بهتری در مقایسه با Exynos 2200 دارد.

این پردازنده مرکزی با کارایی بالا و عملکرد سریع، بازی‌ها را به‌سرعت پردازش کرده و باقدرت پاسخگویی سریع، تجربه‌ای لذت‌بخش از گیم را برای شما به ارمغان می‌آورد. تراشهٔ قدرتمند این گوشی، عملکرد کلی گوشی را بهبود بخشیده و تجربه گیم را روان‌تر می‌کند.

پردازنده گرافیکی (GPU)

پردازنده‌های Snapdragon 8 Gen 1 و Exynos 2200 هر دو از پردازنده گرافیکی قدرتمندی برخوردار هستند. اما، ازآنجاکه پردازنده Snapdragon با پشتیبانی از پردازنده گرافیکی Adreno 730 در بازی‌ها بهتر و پایدارتر عمل می‌کند، معمولاً برای تجربهٔ بهتر بازی‌های موبایلی توصیه می‌شود.

پردازنده گرافیکی Adreno 730 دارای 512 هستهٔ پردازشی بوده و سرعت کلاک آن 840 مگاهرتز است. این پردازنده گرافیکی از معماری جدید Adreno 700 بهره می‌برد که نسبت به نسل قبلی، عملکرد بهتری دارد و می‌تواند بازی‌های موبایل با گرافیک بالا را با نرخ فریم بالایی به اجرا درآورد.

نمایشگر

گلکسی S22 دارای یک نمایشگر بزرگ باکیفیت تصویر عالی است. این نمایشگر از تکنولوژی Dynamic AMOLED 2X با نرخ آپدیت 120 هرتز را پشتیبانی می‌کند.

در نمایشگر باکیفیت گلکسی S22 با وضوح FHD+، تصاویر و رنگ‌های زنده و شفافی را مشاهده خواهید کرد که با برخورداری از روشنایی بالای 1300 نیت در محیط‌هایی با نور زیاد نیز بهترین تصاویر را نظاره‌گر خواهد بود.

باتری

گلکسی S22 دارای یک باتری از نوع لیتیوم – یونی است که به فست‌شارژ 25 واتی مجهز شده است. باتری گلکسی S22 برای استفاده‌های معمولی مانند تماس، پیام‌رسانی، وب‌گردی و استفاده از شبکه‌های اجتماعی به مدت یک روز کامل دوام می‌آورد. بااین‌حال، باتری این گوشی برای اجرای بازی‌های سنگین ممکن است زودتر خالی شود.

گوشی سامسونگ S23؛ بازه قیمتی 40 میلیون تومان به بالا

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

گلکسی S23 از پرچم‌داران سامسونگ و صدر نشین لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ است.

طراحی کم‌نظیر

گوشی‌های جدید سری S23 از طراحی تخت و یکپارچه بهره می‌برند که به آن‌ها ظاهر ساده و زیبایی بخشیده است. اندازه کوچک و وزن سبک به وزن 168 گرم، سبب شده تا این گوشی‌ها راحت و خوش‌دست باشند.

نمایشگری با وضوح و کیفیت عالی

این مدل از گوشی گیمینگ سامسونگ با نمایشگر 6.1 اینچی Dynamic AMOLED 2X دارای رزولوشن 1080 و نرخ آپدیت 120 هرتز به بازار معرفی شده است.

تکنولوژی پنل نمایشگر این گوشی با قابلیت LTPO، جزئیات بالا و کنتراست عالی را در تصاویر ایجاد می‌کند. همچنین، روشنایی صفحه‌نمایش تا 1200 نیت در حالت خودکار تنظیم می‌شود و شما می‌توانید به‌راحتی در محیط‌های روشن از گوشی خود استفاده کرده و از بازی با آن لذت ببرید.

پردازنده مرکزی

گلکسی S23 از تراشهٔ اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد. این تراشهٔ قدرتمند برای اجرای بازی‌های موبایل با گرافیک بالا مناسب است.

تراشهٔ اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 یک تراشهٔ 4 نانومتری و دارای هشت هستهٔ پردازشی است. این تراشه از یک هستهٔ X2 با فرکانس 3.2 گیگاهرتز، سه هستهٔ A710 با فرکانس 2.5 گیگاهرتز و چهار هستهٔ A510 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تشکیل شده است و از پردازندهٔ گرافیکی Adreno 740 برخوردار است که برای اجرای بازی‌های موبایل با گرافیک بالا بسیار کارآمد خواهد بود.

تراشهٔ اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 به لطف هسته‌های قدرتمند و پردازندهٔ گرافیکی Adreno 740، می‌تواند بازی‌های موبایل با گرافیک بالا را با نرخ فریم بالا و بدون لگ اجرا کند. این تراشه همچنین دارای قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند Ray Tracing و AI Upscaling است که تجربهٔ گیمینگ را بهبود می‌بخشد.

باتری

با افزایش ظرفیت باتری به 3900 میلی‌آمپر ساعت در نسخه‌های سری S23 در مقابل نسل قبل، عمر باتری حدود 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

با استفاده از آداپتور 25 واتی، باتری این گوشی تنها در طول 1 ساعت و 15 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. البته شارژ بی‌سیم همچنان با توان 15 واتی قابل پشتیبانی است.

گلکسی‌اس 22 اولترا سامسونگ 5G؛ بازه قیمتی 50 میلیون به بالا

بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ

برترین گوشی گیمینگ سامسونگ، گلکسی‌اس 22 اولترا سامسونگ 5G است. گلکسی S22 اولترا از پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 8 Gen1 با 8 هسته استفاده می‌کند. این پردازنده دارای عملکرد بسیار قوی و قابلیت پردازش سریع است و می‌تواند تجربه گیمینگ بسیار خوبی را ارائه دهد.

گلکسی S22 اولترا از پردازنده گرافیکی GPU Adreno 730 برخوردار است. این پردازنده گرافیکی، یکی از پیشرفته‌ترین پردازنده حال حاضر است که قدرت پردازش بالایی دارد در نتیجه باعث ارائه تصاویر با جزئیات بالا و تجربه گیمینگ فوق‌العاده می‌شود.

این گوشی دارای حافظه RAM بزرگی است که امکان اجرای هم‌زمان برنامه‌های سنگین را برای شما فراهم می‌آورد. همچنین حافظه داخلی بزرگی نیز دارد و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا 1 ترابایت را نیز دارد تا شما فضای کافی برای ذخیره بازی‌های دلخواه خود داشته باشید.

گوشی اس 22 اولترا از سیستم‌عامل اندروید با ویژگی‌های مدرن و امکانات قابل‌تنظیم برای گیمینگ بهره می‌برد و دارای امکاناتی نظیر شتاب‌دهنده گوشی، حالت‌های بازی و تعیین دقیق برنامه برای بهبود عملکرد گوشی در حالت گیمینگ است. به همین دلیل جایی در لیست بهترین گوشی‌های گیمینگ سامسونگ را به دست آورده است.

جمع‌بندی

با توجه به مطالبی که در این مقاله بررسی کردیم، می‌توان نتیجه گرفت که سامسونگ یکی از بهترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند است که در زمینه گوشی‌های گیمینگ نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدل‌های متنوع گوشی گیمینگ سامسونگ با بهره‌گیری از مشخصات و امکانات قدرتمند، تجربه‌ای لذت‌بخش از گیم را برای کاربران فراهم می‌آورند. ما در این مقاله برخی از مدل‌های محبوب سامسونگ که مناسب گیم هستند را به شما معرفی کردیم.

اگر شما یک گیمر موبایل هستید و به دنبال گوشی با مشخصات و امکانات قدرتمند هستید، گلکسی S22 اولترا 5G بهترین گزینه برای شما خواهد بود. این گوشی با برخورداری از پردازنده قدرتمند، نمایشگر باکیفیت و باتری قدرتمند، تجربه‌ای بی‌نظیر از گیم را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

البته اگر بودجه‌ای محدود دارید، می‌توانید یکی از گوشی‌های سری A یا S سامسونگ را انتخاب کنید. این گوشی‌ها نیز با برخورداری از مشخصات و امکانات مناسب گیمینگ، تجربه‌ای لذت‌بخش از گیم را برای شما فراهم می‌کنند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید