بررسی فلش کویین تک

2
937
فلش کویین تک
بررسی فلش کویین تک

فلش کویین تک

از بین برند های مختلفی که انواع فلش مموری را تولید می‌کنند، فلش کویین تک در سال‌ های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. فلش‌ های این کمپانی تایوانی در کنار کیفیت قابل قبول خود، قیمت مناسبی دارند و همین موضوع باعث شده خرید فلش کوئین تک در سال‌ های اخیر نسبت به سایر برند ها افزایش داشته باشد. در این بخش می‌خواهیم با برند کوئین تک بیشتر آشنا شویم و طرح فروش ویژه مموری کویین تک ایویز را معرفی کنیم. همراه ما باشید.

خرید فلش کویین تک (Queen Tech)

پیش از آن که به انواع فلش مموری‌ های کوئین تک بپردازیم بد نیست که با این برند بیشتر آشنا شویم؛ چرا که شاید بسیاری از شما این برند را به خوبی نشناسید.

برند Queen Tech یک برند با سابقه‌ای بیش از دو دهه است که در سال 2010 در تایوان پایه گذاری شد. تعدادی از متخصصین IT و بازاریابی، کمپانی کوئین تک را در زمینه تجهیزات ذخیره سازی راه اندازی کردند.

این کمپانی در سال‌های اولیه حضور خود انواع اقلام ذخیره سازی اطلاعات از جمله هارد اکسترنال، حافظه‌های Mirco SD، فلش مموری‌ ها، حافظه‌های SSD و حافظه‌های ذخیره سازی دیگری را طراحی و تولید می‌کردند. علاوه بر این کمپانی کوئین تک انواع لوازم جانبی گوشی‌ های موبایل از پاوربانک گرفته تا شارژر ها و همین طور تجهیزات صوتی مانند هدفون و هندزفری را تولید می‌کند.

خرید و بررسی هارد SSD

کویین تک بر اساس این باور که مشتریان ما لایق بهترین کیفیت، طراحی، خدمات و آخرین فناوری IT هستند، شکل گرفته و سعی می‌کند با تلاش‌های خود و ارائه محصولات با کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کند.

فلش کویین تک مانند سایر محصولات این کمپانی 4 شاخصه اصلی این برند را با خود به همراه دارد: کیفیت، راحتی استفاده، قابل اطمینان و تضمین شده.

در ایران، شرکت داده پرداز رایانه با بیش از 10 سال سابقه فعالیت در بازار اقلام الکترونیک که نمایندگی برند های معتبری همچون HP و PNY را در کارنامه خود دارد، نمایندگی محصولات برند Queen Tech را نیز پذیرفته است. در نتیجه با خرید فلش‌های این برند علاوه بر یک محصول با کیفیت و با قیمت مناسب، از مزیت گارانتی شرکتی محصولات آن نیز برخوردار خواهید بود.

نکات مهم برای خرید فلش کویین تک

فلش کویین تک
خرید فلش کویین تک

اگر در فکر خرید فلش مموری‌ های برند کوئین تک هستید، بهتر است نکاتی را که در این بخش توضیح می‌دهیم در نظر داشته باشید. با توجه به تنوعی که محصولات این برند دارد، باید هوشمندانه‌تر سبد خرید خود را ببندید!

ظرفیت حافظه فلش مموری

مهم‌ترین نکته‌ای که هر فردی برای خرید تجهیزات ذخیره سازی در نظر دارد، ظرفیت حافظه آنهاست. فلش مموری‌ ها معمولا با حافظه‌های 4 گیگابایت و بیشتر در بازار به فروش می‌رسند. از بین ظرفیت‌های متفاوتی که این تجهیزات ذخیره سازی دارند، ظرفیت‌های 8 گیگابایت، 16 گیگابایت، 32 گیگابایت و 64 گیگابایت پرفروش‌تر هستند.

فلش مموری‌ های کویین تک با ظرفیت 8 گیگابایت برای افرادی مناسب هستند که فقط برای انتقال فایل‌های اسنادی مثل PDF یا doc نیاز به حافظه ذخیره سازی داشته باشند. برای فایل‌های تصویری، صوتی و ویدیویی بهتر است فلش مموری با حداقل ظرفیت 16 گیگابایت خریداری شود.

خوشبختانه در بین انواع فلش کویین تک می‌توانید حافظه‌های مختلف از 8 گیگابایت به بالا را در اختیار داشته باشید. اگر می‌خواهید از طرح فروش ویژه مموری کویین تک ایویز خرید داشته باشید، پیشنهاد می‌کنیم که از فیلتر پرفروش‌ترین کالاها استفاده کنید تا انتخاب هوشمندانه‌تری برای عرضه در فروشگاه خود داشته باشید.

جنس بدنه فلش مموری

یکی دیگر از نکاتی که در زمان خرید انواع فلش مموری اهمیت دارد، جنس بدنه این تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات است. جنس بدنه و طراحی ساختار آن می‌تواند در امنیت اطلاعات و جلوگیری از ضربه یا آسیب به فلش مموری تاثیر بسیاری داشته باشد.

فلش مموری‌ ها معمولا از جنس‌های مختلف از پلاستیک گرفته تا سیلیکون، فلز و استیل ضد زنگ ساخته می‌شوند. هر چه ساختار بدنه فلش مموری مقاوم‌تر باشد، قیمت خرید آن نیز بیشتر خواهد بود.

با این حال هر کدام از فلش مموری‌ ها مشتریان خاص خودشان را دارند و برای فردی که بودجه‌ای را برای خرید فلش مموری کنار گذاشته، چند ده هزار تومان بالاتر یا پایین‌تر تفاوت چندانی نمی‌کند.

برای خرید مودم نیز به راهنمایی داری؟ کلیک کنید

رابط اتصال و سرعت انتقال

برای خرید فلش کویین تک و هر برند دیگری، بهتر است به سرعت انتقال اطلاعات آن نیز توجه کنید. سرعت انتقال اطلاعات وابسته به رابط اتصالی است که در فلش به کار رفته است.

نسل‌های USB 2.0، نسل‌های USB 3.0 و USB تایپ C انواع رابط‌های اتصالی هستند که در فلش مموری‌ ها به کار می‌روند. اگر بخواهیم این رابط‌ها را بر اساس سرعت انتقال معرفی کنیم ابتدا USB C قرار می‌گیرد و سپس نسل سوم و در آخر نسل دوم USBها. از بین نسل‌های مختلف USBهای 2 و3 نیز هر چه عدد بعد از 2 و 3 بیشتر باشد، سرعت انتقال بهینه‌تر خواهد بود. به عنوان مثال سرعت انتقال داده‌ها در USB 3.1 بیشتر از USB 3.0 است.

از طرف دیگر اگر قصد دارید فلش مموری را به گوشی موبایل خود متصل کنید باید مطمئن شوید که از سیستم عامل گوشی موبایل پشتیبانی کرده و رابط دیگری از نوع Micro USB هم داشته باشد.

انواع فلش کویین تک معمولا رابط اتصالی از نوع USB 2.0 دارند که در این رابط اتصالی حداکثر سرعت انتقال داده‌ها به 480 مگابایت بر ثانیه می‌رسد.

قیمت و گارانتی

در نهایت یکی از مهم‌ترین معیارها برای خرید اقلام و گجت‌ های الکترونیک قیمت و گارانتی محصول است. تمامی برند های معتبر در دنیا محصولات خود را تضمین می‌کنند و برند کوئین تک نیز از قاعده مستثنی نیست.

با خرید فلش کویین تک می‌توانید از گارانتی شرکتی مادام العمری که ایویز تدارک دیده، بهره‌مند شده و در صورت خرابی یا مشکلات مربوط به گارانتی، نسبت به تعویض فلش مموری اقدام کنید.

اگر به فکر قیمت مناسب برای خرید فلش مموری‌ ها هستید، در پنل ایویز می‌توانید انواع فلش مموری را به صورت عمده و با قیمت‌های استثنایی خریداری کرده و از این فرصت بهره ببرید.

فروش ویژه محصولات کویین تک در پنل ایویز

در این بخش با فلش مموری‌ های برند کوئین تک آشنا شدیم. این برند خوش نام و با تجربه در بازار ایران خوش درخشیده و محصولاتی باکیفیت را روانه بازار کرده است. به دلیل استقبال مشتریان از خرید فلش کویین تک، ما در پنل فروشگاهی ایویز طرحی برای فروش ویژه مموری کویین تک داریم که می‌توانید در طول این طرح محصولات کوئین تک را با قیمت‌های فوق العاده و تخفیف‌های تکرار نشدنی خریداری کنید. پس همین حالا از این فرصت استفاده کرده و محصولات باکیفیت Queen Tech را با بهترین قیمت از پنل ایویز سفارش دهید.

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید