معرفی بهترین ایرپادهای بازار از 5 تا 10 میلیون تومان پاییز1402

0
685
بهترین ایرپادهای بازار

ایرپادها از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات صوتی بازار هستند. ایرپادها دارای چندین ویژگی و خصوصیت مهم هستند که آن‌ها را نسبت به هدفون‌های سیمی متمایز می‌کنند. اولین ویژگی که باید به آن اشاره کرد، قابلیت بی‌سیم بودن آن‌ها است که آزادی عمل بیشتری را برای کاربران فراهم می‌آورد. همچنین ایرپادها از ویژگی کاهش نویز صوت برخوردار (ANC) هستند که به بهبود کیفیت صدا کمک می‌کند. علاوه بر این به تکنولوژی تشخیص لمسی برای تنظیم صدا و کنترل‌کردن تماس‌ها و موسیقی مجهز شده‌اند. همین امر باعث گردیده تا پیداکردن بهترین ایرپادهای بازار برای بسیاری تبدیل به یک مشغله ذهنی شود.

در این مقاله به معرفی بهترین ایرپادهای بازار در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان خواهیم پرداخت.

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 با قابلیت‌های پیشرفته

بهترین ایرپادهای بازار

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 را می‌توان در لیست بهترین ایرپادهای بازار قرار داد. این هندزفری با برخورداری از ویژگی‌های منحصربه‌فرد، قابلیت‌ها و امکانات گسترده‌ای را پشتیبانی می‌کند. این هندزفری از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد که می‌تواند تا حد زیادی صدای محیط را کاهش دهد و تجربه گوش‌دادن به موسیقی را بهبود بخشد.

طراحی و ارگونومی

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 با بهره‌گیری از طراحی ارگونومیک، قابلیت استفاده آسان و راحتی دارد و به‌خوبی در گوش قرار می‌گیرد. این هندزفری دارای در سه سایز مختلف عرضه می‌شود که هر یک از آن‌ها دارای سه اندازه مختلف نوک گوش هستند؛ بنابراین کاربر می‌تواند متناسب با سایز گوش خود، مناسب‌ترین اندازه را انتخاب کند.

کیفیت صدای

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 قابلیت پخش صدای باکیفیت و واضح و شفاف را دارد. این هندزفری از دو درایور 6 میلی‌متری برخوردار است که صدایی قدرتمند و باس‌دار را ارائه می‌دهند. همچنین با پشتیبانی از کدک LDAC می‌تواند صدایی باکیفیت CD را ارائه دهد.

حذف نویز فعال

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 به فناوری حذف نویز فعال (ANC) مجهز شده است که می‌تواند تا حد زیادی صدای محیط را کاهش دهد. این فناوری از دو میکروفون برای شناسایی و حذف صدای محیط بهره می‌برد. همچنین دارای حالت‌های مختلف ANC است که به شما این امکان را می‌دهد تا باتوجه‌به نیاز خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

عمر باتری

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 دارای باتری با عمر طولانی است. باتری این دستگاه در صورت شارژ کامل می‌تواند تا 8 ساعت شارژدهی داشته باشد. علاوه بر این هندزفری مذکور با برخورداری از کیس شارژ قدرتمند، می‌تواند تا 36 ساعت عمر باتری را افزایش دهد.

پردازنده مجتمع V1

پردازنده مجتمع V1 یک پردازنده جدید و اختصاصی شرکت سونی است که در هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 استفاده شده است. پردازنده V1 نسبت به پردازنده‌های نسل قبلی سونی، نویز بیشتری را حذف می‌کند؛ ازاین‌رو به داشتن تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از گوش‌دادن به موسیقی کمک می‌کند.

پشتیبانی از صدای با وضوح بالا

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 از کدک LDAC پشتیبانی می‌کند که قابلیت ارائه صدایی با کیفیت CD را دارد. این کدک از سرعت انتقال داده‌های بالاتری نسبت به کدک‌های معمولی بلوتوث بهره می‌برد در نتیجه صدا را با کیفیت بالاتری پخش می‌کند.

کیفیت تماس شفاف

هندزفری بی‌سیم Sony WF-1000XM4 از میکروفون و حسگر مخصوص برخوردار است که حتی در محیطیی‌های پرسروصدا، صدایی واضح را پخش می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که مکالمات تلفنی شما حتی در محیط‌های شلوغ نیز واضح و شفاف باشند.

مقاومت در برابر آب IPX4

هندزفری بی‌‎سیم Sony WF-1000XM4 دارای استاندارد IPX4 است در نتیجه در برابر آب و عرق مقاوم است. با برخورداری از این ویژگی‌ شما می‌توانید این هندزفری‌ها را در هنگام ورزش و فعالیت در فضای بیرون نیز استفاده کنید.

اپل ایرپاد 2 (Apple AirPods 2nd Generation)

بهترین ایرپادهای بازار

یکی از بهترین ایرپادهای بازار که در این مقاله قصد داریم به شما معرفی کنیم اپل ایرپاد 2 است که در سال 2019 میلادی به بازار عرضه شده و باتوجه‌به قابلیت‌های پیشرفته و کارآمدی که به آن‎‌ها مجهز شده، رضایت کامل کاربران را فراهم آورده است.

هندزفری اپل ایرپاد 2 در حال حاضر با قیمتی در حدود 2 میلیون تومان در بازار ایران به فروش می‌رسد و یکی از ارزان‌ترین و کارآمدترین ایرپادها است.

طراحی و ظاهر

ایرپاد 2 دارای طراحی ارگونومیک و راحتی است به همین دلیل به‌راحتی در گوش قرار می‌گیرد. این هندزفری به رنگ سفید عرضه شده و وزن هر ایرپاد آن 8 گرم است و محفظه آن 40 گرم وزن دارد. ابعاد ایرپادها 18 × 16.5 × 40.5 میلی‌متر و ابعاد کیس شارژ 21.3 × 44.3 × 53.5 میلی‌متر است.

قابلیت‌ها و ویژگی‌ها

هندزفری اپل ایرپاد 2 دارای ویژگی‌های و قابلیت‌های کاربردی است که  باعث می شود در لیست بهترین ایرپادهای بازار قرار بگیرد. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  1. تراشه H1: این تراشه قابلیت بهبود عملکرد باتری، کیفیت صدا و اتصال بی‌سیم را دارد.
  2. شارژ بی‌سیم: امکان شارژ کیس ایرپاد‌ها با استفاده از شارژر بی‌سیم یا کابل لایتنینگ را فراهم می‌آورد.
  3. کیفیت صدا: قابلیت پخش صدای شفاف و قوی با بیس مناسب را دارد.
  4. کیفیت مکالمه: این ایرپاد با برخورداری از دو میکروفن و تراشه H1 کیفیت تماس را افزایش داده و صدای شفاف و خوبی را در محیط‌های شلوغ ارائه می‌دهد.
  5. کنترل لمسی: امکان کنترل پخش محتوا و مکالمه با استفاده از کنترل لمسی در این ایرپاد ممکن است.
  6. سازگاری با دستیار صوتی Siri: هندزفری اپل ایرپاد 2 با دستیار صوتی Siri سازگار است. این به معنای آن است که می‌توانید از Siri برای کنترل موسیقی، تماس‌ها و سایر ویژگی‌های دستگاه خود از جمله پخش موسیقی یا پادکست، برقراری تماس یا پاسخ‌دادن به آن‌ها، پخش موسیقی یا پادکست، کنترل پخش رسانه و فعال‌کردن حالت شفافیت یا حذف نویز استفاده کنید.
  7. جفت‌شدن سریع: این ایرپاد قابلیت اتصال سریع‌تر به دستگاه‌های اپل نسبت به نسل قبلی خود را دارد.

عمر باتری

ایرپاد 2 در هر بار شارژ کامل 5 الی 6 ساعت قابل استفاده است. اگر از ایرپاد 2 خود با حجم صدای متوسط استفاده کنید، عمر باتری آن تا 5 ساعت دوام خواهد داشت، اما در صورتی که از آن با حجم صدای زیاد استفاده کنید، عمر باتری آن خیلی سریع کاهش می‌یابد. همچنین ذاگر از قابلیت‌هایی مانند حذف نویز فعال استفاده کنید، شارژ باتری ایرپاد 2 زودتر به اتمام خواهد رسید.

کیس شارژ ایرپاد 2 می‌تواند حدود 24 ساعت، شارژ ایرپاد را پشتیبانی کند. البته این مقدار نیز به عوامل مختلفی مانند میزان شارژ باقی‌مانده در کیس شارژ بستگی دارد.

ایرپاد پرو 2 اپل | Apple AirPods Pro 2

بهترین ایرپادهای بازار

ایرپاد پرو 2 از هندزفری‌های قدرتمند شرکت اپل است که در سال 2022 میلادی روانه بازارها شده است.

ایرپاد پرو 2 اپل برای کاربرانی که به دنبال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت بالا و صدایی شفاف و واضح، طراحی ارگونومیک، عمر باتری طولانی و کنترل لمسی هستند، گزینه‌ای عالی است. ایرپاد پرو 2 اپل با دستگاه‌های مختلف از جمله آیفون، آیپد، مک و اندروید سازگاری دارد.

صدای بی‌نظیر

ایرپاد پرو 2 اپل قابلیت پخش صدایی شفاف و واضح را دارد که به لطف استفاده از درایور دینامیکی 11 میلی‌متری و تقویت‌کننده‌های اختصاصی حتی در سطوح صدای بالا نیز بدون اعوجاج است. این هندزفری از فناوری حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند که به طور مؤثر صدای محیط را مسدود می‌کند و تجربه شنیداری بی‌نظیری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

طراحی ارگونومیک

ایرپاد پرو 2 اپل به‌صورت ارگونومیک طراحی شده است و خیلی راحت و به‌خوبی در گوش قرار گرفته و حتی در حین ورزش نیز از گوش شما خارج نمی‌شود. این هندزفری دارای سه جفت سری سیلیکونی در اندازه‌های مختلف است تا بتوانید سایز مناسب را برای گوش خود انتخاب کنید.

عمر باتری طولانی

ایرپاد پرو 2 اپل دارای دو باتری داخلی است که هر یک برای یک ایرپاد مورداستفاده قرار می‌گیرد. هر یکم از اینم ایرپادها در صومرت شارژ کامل می‌توانند برای 4 ساعت کامل و بدون وقفه شارژدهی داشته باشند. توجه داشته باشید که با استفاده از محفظه شارژ، عمر باتری ایرپاد پرو 2 اپل تا 24 ساعت افزایش خواهد یافت.

این ایرپاد از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی می‌کند در نتیجه با هر 5 دقیقه شارژ برای یک ساعت و نیم می‌توان از آن استفاده کرد.

کنترل لمسی

ایرپاد پرو 2 اپل دارای کنترل لمسی است که به شما این امکان را می‌دهد موسیقی را پخش و متوقف کنید، تماس‌ها را پاسخ دهید یا رد کنید و میزان صدا را تنظیم نمایید.

ایرپاد 3 (AirPods 3rd generation with Lightning Charging Case)

بهترین ایرپادهای بازار

ایرپاد نسل سوم اپل AirPods 3rd generation with Lightning Charging Case یک هدفون بی‌سیم توگوشی است که در سال 2021 توسط کمپانی اپل معرفی شد. این محصول از طراحی ارگونومیک و بدنه‌ای سبک برخوردار بوده و دارای گواهی IPX4 است. ایرپاد نسل سوم اپل در رنج قیمت 8.000.000 تومان به فروش می‌رسد.

طراحی ارگونومیک و بدنه‌ی سبک

ایرپاد نسل سوم اپل با طراحی ارگونومیک و بدنه‌ای سبک، بسیار شیک و جذاب جلوه می‌کند و با قرارگیری آسان در گوش اصلاً باعث اذیت کاربر نمی‌شود. وزن هر کدام از ایرپادها تنها 4.2 گرم است که باعث می‌شود در استفاده طولانی‌مدت، احساس خستگی نکنید.

مقاومت در برابر آب و تعریق (IPX4)

ایرپاد 3 اپل دارای گواهی IPX4 است؛ ازاین‌رو مقاومت بسیار بالایی در برابر تعریق و رطوبت دارد با بهره‌گیری از این ویژگی شما می‌توانید با خیال راحت در ورزش‌های سنگین و شرایط مختلف از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از صدای فراگیر Spatial

ایرپاد نسل سوم اپل با قابلیت پشتیبانی از فناوری صدای فراگیر Spatial ، صدای موسیقی و فیلم‌ها را به‌صورت سه‌بعدی پخش می‌کند. این ویژگی سبب می‌شود تا با کسب تجربه‌ای متفاوت و لذت‌بخش‌تر از گوش‌دادن به محتوای موردعلاقه خود بیشترین لذت را ببرید.

پشتیبانی از Adaptive EQ

در این ایرپاد از فناوری Adaptive EQ پشتیبانی می‌‎شود. این فناوری به ‌طور خودکار تنظیمات اکولایزر را متناسب با گوش شما انجام می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که صدای موسیقی را با کیفیتی بهتر بشنوید.

کیفیت صدای HD در مکالمه

صدای پخش شده از ایرپاد نسل سوم با کیفیت HD منتشر می‌شود؛ بنابراین شما تجربه‌ای بی‌نهایت جذاب و لذت‌بخش از مکالمه با این ایرپاد خواهید داشت؛ زیرا صدا با کیفیتی بسیار بالا و به‌صورت واضح و شفاف منتقل خواهد شد.

سنسور شناسایی وضعیت هدفون روی گوش

ایرپاد نسل سوم اپل از سنسور شناسایی وضعیت هدفون روی گوش برخوردار است. زمانی که هدفون را از گوش خود خارج می‌کنید، این سنسور به‌ طور خودکار پخش موسیقی را متوقف می‌کند.

پشتیبانی از بلوتوث 5.0

ایرپاد نسل سوم اپل با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث 5.0، قابلیت برقراری اتصال پایدار به دستگاه‌های پخش‌کننده را با کم‌ترین تأخیری دارد.

مجهز بودن به تراشه H1

ایرپاد 3 اپل به تراشه H1 اپل مجهز است. این تراشه اتصال سریع و بدون تأخیری ایرپاد به دستگاه پخش‌کننده را ممکن می‌سازد و همچنین کیفیت صدا را زمان پخش موسیقی و مکالمه را به میزان قابل‌توجهی بهبود می‌بخشد.

امکان اشتراک‌گذاری محتوا با ایرپادهای دیگر

این ایرپاد قابلیت اشتراک‌گذاری محتوا با ایرپادهای دیگر را دارد. این ویژگی به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید به‌صورت هم‌زمان با دو نفر دیگر از یک محتوای صوتی یا تصویری لذت ببرید.

عمر باتری

ایرپاد نسل سوم اپل که به عنوان یکی از بهترین ایرپادهای بازار معرفی شده است، دارای باتری قدرتمند است که با شارژ کامل تا 6 ساعت قادر به پخش موسیقی است. توجه داشته باشید در صورتی که صدای فراگیر را فعال کنید، مدت زمان شارژدهی ایرپاد به 5 ساعت می‌رسد. البته در صورت استفاده از کیس شارژ، می‌توانید تا حداکثر 30 ساعت با ایرپاد نسل ۳ اپل به موسیقی گوش دهید.

نتیجه‌گیری

در این مقاله به معرفی بهترین ایرپادهای بازار در بازه قیمتی 5 تا 10 میلیون تومان پرداختیم. ایرپادهای معرفی‌شده در این مقاله از ویژگی‌ها و قابلیت‌های متنوعی برخوردار بوده و هر یک پاسخگوی نیازهای خاصی هستند.

در نهایت انتخاب بهترین هندزفری باتوجه‌به نیازها و بودجه شما متفاوت است. ایرپادها و هندزفری‌های پرچم‌دار موجود در بازار به دلیل برخورداری از ویژگی‌های پیشرفته‌تر و کیفیت بالاتر، قیمت بیشتری دارند، اما برخی از ایرپادهای میان‌رده با قیمت‌های مناسب‌تر نیز می‌توانند به‌خوبی خواسته‌‎های شما را برآورده کنند.

اگر به دنبال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت و پیشرفته هستید، Sony WF-1000XM4 گزینه مناسبی است. Apple AirPods Pro 2 نیز با قیمت مقرون‌به‌صرفه و قابلیت حذف نویز فعال و پخش صدای باکیفیت، گزینه‌ای عالی برای افرادی است که تمایل به خرید ایرپادی کارآمد و باکیفیت با قیمت مناسب هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید