معرفی بهترین هدفون‌های ورزشی موجود در بازار

0
230
بهترین هدفون‌های ورزشی

هدفون‌ها و هندزفری‌های بلوتوثی آزادی عمل بسیار زیادی را برای ما فراهم می‌سازند و به همین دلیل یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای ورزش محسوب می‌شوند. تا زمانی که هدفون، ایرپاد یا هندزفری بلوتوثی شما به خوبی بر روی گوش قرار گرفته باشد، برای ورزش مناسب خواهد بود. اما برخی از هدفون‌ها به دلیل طراحی ارگونومیک و ساختار خاصشان بیشتر از هدفون‌های دیگر برای ورزش مناسب هستند. در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین هدفون‌های ورزشی موجود در بازار بپردازیم و ویژگي‌های هر کدام را به طور کامل بررسی کنیم.

ایرفون Beats Fit Pro

با ورود نسل سوم ایرپادها، اپل نیز مجموعه جدیدی از هدفون‌های خود را به بازار معرفی کرد تا حرفی میان بهترین هدفون‌های ورزشی و روزمره داشته باشد. کمپانی زیر مجموعه اپل یعنی Beats با تولید Beats Fit Pro راهی مشابه با ایرپاد اپل پرو را طی کرده و این محصول به طور اختصاصی برای حس راحتی طراحی شده است. ایرفون Beats Fit Pro به مجهز به بال‌های انعطاف‌ پذیر بوده که متناسب با هر نوع گوشی قابلیت خم شدن و تطبیق دارد. به همین دلیل برای هر نوع فعالیت ورزشی مناسب خواهد بود. این ایرفون به سری‌های سیلیکونی مجهز بوده که به آرامی درون گوش قرار می‌گیرند و با چرخش درون گوش به طور ثابت درون گوش فیکس می‌شوند.

ایرفون Beats Fit Pro مجهز به پنل لمسی است و از طریق آن می‌توانید به آسانی موسیقی و تماس‌های خود را مدیریت کنید. این ایرفون پس از شارژ کامل تا 6 ساعت مداوم شما را از پخش موسیقی بهره‌مند می‌سازد. همچنین محفظه این ایرفون از شارژ سریع پشتیبانی کرده و فقط با 5 دقیقه اتصال به شارژ، یک ساعت پخش موسیقی را برای شما فراهم می‌سازد. با ایرفون Beats Fit Pro بهترین کیفیت صدا را تجربه خواهید کرد و می‌توانید به انواع دستگاه‌های هوشمند از طریق بلوتوث این ایرفون متصل شوید.

beats fit pro

هدفون بی‌سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation

اگر به یک هدفون با عملکرد قوی نیاز دارید، هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation گزینه‌ ایده‌آلی برای شما خواهد بود. به گفته اپل، در این هدفون از تراشه جدید H2 اپل استفاده شده که علاوه بر افزایش قدرت پردازش آن، انرژی کارآمدتری را ارائه می‌دهد. تراشه جدید به همراه درایورهای ارگونومیک و عایق صدا، بهترین کیفیت صدا با وضوح و عمق بهتر را به ارمغان می‌‌اورد. قابلیت حذف نویز نیز در این نسخه دو برابر بهتر شده است.

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation با طراحی خاص خود برای فعالیت‌های ورزشی و پر جنب و جوش ایده‌آل به نظر می‌رسد. همچنین در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و با خیال راحت می‌توان از آن استفاده کرد. عمر باتری در حال پخش موسیقی 6 ساعت خواهد بود. اما اگر محفظه به طور کامل شارژ شده باشد، از 30 ساعت زمان اضافه‌تر بهره‌مند خواهید شد. این هدفون همچنین با چهار سری مختلف ارائه شده تا کاربر بتواند متناسب با ابعاد گوش خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

airpods pro 2nd generation

هدفون Soundcore by Anker Sport X10

Anker Sport X10 همان‌طور که از نامش پیداست به طور اختصاصی برای ورزش طراحی شده و هیچ شک و تردیدی برای قرارگیری در دسته بهترین هدفون‌های ورزشی باقی نمی‌گذارد. قلاب‌های چرخان در طراحی این هدفون اولین چیزی است که نگاه شما را به خود جلب خواهد کرد. این قلاب‌ها آن‌ها را به یکی از بهترین‌ هدفون‌های موجود برای فعالیت‌های ورزشی تبدیل کرده است. همچنین این هدفون با ارائه بیس دو برابر موسیقی را با بهترین کیفیت پخش می‌کند و حین ورزش انگیزه و هیجان شما را افزایش می‌دهد. وزن این هدفون فقط 45 گرم بوده که هنگام استفاده به هیچ عنوان سنگینی آن را احساس نخواهید کرد.

هدفون Soundcore by Anker Sport X10 با داشتن استاندارد IPX7 در برابر آب مقاوم بوده و از کیفیت بدنه بالایی برخوردار است. درون این هدفون 6 میکروفون با قابلیت حذف نویز تعبیه شده که مکالمه‌ای شفاف و بدون اختلال را برای شما فراهم می‌سازد. عمر باتری هدفون در حالت پخش موسیقی 8 ساعت بوده و با استفاده از شارژ محفظه به 32 ساعت شارژ مضاعف دسترسی خواهید داشت. هدفون Soundcore by Anker Sport X10 با مجهز بودن به بلوتوث 5.1 با انواع دستگاه‌های هوشمند سازگار بوده و اتصالی امن، سریع و پایدار با آن‌ها برقرار می‌سازد. به طور کلی اگر به یک دنبال یک هدفون ورزشی ایده‌آل هستید، Anker Sport X10 برای همین منظور ساخته شده است.

anker sport x10

هدفون Beats Studio Buds Plus

هدفون Beats Studio Buds Plus نسخه ارتقاء یافته Beats Studio Buds بوده که نسبت به نسخه قبلی از جوانه‌های بهتر، صدای باکیفیت‌تر و عمر باتری بهینه‌تر برخوردار است. این هدفون با انواع دستگاه‌های اپل و اندروید سازگار بوده و با اتصال به محفظه شارژ از 36 ساعت پخش موسیقی بی‌وقفه شما را بهره‌مند می‌سازد. هدفون Beats Studio Buds Plus از طراحی شفاف برخوردار بوده و هنگام ورزش استایل زیبایی را ایجاد می‌کند. سری‌های این هدفون به صورت کاملا ارگونومیک طراحی شده و به طور ثابت و بدون حرکت درون گوش شما قرار می‌گیرد.

از آنجایی که این هدفون متعلق به کمپانی Beats بوده، درباره کیفیت صدای آن نمی‌توان هیچ شکی داشت. هدفون Beats Studio Buds Plus مجهز به سه دریچه آکوستیک صدا بوده که با دقت بسیار بالا بهترین کیفیت صدا را به ارمغان می‌آورد. همچنین از حالت شفافیت برخوردار بوده که با لمس یک دکمه می‌توانید علاوه بر شنیدن صدای موسیقی، از صدای محیط اطراف خود نیز مطلع شوید. هدفون Beats Studio Buds Plus به یک میکروفن سه برابر بزرگ‌تر نسبت به نسخه قبلی مجهز شده و با قابلیت حذف نویز قوی تجربه‌ مکالمه‌ای لذت بخش را به شما ارائه می‌دهد.

Beats Studio Buds Plus

هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II

هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II یکی دیگر از بهترین هدفون‌های ورزشی محسوب می‌شود. این هندزفری به سری‌های سیلیکونی ارگونومیک مجهز بوده که برای فعالیت‌های پرجنب و جوش طراحی شده است. این سری‌ها به خوبی در گوش فیکس شده و حین هر نوع فعالیتی از گوش خارج نمی‌شوند. عمر باتری این هدفون در حالت پخش موسیقی 6 ساعت و در حالت مکالمه 5 ساعت خواهد بود. با این حال از طریق محفظه شارژ به 18 ساعت شارژ اضافه دسترسی خواهید داشت.

این هدفون یکی از جدیدترین محصولات شرکت Bose بوده که با قابلیت حذف نویز موسیقی را با بالاترین کیفیت به گوش شما می‌رساند. همچنین در برابر آب و تعریق مقاوم بوده که آن را بیشتر از قبل برای فعالیت‌های ورزشی ایده ال می‌سازد. هندزفری بلوتوثی بوز مدل Quiet Comfort Earbuds II وزن بسیار سبکی داشته و حتی در صورت استفاده طولانی مدت به هیچ عنوان گوش شما را آزرده نمی‌کند. این هدفون به بلوتوث نسخه 5.3 مجهز بوده و به انواع دستگاه‌های هوشمند اندروید و iOS از جمله گوشی موبایل، تبلت و لپ‌تاپ متصل می‌شود.

bose Quiet Comfort Earbuds II

هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro

دوباره یکی از هدفون‌های برند Beats در دسته بهترین هدفون‌های ورزشی با طراحی منحصر به فرد خود شما را شگفت زده خواهد کرد. حتی از روی تصاویر تبلیغاتی که برای معرفی این محصول منتشر شده، می‌توان فهمید که هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro برای ورزشکاران حرفه‌ای طراحی شده است. این هدفون از تکنولوژی شارژ سریع برخوردار بوده و در عرض 1.5 ساعت به طور کامل شارژ خواهد شد. از طریق پنل لمسی این هدفون می‌توانید با دستیار صوتی اپل Hey Siri ارتباط برقرار کرده و پخش موسیقی و تماس‌های خود را مدیریت کنید. هدفون بی سیم بیتس مدل Powerbeats Pro به یک میکروفن پیشرفته مجهز بوده که مکالمه‌ای شفاف و بدون نویز را به شما ارائه خواهد داد. این هدفون همچنین در برابر رطوبت و تعریق مقاوم بوده و گزینه‌ای ایده‌ال برای فعالیت‌های پرجنب و جوش محسوب می‌شود.

Powerbeats Pro

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N

هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N به طور اختصاصی تمرکز خود را بر روی قابلیت‌های ورزشی معطوف کرده است. این هدفون مجهز به یک قلاب پلاستیکی بوده که مطابق با هندسه گوش انسان طراحی شده است. با قرار گرفتن این قلاب در پشت گوش، به هیچ عنوان در اثر حرکات پرجنب و جوش از گوش خارج نخواهد شد. لازم به ذکر است که بدون این قلاب‌ها نیز می‌توان از این هدفون استفاده کرد. هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N به فناوری صوتی Extra Bass مجهز شده و صدایی شگفت‌انگیز را به شما ارائه می‌دهد.

همچنین کاربر می‌تواند صدای محیط بیرونی را به راحتی تنظیم کرده تا حین گوش دادن به موسیقی از صدای محیط اطراف نیز آگاه باشد. این هدفون همچنین با قابلیت حذف نویز امکان تماسی شفاف و بدون اختلال را برای شما فراهم می‌سازد. پشتیبانی از شارژ سریع یکی دیگر از ویژگی‌های هدفون بی سیم سونی مدل WF-SP800N به شمار می‌رود؛ فقط با ده دقیقه شارژ می‌توانید به مدت یک ساعت از این هدفون استفاده کنید. این هدفون ظرفیت باتری بسیار بالایی داشته و در صورت شارژ کامل 13  ساعت پخش موسیقی بی‌وقفه را به شما ارائه می‌دهد.

WF-SP800N

هدفون بی سیم جی بی ال مدل Endurance DIVE

هدفون بی سیم جی بی ال مدل Endurance DIVE به طور اختصاصی در دسته بهترین هدفون‌های ورزشی  بخصوص برای فعالیت‌های آبی طراحی شده است. این هدفون در برابر آب مقاوم بوده و یک گزینه‌ ایده‌آل برای شناگران محسوب می‌شود. طراحی این هدفون بسیار منحصر به فرد انجام شده و از پشت گردن درون گوش قرار می‌گیرد. با چنین ساختاری، کاربر می‌تواند آزادانه حرکت کند و به انجام انواع فعالیت‌های ورزشی مشغول شود. البته این هندزفری بیشتر برای فعالیت شنا طراحی شده زیر هیچ تداخلی با عینک شنا ایجاد نمی‌کند. اما برای افرادی که دارای عینک طبی هستند، گزینه مناسبی نخواهد بود.

وزن سبک و ارائه بهترین کیفیت صدا از مهم‌ترین ویژگی‌های هدفون بی سیم جی بی ال مدل Endurance DIVE به شمار می‌رود. عمر باتری در حالت شارژ کامل 8 ساعت بوده و محدوده برد آن پس از اتصال به بلوتوث 10 متر خواهد بود. این هدفون با انواع دستگاه‌های هوشمند سازگار بوده و اتصالی سریع، پایدار و بدون اختلالی را با آن‌ها برقرار می‌سازد.

endurance dive jbl

هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Endurance Peak 2

هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Endurance Peak 2 برای حرکات ورزشی سنگین و پر جنب و جوش طراحی شده و از استقامت بالایی برخوردار است. به لطف قلاب‌های هر گوشی، به خوبی درون گوش فیکس شده و تمرکز شما را به طور کامل بر روی فعالیت ورزشی‌تان معطوف می‌کند. این هدفون وزن بسیار سبکی داشته و برای استفاده طولانی مدت و راحت طراحی شده است. همچنین با داشتن گواهی استاندارد IPX7 در برابر رطوبت و تعریق مقاوم شده است.

هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Endurance Peak 2 به قابلیت حذف نویز مجهز نبوده که آن را برای برقراری مکالمه چندان ایده‌آل نمی‌سازد. اما با این حال کیفیت صدای بالایی داشته و لذت گوش دادن به موسیقی حین ورزش را برایتان دو چندان می‌کند. هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Endurance Peak 2 همچنین از شارژ سریع پشتیبانی کرده و تنها با ده دقیقه شارژ، شما را از یک ساعت پخش موسیقی بی‌وقفه بهره‌مند می‌سازد. عمر باتری هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Endurance Peak 2 در حالت مکالمه و در حالت پخش موسیقی 6 ساعت خواهد بود. محفظه شارژ نیز 24 ساعت شارژ اضافه را برای شما تأمین خواهد کرد.

Endurance Peak 2جمع‌بندی بررسی و خرید بهترین هدفون‌های ورزشی

در این مطلب به معرفی بهترین هدفون‌های ورزشی موجود در بازار اشاره کردیم. هدفون‌های ورزشی تنوع بسیار زیادی دارند و به صورت ارگونومیک و مقاوم در برابر تعریق و رطوبت عرضه شده‌اند. برای انتخاب بهترین هدفون ورزشی باید عواملی همچون نوع طراحی، وزن، مقاومت در برابر تعریق، مقاومت در برابر گرد و غبار، کیفیت بدنه، کیفیت صدا و میزان باتری را در نظر بگیرید. با اولویت‌بندی این گزینه‌ها می‌توانید با توجه به بودجه خود بهترین هدفون ورزشی را انتخاب نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید