برند درما

0
510
لوازم خانگی درما
لوازم خانگی درما زیر مجموعه شرکت شیائومی است.

برند درما

برند درما Deerma یکی از برندهای محبوب و معروف در زمینه لوازم خانگی هوشمند است که از سال 2011 تاسیس شد و به عنوان زیر مجموعه برند شناخته شده شیائومی فعالیت می کند. محصولات درما تنوع فوق العاده ای دارند و در بین آنها می توان انواع دستگاه های بخور و رطوبت ساز، آبمیوه گیری، غذاسازهای مختلف، هود، اجاق گاز و انواع جارو برقی درما را یافت. محصولات شرکت درما با طراحی ظاهری جذاب و ارگونومیک خودشان در کنار کارایی مطلوب، تبدیل به یکی از محبوب ترین انتخاب های بازار شدند. در این بخش با این برند بیشتر آشنا می شویم و به معرفی محصولات پرفروش آن می پردازیم. پس همراه ما باشید.

محصولات برند درما Deerma ساخت کجاست؟

کمپانی درما Deerma در سال 2011 تاسیس شد و هدف خودش، یعنی تبدیل شدن به یک کمپانی تولیدی محصولات نوین با استقبال 1 میلیارد مصرف کننده در سراسر جهان را ادامه می دهد. دفتر مرکزی شرکت درما با 2000 کارمند در گوانجو چین قرار دارد و این برند در مناطق دیگری از جمله پکن، شانگهای، هنگ کنگ و سایر کشورها و مناطق جهان نیز فعالیت می کند. پس در جواب به سوال درما ساخت کجاست باید محصولات این برند را چینی دانست. این شرکت زیر مجموعه شیائومی با کنترل مستقیم کل زنجیره صنعت و انتخاب دقیق محصولات، لوازم خانگی کوچک نوآورانه ای را با طراحی عالی، کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کند.

محصولات درما شامل انواع گوناگونی از لوازم خانگی برقی است که علاوه بر طراحی زیبا و جذاب، دارای قابلیت های هوشمند و نوآورانه هستند که زندگی روزانه را راحت تر و رفاه را بیشتر می کنند. برند درما تنوع فوق العاده ای از لوازم خانگی برقی را تولید کرده که شامل جارو برقی، جارو شارژی، فرش شو، مبل شو، اتو بخار، دستگاه بخور و رطوبت ساز، غذاساز، آبسردکن، آبگرمکن، هود، گاز، فر و… می شود. در ادامه به معرفی برخی از پرفروش ترین این محصولات می پردازیم.

خرید عمده اسپیکر از ایویز minآشنایی با پرفروش ترین محصولات درما

در بین محصولات مختلف کمپانی درما، برخی از آنها با توجه به طراحی و عملکردشان توجه افراد بیشتری را به خود جلب کردند. به عنوان مثال جارو برقی درما و انواع جاروهای شارژی این برند، جایگاه ویژه ای در بین لوازم خانگی پیدا کردند و تبدیل به یکی از محبوب ترین انتخاب ها شدند. به جز انواع جارو، دستگاه های بخور و مخلوط کن های درما نیز از پرفروش ترین محصولات این برند محسوب می شوند که در زیر برخی از آنها را معرفی می کنیم.

اتو بخار درما مدل HS007

اتو بخار درما مدل HS007 یکی از محصولات جدید و کارآمد شرکت شیائومی است که با طراحی تاشو و کم حجم خودش، یک انتخاب عالی برای سفر و استفاده روزانه در خانه محسوب می شود.

این اتو با قابلیت گرم شدن سریع در 15 ثانیه در شرایطی که زمان محدودی برای اتو کردن لباس ها دارید، بهترین عملکرد را دارد. علاوه بر از بین بردن چروک لباس ها، این اتو بخار درما قابلیت ضدعفونی کردن آن ها با بخار قوی را هم دارد. این اتو بخار برند درما یک مخزن آب با طراحی منحصر به فرد دارد که بخار از بالا تزریق می شود تا از اتلاف آب و نشتی آن جلوگیری شود. این محصول با داشتن فیوز حرارتی و مانیتور دما، حفاظت ایمنی دوگانه را فراهم می کند. از دیگر مزایای این محصول می توان به طراحی تاشو، سیستم گرمایش سریع، بخار خشک، عملکرد ضدعفونی کننده، برس و کیف سفر در بسته بندی آن اشاره کرد.

جارو برقی درما مدل CM1300

جارو شارژی درما CM1300 با بدنه ای از جنس پلاستیک ABS وPC ، کاملا مقاوم و سبک طراحی شده و وزن آن فقط 1.85 کیلوگرم است. این جارو 2 برس مختلف دارد که به راحتی قابل جداسازی و اتصال هستند. برس اول برای تمیز کردن سطوح صاف مانند مبل، فرش، پتو و موارد مشابه مناسب است و برس دوم برای تمیز کردن سطوح ناهموار مانند تخت، بالش، لحاف و… طراحی شده است.

این جارو شارژی به همراه یک لامپ UV طراحی شده که با تاباندن نور ماورای بنفش، می تواند حشرات، مایت ها، باکتری ها و میکروب های موجود در سطوح را نابود کند. لامپ UV این محصول با حسگر مادون قرمز فعال و به صورت خودکار روشن و خاموش می شود.

این جارو شارژی برند درما دارای 5 فیلتر است که از رسیدن گرد و خاک به هوا جلوگیری می کند. فیلتر های جارو قابل شستشو هستند و می توان به راحتی آنها را تعویض کرد.

جارو شارژی درما مدل CM1300 یک مخزن با ظرفیت 0.4 لیتر دارد که بدون دردسر می توان آن را خالی کرد. این جارو شارژی با یک باتری لیتیوم پلیمری 2200 میلی آمپر ساعتی تغذیه می شود و با 4 ساعت شارژ، می تواند تا 25 دقیقه کار کند. این محصول با توان 350 وات و قدرت مکش 12000 پاسکال یکی از قوی ترین جاروهای شارژی موجود در بازار برای پاک کردن سطوح مختلف از آلودگی هاست.

مخلوط کن درما مدل UN90

مخلوط کن درما مدل UN90 یکی از محصولات جدید و خلاقانه شرکت درما محسوب می شود که با طراحی زیبا و کاربردی خود، تجربه ای متفاوت از نوشیدن آبمیوه های طبیعی و سالم را به شما می بخشد. این مخلوط کن قابل حمل و شارژی، علاوه بر اینکه می تواند انواع میوه ها و سبزیجات را به راحتی مخلوط و خرد کند، به عنوان یک ماگ دوجداره و فلاسک نگهدارنده دما نیز قابل استفاده است.

بدنه این محصول از دو لایه فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده که بین آن ها خلاء به عنوان عایق حرارتی قرار دارد. این طراحی باعث شده که مخلوط کن برند درما بتواند دمای نوشیدنی های سرد و گرم را تا حدود 6 ساعت حفظ کند. در این مخلوط کن 2 درپوش طراحی شده که درپوش اول دارای 4 تیغه فولاد ضد زنگ با طراحی X شکل است که با سرعت بالای 18000 دور بر دقیقه، انواع مواد غذایی، حتی یخ را خرد می کند. روی درپوش اول، دکمه ON/OFF برای خاموش و روشن کردن دستگاه دیده می شود؛ علاوه بر این، درپوش دارای نشانگر LED است که وضعیت باتری و عملکرد آن را نشان می دهد. درپوش دوم که یک درپوش معمولی است، برای نگه داری و نوشیدن آبمیوه مناسب است. این مخلوط کن قابل حمل یکی از لوازم ضروری برای ورزشکاران یا ماجراجویان طبیعت محسوب می شود.

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز درما مدل F325

دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز درما مدل F325 با استفاده از فناوری اولتراسونیک، بخار سرد تولید می کند. این دستگاه دارای ظرفیت 5 لیتر برای مخزن آب است که می تواند تا 30 متر مربع فضا را پوشش دهد. این دستگاه همچنین قابلیت کنترل خودکار رطوبت محیط را دارد و در صورت تمام شدن ذخیره آب، هشدار می دهد.

این دستگاه برند درما علاوه بر رطوبت سازی، به عنوان یک دستگاه آروماتراپی هم عمل کند و می توان با افزودن روغن های معطر به آب، بوی خوشایندی را در محیط پخش کرد. دستگاه بخور سرد و رطوبت ساز درما مدل F325 با طراحی شفاف و زیبای خود، به هر خانه ای شکوه و زیبایی می بخشد. این دستگاه به آرامی کار می کند و مصرف برق کمی دارد. برخی از مزایای این دستگاه عبارتند از:

  • تازه کردن هوای محیط و ایجاد سرزندگی بیشتر
  • ترمیم خشکی و التهابات پوستی، خشکی صدا و خونریزی بینی ناشی از خشکی هوا
  • لطیف و جوان کردن پوست
  • لذت بخش تر کردن فعالیت های کاری در محیط با افزایش اکسیژن رسانی به مغز

جارو شارژی درما مدل DX118C

جارو برقی درما مدل DX118C یک نوع جارو شارژی عصایی است که کاملا سبک و کارآمد طراحی شد است. این جارو با یک سیم 5 متری طراحی شده که به شما آزادی عمل بیشتری در زمان جارو زدن می دهد. این محصول با 3 برس قابل تعویض خود، تمیز کردن هر گوشه از محیط را امکان پذیر می کند. طراحی ارگونومیک جارو نیز تمیز کردن تمام سطوح از کف اتاق گرفته تا پرده ها، قفسه های بالاتر یا سقف خانه را فراهم می کند.

در بسته بندی این محصول برند درما 3 نوع برس دیده می شود. برس زمین بر روی تقریبا هر سطحی عمل می کند؛ این برس به طور موثر لمینت، کاشی و حتی فرش را تمیز می کند و کار با آن بسیار آسان است. برس زمین به راحتی روی زمین حرکت می کند و با ضخامت فقط 5 سانتی متر و دامنه چرخش 90 درجه خودش، به هر گوشه ای دسترسی پیدا می کند. برس صاف جارو برقی مناسب برای جارو کردن مبل یا صفحه کلید است و برس مثلث شکل محصول برای پرده ها، ملافه ها و سایر موارد مشابه طراحی شده که گرد و خاک، مو و پشم را از بین می برد.

این جارو شارژی با قدرت مکش 16000 پاسکال و توان 600 وات، یک مخزن 1.2 لیتری دارد که می توانید بدون دردسر از آن استفاده کنید و در زمان جارو زدن نگران صدای زیاد موتور دستگاه نباشید.

آیا لوازم خانگی شرکت درما ارزش خرید دارد؟

لوازم خانگی درما Deerma با طراحی استاندارد و ارگونومیک خودشان، کیفیت ساخت بالایی دارند و برخلاف چیزی که از چینی بودن یک کالا در ذهن ما نقش بسته، می توان به کیفیت محصولات این برند اعتماد کرد. برند درما برای نشان دادن کیفیت محصولات خودش، گارانتی های مختلفی را در اختیار خریداران گذاشته که از بین آنها می توان به تضمین کابل برق، تضمین فیوزها و کابل های سه شاخه و حتی گارانتی مرجوعی کالا در صورت نداشتن رضایت اشاره کرد. محصولات درما از به روزترین لوازم خانگی در بازار محسوب می شوند که ارزش خرید بالایی دارند و از مزایای آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طراحی نوآورانه و زیبا که جوایز معتبر طراحی محصول را کسب کرده است.
  • تولید دستگاه های کارآمد و با کیفیت با قیمت مناسب
  • ارائه دستگاه های مختلف برای نیازهای مختلف مانند بخور سرد، جارو، آبسردکن، آبمیوه گیری و…
  • ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی برای مشتریان

راهنمای خرید مودم 2 minخرید عمده انواع لوازم خانگی درما با بهترین قیمت در ایویز

شرکت درما به عنوان زیرمجموعه شرکت شیائومی، از سال 2011 فعالیت خودش را آغاز کرد و توانست در کمتر از یک دهه محصولات خودش را به سرتاسر جهان صادر کند. محصولات درما در کنار کیفیت ساخت مطلوب، از طراحی ظاهری جذاب و قیمت مناسب بهره می برند و همین موضوع باعث شده بسیاری از افراد کالاهای این برند را ترجیح دهند. در این بخش به معرفی پرفروش ترین لوازم خانگی درما از جمله جارو برقی درما، مخلوط کن، دستگاه بخور و… اشاره کردیم.

اگر قصد خرید عمده محصولات و لوازم خانگی برند درما Deerma را دارید، پنل ایویز در اختیار شماست. در پنل فروشگاهی ایویز لوازم خانگی کوچک درما را با بهترین قیمت همکاری برای فروشندگان عزیز فراهم کردیم. کافی است در ایویز ثبت نام کرده و در کنار قیمت های مناسب، از تضمین اصالت و سلامت فیزیکی کالاها نیز بهره مند شوید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید