بررسی مشخصات گیرنده دیجیتال پاناتک

0
535
گیرنده دیجیتال پاناتک
مشخصات گیرنده دیجیتال پاناتک

گیرنده دیجیتال پاناتک، قیمت مناسب، کیفیت درخور

با توجه به گسترش تعداد شبکه‌ های صدا و سیما با کیفیت HD، تمایل به دیدن تصاویری باکیفیت امری طبیعی است. برخی از تلویزیون‌های مدرن دارای گیرنده داخلی هستند اما از آنجایی‌ که هزینه تعویض تلویزیون‌ بسیار بالاست، بسیاری از کاربران استفاده از گیرنده دیجیتال را ترجیح می‌دهند. گیرنده دیجیتال پاناتک هم قیمت مناسبی دارد و هم کیفیت مطلوبی که می تواند لذت فیلم دادن را برای شما بیشتر کند.
به‌ جرئت می‌توان گفت گیرنده دیجیتال از پرمصرف‌ ترین وسیله دیجیتالی برای تلویزیون‌ های معمولی است.

یکی از ویژگی های گیرنده دیجیتال پاناتک امکان تماشای کانال های تلویزیون دیجیتال به صورت رایگان است. بنابراین می توانید از طیف گسترده ای از برنامه ها با کیفیت HD و بدون پرداخت حق اشتراک یا قبض لذت ببرید.

در ادامه مطلب به دیگر ویژگی های گیرنده دیجیتال پاناتک می پردازیم، از خرید آن پشیمان نخواهید شد!

معرفی تاریخچه کمپانی پاناتک

در سال 2005 کمپانی Verity در راستای تولید انواع مموری و حافظه وارد عرصه رقابت شد و هارد اکسترنال، حافظه SSD، کارت حافظه و فلش مموری‌ هایی با نام این برند را روانه بازار کرد. این کمپانی در سال 2016 اقدام به ثبت برند  Panatech جهت تولید فلش و مموری‌ های میکرو نمود تا بازار هدف خود را در توزیع فلش و میکرو افزایش دهد. فلش مموری‌ های Panatech  با شعار Panatech is your Memory وارد بازار شدند و در راستای تحقق این شعار این برند از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد.

اما کار به همین‌ جا ختم نشد و گستره تولیدات این برند توسعه یافت و حال پاناتک علاوه بر تولید فلش و مموری در زمینه تولید دسته‌ های بازی، گیرنده‌های دیجیتال و انواع لوازم الکترونیکی فعالیت می‌کند.

صدای لپ تاپ شما برای دیدن فیلم کافی نیست؟ اسپیکر دسکتاپ بخر !

ویژگی‌های گیرنده‌ دیجیتال پاناتک

گیرنده‌ دیجیتال پاناتک دارای نمایشگر چند زبانه هستند و امکان تغییر زبان خروجی در این دستگاه‌ ها امکان‌پذیر است. برای اتصال گیرنده دیجیتال به تلویزیون می‌توانید از طریق پورت HDMI و AV اقدام کنید و می‌ توان تصاویر را با کیفیت و وضوح ۱۰۸۰p از این دستگاه مشاهده نمود. می‌توان گیرنده‌ های دیجیتال این برند را در رده گیرنده‌ هایی با قیمت متوسط اما کارایی خوب دسته‌بندی نمود.

در حال حاضر بیشترین فروش گیرنده دیجیتال پاناتک در دو مدل P-DJ4411 و مدل P-DJ4410 است. هردوی این دستگاه‌ها دارای قابلیت ضبط یک کانال و تماشای کانال دیگر در همان TS  هستند. دستگاه‌های پاناتک پخش به‌صورت Full HD را پشتیبانی می‌نمایند. از ویژگی‌ های جذاب این گیرنده ها پشتیبانی از ذخیره 1000 کانال و امکان زمان‌ بندی برای ضبط و پخش خودکار را می‌توان برشمرد.

تیم ایویز جهت آسایش و سهولت دسترسی شما کاربران عزیز در دوران پاندمی این محصول را در فروشگاه خود فراهم آورده است. هم اکنون می توانید با مراجعه به پنل فروشگاهی ایویز این محصول را خریداری نمایید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید