خرید عمده ساعت هوشمند در پنل ایویز

0
357
خرید عمده ساعت هوشمند
فروش عمده ساعت هوشمند شیائومی

اگر‌ می‌خواهید با خرید عمده ساعت هوشمند بهترین گجت‌ های امروزی را در فروشگاه خود داشته باشید، جایی را به جز پنل ایویز نگردید!

ساعت‌های هوشمند از پرطرفدارترین گجت‌ های دنیای تکنولوژی محسوب‌ می‌شوند که با داشتن قابلیت‌های جدید، جایگزین ساعت‌های قدیمی شدند. بازار ساعت هوشمند در سال‌های اخیر همیشه پررونق بوده و این کالا را باید یکی از کالاهای پرسود دنیای تکنولوژی معرفی کرد. از طرف دیگر با وجود تنوعی که در این کالاها وجود دارد،‌ می‌توانید برای مشتریان مختلف با توجه به نیازشان، بهترین محصول را تهیه کرده و عرضه کنید.

ساعت‌های هوشمند موجود در ایویز از ارزان‌ترین‌ها تا گران‌ترین ساعت‌های هوشمند شیائومی، اپل و برندهای دیگر را شامل‌ می‌شود. برای ثبت سفارش و خرید عمده ساعت هوشمند شیائومی در این بخش همراه ما باشید تا شما را راهنمایی کنیم.

۱۱ تا از بهترین ساعت های هوشمند

خرید عمده ساعت هوشمند شیائومی،‌ هایلو و امیزفیت با بهترین قیمت

از بین ساعت‌های هوشمند برند های مختلف، ساعت‌های شیائومی و برند های زیر مجموعه آن فروش بالایی را از آن خود کردند. در بین محصولات شیائومی، امیزفیت و‌ هایلو‌، می‌توان ساعت‌ها و مچ بندهای هوشمند را با تنوع قیمتی فوق العاده خریداری کرد. برای این که سفارش خرید عمده ساعت هوشمند را از پنل ایویز ثبت کنید، کافی در این پنل ثبت نام کرده باشید.

بعد از ثبت نام وارد پنل شده و از بخش «جانبی موبایل»، گزینه «ساعت هوشمند» را انتخاب کنید. در این صفحه تنوعی بی نظیر از ساعت‌های هوشمند معتبرترین برندها، تا ساعت‌های هوشمند متفرقه و ارزان قیمت را در دسترس خواهید داشت.

اگر‌ می‌خواهید ساعت مدل خاصی را سفارش دهید، فقط لازم است نام آن را در باکس جستجو وارد کرده و مستقیم وارد آن محصول شوید. در صفحه مربوط به هر محصول اطلاعات لازم و مشخصات فنی ساعت هوشمند را مشاهده‌ می‌کنید. علاوه بر این‌ می‌توانید تصاویر محصول و نمودار قیمتی آن را پیش از خرید بررسی کرده و با اطمینان خاطر بیشتری سفارشتان را ثبت کنید.

بررسی مچ بند هوشمند شیائومی min

خرید عمده ساعت هوشمند با مدل «دقیقا همان چیزی که‌ می‌خواهید!»

برای خرید انواع ساعت هوشمند به صورت عمده، در پنل ایویز قابلیت‌های مختلفی را طراحی کردیم تا سبد خرید خودتان را هوشمندانه تنظیم کنید. اگر از پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار ایران اطلاعی ندارید،‌ می‌توانید از فیلترهایی که در بخش بالای پنل ایویز طراحی کردیم استفاده کنید و یکی از گزینه‌های «پرفروش‌ترین»، «پیشنهاد ویژه»، «پربازدیدترین»، «جدیدترین»، «ارزانترین» یا «گرانترین» را انتخاب کنید تا محصولات با توجه به نیاز شما فیلتر شوند. علاوه بر این‌ می‌توانید ساعت‌های هوشمند را بر اساس قیمت یا برند نیز فیلتر کنید تا از بین تنوع محصولات پنل ایویز، دقیقا همان مدل‌هایی را که‌ می‌خواهید خیلی سریع سفارش دهید.

فروش عمده ساعت هوشمند شیائومی با قیمت فوق العاده

خرید عمده ساعت هوشمند
فروش عمده ساعت هوشمند

شیائومی یکه تاز دنیای تکنولوژی در سال‌های اخیر بوده و محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه بسیاری را در سال‌های گذشته به بازار عرضه کرده است. از آنجایی که ساعت‌های هوشمند این برند امکانات فوق العاده‌‌ای دارند، خرید عمده ساعت هوشمند شیائومی نسبت به برند های دیگر در ایویز بیشتر بوده است. از طرف دیگر باید گفت مزیت تمام اسمارت واچ‌ های شیائومی، ارزش خرید بالای آنهاست. به زبان ساده مشتریان شما همیشه از خرید ساعت هوشمند شیائومی راضی خواهند بود، چون بیشتر از آنچه که پول‌ می‌دهند، آش گیرشان‌ می‌آید!

شیائومی ساعت‌های هوشمند خود را با برندهای مختلفی روانه بازار‌ می‌کند. معمولا مدل‌هایی که با نام شیائومی عرضه‌ می‌شوند، کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارند. برند های امیزفیت و ‌هایلو، ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت‌ تری تولید‌ می‌کنند تا همه افراد امکان استفاده از این گجت هوشمند را داشته باشند.

پخش عمده ساعت هوشمند اپل Apple

برند اپل، از محبوب‌ترین برند های دنیای موبایل است که ساعت‌های هوشمند باکیفیت را طراحی‌ می‌کند. داشتن ساعت هوشمند اپل که جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین گجت الکترونیک دنیا محسوب‌ می‌شود، آرزوی هر فردی است! اگر در بین مشتریان خود، طرفداران برند اپل را دارید،‌ می‌توانید ساعت‌های هوشمند این برند را با بهترین قیمت از پنل ایویز سفارش داده و عرضه کنید.

اپل واچ‌ ها با طراحی و کیفیت ساخت فوق العاده‌ شان، با هیچ اسمارت واچ دیگری قابل مقایسه نیستند. اپل واچ در سری‌های مختلفی عرضه شده که از بین آنها سری 6، سری 5 و سری 3 محبوب‌ترین بوده‌اند. علاوه بر ساعت‌های هوشمند، انواع مچ بندهای اپل نیز بهترین پیشنهاد برای مشتریانی است که به دنبال کیفیت واقعی هستند.

خرید عمده ساعت هوشمند سامسونگ

سامسونگ همچون اپل، از برند های قدیمی و با سابقه دنیای تکنولوژی است که با داشتن کوهی از تجربه،‌ می‌داند مشتری اسمارت واچ در این برند دقیقا به دنبال چیست! ساعت‌های هوشمند سامسونگ را با نام گلکسی واچ‌ می‌شناسند که بهترین رقیب برای اپل واچ‌ ها محسوب‌ می‌شوند. سامسونگ نیز همچون اصلی‌ترین رقیب خود برای طراحی و تولید گجت‌ های هوشمندش، نهایت کیفیت و طراحی ساخت را در نظر‌ می‌گیرد.

ساعت‌های هوشمند سامسونگ قیمت بیشتری نسبت به برندهایی همچون شیائومی، امیزفیت، ‌هایلو یا پرو وان دارند؛ با این حال مزیت این ساعت‌ها، سینک شدن بدون دردسر با گوشی‌های اندرویدی است. قابلیت‌هایی که در انواع گلکسی واچ طراحی شده، اتصال گوشی اندرویدی به این گجت هوشمند را لذت بخش‌ می‌کند. با اتصال گوشی به گلکسی واچ‌ می‌توان بسیاری از نرم افزارها را در ساعت هوشمند در اختیار داشت. علاوه بر این جدیدترین مدل‌های ساعت هوشمند سامسونگ قابلیت اتصال سیمکارت دارند و‌ می‌توان از آنها به عنوان یک دستگاه هوشمند مستقل استفاده کرد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان از برندهای معتبر

با وجود تنوعی که در بازار ساعت های هوشمند دیده میشود، قیمت ساعت هوشمند دیگر محدودیتی برای خرید این کالاها محسوب نخواهد شد. بسیاری از برندهای شناخته شده که بیشتر آنها زیر مجموعه های برند شیائومی هستند، اقدام به تولید انواع ساعت هوشمند ارزان با بهترین امکانات کرده اند.

از بین این برندها می توان به هایلو (Haylou)، میبرو (Mibro)، آیمیلب (IMILAB)، کیسلکت (Kieslect) اشاره کرد که زیر مجموعه های برند معتبر شیائومی هستند و همگی در تولید ساعت های هوشمند با بهترین مشخصات و امکانات فعالیت دارند. به جز این برندها، برندهای دیگری مثل پرووان (ProOne)، وی دات کام (WE.COM)، جی تب (G-Tab) و گرین لاین (Green Lion) نیز بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت با قابلیت های متنوع طراحی می کنند. در ادامه چند نمونه قیمت ساعت هوشمند ارزان را در کنار ویژگی های این کالاها توضیح می دهیم.

خرید عمده ساعت هوشمند هایلو Haylou LS02

ارزان ترین ساعت هوشمند موجود در بازار، این نماینده هایلو یعنی مدل Haylo LS02 محسوب می شود که برخلاف قیمت پایینش، ظاهر جذاب و امکانات قابل قبولی را در اختیار کاربر می گذارد. این ساعت هوشمند با کاربری روزمره، ورزشی و رسمی ساخته شده و با وزن کم که فقط 38 گرم است، برای استفاده افراد، چه بانوان چه آقایان، و در هر سن و سالی مناسب است. نمایشگر این محصول کیفیت خوبی دارد و سنسورهای مختلف از جمله پایش ضربان قلب و وضعیت خواب در این محصول تعبیه شده است. این ساعت هوشمند با داشتن 12 حالت ورزشی برای آنهایی که علاقه به ورزش های داخل یا خارج خانه دارند هم مناسب است. برای معرفی این ساعت هوشمند ارزان می توانید به پشتیبانی آن از گوشی های اندرویدی و آیفون، قابلیت نمایش اعلان ها، ایمیل ها و پیام ها و باتری فوق العاده اش که تا 20 روز را دوام می آورد، اشاره کنید.

این ساعت هایلو و دیگر ساعت های هوشمند این برند را می توانید با پایین ترین قیمت از پنل فروشگاهی ایویز به صورت عمده سفارش دهید. تمامی محصولات هایلو در ایویز با ضمانت اصالت و تضمین اورجینال بودن به فروش می رسد.

سفارش عمده ساعت هوشمند جی تب G-Tab GT1

بهترین ساعت هوشمند ارزان با قیمت زیر یک میلیون تومان می تواند ساعت G-Tab GT1 از برند جی تب باشد. این ساعت هوشمند با نمایشگر گرد و بزرگ خودش و همچنین ظاهر کلاسیک و بند جذابش، یکی از بهترین انتخاب ها، به خصوص برای آقایان است. این کالا انواع سنسورهای ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و گام شمار را دارد و از 3 زبان فارسی، انگلیسی و چینی پشتیبانی می کند. از جذابیت های این محصول که می توانید در زمان فروش روی آنها تاکید داشته باشید می توان به واچ فیس های متنوع و جذاب، قابلیت پخش موسیقی، امکان مکالمه از طریق بلوتوث، 7 حالت ورزشی، سازگاری با اندروید و iOS و باتری قدرتمند با نگهداری 7 روز شارژ اشاره کرد.

ایویز به عنوان نماینده رسمی جی تب، انواع ساعت هوشمند این برند را با بهترین قیمت همکاری برای شما عزیزان فراهم کرده است. برای خرید عمده ساعت هوشمند جی تب با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی، ایویز در کنار شماست.

فروش عمده ساعت هوشمند شیائومی آیمیلب مدل W12

یکی از بهترین برندهای ساعت هوشمند با قیمت زیر 2 میلیون تومان، برند آیمیلب است. ساعت هوشمند آیمیلب مدل W12 پرفروش ترین محصول این برند محسوب می شود که با قیمتی نزدیک به 1.3 میلیون تومان در بازار به فروش می رسد. این محصول با بدنه ای مقاوم و نمایشگر گرد، برای استفاده های رسمی، روزانه و ورزشی بانوان و آقایان مناسب است. صفحه نمایشگر با فرم خمیده خود، گرافیک ها را به صورت 3D نمایش می دهد که جذاب تر از نمایشگرهای معمولی است. علاوه بر این وجود سنسورهای مختلف ازجمله ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و گام شمار، ارزش خرید این محصول را بالا برده است. برگ برنده این ساعت در باتری آن است که می تواند یک هفته و حتی بیشتر را دوام بیاورد. نمایشگر بزرگ ساعت هم امکان شخصی سازی واچ فیس ها را می دهد و برای آنهایی که نمایشگرهای بزرگ را می پسندند، انتخاب بهتری است.

انواع ساعت های هوشمند شیائومی و تمام برندهای زیرمجموعه این کمپانی را برای سفارش عمده در ایویز در اختیارتان قرار دادیم. از آنجایی که محصولات این برند چینی استقبال خوبی در بازار دارند، با خرید عمده آنها از ایویز، حاشیه سود خوبی را تجربه خواهید کرد.

خرید عمده ساعت هوشمند گرین لاین Green Lion GNW01

گرین لاین یکی از برندهای جدید در بازار ساعت های هوشمند است که محصولاتی ظریف با ظاهری جذاب طراحی می کند. با جستجوی چند نمونه قیمت ساعت هوشمند ارزان در پنل ایویز، حتما به نام گرین لاین هم برخورد خواهید کرد. ظاهر ساعت های این برند شباهت زیادی با اپل واچ دارد و بسیاری از افراد آن را یک کپی جذاب و دقیق از اپل واچ می دانند. پس برای افرادی که به محصولات اپل علاقه دارند و قدرت خرید آن را ندارند، می توانید خرید ساعت هوشمند گرین لاین را پیشنهاد دهید.

این مدل از ساعت های Green Lion در کنار ظاهر جذاب و نمایشگر مستطیلی مشابه اپل واچ، سنسورهای مختلف از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، فشار خون، قدم شمار، کالری شمار و پایش اطلاعات خواب را دارد و از زبان فارسی هم پشتیبانی می کند. باتری این ساعت تا 10 روز استفاده را دوام می آورد و می توان از این ساعت برای استفاده روزمره و رسمی بهره برد.

برای خرید عمده انواع ساعت هوشمند گرین لاین Green Lion، ایویز در کنار شما خواهد بود. تنوع فوق العاده ای از ساعت های هوشمند این برند را برای شما فروشندگان عزیز فراهم کردیم تا حاشیه سود خوبی را از فروش آنها تجربه کنید.

با خرید عمده از پنل ایویز، بهترین ساعت‌های هوشمند را عرضه کنید!

در این بخش سعی کردیم نگاهی به پرفروش‌ترین ساعت‌های هوشمند پنل ایویز داشته باشیم. تنوع محصولاتی که در ایویز در اختیارتان قرار‌ می‌گیرد، بیشتر از آن است که بتوان آنها را در یک مقاله خلاصه کرد. پس بهتر است خودتان همین حالا سری به پنل ایویز زده و تنوع برندها و مدل‌های اسمارت واچ‌ها را بررسی کنید.

تیم ایویز به عنوان بزرگ‌ترین پنل فروشگاهی لوازم جانبی گوشی موبایل و تجهیزات هوشمند، بهترین‌ها را برای عرضه در فروشگاه‌ها در اختیار شما فروشندگان محترم قرار‌ می‌دهد. محصولاتی که در ایویز عرضه‌ می‌شوند ضمانت اصالت کالا دارند و پشتیبانی ایویز همیشه در کنار شماست تا لذت خرید عمده ساعت هوشمند را به صورت آنلاین بچشید. پس با خیال راحت، در هر شهری که هستید، سفارش خودتان را ثبت کنید و در سریع‌ترین زمان ممکن برای عرضه در مغازه تحویل بگیرید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید