مشخصات ساعت هوشمند هایلو LS05S

0
328
ساعت هوشمند هایلو ls05s
مشخصات ساعت هوشمند هایلو ls05s

ساعت هوشمند‌ هایلو LS05S

ساعت هوشمند هایلو LS05S توسط کمپانی هایلو طراحی شده که یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی به‌نام شیائومی محسوب می‌شود. این ساعت هوشمند با داشتن فناوری ‌های نوین و ویژگی ‌های منحصر به فرد، قیمت مناسبی داشته و در بازار گجت ‌های هوشمند پوشیدنی، بسیار محبوب است. در این بخش می‌خواهیم به بررسی این ساعت و نحوه راه اندازی ساعت هوشمند هایلو LS05S بپردازیم. همراه تیم ایویز باشید.

نگاهی به طراحی ساعت هوشمند هایلو LS05S

این ساعت هوشمند از آن دسته ساعت ‌هایی است که طراحی کلاسیک با صفحه نمایشگر دایره‌ای دارند. ظاهر این مدل از ساعت هایلو تا حد زیادی شبیه به مدل هایلو سولار بوده و کمی زخمت‌ تر به نظر می‌رسد.

در یک طرف نمایشگر گرد ساعت، دو دکمه بزرگ قرار گرفته که برای تنظیم ساعت طراحی شده‌اند. بند ساعت نیز از جنس نانو سیلیکون بوده و ساختاری کاملا نرم و راحت دارد.

بررسی بهترین ساعت های هوشمند در سال 2021

این ساعت نزدیک به 50 گرم وزن دارد. با این حال به دلیل ظاهر کلاسیک و زمختش، بیشتر مورد استقبال آقایان قرار گرفته است. ابعاد ساعت بدون بند به طور تقریبی 45.5 در 45.5 در 12.4 میلی متر است.

با توجه به نانو سیلیکونی بودن بندها، امکان استفاده از ساعت در زمان ورزش نیز وجود دارد. در واقع تعریق و استفاده مداوم از این ساعت هوشمند باعث نمی‌شود واکنش ‌های پوستی یا آلرژیک روی پوست ‌های حساس ظاهر شوند.

ساعت هوشمند هایلو LS05S فقط در رنگ مشکی عرضه شده؛ اما می‌توانید بندهای سیلیکونی آن را در رنگ ‌های متنوعی خریداری کنید.

نمایشگر ساعت هوشمند Haylou LS05S

نمایشگر دایره‌ای این ساعت 1.28 اینچ بوده و کمپانی هایلو برای طراحی نمایشگر از پنل TFT استفاده کرده است. این نمایشگر می‌تواند عناصر بصری مختلف را با رزولوشن 240 در 240 پیکسل به نمایش بگذارد.

نمایشگر این ساعت تمام لمسی است و دو دکمه برای تنظیمات دیگر هم روی آن طراحی شده است.

این نمایشگر با فناوری ‌های به کار رفته برای طراحی و تولید آن می‌تواند در برابر نور خورشید نیز تصاویر را با کنتراست خوبی به نمایش بگذارد. محتواهای بصری اجرا شده روی نمایشگر هیچ گونه تاری یا بهم ریختگی ندارند و کیفیت صفحه نمایش را باید یکی از مزایای این ساعت هوشمند معرفی کرد.

پشتیبانی از گواهی ضد آب IP68

خبر خوب برای راه اندازی ساعت هوشمند هایلو LS05S این است که این ساعت از گواهی ضد آب IP68 پشتیبانی می‌کند.

با وجود این گواهی ضد آب می‌توانید ساعت را بدون هیچ گونه نگرانی در طول روز در دستان خود داشته باشید. شرایط آب و هوایی مختلف مثل روزهای بارانی نمی‌تواند آسیبی به این ساعت هوشمند وارد کند. علاوه بر این حتی می‌توانید از این ساعت هوشمند هایلو در زمان انجام ورزش ‌های آبی نیز استفاده کنید. این ساعت می‌تواند برای 30 دقیقه زیر آب قرار گرفته و هیچ گونه آسیبی نبیند.

نکته دیگری که در رابطه با گواهی IP68 وجود دارد، مقاومت بالای ساعت در برابر نفوذ گرد و غبار است. در نتیجه بدون نگرانی از ساعت هوشمند خود تحت هر شرایطی استفاده کنید.

حسگرها و قابلیت ‌های ساعت هوشمند هایلو LS05S

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید گجت ‌های پوشیدنی مثل ساعت هوشمند یا بندهای هوشمند، پشتیبانی آنها از حرکات ورزشی و حسگرهایی است که در خود دارند. ساعت هوشمند هایلو LS05S دو دسته از قابلیت ها یعنی تناسب اندام و پایش سلامتی را پشتیبانی می‌کند.

در برنامه تناسب اندام این ساعت هوشمند، دنبال کردن 12 فعالیت ورزشی به صورت پیش فرض برنامه ریزی شده است. فعالیت ‌هایی نظیر پیاده روی معمولی، پیاده روی سریع، دویدن، دوچرخه ثابت، دوچرخه سواری، تردمیل، بدنسازی، یوگا، کوهنوردی، بسکتبال و غیره توسط این ساعت پشتیبانی می‌شود.

فناوری ‌های به کار رفته در این ساعت که مبتنی بر هوش مصنوعی طراحی شده‌اند، می‌توانند حرکات شما را به صورت دقیق دنبال کرده و با تجزیه و تحلیل داده ‌های دریافتی، برنامه ورزشی و سلامت محور شما را دنبال کنند.

مشخصات ساعت هایلو

در برنامه پایش سلامتی ساعت هوشمند هایلو LS05S نیز سنسور هایی تعبیه شده است که می‌تواند ضربان قلب، کیفیت خواب و استرس را اندازه گیری کند.

این ساعت به جدیدترین و پیشرفته‌ترین سنسور های ضربان قلب مجهز شده که می‌تواند به صورت شبانه روزی ضربان را دنبال کرده و نتایج را به صورت دقیق به کاربر اعلام کند. علاوه بر این هر گونه تغییر غیرطبیعی و خطرناک در ضربان قلب به کاربر هشدار داده خواهد شد.

ناظر خواب هوشمند سنسور دیگر این ساعت است که می‌تواند کیفیت خواب شما را رصد کند. با وارد کردن زمان خواب، این سنسور مراحل خواب را دنبال کرده و داده ها را به صورت نمودارهای کمی در اختیار شما می‌گذارد تا بتوانید عادات سالم را در خود تقویت کنید.

برنامه تمرین تنفس و هشدار کم تحرکی نیز از دیگر قابلیت ‌های این ساعت هوشمند است که در برنامه پایش سلامت آن طراحی شده است.

باتری در ساعت شیائومی هایلو مدل LS05S

ساعت هوشمند هایلو LS05S به یک باتری لیتیوم یونی 300 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با وجود پردازنده کم مصرف ساعت، می‌تواند عملکردی فوق العاده داشته باشد. باتری این ساعت نسبت به باتری مدل هایلو سولار نزدیک به 40 میلی آمپر ساعت کمتر است و همین موضوع باعث وزن بهینه هایلو LS05S شده است.

بررسی اپل واچ سری 6

این باتری می‌تواند در صورت استفاده مداوم از ساعت تا 15 روز دوام آورده و کاربر را همراهی کند. استفاده مداوم به این معنی است که سنسور ضربان قلب ساعت فعال بوده و کاربر از بخش تناسب اندام استفاده کند. در صورتی که اتصال بلوتوثی ساعت قطع شده و ناظر ضربان قلب و سایر سنسور ها غیر فعال باشد، می‌توانید تا 20 روز بدون نیاز به شارژ مجدد از ساعت هوشمند خود استفاده کنید.

سایر امکانات ساعت

این ساعت به بلوتوث نسخه 5 مجهز شده و از طریق درگاه مغناطیسی اختصاصی خود شارژ می‌شود. با اتصال گوشی همراه خود به بلوتوث ساعت هوشمند می‌توانید اعلان ‌های گوشی را در صفحه نمایشگر ساعت تماشا کنید. علاوه بر این امکان رصد وضیت آب و هوا نیز در ساعت وجود دارد.

کنترل موسیقی، نمایش پیام ‌های متنی دریافتی و پیدا کردن گوشی از طریق ساعت از دیگر قابلیت ‌هایی هستند که ساعت هوشمند هایلو LS05S در اختیار شما قرار می‌دهد. این ساعت هوشمند شبکه بی سیم نداشته و با سیستم اختصاصی خود که با اندروید و IOS سازگار است، روانه بازار شده است.

ساعت هوشمند هایلو LS05S در یک نگاه

در این بخش نقاط مثبت و منفی این ساعت هوشمند را در اختیار شما قرار دادیم. این مدل از ساعت ‌های هوشمند هایلو را باید یکی از انتخاب ‌های مقرون به صرفه دانست که با وجود قیمت پایین، کیفیت بالایی هم در بدنه و هم در برنامه ‌های خود دارد.

راه اندازی ساعت هوشمند هایلو LS05S پیچیدگی خاصی نداشته و برای شارژ ساعت نیز کافی است کابل مخصوص خودش را استفاده کنید. برخی از کاربران از عدم فارسی سازی ساعت هایلو LS05S شکایت می‌کنند که باید گفت این ساعت نمی‌تواند پیام ‌های متنی فارسی را بدون مشکل نشان دهد. پس برای افرادی که می‌خواهند یک ساعت هوشمند برای ردیابی فعالیت ‌های ورزشی و سلامت خود داشته باشند، گزینه بهتری است.

اگر در فکر خرید عمده انواع ساعت‌ های هوشمند با قیمتی فوق العاده هستید، آنها را در پنل فروشگاهی ایویز برای شما فراهم کرده‌ایم. کافی است وارد میز کار خود در ایویز شده و از طریق منوهای موجود در پنل، انواع گجت‌های پوشیدنی هوشمند را سفارش دهید تا تکنولوژی روز دنیا را در فروشگاه خود عرضه کنید!

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید