روش های بیت کوین رایگان

0
337
بیت کوین رایگان
بیت کوین رایگان را می توان در برخی بازی های کامپیوتری و موبایلی یافت.

آیا بیت کوین رایگان وجود دارد؟

شاید شما هم درباره برنامه ها و بازی های به دست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی چیزهایی شنیده باشید؛ اما برنامه بیت کوین رایگان واقعی است و می توان با آن به درآمد رسید؟! اصلا چطور باید از این برنامه ها استفاده کرد و کدام یک از آنها قابل اعتماد هستند؟!

برای رسیدن به پاسخ این سوالات در این بخش همراه تیم ایویز باشید.

طعم بیت کوین رایگان با برنامه های موبایلی!

تا چندین سال پیش بسیاری از افراد هیچ اطلاعی از ارزهای دیجیتال و بیت کوین نداشتند و کسی این حوزه را یک حوزه جدی برای سرمایه گذاری تلقی نمی کرد. اما در سال های اخیر بازار ارزهای دیجیتالی داغ شده و هر فردی به دنبال خرید ارزهای مختلف یا هک بیت کوین رایگان می گردد!

از بین تنوعی که در بازار رمرارزها به چشم می خورد، بیت کوین به عنوان اولین رمزارز معرفی شده، قیمت بالاتری نسبت به ارزهای دیگر دارد و همین موضوع باعث شده که افراد با هر بودجه ای به دنبال آن باشند؛ حتی اگر سرمایه ای ندارند!

شاید برای شما عجیب باشد که چطور می توان با استفاده از برنامه های موبایلی یا بازی های مختلف بیت کوین به دست آورد. اگر بخواهیم خیلی مختصر این فرآیند را توضیح دهیم باید بگوییم که بیت کوین و همه ارزهای دیجیتال با فرمول های ریاضی پیچیده سخت افزاری در قالب یک توکن استخراج می شوند. در رابطه با بیت کوین، این ارز به واحدهای کوچک تر تقسیم شده و هر توکن به 101 میلیون بخش تقسیم می شود که اصطلاحا به آن ساتوشی می گویند.

پس زمانی که با گوشی موبایل خود در حال بازی کردن یا استفاده از نرم افزاری هستید، با توجه به توان دستگاه شما از آن برای پردازش فرمول های ریاضی سخت افزاری استفاده می شود و توکنی به عنوان هدیه به شما تعلق می گیرد.

در ادامه این برنامه ها و بازی ها را معرفی می کنیم.

برگزاری نمایشگاه جیتکس دبی

انواع برنامه بیت کوین رایگان برای گوشی های هوشمند

پیش از معرفی بازی ها و برنامه های اندروید برای به دست آوردن بیت کوین، حواستان باشد که به یک کیف پول برای ذخیره سازی ارزهای خود نیاز دارید. کیف پول های ارز دیجیتال هم به صورت نرم افزاری وجود دارند و هم سخت افزاری که کیف پول های سخت افزاری قیمت بالایی دارند. یکی از کیف پول های رایج و ایمن تراست ولت (Trust Wallet) است که می توانید اپلیکیشن آن را از منابع معتبر جستجو کرده و نصب کنید.

1. بازی CryptoPop

یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای به دست آوردن بیت کوین رایگان بازی کریپتوپاپ است. این بازی که ظاهری شبیه به Candy Crush دارد تبدیل به سرگرمی روزانه شما خواهد شد!

علامت هایی که روی آب نبات های این بازی طراحی شده مربوط به یک ارز دیجیتالی خاص مثل بیت کوین، اتریوم یا ارزهای دیگر است. برای به دست آوردن ارزها باید خانه های مربوط به آنها را در کنار هم قرار دهید و ارز را استخراج کنید. این بازی را می توانید از گوگل پلی استور دریافت کنید.

2. بازی CropBytes

بازی کریپتوبایت یکی دیگر از برنامه هایی است که می توانید برای دریافت بیت کوین استفاده کنید. این بازی هم برای اندروید و هم برای iOS قابل دریافت است.

این بازی با کیف پول دیجیتالی به نام Tron تلفیق شده که به شما اجازه می دهد سکه های به دست آمده از بازی را با توکن های مختلف از جمله بیت کوین مبادله کنید.

بازی CropBytes در سبک شبیه سازی ارائه شده و شما در آن می توانید یک نقش را برای خود انتخاب کرده و بازی را دنبال کنید تا امکان استخراج ارز برای شما فراهم شود.

3. برنامه بیت کوین رایگان Free Bitcoin

شاید بتوان گفت بهترین برنامه برای استخراج بیت کوین و ارزهای رایگان، همین برنامه است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید در ازای دیدن فیلم، بازی کردن و انجام دادن کارهای دیگر بیت کوین را به صورت رایگان استخراج کنید.

برای استفاده از این برنامه حواستان باشد که چندین اکانت فیک و تقلبی نسازید و برای اجرای آن از پروکسی یا وی پی ان هم استفاده نکنید. در واقع اگر آی پی گوشی شما تغییر کند، اکانت خود را در برنامه از دست می دهید. این برنامه را می توانید از طریق گوگل پلی استور دانلود کنید.

بیت کوین رایگان
بازی در ازای دریافت رمز ارز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

4. اپلیکیشن Storm Play

یکی دیگر از برنامه ها برای به دست آوردن بیت کوین رایگان با گوشی، اپ استورم پلی است که برای سیستم عامل اندروید در دسترس شما قرار دارد.

برای استخراج بیت کوین از این برنامه دو روش خواهید داشت. در روش اول کافی است که بعد از اجرای برنامه ویدیوهایی که به شما پیشنهاد می شود را ببینید. در این روش به ازای هر نیم ساعت یک بار بیت کوین به اکانت شما اختصاص داده می شود.

روش دوم کسب بیت کوین از این برنامه انجام دادن کارهایی است که از شما می خواهد. از بین لیست وظایفی که برنامه در اختیارتان قرار داده چندین مورد را انتخاب کرده و انجام می دهید؛ هر چه تعداد وظایف بیشتری را برای انجام انتخاب کرده و آنها را به سرانجام برسانید، بیت کوین بیشتری دریافت می کنید.

5. بازی Blockchain

بازی بلاکچین هم برای هک بیت کوین رایگان استفاده می شود. احتمالا نسخه های متفاوت این بازی را دیده باشید. در بازی بلاکچین باید زنجیره ای از خانه ها را روی یکدیگر قرار دهید و هر چه ارتفاع برجی که با خانه ها می سازید بیشتر باشد، بیت کوین بیشتری جایزه می گیرید. این بازی برای سیستم عامل اندروید در گوگل پلی استور موجود است.

فروش همکاری موبایل در پنل ایویز

6. بازی Merge Cats

یکی دیگر از بازی های پازلی که حس و حالی شبیه به بازی Candy Crush دارد، بازی مرج کت است که در ازای امتیاز گرفتن، به شما بیت کوین می دهد.

با اجرای این برنامه بیت کوین رایگان باید گربه هایی که ظاهر مشابهی دارند را در کنار هم قرار داده و امتیاز دریافت کنید. برای دانلود این بازی هم بهتر است آن را از گوگل پلی استور دریافت کنید.

بازی کنید، بیت کوین استخراج کنید!

با توجه به بازار داغ رمزارزهای مختلف، سرمایه گذاری روی این حوزه برای بسیاری از افراد تبدیل به یک امر مهم و جدی شده است. اگر سرمایه دارید می توانید آموزش های لازم این حوزه را دنبال کرده و پول تان را در جای درست و با روش صحیحی سرمایه گذاری کنید. اما اگر هیچ سرمایه ای هم ندارید می توانید وارد حوزه ارزهای دیجیتال شوید. کافی است برنامه ها، بازی ها و حتی وب سایت هایی که در ازای انجام کاری به شما بیت کوین رایگان می دهند را پیدا کنید.

تعدادی از معروف ترین بازی ها و برنامه های ارز دیجیتال رایگان را در این بخش به شما معرفی کردیم. حواستان باشد که آنها را از منابع معتبر دریافت کنید. علاوه بر بازی ها و برنامه هایی که در این بخش معرفی کردیم، در اپلیکیشن کیف پول دیجیتال «تراست والت» هم لیست کاملی از بازی ها و اپلیکیشن های استخراج بیت کوین و رمزارزهای دیگر را در اختیار خواهید داشت.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید