بهترین شارژر وایرلس برای اپل چه ویژگی هایی دارد؟

0
350
بهترین شارژر وایرلس برای آیفون
بهترین شارژر وایرلس برای ایفون دارای چه مشخصاتی است؟

بهترین شارژر وایرلس برای اپل

با پیشرفت تکنولوژی شارژ گوشی های موبایل و سایر گجت های الکترونیک، شارژرهای وایرلس و بی سیم تبدیل به محبوب ترین شارژرها شدند که نیاز به اتصال کابل ها را از بین بردند. از بین گوشی های موبایل، برخی از مدل ها از شارژ بی سیم پشتیبانی می کنند که گوشی های آیفون سری 11 به بعد از آنها هستند. در این بخش می خواهیم بهترین شارژر وایرلس برای اپل را معرفی کنیم؛ چرا که استفاده از شارژرهای وایرلس بی کیفیت، می تواند تاثیر منفی زیادی روی عملکرد گوشی موبایل شما داشته باشد. پس اگر در فکر خرید یک شارژ بی سیم برای گوشی آیفون خود هستید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا بهترین انتخاب ها را به شما معرفی کنیم.

1.شارژر بی سیم MagSafe: بهترین شارژر وایرلس برای اپل

از بین شارژرهای وایرلس مختلفی که در بازار وجود دارد، شارژر مگ سیف توسط کمپانی اپل طراحی شده و استاندارد بالایی دارد. این شارژر که به میدان مغناطیسی مجهز است می تواند به صورت آهنربایی به گوشی آیفون بچسبد.

از بین گوشی های آیفون، مدل های زیر را می توانید با شارژر MagSafe به صورت بی سیم شارژ کنید:

  • آیفون 12 مینی
  • آیفون 12
  • آیفون 12 پرو
  • آیفون 13 مینی
  • آیفون 13
  • آیفون 13 پرو
  • آیفون 13 پرو مکس

علاوه بر این گوشی های آیفون، حتی می توان آیفون های قدیمی تر را هم با این شارژر، شارژ کرد. این شارژر را با آیفون های سری 11 آزمایش کردیم که توانست این گوشی ها را شارژ کند. نکته قابل توجه دیگر این که شارژر مگ سیف مخصوص شارژ گوشی های آیفون نیست و می توان آن را در کنار گوشی های اندرویدی که از استاندارد Qi پشتیبانی می کنند نیز استفاده کرد.

این شارژر حداکثر خروجی 15 وات دارد و به جز گوشی موبایل، می توانید انواع هدفون، ساعت هوشمند و هر گجت دیگری که از فناوری شارژ وایرلس یا Qi پشتیبانی می کند را با این دستگاه شارژ کنید. البته از بین گزینه های مختلفی که برای شارژر آیفون مناسب هستند، این شارژر قیمت بالایی دارد.

جدیدترین شارژر وایرلس با بهترین قیمت و کیفیت در پنل ایویز

2.شارژر بی سیم باسئوس: هوشمندترین شارژر وایرلس برای ایفون

شارژر بی سیم مگنتی باسئوس مدل Simple Mini 2 Magnetic Wireless Charger را باید بهترین شارژر وایرلس برای اپل از نظر هوشمند بودن معرفی کنیم. این شارژر که همچون MagSafe اپل به صورت آهنربایی به پشت گوشی آیفون می چسبد، با تمام سری آیفون های 12 و 13 سازگاری دارد. حداکثر خروجی این شارژر 15 وات بوده و یک نمایشگر کوچک روی آن طراحی شده که میزان جریان خروجی را نمایش می دهد.

با وجود این نمایشگر می توانید تغییرات جریان خروجی را متوجه شوید و تخمین بزنید که چه زمانی شارژ گوشی آیفون به درصد مورد نظرتان می رسد. این شارژر فقط برای شارژ کردن گوشی های آیفون نیست؛ می توانید از آن برای شارژ کردن تمام گجت های اپل از جمله اپل واچ یا ایرپادهای اپل نیز استفاده کنید.

3.شارژر بی سیم مک دودو: بهترین شارژر برای شارژ همزمان 3 دستگاه

یکی از بهترین انتخاب ها برای شارژ گوشی های آیفون، شارژر بی سیم مک دودو CH-706 3 in 1 است. این شارژر علاوه بر این که قیمت خوبی دارد، می تواند به صورت همزمان سه دستگاه مختلف اپل را شارژ کند.

پایه این شارژر وایرلس به گونه ای طراحی شده که می توانید گوشی آیفون، ایرپاد اپل و اپل واچ را روی آن قرار دهید تا با حداکثر توان خروجی 15 وات شارژ شوند. این شارژر فقط برای دستگاه های اپل طراحی نشده و می توانید انواع گجت های اندرویدی مجهز به فناوری Qi را نیز با آن شارژ کنید.

این شارژر وایرلس به تکنولوژی های پیشرفته ای مجهز شده که آن را تبدیل به بهترین شارژر وایرلس برای اپل می کند. فناوری هایی نظیر محافظ ولتاژ، جریان بیش از حد، گرمای بیش از حد، تداخل مغناطیسی، تطبیق تجهیزات و حفاظت از جسم خارجی در این دستگاه طراحی شده اند. علاوه بر این، شارژر مک دودو به یک نمایشگر LED هم مجهز شده و می تواند وضعیت شارژ دستگاه ها را نشان دهد. دو تکنولوژی QC3.0 و PD برگ برنده های دیگر این شارژر هستند که آن را تبدیل به یک انتخاب با ارزش می کنند.

4.شارژر بی سیم ای اس آر (ESR): شارژر بی سیم مجهز به USB PD

شارژر وایرلس ای اس آر مدل HaloLock MWC With MagSafe ECW5-1 یکی دیگر از بهترین انتخاب ها برای شارژ وایرلس گوشی های آیفون است. این شارژر که به صورت آهنربایی طراحی شده، به پشت گوشی های آیفون می چسبد و با آیفون های سری 12 و 13 سازگاری دارد.

یکی از ویژگی های مثبت این شارژر حداکثر توان خروجی 18 واتی آن است که می تواند دستگاه های هوشمند را با سرعت بیشتری شارژ کند. البته این شارژر به فناوری شارژ ایمن مجهز شده و لازم نیست نگران آسیب به دستگاه یا باتری گوشی آیفون باشید. در کنار توان خروجی بالا، این شارژر از فناوری PD هم پشتیبانی می کند و می تواند مدت انتظار برای شارژ شدن دستگاه ها را پایین بیاورد.

این شارژر بی سیم را به دلیل داشتن فناوری کنترل دما باید بهترین شارژر وایرلس برای ایفون و جایگزین خوش قیمت مگ سیف معرفی کنیم. با وجود این فناوری لازم نیست نگران دمای باتری گوشی آیفون در روزهای گرم سال باشید.

5.شارژر بی سیم سامسونگ Trio EP-P6300: شارژر بی سیم با کیفیت فوق العاده

در نهایت یکی دیگر از انتخاب های ایمن و معتبر برای شارژ بی سیم گوشی های آیفون، شارژر سامسونگ مدل Trio EP-P6300 است. این شارژر وایرلس بزرگ به گونه ای طراحی شده که بتوانید به صورت همزمان 3 دستگاه هوشمند مجهز به فناوری Qi را روی آن قرار دهید. پس می توانید گوشی آیفون را در کنار ساعت هوشمند و ایرپاد اپل روی پد شارژ این محصول قرار دهید تا شارژ شود.

سامسونگ برای شارژر وایرلس خود چراغ های LED به رنگ های سبز و قرمز طراحی کرده تا جایگاه های شارژ مورد استفاده مشخص باشند. شاید نقطه ضعف این شارژر را باید در توان خروجی پایین آن در نظر بگیریم که 9 واتی است. با این حال پایین بودن توان خروجی می تواند عمر باتری دستگاه های هوشمند را بیشتر کند.

جمع بندی

در این بخش 5 انتخاب برتر به عنوان شارژر وایرلس برای آیفون و سایر گوشی های موبایل را به شما معرفی کردیم. به طور معمول شارژرهای بی سیم از تمامی گجت های هوشمند مجهز به Qi از تمام برندها پشتیبانی می کنند. در نتیجه با خرید بهترین شارژر وایرلس برای اپل می توان از آن برای شارژ ایرپادها، هدفون ها، ساعت های هوشمند، گوشی های موبایل اندرویدی و تبلت ها استفاده کرد.

برای خرید شارژرهای بی سیم به صورت عمده، پنل فروشگاهی ایویز در اختیار شماست. ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی و تامین کننده لوازم جانبی موبایل، انواع شارژرهای مگنتی و بی سیم را فراهم کرده است. کافی است وارد پنل ایویز شده و بهترین شارژرهای آیفون را به صورت عمده سفارش دهید. ایویز در کنار شماست تا بهترین نسخه از کسب و کار خودتان باشید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید