بهترین جایگزین های قلم S

0
358
قلم S
بهترین جایگزین های قلم S

قلم S سامسونگ

با افزودن قابلیت گزینه قلم S سامسونگ به Galaxy S21 Ultra، نویسندگان، doodlers و هنرمندان اکنون با خیال راحتی می توانند تجارت خود را به صفحه نمایش + QHD گوشی منتقل کنند. اگرچه برای انجام همه این کارها، به بهترین قلم S یا یک جایگزین قلم مناسب نیاز خواهید داشت. S21 Ultra مجهز به قلم نیست، اما با طیف گسترده ای از قلم های دیجیتال شرکت های دیگر و تقریباً با تمام قلم های سری S کار میکند بنابراین اگر نوت بوک قدیمی یا تبلت سامسونگ دارید می توانید از قلم دیجیتال آنها استفاده نمایید.

تاخیر عملکرد ناچیز این برند دلیل خوبی برای خرید از این شرکت است اما می توانید قلم های متفرقه با عملکرد مشابه، و شاید طراحی ارگونومیک بهتر، از برخی برندهای دیگر نیز تهیه نمایید.

در اینجا بهترین قلم ها برای Galaxy S21 Ultra سامسونگ آورده شده است.

به قلم S خود خانه بدهید

قلم رسمی Samsung Galaxy 21 Ultra S

قلم رسمی Samsung S همانند دستگاه های قدیمی تری مانند گلکسی تب و نوت با Galaxy S21 Ultra کار می کند. این قلم از قابلیت بلوتوث مانند Air Gestures پشتیبانی نمی کند، اما کاربران می توانند یادداشت برداری کنند، حاشیه نویسی کنند و از آن برای بالا و پایین رفتن در صفحه استفاده نمایند.

برای اتصال این قلم به گوشی S21 Ultra نیاز به جفت شدن نیست، بلکه دستگاه قلم را به محض اینکه روی تلفن قرار بگیرد، تشخیص می دهد. قلم رسمی سامسونگ با تاخیر بسیار ناچیز (9میلی ثانیه)عمل می کند، اما این نکته را باید مد نظر داشته باشید که حتما برای این قلم و گوشی خود یک کیف بخرید. همچنین لازم به ذکر است که سامسونگ قصد دارید قلم S Pro که دارای قابلیت اتصال بلوتوثی است با قیمت بیشتر به بازار عرضه نماید. اگر به دنبال صرف چنین هزینه ای نیستید، می توانید قلم S را به قیمت 40 دلار تهیه نمایید.

جایگزین های قلم S
ارگونومی مناسب و عدم استفاده از فناوری های خاص باعث می شود تا کاربران بدون دستورات گیج کننده به راحتی از این وسیله استفاده کنند

بهترین جایگزین قلم S با هزینه مناسب

استدلر 180 نوریس دیجیتال

طراحی شناخته شده استدلر به قلم های دیجیتالش نیز منتقل شده است و این جایگزین خوبی برای قلم S است. قلم مدل بومبلبی دارای نوک دقیق 0.7 میلی متر است که سطح فشاری معادل 4096 برای حصول اطمینان از دقت مناسب اعمال می کند. این قلم از فناوری EMR استفاده می کند، بنابراین نیاز به شارژ و جفت شدن ندارد و بلافاصله روی Galaxy S21 Ultra کار می کند. با این وجود، عدم اتصال بلوتوث به این معنی است که ویژگی های اضافی مانند دکمه های قابل برنامه ریزی وجود ندارد که بتواند ضخامت قلم یا رنگ را تغییر دهد. اما ارگونومی مناسب و عدم استفاده از فناوری های خاص باعث می شود تا کاربران بدون دستورات گیج کننده به راحتی از این وسیله استفاده کنند. قیمت این قلم 27 دلار است.

بهترین جایگزین قلم S پرمیوم

Adonit Dash 3

آدونیت متخصص قلم های دیجیتال است. نسخه IOS این قلم به مراتب بهتر از نسخه اندرویش عمل می کند. اما هنوز چیزی نزدیک به قلم فوق العاده Adonit Note + iPad اش برای Android تولید نشده است. اما Dash 3 در نوع خود یک قلم مقرون به صرفه و کامل است. نوک 1.9 میلی متری برای از حذف عملکرد درگ طراحی شده است، دارای 14 ساعت عمر باتری است و می توان با کلیک روی دکمه تعویض پاک کن در بالا، آن را خاموش و روشن کرد. مشابه همان مساله ای که در مورد بسیاری از قلم های اندروید شرکت های متفرقه وجود دارد، فاقد امکان اتصال بلوتوث می باشد، بنابراین دکمه های قابل برنامه ریزی گزینه ای نیستند. اما بدنه آلومینیومی و قطر 8.5 میلی متر ضخامت مناسبی را به قلم می دهد و می تواند جایگزین مناسبی برای قلم S پرمیوم باشد.

شیک ترین جایگزین قلم S

Wacom Bamboo Tip

Wacom بزرگترین نام در جهان قلم های دیجیتال است. همانطور که حدس زده اید نوک بامبو با یک نوک نوک بامبوی 1.9 میلی متری است که قابل تعویض است. همچنین عمر باتری آن 20 ساعت و وزن مناسب 16 گرم با قطر 10 میلی متر است. این قلم نسبت به قلم های موجود در بازار وزن سنگین تری دارد که مورد پسند کاربرانی است که هنگام طراحی قلم های سنگین را ترجیح می دهند. این قلم با بلوتوث متصل نمی شود اما دستگاهی خوش ساخت و عالی بوده و یکی از بهترین گزینه های قلم های دیجیتال بازار به شمار می آید.

بهترین قلمی که با همه چیز کار می کند.

Meko Universal Stylus

نسل دوم قلم Meko دارای نوک ظریف 1.5 میلی متری و طراحی ارگونومیک جالبی است. برای داشتن تناسب بهتر و استفاده طولانی تر از قلم، دارای انتهای آلومینیومی با یک دسته ضخیم نزدیک به پایین قلم است. عمر باتری آن کمتر از قلم Adonit که 9 ساعت است می باشد، اما با قیمت 18 دلار بسیار از ان ارزان تر است. قابلیت اتصال بلوتوث را ندارد و دکمه های اضافی برای قابلیت برنامه ریزی نیز در این قلم وجود ندارد. این قلم یک راه حل ساده و پیش پا افتاده برای کاربران S21 Ultra است که به یک قلم اساسی احتیاج دارند اما تمایل به هزینه زیادی ندارند.

در مورد گلکسی S21 و سایر مدل های سری S21 بیشتر بدانید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید