بررسی بهترین ایرپادهای ارزان در سال جدید

0
345
بهترین ایرپادهای ارزان
بهترین ایرپادهای ارزان با قیمت زیر دو میلیون|

به دنبال خرید یک هنذفری مناسب برای گوش دادن به موسیقی هستید یا اینکه می‌خواهید در زمان بازی بالاترین کیفیت صدا را تجربه کنید؟ شاید در پاسخ به تماس‌های دریافتی در هنگام ورزش کردن نیاز به راحتی بیشتری دارید! چنین امکاناتی را به سادگی می‌توانید در بهترین ایرپادهای ارزان با قیمت زیر دو میلیون به دست آورید!

بهترین ایرپاد گیمینگ یا بهترین ایر پادهای زیر دو میلیون در واقع در دسته بهترین ایرپادهای کوپی شناخته می‌شوند که بر اساس نمونه‌های اصلی و اورجینال طراحی شده‌اند.

نقد و بررسی فلش های کویین تک

مهم‌ترین نکته‌ای درباره ایرپادهای ارزان، سوای از امکانات، کیفیت و دوام این محصولات در مقایسه با هندزفری‌ های سیم دار است. در واقع راحتی به سبب عدم وجود سیم را باید از مشخصه‌های واضح یک ایرپاد دانست. در این بخش همراه تیم ایویز باشید تا با چند نمونه از پرفروش‌ترین و در عین حال ارزان‌ترین ایرپادها آشنا شویم.

بهترین ایرپادهای ارزان با قیمت زیر دو میلیون

1. هنذفری بلوتوثی لنوو مدل HQ08

این هنذفری وزنی به میزان 4 گرم دارد و با ظرفیت باتری 400 میلی آمپر ساعت برای کاربری‌هایی همچون مکالمه، ورزش، گیمینگ و کاربری عمومی مناسب است.

طراحی ارگونومیک و راحت را باید از جمله مزایای این ایرپاد ارزان دانست که حتی در صورت قرارگیری طولانی مدت در گوش موحب آزار کاربر نمی‌شود. ساختار بدنه از پلاستیک فشرده ساخته شده و مقاومت بالا در برابر ضربه‌های ناگهانی نیز از مشخصه‌های دیگر این هنذفری است. جالب است بدانید که سیلیکون به کار رفته در بدنه این ایرپاد از ایجاد درد در گوش جلوگیری خواهد کرد.

در بازار بهترین ایر پادهای زیر دو میلیون باید هنذفری لنوو HQ08 را با بلوتوث ورژن 5.0، ایرپادی معرفی کرد که می‌تواند تا فاصه ده متری بهترین پشتیبانی از صدا را بدون قطع و وصل جلوه دهد. این ایرپاد در دسته بهترین ایرپاد گیمینگ زیر دو میلیون نیز شناخته می‌شود؛ به طوری که می‌تواند تمامی صداها را در محیطی واقعی برای شما به شکلی نزدیک جلوه دهد.

راهنمای خرید مودم

2. ایرپاد بی سیم پرودو مدل  Soundtec TWSAPSE

یکی دیگر از بهترین ایرپادهای ارزان این هنذفری بی سیم با وزن 29 گرمی است. ظرفیت باتری آن برای 5 ساعت استفاده مناسب کاربری‌های مکالمه، گیمینگ، ورزش و کاربری عمومی طراحی شده است.

در بین ایرپاد های رایج، این هنذفری بازه قیمتی زیر یک میلیون دارد که در نوع خود با داشتن کیفیت در پخش موسیقی و مکالمه بسیار مطلوب است. کاهش نویز را باید از قابلیت‌های جالب این ایرپاد دانست. میزان برد اتصال از طریق بلوتوث برای ایرپاد پرودو در این مدل برابر با 10 متر است. این ایرپاد به صورت لمسی کار می‌کند و برای اتصال به گوشی‌های آیفون نیز قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد.

با اولین نگاه به این ایرپاد به سادگی می‌توانید شباهت آن با طرح‌های اپل را تشخیص دهید که ممکن است در نگاه اول تفاوت بین این دو برند کاملا آشکار نباشد. با این تفاسیر باید این مدل را در دسته بهترین ایرپاد های کوپی نیز قرار دارد.

3. ایرپاد بی سیم آوی مدل T35

در بین انواع بهترین ایرپادهای ارزان با قابلیت گیمینگ، مکالمه، ورزش و کاربری عمومی، این مدل از هدفون آوی را باید یکی از نمونه‌های محبوب معرفی کرد. این ایرپاد وزنی برابر با 48 گرم دارد و ظرفیت باتری آن 400 میلی آمپر ساعت است.

یکی از دلایل محبوبیت T35 مرتبط با وزن آن است که در دسته بهترین ایرپاد های زیر دو میلیون و پرفروش‌ترین‌ها نیز قرار گرفته است. وجود محفظه شارژ این محصول را هم باید یکی دیگر از دلایل محبوبیت Awei T35 معرفی کرد. این محفظه به افزایش مدت زمان استفاده از این محصول کمک کرده است.

بلوتوث نسخه 5.0 و پشتیبانی تا فاصله ده متری به همراه امکان پخش 5 ساعت موزیک بدون توقف را باید از دیگر ویژگی‌های این مدل از ایرپاد آوی دانست. جالب است بدانید که این هنذفری بی سیم تنها در مدت زمان یک ساعت شارژ می‌شود و با فرض استفاده دائم در شبانه روز، 4 تا 5 نوبت شارژ نیاز دارد.

4. ایرپاد بی سیم ادیفایر مدل X3

وزن 4 گرمی، باتری 400 میلی آمپر ساعتی و کاربری گیمینگ، مکالمه، ورزش و عمومی را می‌توان از مشخصه‌های کلی این مدل دانست که در دسته بهترین ایرپادهای ارزان هم قرار دارد.

طراحی خاص و ویژگی ضد آب که در هنگام ورزش اهمیت زیادی دارد، از جمله ویژگی‌های ایرپاد ادیفایر مدل X3 است که به سادگی در هنگام ورزش امکان پاسخگویی به تماس‌های تلفنی را هم برای کاربر فراهم می‌کند. در بازه بهترین ایر پادهای زیر دو میلیون این ایرپاد را باید بر اساس طراحی ارگونومیک و با توجه به کنترل‌های لمسی موجود در آن، به عنوان یک محصول عالی معرفی کرد.

فناوری بلوتوث استفاده شده در این ایرپاد با نام APTX 5.0 شناخته می‌شود که هم در کاهش تاخیر و هم در بهبود اتصال بی سیم یک همگام سازی عالی را ارائه می‌دهد. با داشتن این هدفون تنها با یک اشاره می‌توانید تماس‌های خود را پاسخ دهید.

5. ایرپاد بلوتوثی ریمکس مدل AirPod 2

این ایرپاد محبوب در دسته بهترین ایرپاد های کوپی، وزنی برابر با 3 گرم دارد که کاربری‌هایی همچون مکالمه، ورزش و کاربری عمومی گزینه‌ای مناسب خواهد بود. ظرفیت باتری ریمکس مدل AirPod 2 برابر با 300 میلی آمپر ساعت است.

یکی از مشخصه‌های آشکار این مدل از ایرپاد ریمکس قرارگیری کامل و چفت شدن گوشی‌ها درون گوش است که به سبب طراحی ارگونومیک آن است؛ از طرف دیگر وزن مناسب و اندازه 13 میلی متری این ایرپاد نیز آن را محبوب‌تر کرده است.

جنس بدنه این ایرپاد از پلاستیک فشرده ABS ساخته شده و در چهار رنگ عرضه می‌شود. قابلیت مگنتی بودن این ایرپاد را نیز باید از دیگر مشخصه‌های آن دانست. وجود پنل لمسی یکی از امکانات این محصول است که به طور کلی یک کاربری ساده و عمومی را برای مصرف کننده رقم می‌زند. به همین دلیل باید این محصول را در دسته بهترین ایرپادهای ارزان زیر دو میلیون و یک هندزفری پرکاربرد معرفی کرد.

بهترین ایرپادهای ارزان قیمت در پنل فروشگاهی ایویز

در این بخش 5 مورد از بهترین ایرپادهای ارزان موجود در بازار را به شما معرفی کردیم. این ایرپادها با ظاهر جذاب خود که شبیه به برند های مطرح طراحی شده‌اند، در کنار امکانات فوق العاده و کیفیت صدای رضایت بخش، محبوبیت بسیاری دارند.

اگر در فکر خرید عمده انواع ایرپادهای ارزان هستید، می‌توانید انواع آنها را در پنل فروشگاهی ایویز مقایسه کرده و بهترین محصولات را در فروشگاه خود عرضه کنید. در کنار ایویز فروشگاه خود را با بهترین پشتیبان رشد دهید!

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید