بررسی خرید گوشی شیائومی در سال 2021

0
278
خرید گوشی شیائومی از پنل ایویز
خرید گوشی شیائومی در پنل ایویز موجود شد.

چرا خرید گوشی شیائومی

شیائومی یکی از پرطرفدارترین برندهای این روزها بوده و خرید گوشی شیائومی حتی بیشتر از برندهایی همچون سامسونگ دنبال می شود. اما از چه زمانی سروکله این کمپانی چینی پیدا شد و چطور توانست با بزرگترین برندها و غول های حوزه تکنولوژی و گجت های الکترونیک رقابت کند؟! بهترین گوشی شیائومی چه ویژگی هایی دارد و جدیدترین گوشی شیائومی کدام است؟!

برای رسیدن به پاسخ تمام این سوالات در این بخش با تیم ایویز همراه باشید.

فروش همکاری موبایل در پنل ایویز

نگاهی به داستان شکل گیری کمپانی شیائومی

قبل از این که به نکات مهم خرید گوشی شیائومی بپردازیم، بد نیست ببینیم تاریخچه و ماجرای شکل گیری این برند چیست. جالب است بدانید کمپانی با عظمتی به این نام در سال 2010 افتتاح شد و تنها 11 سال از عمر آن می گذرد. تاسیس شیائومی به دست لی جون، لین بین و 6 نفر دیگر اتفاق افتاد.

در ابتدا این کمپانی فقط روی تولید گوشی های موبایل فعالیت می کرد و اولین گوشی شیائومی که روانه بازار شد Mi 1 نام داشت. این گوشی در سال 2011 رنگ بازار را دید. بعد از می وان، نسخه پیشرفته تری به نام Mi 2 در سال 2012 روانه بازار شد و این برند توانست طرفداران چینی خود را پیدا کند.

اما موسسان کمپانی شیائومی اهداف بین المللی را در سر می پروراندند. به همین دلیل خیلی زود پا به بازارهای جهانی گذاشتند و یکی از کارمندان سابق گوگل به نام هوگو بارا را به مدت 5 سال همراه خود کردند.

زمانی که گوشی شیائومی Mi 3 وارد بازار شد، محبوبیت شیائومی بیش از پیش بود؛ به طوری که این کمپانی توانست عدد حیرت آور 18.7 میلیون نسخه از این گوشی موبایل را به فروش برساند. می 3 و می 4 اولین نمایندگان خارجی شیائومی بودند که به بازارهای سنگاپور، اندونزی و برزیل راه یافتند.

از آن سال ها زمان زیادی نگذشته؛ اما برند شیائومی توانسته نام خود را به عنوان یکی از معتبرترین برندها در حوزه لوازم الکترونیک پر رنگ کند. در حال حاضر شیائومی در کنار اپل و سامسونگ جزو 3 برند پرفروش گوشی موبایل در جهان است و در سال 2021 توانست جایگاه دوم را از سامسونگ بر باید و به عنوان دومین برند پرفروش در حوزه گوشی موبایل بدرخشد.

شیائومی مدل Redmi 9T

قیمت بهترین گوشی شیائومی و زیرمجموعه های پرفروش آن

اگر قصد خرید گوشی شیائومی را داشته باشید اما با محصولات این برند خیلی آشنا نباشید، شاید شنیدن نام های گوناگون شما را سردرگم کند. در حال حاضر این برند گوشی های موبایل خود را با نام های Mi، Redmi و POCO به فروش می رساند.

ردمی در ابتدا نامی بود که شیائومی برای محصولات اقتصادی خود برگزیده بود. با این حال فروش بالایی که گوشی های ردمی داشتند باعث شد شیائومی یک زیرمجموعه مجزا برای تولید محصولات ردمی ایجاد کند. گوشی های ردمی به دلیل داشتن قیمت پایین و قابل قبول بودن کیفیت در بسیاری از کشورها مورد استقبال قرار گرفتند. به عنوان مثال ردمی نوت 7 پرفروش ترین گوشی موبایل در هندوستان است!

از سال 2018 به بعد شیائومی تصمیم گرفت که Mi را فقط برای محصولات باکیفیت و بهترین گوشی های موبایل خود استفاده کند. از این زمان بود که زیر برند پوکو ایجاد شد. پوکو نشانی برای جدیدترین گوشی موبایل شیائومی به عنوان پرچم دار، ولی با قیمت اقتصادی استفاده می شد. البته این برند در سال 2020 مستقل شد و با شیائومی همکاری دارد.

به طور کلی بهترین گوشی شیائومی و جدیدترین مدل های آن همیشه از سیاست این کمپانی پیروی کرده اند. گوشی های شیائومی قیمتی رقابتی در بین سایر مدل های گوشی موبایل دارند و همین موضوع خرید گوشی های شیائومی را بیشتر کرده است.

آیا خرید گوشی شیائومی ارزش دارد؟!

با توجه به این که قیمت بهترین گوشی شیائومی هم به نسبت نمونه های مشابه خودش در بازار مقرون به صرفه تر است، بسیاری از افراد تصور می کنند این برند کارایی لازم را نداشته و ارزش خرید ندارد.

این در حالی است که اگر قطعات به کار رفته در گوشی های موبایل شیائومی را بررسی کنید، متوجه کیفیت بالای آنها خواهید شد. برندهای چینی بسیاری هستند که گوشی موبایل تولید می کنند، اما شیائومی تنها برند چینی است که پردازنده باکیفیت آمریکایی یعنی کوالکام را در محصولات خود به کار می برد.

از طرف دیگر باید به طراحی جدیدترین گوشی شیائومی و انواع محصولات این برند هم اشاره کنیم. شیائومی معمولا در طراحی های خود از برند اپل وام می گیرد و این موضوع باعث شده ظاهر گوشی های موبایل این برند کاملا چشم نواز باشد. البته طراحی گوشی های این برند از سال 2016 به همکاری فیلیپ استارک، طراح فرانسوی، کاملا یونیک و منحصر به فرد شد. این طراحی های جذاب را می توان در سری گوشی های Mi Mix مشاهده کرد.

ویژگی دیگری که نشان می دهد خرید گوشی شیائومی ارزشش را دارد، رابط کاربری در این گوشی هاست. رابط کاربری MIUI را باید یکی از جذاب ترین رابط های کاربری در دنیای موبایل معرفی کنیم که شباهت های بسیاری به گوشی های اپل هم دارد. سرعت اجرای بالا، رنگ و افکت های چشم نواز و امکاناتی که برای شخصی سازی رابط کاربری MIUI وجود دارد، شیائومی را به یک انتخاب فوق العاده تبدیل می کند.

بررسی Poco X3 Pro

نکات مهم برای خرید موبایل شیائومی

برای خرید جدیدترین گوشی شیائومی یا انواع مدل های این برند، می توانید با هر بودجه ای که در اختیار دارید یکی از بهترین گزینه های بازار را پیدا کنید. یکی از سیاست های جالب در این کمپانی طراحی و تولید گوشی های مختلفی است که شاید در یک یا دو ویژگی با هم تفاوت داشته باشند. بنابراین می توانید ویژگی های مورد نظرتان را اولویت بندی کنید و خرید هوشمندانه تری داشته باشید.

یکی از نکات مهم برای خرید بهترین گوشی شیائومی توجه به نسخه رم آن است که به صورت پک چین یا پک گلوبال عرضه می شود. پک های چینی معمولا قیمت پایین تری دارند، چرا که نسخه های شیائومی در این کشور بدون سرویس های گوگل و با نرم افزارهای کاربردی چینی عرضه می شود.

با این حال این پک فقط از زبان چینی و انگلیسی پشتیبانی می کند. این در حالی است که پک گلوبال با پشتیبانی از تمامی زبان های رایج در دنیا ارائه شده و سرویس های گوگل را به صورت کامل دارد. همین موضوع کمی قیمت رم گلوبال را بیشتر می کند.

خرید گوشی شیائومی از پنل ایویز
خرید گوشی شیائومی در مدلهای مختلف

جدیدترین گوشی موبایل شیائومی در سال 2021

برند شیائومی را باید یکی از پرکارترین برندها در تولید محصولات معرفی کنیم که اگر اخبار آن را دنبال کنید متوجه عرضه محصولات متنوع در طول یک سال می شوید. هر یک از این محصولات سورپرایزی برای طرفداران Mi دارند و ویژگی های خاصی را در اختیار آنها قرار می دهند.

شاید باور نکنید اما شیائومی در سال گذشته 49 مدل موبایل مختلف را عرضه کرد!! این برند در سال 2021 و تا شهریور 1400 بیش از 30 مدل گوشی موبایل عرضه کرده است. در زیر به صورت خلاصه نگاهی به جدیدترین گوشی موبایل شیائومی و بهترین های این برند می اندازیم.

1. شیائومی می 11 اولترا (Mi 11 Ultra) – عرضه شده در 29 مارس 2021

این مدل نقطه اوج خانواده می بوده و از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 888 بهره می برد. خرید گوشی شیائومی می 11 اولترا یک دوربین واقعی را در اختیار شما می گذارد و حسگر ایزوسل GN2 را با آن تجربه می کنید. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع بی سیم و پشتیبانی از شارژ 67 واتی از دیگر ویژگی هایی است که این مدل را به بهترین گوشی شیائومی تبدیل کرده است.

2. می میکس 4 (Mi Mix 4) – عرضه شده در 16 آگوست 2021

جدیدترین گوشی شیائومی و یکی از پرچم داران فوق العاده این برند می میکس 4 است. نمایشگر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز، بدنه آلومینیومی و سرامیکی، تراشه فوق قدرتمند اسنپدراگون 888 پلاس، دوربین سه ماژولی با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، همگی می میکس 4 را به یکی از فوق العاده ترین گوشی های موبایل موجود در بازار تبدیل کرده است.

3. ردمی نوت 10 (Redmi Note 10) – عرضه شده در 28 ژوئن 2021

خانواده ردمی همیشه پرطرفدار بوده است و بسیاری از افراد برای خرید گوشی شیائومی به سراغ جدیدترین های این خانواده می روند. نوت 10، نوت 10 پرو و پرو مکس از اعضای این خانواده در سال 2021 بوده اند که با نمایشگرهای امولد پا به بازار گذاشتند. ردمی نوت 10 یک دوربین 48 مگاپیکسلی دارد و از تراشه اسنپدراگون 678 بهره می برد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از دیگر مزایای این مدل محسوب می شود.

4. ردمی کی 40 (Redmi K40) – 27 آوریل 2021

سری ردمی K در سال های اخیر به دلیل قیمت پایین و ویژگی های مناسب همیشه پرطرفدار بوده است. جدیدترین گوشی شیائومی در این سری K40 نام دارد که در سه نسخه ردمی K40، K40 پرو و K40 پرو پلاس به بازار عرضه شده است. نمایشگرهای امولد با رزولوشون فول اچ دی و نرخ نوسازی 120 هرتز از ویژگی مشترک هر سه مدل محسوب می شود.

این مدل ها به باتری 4520 میلی آمپر ساعتی مجهز شده اند و با بهره گیری از شارژر 33 واتی در کمتر از 60 دقیقه از صفر به 100 می رسند.

5. پوکو اف 3 (POCO F3) – عرضه شده در 22 مارس 2021

این گوشی با سخت افزار قدرتمند خود که به تراشه اسنپدراگون 870 مجهز شده، روانه بازار شد. صفحه نمایش آن از نوع آمولد با نرخ نوسازی 120 هرتز است. دوربین سه گانه پوکو F3 از سنسور 48 مگاپیکسلی دوربین اصلی در کنار 8 مگاپیکسل اولتراواید و 5 مگاپیکسل ماکرو بهره می برد. باتری 4520 میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این مدل است. خرید گوشی های خانواده پوکو در سال های اخیر بیش از پیش بوده که دلیل آن قیمت مناسب و کیفیت بالای مدل هاست.

خرید گوشی شیائومی از پنل ایویز

برای خرید عمده بهترین گوشی شیائومی یا جدیدترین مدل های این برند، کافی است نام آنها را در پنل فروشگاهی ایویز جستجو کنید. ما در ایویز به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان کالاهای دیجیتال، سعی داریم که جدیدترین گوشی موبایل شیائومی و دیگر برندها را در اختیار شما قرار دهیم. پس با خیال راحت سبد خرید خودتان را تکمیل کنید تا همیشه فروشگاه شما عرضه کننده جدیدترین ها باشد!

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید