بهترین باتری های AA برای تأمین انرژی اسباب بازی ها

0
474
بهترین باتری AA
بهترین باتری AA

انتخاب بهترین باتری قلمی AA

باتری های قابل شارژ سفارشی ممکن است در اکثر وسایل الکترونیکی مدرن وجود داشته باشند، اما هنوز هم دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است به استفاده از باتری قلمی AA نیاز داشته باشید.
اسباب بازی های کودکان، کنترل کننده های بی سیم Xbox، کنترل از راه دور تلویزیون و موارد دیگر هنوز به باتری های سنتی نیاز دارند، بنابراین شناخت بهترین برندهای باتری های AA می تواند باموجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما شود.

خواه شما در جستجوی بهترین باتری های قابل شارژ AA باشید یا فقط به چند باتری یکبار مصرف برای جایگزینی اضطراری احتیاج داشته باشید، مطمئنا به دنبال باتری هایی مقرون به صرفه با ظرفیت بالا بوده و در مورد باتری های قابل شارژ نیاز به باتری هایی با ماندگاری بالا خواهید داشت. در اینجا برخی از بهترین های AA را که می توان برای انواع نیازها و بودجه ها خریداری نمود معرفی کرده ایم.

ماندگارترین باتری یکبارمصرف AA: Energizer Ultimate Lithium

مناسب ترین باتری قلمی AA با هزینه مناسب: باتری های ACDelco Super Alkaline

بهترینب اتری قلمی AA قابل شارژ: باتری های قابل شارژ Panasonic Eneloop AA

بهترین نوع باتری قلمی AA : Rayovac AA Alkaline 500-Pack

بهترین مارک باتری قلمی AA: Energizer Max AA 48-Pack

بهترین کیت شارژر باتری قلمی AA پیشرفته: Panasonic Eneloop Pro

بهترین نوع قلیایی AA ضد خوردگی: باتری های قلمی Voniko Premium Grade

بهترین باتری های قابل شارژ AA با هزینه مناسب : Amazon Basics AA High-Capacity

بهترین کیت باتری قلمی AA شارژر سریع: کیت قابل شارژ 1 ساعته Energizer

ماندگارترین باتری یکبارمصرف AA
Energizer Ultimate Lithium

Energizer Ultimate Lithium AAs مکررا در لیست ماندگارترین باتری های یکبار مصرف رده بنده شده است. به همین دلیل، هزینه آنها بیشتر بوده اما به ندرت نیاز به تعویض خواهند داشت، این باتری جزو بهترین های AA برای کار هستند.
در مورد تهیه تعداد بالای این باتری ها احتیاط نمایید چرا که در حال حاضر باتری های تقلبی این برند در بازار بسیار زیاد است. از فروشندگان معتبر خرید نماید و اگر به تعداد زیاد نیاز دارید، تعداد بیشتر در بسته های کوچک خرید نمایید.

مناسب ترین باتری AAبا هزینه مناسب

باتری های ACDelco Super Alkaline

این باتری های قلیایی AA به اندازه برخی از مارک های با کیفیت بالاتر دوام نخواهند داشت، اما یک نکته در مورد آنها وجود دارد: بسیار ارزان هستند. تقریبا با نصف قیمت گزینه های ارزان قیمت بازار، آنها مناسب ترین باتری برای افرادی با بودجه کم به شمار می آیند. این باتری یک کیف کوچک قابل حمل دارد، بنابراین پس از بازکردن آنها نیاز نیست نگران گم شدن باتری ها باشید.

بهترین باتری های قابل شارژ AA

باتری های قابل شارژ Panasonic Eneloop AA

تنها بحث باتری قلمی AA قابل شارژ تنها بر سر طول عمر است. اینکه باتری چند بار قابل شارژ باشد یا چه میزان دوام داشته باشد. باتری های مارک Enelooop پاناسونیک دارای ظرفیت بالای 2000 میلی آمپر در ساعت هستند و برای استفاده مجدد می توانند بیش از 2000 بار شارژ شوند. بهتر از ان اینکه، این باتری ها 70 درصد شارژ خود را نسبت به این شارژها نگه دارند، بنابراین حداقل برای یک یا دو سال به باتری های AA خراب برخورد نخواهید داشت.
در واقع، پاناسونیک تضمین می کند که آنها در مدت 10 سال این میزان شارژ را حفظ خواهند کرد، بنابراین اگر به اندازه کافی از این باتری خریداری کرده باشید برای سالهای زیادی، دیگر نیازی به خرید باتری AA نخواهید داشت. آنها همچنین با استفاده از انرژی خورشیدی از قبل شارژ می شوند، بنابراین شما مجبور نیستید در مورد استفاده از آنها خارج از جعبه احساس گناه کنید.

بهترین باتری های قلمی

 Rayovac AA Alkaline 500-Pack

اگر تعویض باتری برای شما مساله مهمی نیست و فقط به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید، Rayovac یک بسته فوق العاده بزرگ 500 باتری قلیایی به فروش می رساند.
آنها فاقد جیوه بوده و دارای 10 سال عمر هستند بنابراین پس از تحویل گرفتن این بسته، دیگر نیازی به خرید باتری AA ندارید. با وجود هزینه نسبتاً کم، باتری های رایوک در اکثر تست ها عملکرد نسبتاً خوبی دارند و از برخی از مارک های شناخته شده ماندگاری بیشتری دارند. در بالای لیست جای ندارند اما آن ته هم نیستند.

با این حال توجه داشته باشید که باتری های قلیایی نسبت به انواع دیگر باتری های یکبار مصرف AA مستعد خوردگی بیشتری هستند. البته این باتری ها برای ماندگاری طولانی رتبه بنده شده اند تا مساله خاصی ایجاد نکنند اما احتیاط شرط عقل است.

بهترین مارک باتری قلمی AA

 Energizer Max AA 48-Pack

به تعداد زیاد باتری نیاز دارید اما می خواهید به مارکی که به نظرتان معتبر است پایبند باشید؟ Energizer این نیاز را پاسخ داده است. عمر این بسته 48 باتری قلمی AA قلیایی بسیار بیشتر از اکثر باتری های رقیب در همین رده است و حتی با قیمت رقابتی نیز به فروش می رسند. آنها ماندگارترین باتری های بازار نیستند و مانند باتری های مشابه قابل شارژ یا لیتیوم یا قلیایی طول عمر آنچنان نخواهند داشت اما Energizer Max یکی از بهترین باتری های AA با طول عمر مناسب و قیمت کم است.

بهترین باتری های AA قلمی

بهترین کیت شارژر باتری AA پیشرفته

 Panasonic Eneloop Pro

اگر به ترکیبی از باتری های قابل شارژ AA و AAA با طول عمر بالا نیاز دارید و می توانید از یک شارژر پرقدرت نیز استفاده کنید، کیت شارژر حرفه ای Panasonic Eneloop تمام آنچه را که نیاز دارید را در خود جای داده است. باتری های Eneloop Pro به اندازه Eneloops استاندارد چرخه شارژ ندارند، اما 25٪ ظرفیت اضافی دارند و بسته به دستگاهی که تغذیه می کنند، ماندگاری قابل توجهی دارند. آنها همچنین برای عملکرد مناسب در دمای پایین چهار درجه فارنهایت طراحی شده اند که آنها را برای استفاده از آب و هوای سرد بسیار مناسب می کند.

خود شارژر قادر است هر بار بین 4 باتری AA و یا AAA (یا ترکیبی از هر دو ) را شارژ نماید. که این یک مزیت نسبت به برخی شارژرها که فقط به صورت جفت شارژ می شوند. چراغ ها وضعیت هر یک از باتری های شارژر را به شما نشان می دهند و بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کنید، به راحتی در پریزهای برق قرار می گیرد.حتی به راحتی در کیف قرار می گیرد و می توانید بدون هیچ مشکلی باتری و شارژر را با خود ببرید.

بهترین باتری قلمی AA قلیایی ضد خوردگی

 باتری های قلمی Voniko Premium Grade

بدون کمترین نگرانی در مورد خوردگی باتری و با کمترین هزینه Voniko یکی از مقرون به صرف ترین باتری های بازار با ماندگاری بالاست. نقطه عطف فروش واقعی طرح Voniko، ساختار داخلی دو لایه با یک پوشش فولاد ضد زنگ است.
این ساختاربه شما اطمینان می دهد که این باتری های قلیایی کاملاً ضد نشت و فرسایش هستند و از دستگاه های الکترونیکی شما محافظت می کنند.
Voniko همچنین در ساخت این باتری ها از روشهای کاملاً سازگار با محیط زیست استفاده می کند. بسته بندی برای ذخیره سازی باتری قابل استفاده مجدد است و در فرآیند تولید از سرب، جیوه یا کادمیوم استفاده نشده است.

بهترین باتری قلمی AA شارژی با هزینه مناسب

 Amazon Basics AA High-Capacity

این بسته 24 باتری آمازون بیسیک نه تنها باتری با ظرفیت 2400 میلی آمپر ساعتی است، بلکه ماندگاری بالایی نیز دارد. آنها می توانند تا 70٪ ظرفیت خود را برای مدت شش ماه، تا 50٪ ظرفیت را برای 12 ماه نگه دارند و به گونه ای طراحی شده اند که صدها بار شارژ را بدون از دست دادن زیاد حداکثر ظرفیت پذیرا باشند.
این باتری ها در بسته بندی های کوچک حمل می شوند تا به راحتی قابل بازیافت باشند و می توان به راحتی تحویل مراکز بازیافت محلی داد.  دلیل اصلی اینکه این باتری ها در لیست بهترین های AA آورده شده اند قیمت ارزان آنهاست.
قیمت این برند 20% از قیمت برندهای بزرگ کمتر است و به شما اجازه می دهد تا با کمترین هزینه باتری مورد نیاز خود را تهیه نمایید. تنها یک شارژر خوب همراه آنها نیاز دارید.

بهترین کیت باتری قلمی شارژر سریع

کیت قابل شارژ 1 ساعته Energizer

اگر باتری های شما سریع شارژ شوند به تعداد زیادی باتری نیازی نخواهید داشت. با شارژر یک ساعته Energizer می توانید بین 1 تا 4 باتری AA یا AAA را در یک ساعت یا کمتر شارژ کنید و بتوانید به موقع سر کارتان برگردید. گزینه میزان شارژ باتری دستگاه به شما اجازه می دهد تا به راحتی متوجه شوید که چقدر زمان تا شارژ کامل باتری مانده است و ساده تر بتوانید پیش بینی کنید چه زمانی آماده خواهید بود.
دما سنج و حفاظت از شارژ بیش از حد دستگاه باعث می شود تا از موقعیت های خطرناک که منجر به افنجار باتری می شود در امان بمانید. همچنین به محض اینکه باتری به طور کامل شارژ شد، شارژ متوقف می شود که باعث افزایش طول عمر باتری های شما نیز میشود.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید