بررسی بهترین ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

0
467
خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل
خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل در پنل ایویز امکانپذیر شد.

نکات خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل را باید ضروری ترین و پرکاربردترین وسایل در مراکز تعمیر موبایل معرفی کنیم. فرقی نمی کند در زمینه تعمیر موبایل حرفه ای باشید یا به تازگی وارد این حوزه شده باشید؛ اولین چیزی که باید در لیست خود قرار دهید، خرید پیچ گوشتی موبایل است. اما با وجود تنوعی که در مدل ها و مارک های این تجهیزات دیده می شود، شاید یافتن ست پیچ گوشتی متناسب با نیازتان ساده نباشد. در این بخش همراه ایویز باشید تا شما را برای خرید بهترین مارک پیچ گوشتی موبایل راهنمایی کنیم.

خرید انواع پیچ گوشتی و ست پیچ گوشتی مخصوص تعمیرات موبایل

انواع ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل

پیچ گوشتی هایی که برای تعمیر موبایل استفاده می شوند، انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای انجام کار به خصوصی طراحی شدند. برای خرید ست پیچ گوشتی، ابتدا باید انواع پیچ گوشتی ها و کاربرد آنها را بشناسید.

پیچ گوشتی دو سو

از شناخته شده ترین پیچ گوشتی های تعمیر موبایل، پیچ گوشتی های دو سو هستند که به آنها پیچ گوشتی تخت یا پهن هم می گویند. این پیچ گوشتی ها برای باز کردن پیچ هایی که به شکل یک خط صاف طراحی می شوند، کاربرد دارند.

پیچ گوشتی چهار سو

این مدل پیچ گوشتی موبایل برای باز کردن پیچ هایی است که شیار آنها به شکل علامت مثبت طراحی شده است. استفاده از این پیچ گوشتی ها احتمال سر خوردن روی پیچ را کم می کند و می توانید با سرعت و دقت بیشتری پیچ ها را باز کنید.

پیچ گوشتی سه پر

پیچ گوشتی سه پر مشابه پیچ گوشتی سه سو نیست؛ این مدل پیچ گوشتی برای پیچ هایی با طرح های خاص طراحی شده که بیشتر آنها را روی کنسول های بازی، دوربین ها و گوشی های موبایل استفاده می کنند.

پیچ گوشتی مدل فیلیپس

این مدل پیچ گوشتی همچون پیچ گوشتی های دو سو از پرکاربردترین وسایل در ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل محسوب می شود. این پیچ گوشتی ها دارای سری ضربدری شکل هستند که بیشتر برای ایجاد گشتاور کاربرد دارند.

پیچ گوشتی ستاره ای یا پنج پر 3 بعدی

این نوع پیچ گوشتی سری ستاره ای شکل دارد و ممکن است 5 یا 6 سو داشته باشد. از این پیچ گوشتی ها برای ایجاد گشتاور و باز کردن پیچ های ریز مخصوصی که بیشتر در گوشی های آیفون دیده می شود، استفاده می کنند.

خرید عمده ابزار تعمیرات موبایل

خرید پیچ گوشتی موبایل با توجه به نوع عملکرد

پیچ گوشی های تعمیر موبایل را می توانید با توجه به نوع عملکرد آنها هم خریداری کنید. از آنجایی که در مراکز تعمیر موبایل، سرعت و دقت اهمیت زیادی دارد، می توانید به جای پیچ گوشتی های معمولی، به سراغ انواع برقی یا مگنتی بروید که کار را ساده تر می کنند.

برای خرید هویه تعمیرات موبایل باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

پیچ گوشتی مگنتی

برای استفاده از پیچ گوشتی های مگنتی به باتری یا منبع برق نیاز ندارید. این پیچ گوشتی ها همان طور که از نامشان پیداست با ایجاد میدان مغناطیسی و جذب فلزات، می توانند باز کردن پیچ ها، به خصوص پیچ های ریز را راحت تر کنند. اگر نگران لغزش پیچ ها یا گم شدن آنها هستید، حتما در زمان خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل یک پیچ گوشتی مگنتی هم در کنار آن استفاده کنید.

پیچ گوشتی برقی

این پیچ گوشتی در مراکز تعمیر حرفه ای موبایل کاربرد زیادی دارد. برای استفاده از این نوع پیچ گوشتی ها باید آنها را به منبع برق متصل کنید. پیچ گوشتی برقی به سرعت پیچ ها را از روی دستگاه باز کرده یا روی آن می بندد. این پیچ گوشتی ها برای بالا بردن سرعت تعمیر در مراکز موبایل، کاربرد زیادی دارند.

پیچ گوشتی شارژی

پیچ گوشتی های شارژی عملکردی مشابه انواع پیچ گوشتی برقی دارند؛ با این تفاوت که می توان آنها را به شارژ زد و برای چند ساعت بدون وجود کابل های دست و پاگیر از آن استفاده کرد.

ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل های اندرویدی

بیشتر پیچ هایی که در گوشی های اندرویدی استفاده می شود، ظاهر یکسانی دارند. معمولا برای این پیچ ها باید از پیچ گوشتی های چهار سو استفاده کنید.

به جز پیچ گوشتی های چهار سو، انواع پیچ گوشتی سه سو، ستاره ای و T5 هم برای باز کردن پیچ گوشی های اندرویدی نیاز می شود. به طور کلی اولین پیچ گوشتی هایی که برای باز کردن گوشی های اندرویدی باید خریداری کنید شامل موارد زیر است:

  • پیچ گوشتی چهار سو 1.5
  • پیچ گوشتی سه سو 2.5
  • پیچ گوشتی T5
  • پیچ گوشتی ستاره ای 1.2

ست پیچ گوشتی تعمیرات گوشی آیفون

با ست پیچ گوشتی که برای گوشی های اندرویدی خریداری کردید، معمولا نمی توانید به سراغ گوشی های آیفون بروید. هر چند ممکن است پیچ هایی با ظاهر مشترک و یکسان در هر دو نوع گوشی ها وجود داشته باشد؛ با این حال پیچ گوشتی تعمیر آیفون معمولا ظاهر خاص خودش را دارد و به صورت «تک پیچ گوشتی» به فروش می رسد.

پیچ گوشتی هایی که برای تعمیر گوشی های آیفون به آنها نیاز پیدا خواهید کرد شامل موارد زیر است:

  • پیچ گوشتی سه سو 0.6
  • پیچ گوشتی چهار سو 1.5
  • پیچ گوشتی ستاره ای 0.8
  • پیچ گوشتی چهار سو نوک دار 2.5

آشنایی با بهترین مارک پیچ گوشتی موبایل

برای خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل مهم است که به سراغ چه برندی می روید. شاید در نگاه اول تصور کنید تمام پیچ گوشتی ها قرار است وظیفه یکسانی انجام دهند؛ اما پیچ گوشتی که از مواد اولیه مرغوب تهیه نشده باشد، شما را در زمان انجام کارهای ظریف که دقت زیادی می خواهد، کلافه خواهد کرد. اگر نمی خواهید ست پیچ گوشتی تعمیر موبایل را بعد از چند ماه استفاده عوض کنید، از همان ابتدا از بهترین مارک های بازار استفاده کنید.

برند سانشاین Sunshine

سانشاین از قدیمی ترین برندهایی است که قطعات، ابزار و تجهیزات تعمیر موبایل را طراحی و تولید می کند. پیچ گوشتی های این برند را می توانید در انواع مختلف و به صورت تک یا ست خریداری کنید.

برند یاکسون Yaxun

از محبوب ترین برندهای تولیدکننده تجهیزات و لوازم تعمیر موبایل، برند یاکسون را هم باید معرفی کنیم. این برند تمام وسایل مورد نیاز برای تعمیر موبایل را تولید کرده است. تنوعی از پیچ گوشتی های این برند را می توانید در ایویز بررسی کرده و به صورت عمده سفارش دهید.

خرید انواع پیچ گوشتی تعمیر موبایل از ایویز

برای خرید پیچ گوشتی موبایل در انواع مختلف، پنل فروشگاهی ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی در زمینه موبایل و لوازم جانبی آن، در اختیار شماست. در ایویز بهترین مارک پیچ گوشتی موبایل را با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر سفارش می دهید و لازم نیست بابت کیفیت کالاها نگرانی داشته باشید. برای خرید ست پیچ گوشتی تعمیرات موبایل و انواع پیچ گوشتی های تک برای تعمیر آیفون و اندروید، کافی است در پنل ایویز به بخش «قطعات و ابزار تعمیرات» و سپس قسمت «پیچ گوشتی» وارد شوید. تنوعی از بهترین کالاهای تعمیر موبایل را در ایویز فراهم کرده ایم تا بهترین خدمات را در مراکز تعمیر خودتان ارائه دهید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید