برند ریلمی

0
1860
برند ریلمی

برند ریلمی

بعد از حضور برندهای موفق چینی در بازار تکنولوژی که توانستند محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب مصرف کننده تولید کنند، پای یک برند جدید به نام ریلمی Realme هم به این بازارها باز شده است. برندهای چینی با داشتن مواد اولیه باکیفیت در کنار هزینه های تولید پایین، بازار محصولات فناوری را دگرگون کردند و گوی رقابت را از دست برندهای قدیمی همچون سامسونگ و اپل ربودند. ریلمی به عنوان یکی از جدیدترین برندهای چینی فعال در حوزه تکنولوژی و گجت های هوشمند با رکوردهایی که تا به امروز جابجا کرده، نشان داده قرار است به یک بازیگر مهم در بازار تکنولوژی تبدیل شود. در این بخش همراه ما باشید تا با جدیدترین گوشی ریلمی و سایر محصولات این برند آشنا شویم و ببینیم برند ریلمی ساخت کجاست؟

برند ریلمی ساخت کجاست؟

ریلمی Realme یک شرکت چینی است و فعالیت خودش را از سال 2018 آغاز کرد. دفتر اصلی این برند در شهر شنزن در استان گوانگ دونگ چین واقع شده و مالک این برند Sky Li اسکای لی، یک مهندس چینی است. کارخانه های این برند نیز در چین واقع شدند و باید گفت محصولات ریلمی همگی ساخت چین هستند؛ اما نه آن چین که با آمدن اسمش تصور می کنیم محصولاتی بی کیفیت، کپی شده و ارزان تولید می کند!

شاید حضور رسمی برند ریلمی به عنوان یک برند مستقل از سال 2018 اتفاق افتاده باشد؛ اما این برند پیش تر به صورت زیرمجموعه ای از شرکت اوپو الکترونیکس (OPPO Electronics) فعالیت خودش را از سال 2010 آغاز کرده بود. به همین دلیل با عوامل موفقیت در بازار فناوری های نو آشناست. در سال 2018، اسکای لی که مدیر عامل کمپانی کنونی ریلمی است، از سمت خود در شرکت اوپو کناره گیری کرد تا بتواند یک برند مستقل را متولد کند. تجربه های اسکای لی در موفقیت برند ریلمی تاثیر زیادی داشت و این برند توانست بسیاری از رکوردهای تاریخی را جابجا کند. در ادامه با تاریخچه ریلمی بیشتر آشنا می شویم.

فروش عمده موبایل

داستان تاریخی برند ریلمی Realme

شاید در ظاهر موفقیت یک برند در کمتر از 5 سال عجیب به نظر برسد؛ اما با وجود فعالیت هایی که ریلمی پیش از حضور در بازار گجت های هوشمند، در بازار محصولات فناوری محور داشته، موفقیت های آن را می توان توجیه کرد. با توجه به روند رشد ریلمی، بسیاری از تحلیل گران این برند را رقیبی جدی برای برندهای چینی قدیمی تر همچون هواوی و شیائومی می دانند.

ریلمی در سال 2018

  • 28 اوت 2018: ریلمی Realme به صورت رسمی تاسیس شد.
  • اکتبر 2018: ریلمی رکورد فروش 2 میلیون دستگاه گوشی موبایل در جشنواره دیوالی هند را به دست آورد.

برند ریلمی بعد از این موفقیت بزرگ در اکتبر همان سال به بازارهای آسیای جنوب شرقی وارد شد و یک رکورد دیگر را از آن خود کرد. ریلمی 22 میلیارد روپیه از فروش گوشی Realme 2Pro در 3 دقیقه به صورت آنلاین در Lazda به دست آورد!

ریلمی در سال 2019

  • اواخر مارس 2019: ریلمی به بازارهای اروپایی وارد شد.
  • مه 2019: اولین گوشی هوشمند ریلمی به نام ریلمی X با دوربین پاپ آپ به بازار چین معرفی و عرضه شد.
  • ژوئن 2019: ریلمی وارد بازار روسیه شد.
  • اواخر اکتبر 2019: برند ریلمی رکورد سریع ترین رشد نام برند در جهان را جابجا کرد و در رتبه 7 برترین برند گوشی های هوشمند در دنیا قرار گرفت. (آمار موسسه کانترپوینت)
  • نوامبر 2019: ریلمی وارد بازار اسپانیا شد و در عرض یک ماه توانست به جایگاه 5 برند برتر گوشی های هوشمند برسد. تنها 10 روز بعد، رتبه 4 در بازار گوشی های هوشمند هند و اندونزی را هم به دست آورد.
  • دسامبر 2019: گوشی ریلمی X2 Pro توانست 2 جایزه بین المللی رسانه ای را دریافت کند. این گوشی از نظر سایت GSM Arena به عنوان بهترین قاتل پرچم دار 2019 و از نظر سایت Android Authority به عنوان بهترین گوشی هوشمند انتخاب سردبیر معرفی شد.

خرید عمده هندزفری بلوتوثریلمی در سال 2020

  • ژانویه 2020: جدیدترین گوشی ریلمی مجهز به فناوری 5G یعنی ریلمی X50 معرفی و عرضه شد.
  • آوریل 2020: اولین گوشی ریلمی با پردازنده اسنپدراگون معرفی شد. این گوشی اولین پرچم دار ریلمی با پردازنده 865 5G اسنپدراگون بود.
  • ژوئن 2020: برند ریلمی جزو 4 برند برتر گوشی های هوشمند در مصر شد. (طبق آمار موسسه IDC)
  • جولای 2020: ریلمی از فناوری شارژ سریع 125 وات با نام UltraDart 125W رونمایی کرد.
  • اوت 2020: ریلمی توانست در 13 بازار جهانی گوشی موبایل به رتبه 5 دست پیدا کند. (آمار موسسه Canalys)
  • سپتامبر 2020: ریلمی به بهترین برند گوشی هوشمند در هند تبدیل شد و در جایگاه اول قرار گرفت.
  • اواخر اکتبر 2020: برند ریلمی رکورد سریع ترین برند برای رسیدن به رکورد فروش 50 میلیون دستگاه را شکست!

ریلمی در سال 2021

  • فوریه 2021: موسسه Canalys نام برند ریلمی را در بین 14 بازار جهانی گوشی هوشمند در رتبه 5 قرار داد.
  • مارس 2021: جدیدترین گوشی ریلمی در سری GT معرفی و عرضه شد که به عنوان پرچم دار جدید این برند شناخته می شد.
  • ژوئن 2021: ریلمی از یک استراتژی برای یکپارچه سازی اکوسیستم هوشمند به نام استراتژی «1+5+T» رونمایی کرد.
  • اوت 2021: طبق آمار موسسه استراتژی آنالیتیکس ریلمی توانست به 100 میلیون کاربر جهانی گوشی های هوشمند برسد!

ریلمی در سال 2022

  • فوریه 2022: موسسه Canalys اعلام کرد ریلمی در بین 30 بازار جهانی گوشی موبایل در رتبه 5 قرار می گیرد.
  • مارس 2022: ریلمی توانست عنوان سریع ترین برند برای رشد گوشی های هوشمند 5G را از آن خود کند.

خرید عمده ابزار تعمیر موبایل

آشنایی با محصولات ریلمی Realme

حال که دیدیم برند ریلمی ساخت کجاست و با موفقیت های این برند و رکوردهایی که از آن خودش کرده، آشنا شدیم به سراغ محصولات آن می رویم. ورود ریلمی به بازارهای تکنولوژی با طراحی و تولید گوشی های هوشمند اتفاق افتاد؛ اما این برند بعد از حرکت در مسیر موفقیت هایش، محصولات فناوری محور و هوشمند دیگر را هم به خطوط تولید خودش اضافه کرد. در حال حاضر ریلمی انواع لوازم جانبی موبایل از هدفون و هندزفری بلوتوثی گرفته تا پاوربانک و ساعت های هوشمند را تولید می کند. به جز لوازم جانبی، می توان محصولات هوشمند دیگر مثل تلویزیون های هوشمند، تبلت و لپ تاپ و… را نیز در لیست محصولات این برند دید.

انواع گوشی موبایل ریلمی

محبوب ترین کالاها در لیست محصولات ریلمی را گوشی های این برند تشکیل می دهند. از آنجایی که قیمت گوشی ریلمی بالا نیست و در کنار قیمت مقرون به صرفه این کالاها می توان از مشخصات فنی فوق العاده ای بهره برد، تقاضا برای خرید انواع گوشی ریلمی بالاست.

ریلمی در بین گوشی های هوشمند خودش انواع گوشی های اقتصادی، گوشی های میان رده و گوشی های با ارزش خرید بالا یا به اصطلاح قاتل پرچم دار را دارد. از بین گوشی های پرفروش این برند، گوشی های سری C از جمله گوشی موبایل ریلمی C30 و گوشی موبایل ریلمی C35 در دسته گوشی های اقتصادی قرار می گیرند که قیمت پایین و امکانات خوبی ارائه می دهند.

گوشی های سری نارزو ریلمی به عنوان میان رده های ارزشمند این برند محسوب می شوند و یکی از پرفروش ترین گوشی های ریلمی در سال اخیر گوشی ریلمی Narzo 50A Prime بوده است. سایر گوشی های ریلمی که در قالب سری هایی با اعداد مختلف روانه بازار می شوند پرچم داران این برند هستند که در مدل های مختلفی طراحی می شوند. گوشی موبایل ریلمی سری 7، سری 8 و سری 9 جزو جذاب ترین سری گوشی های این برند بوده اند.

ریلمی در گوشی های میان رده و رده بالای خودش از پردازنده های کوالکام و نمایشگرهای اولد یا امولد استفاده می کند و آنها را به همراه جدیدترین فناوری های روز دنیا روانه بازار می کند. به همین دلیل ارزش خرید این گوشی ها با توجه به قیمت گوشی ریلمی بالاست.

گوشی موبایل ریلمی مدل C35 minانواع هدفون و هندزفری ریلمی

به جز گوشی موبایل، انواع هدفون و هندزفری بلوتوثی را هم می توان در لیست پرفروش ترین محصولات ریلمی پیدا کرد. هدفون های بلوتوثی این برند در قالب ایربادز، هدفون های بی سیم پشت گردنی و انواع طرح های مدرن و جوان پسند طراحی می شوند.

ریلمی در طراحی هدفون ها و هندزفری های خود اصول ارگونومیک را در نظر می گیرد و با طراحی ظاهری جذاب و فوق العاده محصولاتش، آنها را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می کند. به جز طراحی ظاهری باید به استفاده از فناوری های پیشرفته برای ارائه بهترین کیفیت صدا در این محصولات نیز اشاره کنیم.

انواع ساعت هوشمند ریلمی

ریلمی چندین مدل ساعت هوشمند مختلف را تا به امروز طراحی و تولید کرده که نشان می دهد در بازار گجت های هوشمند اهداف جدی دارد. ساعت های هوشمند این برند با قیمت مناسب در کنار امکانات مطلوب عرضه شدند. در بین ساعت های هوشمند ریلمی می توان مدل های ارزان قیمت و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و گران قیمت را پیدا کرد. پس هر فردی با هر بودجه ای می تواند مشتری بالقوه محصولات این برند چینی جدید باشد.

آیا محصولات ریلمی ارزش خرید دارند؟

وقتی با برند ریلمی آشنا می شوید شاید اولین سوالی که در ذهنتان شکل بگیرد این باشد: آیا واقعا ریلمی برند معتبری است و گوشی ها و سایر محصولاتش برای خرید مناسب هستند؟!

برای پاسخ به این سوال پیشنهاد می کنیم یک بار دیگر به رکوردهایی که این برند توانسته از آن خود کند نگاهی بیندازید. اینکه یک برند در کمتر از 5 سال بتواند 100 میلیون کاربر موبایل در جهان داشته باشد نشان از قدرت سخت افزار و ارزش بالای خرید محصولاتش می دهد.

این برند فروش 5 میلیون گوشی موبایل را در بازارهای جهانی رد کرده و یکی از برترین نام ها در آینده ای نه چندان دور خواهد بود. بنابراین اگر دنیای تکنولوژی را دنبال می کنید، باید بدانید که محصولات ریلمی ارزش خرید دارند و به زودی این برند جایگاه خوبی در بازارهای داخلی هم به دست می آورد.

ریلمی مدل Realme 9 5G RAM 6

3 مورد از پرفروش ترین و جدیدترین گوشی ریلمی در بازار

حال که با زیر و بم برند ریلمی آشنا شدیم، می خواهیم 3 گوشی پرفروش این برند در سال گذشته را به شما معرفی کنیم و به طور مختصر با مشخصات آنها آشنا شویم تا مطمئن شوید محصولات ریلمی ارزش خرید بالایی دارند.

1. گوشی ریلمی 8 پرو Realme 8 Pro

یکی از برترین گوشی های هوشمند ریلمی که در سال 2021 معرفی شد، گوشی ریلمی 8 پرو است. قیمت گوشی ریلمی 8 پرو کمتر از 10 میلیون تومان در بازار است؛ اما اگر نگاهی به مشخصات آن بیندازید متوجه می شوید از مشخصات گوشی های ردمی و شیائومی قوی تر است. این گوشی با طراحی ظاهری جذاب خودش، با نمایشگر سوپر امولد 1080p طراحی شده و دوربین چهارگانه 2+2+8+108 مگاپیکسل دارد که یکی از بهترین دوربین ها برای عکاسی موبایلی است. این گوشی ریلمی با پردازنده اسنپدراگون 720G و رم 6/8 گیگابایت، یکی از بهترین انتخاب های به صرفه با مشخصات فوق العاده است. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این گوشی هم از فست شارژ 50 وات پشتیبانی می کند که در 45 دقیقه می تواند فول شارژ شود.

2. گوشی موبایل ریلمی مدل Narzo 50A Prime

گوشی جدید ریلمی مدل Narzo 50A Prime که در میانه سال 2022 معرفی شد، یکی از پرفروش ترین میان رده های ریلمی است که با نمایشگر IPS 1080p و پردازنده یونیساک 8 هسته ای روانه بازار شده و 4 گیگابایت رم دارد. این گوشی موبایل با دوربین 3 گانه 2+2+50 مگاپیکسل در کنار باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی که از فست شارژ 18 وات پشتیبانی می کند، قیمت مقرون به صرفه ای دارد و برای آنهایی که یک میان رده ارزشمند می خواهند انتخاب خوبی است.

3. گوشی موبایل ریلمی مدل Realme C30

برای آنهایی که قیمت گوشی ریلمی اولین دغدغه خرید است، این برند پیشنهادهای جذابی همچون گوشی ریلمی مدل C30 را دارد. این گوشی اقتصادی یکی دیگر از نماینده های پرفروش ریلمی در سال 2022 بود که با ظاهری جذاب و مشخصات فنی قابل قبول عرضه شد. نمایشگر IPS 720p در کنار پردازنده یونیساک 8 هسته ای متوسط و باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی، این محصول را به یک انتخاب مقرون به صرفه تبدیل کرده است. اگر دوربین گوشی موبایل برای شما اهمیت ندارد و به دنبال یک گوشی ساده به عنوان گوشی دوم هستید، این مدل با پردازنده و باتری قوی، یکی از ارزان ترین گوشی های بازار است.

خرید عمده جدیدترین محصولات ریلمی با بهترین قیمت همکاری

در این بخش با کمپانی ریلمی Realme آشنا شدیم و دیدیم محصولات برند ریلمی ساخت کجاست. این برند چینی انواع گجت های هوشمند را به بازار تکنولوژی عرضه کرده و یکی از جدیدترین برندهای چینی است که در کمتر از 5 سال، موفقیت های بسیاری را از آن خود کرده است. به همین دلیل بسیاری از تحلیل گران منتظر صعود ریلمی از باقی پله های موفقیت هستند.

آیا ریلمی نمایندگی رسمی در ایران دارد؟!

این روزها برندهای مختلف چینی در بازار گوشی های موبایل به چشم می خورند که نگرانی خریداران از آنها، نبود نمایندگی رسمی برند در کشور است. با توجه به شرایط حال حاضر کشور در سال جاری، هنوز امکان فعالیت نمایندگی رسمی برندهای خارجی در ایران وجود ندارد و تحریم های موجود دست شرکت ها را برای این امر از پشت بسته است. با این حال ایویز به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین و توزیع کننده گوشی موبایل و لوازم جانبی در ایران، با نمایندگی رسمی برند ریلمی همکاری دارد. ایویز با همکاری نمایندگی رسمی ریلمی با ارائه جدیدترین گوشی های موبایل این برند در کنار سایر محصولات ریلمی، خدمات پس از فروش و تضمین اصالت کالاها را در اختیار شما فروشندگان محترم قرار می دهد.

نمایندگی رسمی برند ریلمی

ایویز با همکاری نماینده رسمی برند ریلمی در ایران (ریلمی ایران)، محصولات ریلمی را به صورت مستقیم وارد بازار کشور می کند. از آنجایی که محصولات الکترونیکی ممکن است توسط برندهای متفرقه کپی شوند، پیشنهاد می شود محصولات ریلمی را از نماینده و واردکننده رسمی این برند خریداری کنید.

در پنل فروشگاهی ایویز تمام محصولات برند ریلمی از جدیدترین گوشی های موبایل این برند گرفته تا انواع ساعت هوشمند، هدفون و هندزفری و سایر محصولات Realme را با بهترین قیمت همکاری برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. با ثبت نام در پنل ایویز، می توانید در هر نقطه ای از کشور که هستید، محصولات ریلمی را با ضمانت اصالت و تضمین سلامت فیزیکی کالاها به صورت عمده سفارش دهید.

انواع محصولات ریلمی در ایویز از نظر سلامت و کارکرد تست می شوند و با ضمانت شرکتی و رسمی به دست شما خواهند رسید. در صورتی که مشکلی در کالاهای این برند مشاهده کردید، می توانید بدون دردسر و هزینه های اضافی، کالا را مرجوع کرده و یا در تهران به شرکت ایویز مراجعه کنید.

مزایای خرید محصولات ریلمی از ایویز

ریلمی به عنوان جدیدترین برند گوشی موبایل در بازارها، با رکوردهایی که جابجا کرده، توجه بسیاری از طرفداران تکنولوژی را به خود جلب کرده است. گوشی های این برند در کنار قطعات سخت افزاری باکیفیت خودشان، طراحی ظاهری جذابی دارند و با توجه به قیمت مناسبشان در آینده ای نه چندان دور تبدیل به یکی از محبوب ترین گوشی های موبایل در بازار می شوند. در این حین فروشندگانی می توانند از فروش محصولات برند ریلمی به سود خوبی برسند که محصولات این برند را از تامین کنندگان معتبر تهیه کرده باشند. با خرید عمده محصولات ریلمی از ایویز می توانید از مزایای زیر بهره مند شوید:

  • خرید عمده جدیدترین گوشی های موبایل برند Realme و عرضه آنها زودتر از همکاران خود
  • سفارش عمده محصولات ریلمی با بهترین قیمت همکاری و کسب سود بیشتر با فروش آنها
  • تضمین اصالت کالاها با توجه به ورود بدون واسطه محصولات ریلمی به کشور توسط ایویز
  • تضمین سلامت فیزیکی محصولات ریلمی در زمان ارسال بسته شما
  • امکان مرجوعی کالاهای معیوب بدون هیچ هزینه اضافی یا دردسرهای مختلف
  • امکان سفارش عمده چندین محصول ریلمی به صورت همزمان در پنل فروشگاهی ایویز
  • امکان سفارش لوازم جانبی گوشی های ریلمی همزمان با خرید عمده گوشی های این برند
  • عضویت در خانواده بزرگ ایویز و بهره مندی از تسهیلات، تخفیف های شگفت انگیز و انواع بسته های فوق العاده در ایویز

در ایویز جدیدترین گوشی ریلمی و انواع ساعت های هوشمند و سایر محصولات این برند محبوب را با بهترین قیمت همکاری برای شما عزیزان فراهم کرده ایم. اگر می خواهید محصولات این برند دوست داشتنی را در فروشگاه خودتان عرضه کنید، قیمت گوشی ریلمی به صورت به روز و لحظه ای در پنل فروشگاهی ایویز مشخص است. پس تا دیر نشده است محصولات این برند را به فروشگاه خودتان اضافه کنید و همگام با رشد ریلمی Realme، شما هم رشد کنید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید