بررسی تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB

2
553
تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB
خرید تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB

نقد و بررسی تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB

بلک ویو Blackview از کمپانی‌ های نوپا در بازار گوشی موبایل و تبلت محسوب می‌ شود و در این مدت زمان کم توانسته با طراحی محصولاتی نظیر تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB خوش بدرخشد. این کمپانی را به تولید محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه می‌ شناسند. تبلت Tab 8 از آخرین محصولات این کمپانی است که می‌ توان از آن هم به عنوان تبلت و هم لپ تاپ استفاده کرد.

اگر می‌ خواهید بدانید تبلت بلک ویو ساخت کجاست و ارزش خرید دارد یا نه، در این بخش همراه تیم ایویز باشید تا به بررسی تبلت بلک ویو بپردازیم.

دنبال فروشگاه ارزان برای خرید گوشی هستید؟ مقاله خرید آنلاین گوشی را مطالعه کنید.

 تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB ساخت کدام کشور است؟

اول از همه باید به سوال تبلت بلک ویو ساخت کجاست جواب دهیم. بلک ویو یک کمپانی چینی است که نزدیک به 10 سال سابقه حضور در بازارها ی جهانی را داشته و در 80 کشور دنیا محصولات خود را عرضه کرده است.

بلک ویو یک برند فناوری پر رونق است که در اصل در تلفن‌های همراه مقاوم برای حمایت از سبک زندگی ناهموار و زنده ماندن در محیط‌های سخت و چالش‌برانگیز تخصص داشت. پس از 8 سال توسعه، این برند توانست دسته‌بندی محصولات خود را در گوشی‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند، تبلت بلک ویو و لپ تاپ‌ها گسترش دهد.

Blackview یک کارخانه 8500 متر مربعی مستقر در چین دارد. Blackview با تاکید زیاد بر کیفیت و تجربه، بررسی دقیقی را بر روی هر محصول از طراحی تا تولید تحمیل می‌کند. همه محصولات Blackview تابع استانداردهای سختگیرانه و فرآیندهای تست با کیفیت بالا هستند تا اطمینان حاصل شود که هر کاربر، تجربه کاربری عالی با این محصولات خواهد داشت.

این تبلت 10 اینچی با ظاهر چشم نواز خود چیزی از محصولات برند های معتبر بازار کم ندارد. قاب پشتی تبلت کاملا مینیمال طراحی شده و به جز لوگوی Blackview و دوربین، تکسچر های خاصی در آن دیده نمی‌ شود. دوربین با یک لنز در گوشه سمت چپ و بالای تبلت قرار گرفته و این محصول در دو رنگ نقره‌ای و طلایی عرضه شده است.

یکی از ویژگی‌ های مثبت و مزیت‌ های این محصول را باید در بدنه ظریف و سبک آن جست. ضخامت این تبلت به اندازه گوشی‌ های ظریف موجود در بازار بوده و فقط 8.9 میلی متر است. این تبلت 600 گرم وزن دارد.

در بررسی تبلت بلک ویو بهتر است به ابعاد آن هم توجه داشته باشیم. تبلت به طور کلی 162.4 میلی متر عرض و 243.6 میلی متر طول دارد. البته صفحه نمایشگر تبلت کوچک‌تر از این ابعاد است چرا که حاشیه‌ای برای لبه‌ های اطراف در نظر گرفته شده است.

این تبلت قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت نانو را دارد. خشاب کارت حافظه آن نیز جدا بوده و می‌ توانید انواع کارت حافظه microSD را در آن استفاده کنید. سایر ورودی‌های تعبیه شده روی تبلت جک 3.5 میلی متری و پورت ورودی کابل شارژ از نوع Type-C است.

درباره تبلت بلک ویو

تبلت‌های بلک ویو از فناوری‌های IP68 و IP69K و استاندارد MIL-STD-810G استفاده می‌کنند و به همین دلیل مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار خواهند داشت.

در سال‌های گذشته، تبلت‌های اندرویدی کمتر مورد توجه کاربران قرار گرفته‌اند. در این میان تبلت بلک ویو با فناوری‌ها و ویژگی‌هایی که دارد، توجه کاربران را به خود معطوف می‌کند.

اگر به دنبال تبلتی با طراحی و عملکرد چشمگیر با کمترین هزینه ممکن هستید، جدیدترین تبلت بلک ویو می‌تواند یک گزینه بسیار ایده‌آل برای شما محسوب شود. همچنین این تبلت‌ها برای کودکان بسیار مناسب هستند و رقیب شایسته‌ای برای بهترین تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شوند.

محصولات بلک ویو در کدام کشورها یافت می‌شوند؟

با رسیدن حجم فروش سالانه به رشد ثابت حداقل 20 درصدی در سال‌های اخیر، مشتریان Blackview در بیش از 80 کشور و منطقه از جمله روسیه، اسپانیا، آلمان، جمهوری چک، اوکراین، فرانسه، ایتالیا، ترکیه، الجزایر، کلمبیا، آفریقا و غیره حضور دارند. Blackview بیش از 100 نماینده مجاز در بیش از 80 کشور و منطقه دارد. محصولات Blackview در پلتفرم‌های مختلف تجارت الکترونیکی از جمله Amazon، eBay، AliExpress، Cdiscount و همچنین وب سایت رسمی Blackview در دسترس هستند.

بلک ویو برای ساخت محصولاتی که عملکردی عالی دارند، از تکنولوژی بسیار پیشرفته استفاده می‌کند و مناسب‌ترین قیمت را ارائه می‌دهد.

بررسی صفحه نمایشگر در Blackview Tab 8 64GB

صفحه نمایشگر تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB با رزولوشن 1200 در 1920 مگاپیکسل، 10.1 اینچی است. این نمایشگر Full HD برای تماشای ویدیو ها و وب گردی کاملا مناسب بوده و از فناوری FHD+ پشتیبانی می‌ کند.

صفحه نمایشگر توسط محافظ گوریلاگلس محافظت می‌ شود و دوربین سلفی تبلت در حاشیه لبه‌های صفحه نمایشگر تعبیه شده است.

ویژگی‌های سخت افزاری در تبلت Blackview Tab 8

از مهم‌ترین بخش‌ های بررسی تبلت بلک ویو، بررسی سخت افزار آن است. این تبلت به یک چیپ‌ست از نوع Unisoc SC9863A SoC مجهز شده است. این پردازنده چینی 28 نانومتری و 8 هسته‌ای بوده و معماری آن شامل 4 هسته 1.8 گیگاهرتزی ARM Cortex-A55 و 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی می‌ باشد.

پردازنده گرافیکی تبلت هم از نوع PowerVR IMG8322 بوده و این تبلت با یک مدل پیکربندی روانه بازار شده است. این محصول را می‌ توانید با رم 4 گیگابایتی LPDDR3 در کنار حافظه داخلی 64 گیگابایت تهیه کنید. البته با وجود درگاه اختصاصی کارت حافظه microSD نباید نگران ظرفیت پایین حافظه داخلی دستگاه بود.

به طور کلی پردازنده‌ های به کار گرفته شده در این محصول برای استفاده روزمره مناسب هستند و می‌ توان تا ساعت‌ ها با این تبلت در دنیای وب گشت و گذار کرد یا به تماشای فیلم‌ ها نشست. با این حال اجرای بازی‌ها و برنامه‌ های سنگین نمی‌ تواند توسط این پردازنده‌ ها پشتیبانی شود.

بررسی دوربین تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB

معمولا تبلت‌ ها را برای عکاسی خریداری نمی‌ کنند. به همین دلیل این تبلت هم از دوربین‌ های حرفه‌ای بی بهره مانده است. با این حال از آنجایی که بسیاری از افراد از تبلت‌ ها برای شرکت در کلاس‌های آنلاین استفاده می‌ کنند، دوربین سلفی این محصول کیفیت بیشتری نسبت به دوربین پشتی دارد.

دوربین پشتی یک لنز 5 مگاپیکسلی دارد و نمی‌ توان روی کیفیت تصاویر یا جزئیات ثبت شده توسط آن حساب باز کرد. با این حال دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی است و برای تماس‌ های تصویری، کفایت می‌ کند. البته دوربین سلفی هم نمی‌ تواند جزئیات را به خوبی ثبت کند.

به طور کلی دوربین‌ های به کار رفته در این تبلت در روشنایی روز عملکرد بهتری دارند و با تاریک شدن محیط بالطبع کیفیت تصاویر آنها نیز پایین می‌ آید.

خرید تبلت بلک ویو | تبلت بلک ویو
خرید تبلت بلک ویو | تبلت بلک ویو

باتری و مدت زمان شارژ تبلت Tab 8

یکی از نکات مهم بررسی تبلت بلک ویو وضعیت باتری و شارژ دستگاه است. یکی از نقاط قوت تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB باتری لیتیوم یونی آن است. این باتری با ظرفیت 6580 میلی آمپر ساعت، دوام بالایی در زمان استفاده داشته و می‌ تواند تا ساعت‌ها تبلت را آماده به کار نگه دارد.

این باتری در حالت استندبای تا 408 ساعت دوام می‌ آورد. در زمان تماشای ویدیوها می‌ توانید تا 8 ساعت پیاپی فیلم‌های مورد علاقه خودتان را دنبال کنید. زمانی که وای فای تبلت را روشن کرده و استفاده روزمره داشته باشید، مثلا در شبکه‌های اجتماعی بچرخید یا از برنامه‌های آفیس و ویرایشگر تصویر استفاده کنید، 4 تا 5 ساعت به صورت مداوم امکان استفاده از تبلت بلک ویو را خواهید داشت.

این باتری امکان شارژ معکوس هم دارد و می‌ توانید با استفاده از یک کابل OTG از تبلت خود برای شارژ کردن سایر دستگاه‌ها استفاده کنید.

سایر ویژگی‌ها

تبلت Blackview Tab 8 یکی از مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ ها در بین انواع تبلت‌ های موجود در بازار است. این تبلت را می‌  توانید در کنار یک کیبورد مغناطیسی استفاده کرده و کاربری آن را تغییر دهید. با اتصال کیبوردهای آهنربایی می‌ توانید تمام کارهای آفیس را از طریق کیبورد دنبال کنید. به همین دلیل این تبلت را باید یک محصول عالی برای دانش آموزان و دانشجویان معرفی کنیم.

این تبلت با سیستم عامل اندروید نسخه 10 عرضه شده و قابلیت‌ های بسیاری دارد. به عنوان مثال از بلوتوث نسخه 5 و OTG پشتیبانی می‌ کند؛ میکروفون داخلی، رادیو و فلش داشته و برای مکالمه هم استفاده می‌ شود؛ اسپیکرهای آن دوگانه هستند و در لبه کناری تبلت قرار گرفته‌اند؛ از اتصال 4G هم پشتیبانی می‌ کند. در نتیجه می‌ توانید شبکه سیم کارت خود را فعال کرده و در هر نقطه و هر زمانی از داده‌ های موجود در دنیای وب استفاده کنید.

 

عملکرد تبلت بلک ویو

اگر بخواهیم در مورد عملکرد تبلت بلک ویو صحبت کنیم، باید بگوییم که این تبلت‌ها در بیشتر کاربردهای اساسی و سرگرمی خود مانند مرور وب، تماشای ویدیو در یوتیوب، استفاده از برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی و خواندن کتاب‌های الکترونیکی عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهند.

هنگام کار کردن با این تبلت‌ها کمتر شاهد باگ‌ها و مکث‌هایی خواهید بود که در بیشتر تبلت‌های اندرویدی دیده می‌شوند. همچنین تبلت‌های بلک ویو از اکثر برنامه‌های کاربردی نیز پشتیبانی می‌کنند.

حافظه ذخیره سازی تبلت بلک ویو

تبلت‌های بلک ویو با حافظه‌های مختلف و ظرفیت رم متفاوتی در بازار موجود هستند. اگر یک تبلت بلک ویو با ظرفیت ذخیره‌سازی 64 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی تهیه کنید، خواهید دید که بیشتر برنامه‌ها در این تبلت بسیار سریع اجرا می‌شوند و حتی می‌توانید حافظه تبلت خود را از طریق کارت Micro SD تا 128 گیگابایت، گسترش دهید.

مرور بین برنامه‌ها در این تبلت‌ها بسیار روان و آسان انجام می‌شود و ظرفیت رم تبلت برای بسیاری از کارهایی که می‌توانید با تبلت انجام دهید، مانند نصب برنامه‌های مختلف یا بازی کردن، بیش از اندازه کافی است. به طور خلاصه، از نظر حافظه ذخیره‌سازی، این تبلت تجربه بسیار مثبتی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

عملکرد CPU تبلت‌های بلک ویو در بازی ها

همانطور که اشاره کردیم، تبلت بلک ویو، گزینه ایده‌آلی برای فرزندان شما است و کودکان عموما نیز برای بازی کردن از تبلت‌ها استفاده می‌کنند.

عملکرد بازی در تبلت‌ها به نوع بازی و پردازنده تبلت نیز بستگی دارد. از آنجایی که پردازنده مورد استفاده در بیشتر انواع تبلت‌های بلک ویو، یک پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek Helio P22T با فرکانس 2.3 گیگاهرتز است و با معماری 12 میلی‌متری یکی از قدرتمندترین پردازنده‌های مورد استفاده در تبلت‌های میان رده محسوب می‌شود، عملکرد بسیار خوبی حتی در بازی‌های گرافیکی سطح بالا ​​مانند PUBG یا COD Mobile ارائه می‌دهد. این پردازنده بر پایه چند هسته‌ای Mali G53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی IMG PowerVR GE8320 ساخته شده است.

طراحی تبلت‌های بلک ویو

قیمت طراحی تبلت بلک ویو گران‌تر از آنچه است به نظر می‌رسد. این تبلت‌ها از نظر ظاهری از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در عین حال هزینه کمی برای این کیفیت می‌پردازید. پشت تبلت بلک ویو از جنس آلومینیوم ساخته شده است که بافت مات خوبی به آن می‌بخشد و همچنین فریم فلزی آن به استحکام تبلت کمک می‌کند.

تبلت‌های بلک ویو همچنین سبک وزن هستند. وزن یک تبلت بلک ویو در نهایت به 450 گرم می‌رسد و می‌توانید به راحتی حتی در مدت زمان طولانی، با یک دست از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش‌های بلک ویو به شکلی عریض و ایده‌آل طراحی شده‌اند و برای تماشای نمایش‌ها و فیلم‌های مختلف بسیار مناسب هستند. تبلت بلک ویو، وضوح خوبی را در صفحه نمایش خود به تصویر می‌کشد و می‌توانید متن‌ها و آیکون را به خوبی تماشا کنید. تا حد زیادی، تبلت‌های بلک ویو بهترین نمایشگری را که در تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه وجود دارد طراحی کرده‌اند.

تبلت بلک ویو همچنین دارای حالت PC است، گزینه‌ای که معمولا در تبلت‌های پرچمدار برندهای شناخته شده دیده می‌شود. این بدان معناست که برای لذت بردن از این تجربه دسکتاپ مانند، می‌توانید از این تبلت‌ها استفاده کنید.

این ویژگی به راحتی از طریق منوی تنظیمات سریع قابل دسترسی است و تبلت را به طور خودکار به رایانه شخصی تبدیل می‌کند. حالت دسکتاپ تبلت بلک ویو، دارای یک نوار وظیفه در پایین صفحه است که به شما امکان می‌دهد چندین پنجره برنامه را به طور همزمان باز کنید و استفاده از آن در صورت عملکردهای چندگانه بودن لذت بخش خواهد بود.

ویژگی‌های سخت افزاری تبلت بلک ویو

در مورد ویژگی‌های سخت افزاری تبلت بلک ویو، باید گفت این تبلت‌ها از قطعات سخت‌افزاری با کیفیت و قابل اعتمادی بهره برده‌اند. در دو طرف بالا و پایین تبلت بلک ویو شاهد بلندگوهای با کیفیت صدای بالا، پورت USB-C برای شارژ و یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی خواهیم بود. Blackview همچنین برخی از لوازم جانبی مختلفی را برای تبلت‌های خود ارائه می‌دهد، مانند یک قاب محافظ که به عنوان پایه نیز عمل می‌کند.

عمر باتری تبلت‌های بلک ویو

عمر باتری تبلت‌های بلک ویو بسیار خوب است. هر تبلت بلک ویو به راحتی 30 ساعت در شرایط معمولی به کار خود ادامه می‌دهد که این میزان عمر باتری می‌تواند با برندهای قدرتمندتر رقابت کند. با این حال، اگر تمام روز در حال تماشای ویدیو یا بازی بوده باشید، احتمالاً تبلت باید قبل از خواب شارژ شود.

جنس باتری تبلت‌های بلک ویو از نوع لیتیومی است که امکان استفاده مداوم 7 تا 8 ساعت برای گشت و گذار در اینترنت، گوگل، یوتیوب و دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی را فراهم می‌کند. با یک بار شارژ، این تبلت یک روز کامل در کنار شما خواهد ماند و با استفاده از شارژر Type-C حدود 4 ساعت طول می‌کشد که شارژ آن دوباره به ۱۰۰٪ برسد.

قابلیت اتصال و کیفیت صدا در تبلت بلک ویو

گزینه‌های اتصال برای تبلت بلک ویو شامل یک شبکه وای فای پرسرعت است که از برق متناوب 2.4 گیگاهرتز / 5 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند که عملکرد خوبی دارد و حداکثر سرعت اینترنت را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین این تبلت شامل GPS و بلوتوث است و با قابلیت LTE، کیفیت سیگنال و پوشش خوبی را برای برقراری تماس تلفنی و دسترسی آسان به اینترنت ارائه دهد.

تبلت‌های بلک ویو همچنین کیفیت صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهند. از نظر قابلیت‌های صوتی، این تبلت به بلندگوهای دوگانه مجهز شده است که برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی، با صدایی خوب و با کیفیت مناسب هستند.

کیفیت دوربین تبلت‌های بلک ویو

تبلت‌ها معمولا برای عکاسی استفاده نمی‌شوند، با این حال تبلت بلک ویو به دوربین دوگانه اصلی و یک دوربین سلفی مجهز شده است. کیفیت دوربین اصلی در شرایط نور مناسب قابل قبول خواهد بود. دوربین سلفی نیز شما را نا امید نمی‌کند.

با این حال، در شرایط کم نور، عملکرد دوربین در حد مطلوب نیست و واضح است که نمی‌تواند در این مورد به پای رقبای خود برسد.

پشتیبانی تبلت‌های بلک ویو از فناوری SIMO

یکی از ویژگی‌های تبلت‌های بلک ویو، پشتیبانی از فناوری SIMO است. این در اصل یک ویژگی سیم کارت الکترونیکی است که به دستگاه اجازه می‌دهد حتی بدون شبکه Wi-Fi یا سیم کارت به اینترنت متصل شود. با این حال، زمانی می‌توانید از این ویژگی استفاده کنید، که سیم کارت الکترونیکی در محل زندگی شما پشتیبانی شود.

تبلت بلک ویو مدل Tab 8 64GB در یک نگاه

در این بخش به بررسی تبلت بلک ویو پرداختیم و ویژگی‌ های مثبت و منفی آن را توضیح دادیم. حالا که متوجه شدید تبلت بلک ویو ساخت کجاست و چه ویژگی‌ هایی دارد، با اطمینان بیشتری می‌ توانید برای خرید آن تصمیم گیری کنید. این تبلت به عنوان یک محصول اقتصادی برای افرادی که استفاده معمولی از تبلت دارند، گزینه مناسبی است. از آنجایی که قیمت تبلت Blackview Tab 8 به نسبت سایر محصولات مشابه در بازار پایین‌تر است، می‌ توانید به آن به عنوان یک گزینه اقتصادی و باکیفیت نگاه کنید؛ به خصوص اگر قصد خرید تبلت برای دانش آموزان را داشته باشید.

اگر در فکر خرید عمده انواع گوشی‌ های موبایل و تبلت از برند های مختلف هستید، پنل فروشگاهی ایویز در اختیار شماست. در ایویز بهترین و باکیفیت‌ ترین محصولات دنیای موبایل را با قیمتی باورنکردنی فراهم کرده‌ایم. کافی است محصولات مختلف را بررسی کرده و با خرید از ایویز، تنوع فروشگاه خود را بالا ببرید.

تبلت‌های بلک ویو یکی از بهترین محصولات شرکت Blackview و ساخت چین هستند. شاید فکر کنید چون این تبلت‌ها در کشور چین تولید می‌شوند کیفیت خوبی ندارند، اما بررسی‌ها نشان می‌دهد که تبلت‌های بلک ویو می‌توانند یکی از بهترین انتخاب‌ها در میان تبلت‌های مقرون‌به‌صرفه به لطف پردازنده خوب، حافظه فراوان داخلی بالا، استانداردهای اتصال و صفحه نمایش نسبتا قدرتمند باشند. البته نمی‌توان گفت که این تبلت‌ها بی عیب و نقص هستند.

از معایب این تبلت‌ها می‌توان به کیفیت دوربین پایین، عدم پشتیبانی از کیفیت HD و عدم وجود حسگر اثر انگشت اشاره کرد. اما به طور کلی تبلت‌های بلک ویو، عملکرد قدرتمندی را با قیمت پایین به شما ارائه می‌دهند. شما می‌توانید در ایویز، انواع مختلف مدل‌های تبلت‌های بلک ویو را به همراه مشخصات فنی مرتبط با هر محصول، مشاهده و بررسی کنید.

 

2 دیدگاه‌ها

  1. از کجا میشه تهیه کرد؟گارانتی داره؟
    هردستگاه منحصر بفردی بعد از مدتی دچار آسیب میشه و اگر خدمات نداشته باشه خریدنش بیهوده است حتی اگر آیفون باشه!

    • سلام دوست عزیز ممنون که مطالب ایویز رو دنبال میکنی. تبلت بلک ویو درحال حاضر موجود نداریم. اما انواع تبلت های دیگر رو می تونید از پنل ایویز سفارش بدین.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید