اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007

0
269
Deerma مدل DEM-HS007
Deerma مدل DEM-HS007

بررسی اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007

برای افرادی که به دنبال یک اتو بخار دستی، قابل حمل و کارآمد هستند، اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 یک انتخاب ایده آل است. این اتو یکی از محصولات مشترک کمپانی شیائومی و درما است که با طراحی تاشو، سبک و زیبا، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. در این مطلب به بررسی مشخصات و قیمت اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 می پردازیم و شما را برای خرید عمده این محصول راهنمایی می کنیم. همراه ما باشید.

بررسی طراحی ظاهری و کیفیت ساخت در اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007

اتو بخار یکی از لوازم خانگی ضروری در هر خانه ای است. اتو بخار می تواند لباس ها را از چروک های ناخوشایند خلاص کند و به آنها ظاهری تمیز و مرتب ببخشد. اما با توجه به تنوع مدل های موجود در بازار، انتخاب یک اتو بخار مناسب ممکن است دشوار باشد. اتو بخار درما DEM-HS007 یکی از بهترین انتخاب های بازار در حال حاضر است که با طراحی ظاهری جذاب و ارگونومیک خودش، جایگاه ویژه ای نسبت به سایر محصولات مشابه به دست آورده است.

این اتو بخار قابل حمل و تاشو، طراحی ظاهری شیک و مدرنی دارد که با رنگ سفید و صورتی تلفیق شده است. بدنه آن از جنس پلاستیک ABS با کیفیت بالا ساخته شده که در برابر حرارت و ضربه مقاوم است؛ در عین حال وزن اتو زیاد نیست و حدود 1 کیلوگرم است تا استفاده از آن برای هر فردی ساده باشد.

این محصول درما به گونه ای طراحی شده که به راحتی جمع شود و فضای کمتری را اشغال کند. زمانی که اتو بخار تا یا جمع می شود، طول آن به 15 سانتی متر می رسد که به راحتی در چمدان یا کوله پشتی قابل حمل است. به همین دلیل این دستگاه مناسب افرادی است که می خواهند در طول سفر لباس هایی بدون چروک به تن داشته باشند.

در لیست مشخصات و قیمت اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 باید به وجود چندین قسمت جدا شونده در این محصول هم اشاره کنیم. قسمت اصلی شامل سر اتو، دسته، دکمه تغذیه، دکمه تولید بخار، لامپ نشانگر، منفذ پر کردن آب و منفذ خروج هوا است. قسمت دوم شامل پایه تاشو است که با باز و بسته کردن دسته، قابل تغییر حالت است. با فشار دادن یک دکمه، اتو به صورت عمودی قرار می گیرد و فضای کمتری را در هنگام نگهداری یا حمل و نقل اشغال می کند. قسمت سوم شامل مخزن آب است که با قفل چرخشی به پایه متصل می شود. در نهایت قسمت چهارم شامل فنجان پلاستیکی است که برای پر کردن مخزن آب به کار می رود.

در ضمن این اتو بخار سری قابل تعویض دارد که با توجه به نوع پارچه مورد نظر برای اتو می توان آن را تغییر داد. سری های موجود عبارتند از سری مخصوص پشم، سری مخصوص پنبه، سری مخصوص نخ و سری مخصوص ابریشم. این سری ها به راحتی به بدنه اتو بخار متصل می شوند و با چرخاندن یک قفل، در جای خود قرار می گیرند.

خرید عمده اسپیکر از ایویز minاتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 چگونه کار می کند؟

اتو بخار درما مدل HS007 با تولید بخار خشک و داغ می تواند چروک لباس ها را به راحتی صاف کند. این اتو سیستم گرمایش تحت فشار سریع دارد که با استفاده از این سیستم آب را به بخار تبدیل می کند؛ سپس آب با فشار بالا روی پارچه ها پاشیده می شود. با وجود سیستم گرمایش سریع در این محصول، اتو فقط بعد از گذشت ۲۰ ثانیه پس از روشن شدن، آماده به کار می شود.

صفحه جلویی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیوم است که در اثر تماس مستقیم آن با لباس، لباس ها کاملا صاف و بدون چروک خواهند شد. علاوه بر این اتو بخار HS007 درما یک پخش کننده ویژه دارد که قطرات آب را خرد کرده و بخار را به حالت خشک می رساند. بنابراین پس از اتو کردن، هیچ اثری از رطوبت روی لباس ها باقی نمی ماند. توان 800 وات این محصول هم در ایجاد بخار قوی و یکنواخت بی تاثیر نیست که از کفه پلاستیکی اتو به سمت لباس ها پخش می شود و آنها را صاف می کند.

حداکثر دمای بخار خشک در اتو به ۱۶۰ درجه سانتی گراد می رسد که علاوه بر صاف کردن چروک های لباس، باعث استریل کردن و حذف باکتری ها و بوهای نامطبوع از پارچه می شود.

اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 یک مخزن آب 100 میلی لیتری دارد که مقدار مناسبی از آب را در خود نگه می دارد و با هر بار پر کردن مخزن تقریبا می توان ۵ تا ۷ لباس را اتو کرد. این مخزن با استفاده از یک درپوش، به راحتی پر و خالی می شود و یک چراغ نشانگر سطح آب هم دارد تا اگر ذخیره آب اتو کم بود، متوجه شوید. چراغ نشانگر حالت گرم شدن نیز روی اتو دیده می شود که با رنگ های مختلف، وضعیت آب و دمای اتو بخار را نشان می دهد.

ویژگی ها و مزایای اتو بخار درما مدل HS007 چیست؟

برای افرادی که به دنبال یک اتو بخار کوچک و قابل حمل هستند که بتوانند آن را در سفرهای خودشان همراه داشته باشند، این اتو بخار بهترین گزینه محسوب می شود. این محصول از کمپانی درما چندین ویژگی منحصر به فرد دارد که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

طراحی تاشو

این محصول قابل تا شدن است و به راحتی در کوله پشتی یا چمدان جای می گیرد. این اتو بخار وقتی تا می شود، فقط 15 سانتی متر طول دارد و وزن آن هم فقط 1100 گرم است. بنابراین می توان آن را در کیف های کوچک یا حتی کیف دستی قرار داد و هر زمانی که نیاز به اتوکشی لباس ها وجود دارد، از آن استفاده کرد.

سیستم گرمایش تحت فشار

اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 با توان 800 وات، می تواند در عرض 15 دقیقه به دمای مورد نظر برسد و بخار قوی و پایدار تولید کند. سیستم گرمایش تحت فشار سریع این محصول آن را در عرض 20 ثانیه آماده به کار می کند. این اتو بخار توانایی تولید بخار با دمای 160 درجه سانتی گراد را دارد که چین و چروک های لباس ها را به راحتی صاف می کند.

ظرف آب با طراحی منحصر به کمپانی درما

اتو بخار درما HS007 یک ظرف آب با طرح خاص دارد که توسط کمپانی درما ثبت اختراع شده است. این ظرف آب با حجم 100 میلی لیتر طراحی شده و قابل جداسازی نیست. در نتیجه باعث می شود بخار به صورت پایدار و منظم از نازل خارج شود و از هدررفت آب جلوگیری می کند. همچنین این ظرف آب با داشتن چراغ نشانگر سطح آب، زمان پر کردن دوباره مخزن را یادآوری می کند.

با پیمانه ای که در جعبه محصول قرار داده شده می توان مخزن آب اتو را پر کرد. درب مخزن نیز به خوبی بسته می شود تا از ریزش آب در زمان حمل و نقل یا استفاده جلوگیری شود.

توان بالا

در لیست مشخصات و قیمت اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007، توان این دستگاه هم خودنمایی می کند. این اتو بخار با توان 800 وات خود باعث می شود آب مخزن به سرعت جوش آمده و بخار قوی تولید شود. با استفاده از این بخار می توان لباس های پارچه ای، پشمی، نخی، پنبه ای، ابریشمی و… را به راحتی اتو کشید و صاف کرد.

از بین بردن 99 درصد باکتری ها

سیستم گرمایش سریع این محصول در کنار سرعت بالای تولید بخار، توانایی تولید بخار قوی با دمای 160 درجه سانتی گراد را دارد. به لطف این بخار می توان لباس ها را از باکتری ها و بوهای نامطبوع پاک کرد و از ۹۹ درصد میکروب های مختلف روی لباس ها خلاص شد. بخار قوی با دمای بالا می تواند باکتری ها و آلودگی های روی لباس ها را نابود کرده و لباس ها را تمیز و بهداشتی نگه دارد.

برس پاک کننده مو

این اتو بخار یک برس پاک کننده دارد که می توان آن را در نازل قرار داد و از موهای بلند و کوتاهی که به لباس ها می چسبد، خلاص شد. این برس باعث می شود مو، پرز و ذرات ریز روی لباس ها به سادگی جدا شوند و لباس ها تمیزتر به نظر برسند.

گیرنده دیجیتال پاناتک min 1قابلیت استفاده در حالت عمودی و افقی

امکان استفاده از اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 به هر دو صورت افقی و عمودی وجود دارد. با این محصول می توان زمانی که لباس ها روی چوب لباسی قرار دارند (حالت عمودی) آنها را اتو کرد یا زمانی که لباس ها را روی میز اتو به صورت افقی پهن کرده ایم، آنها را اتو کنیم. در ضمن می توان از اتو در هر زاویه استفاده کرد و محدودیتی مثل اتوهای سنتی در این محصول وجود ندارد.

ایمنی بالا

این اتو بخار درما دو سامانه حفاظت از امنیت دارد. یک فیوز حرارتی که در صورت بالا رفتن دمای بخش حرارت دهنده، قطع جريان را فعال مي كند تا اتو به صورت خودکار خاموش شود و یک ترموستات که یک درجه زودتر، خطر دمای بالا را شناسایی می کند. علاوه بر این در صورتی که مدت زمان خاصی از اتو استفاده نشود، به صورت خودکار خاموش خواهد شد.

خرید محصولات برند درما با بهترین قیمت همکاری در ایویز

اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 یک دستگاه مناسب برای اتو کردن لباس ها در هر شرایطی است. با استفاده از این دستگاه هم به خود، هم به لباس هایمان و همچنین به سلامتی مان احترام گذاشته ایم. در این بخش با ویژگی های خاص این محصول آشنا شدیم که این ویژگی ها باعث شدند اتو بخار درما مدل HS007 یکی از بهترین انتخاب های بازار باشد.

برای اطلاع دقیق از مشخصات و قیمت اتو بخار Deerma مدل DEM-HS007 پنل ایویز در اختیار شماست. محصولات درما را در فروشگاه ایویز با بهترین قیمت همکاری برای شما فروشندگان محترم فراهم کردیم. کافی ست عضوی از خانواده ایویز شوید و از تخفیف ها، تسهیلات و جوایز ایویز در کنار قیمت عمده مناسب بهره ببرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید