آشنایی با باشگاه مشتریان ایویز

2
479
باشگاه مشتریان ایویز
عضویت در باشگاه مشتریان ایویز

باشگاه مشتریان ایویز

اگر در پنل فروشگاهی ایویز عضو هستید و از ما خرید می کنید، حتما نام باشگاه مشتریان ایویز را شنیده اید. اما ممکن است متوجه نحوه کار باشگاه و مزایای آن نباشید. اگر نمی دانید چطور باید از مزایا و شرایط استفاده از بهترین باشگاه مشتریان بهره مند شوید، در این بخش همراه ما باشید. تیم ایویز نحوه کار کلوب eways و مزایای آن را به شما توضیح خواهد داد.

از پنل فروشگاهی خرید کنید، در باشگاه مشتریان ایویز امتیاز بگیرید!

ساز و کار کلوب ایویز با توجه به امتیازاتی که از خریدتان به دست می آورید، طراحی شده است. ما در ایویز برای این که نشان دهیم بهترین باشگاه مشتریان را داریم، به ازای هر هزار تومان خرید، به شما امتیاز می دهیم.

برای این که دقیق تر با این بخش از پنل ایویز آشنا شوید، بیایید سری به آن بزنیم.

برای ورود به باشگاه مشتریان بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز خود، وارد میز کار شوید. سپس از طریق منوی سمت راست سایت روی گزینه «کلوب eways» ضربه بزنید تا دو زیر مجموعه «ویترین هدایای کلوب» و «امتیاز وفاداری» ظاهر شود.

بهترین باشگاه مشتریان
عضویت در باشگاه مشتریان

در بخش «ویترین هدایای کلوب» هر آنچه که با امتیازهای خود بتوانید خریداری کنید را برای شما فراهم کرده ایم. ورود به این بخش از طریق گزینه «باشگاه مشتریان» در منوی بالایی میز کار هم امکان پذیر است. اگر نشانگر موس خود را روی این گزینه نگه دارید، دسته بندی های موجود در باشگاه مشتریان را مشاهده خواهید نمود.

می توانید یکی از گزینه های «جانبی موبایل»، «خودرو»، «زیبایی و سلامت» یا «لوازم کادویی و تزیینی» را انتخاب کنید یا این که وارد دسته بندی های جزئی تر هر کدام از این گزینه ها شوید.

کالا رایگان از فروشگاه ایویز هدیه بگیر!

ویترین هدایای کلوب در بهترین باشگاه مشتریان!

در بخش ویترین هدایا، انواع و اقسام محصولات مختلف در اختیار شما قرار دارند. خبر خوب این که برای خرید هیچ کدام از این محصولات قرار نیست حتی ریالی خرج کنید! چرا که قبلا خرج کردید و باشگاه مشتریان ایویز امتیاز خرید شما را محاسبه کرده است.

در این بخش از کلوب ایویز می توانید محصولات مورد نظر خودتان را به سبد خرید اضافه کنید. در بخش پایین کارت هر محصول، مقدار امتیاز مورد نیاز برای خرید آن کالا نوشته شده است.

برای خرید ساده و سریع تر هم می توانید دسته بندی خاصی را انتخاب کنید یا از فیلترهایی که ایویز به صورت پیش فرض برای شما طراحی کرده، استفاده کنید. این فیلترها در بالای محصولات با عنوان «مرتب سازی بر اساس: …» مشخص شده اند. مثلا می توانید فیلتر «پرفروش ترین»ها را فعال کنید تا محصولات پرفروش باشگاه مشتریان ایویز در اختیارتان قرار بگیرد.

چطور باید امتیاز جمع کنیم؟!

حالا که مزایای حضور در بهترین باشگاه مشتریان را با چشم خودتان دیدید، به اصل مطلب می رسیم! اصلا چطور باید امتیاز جمع کنیم که از این همه مزایا بهره مند شویم؟!

باشگاه مشتریان ایویز
نحوه عضویت در بهترین باشگاه مشتریان

خوشبختانه برای جمع کردن امتیاز قرار نیست هفت خان رستم را پشت سر بگذارید؛ تیم ایویز بخشنده تر و مشتری مدارتر از این حرف هاست!

ما در باشگاه مشتریان ایویز جمع آوری امتیاز را به گونه ای طراحی کردیم که با کوچک ترین فعالیت ها، مثلا حتی خرید کارت شارژ یا شارژ مستقیم هم امتیاز بگیرید. در ضمن هدیه تولدتان هم محفوظ است و در روز تولدتان 1000 امتیاز دریافت می کنید!

برای این که با نحوه امتیازدهی باشگاه ایویز آشنا شوید، از زیرمجموعه های گزینه «کلوب eways»، گزینه «امتیاز وفاداری» را انتخاب کنید. در صفحه جدید آرشیوی از امتیازات خودتان را می بینید و اگر تب «راهنمای امتیازدهی» را انتخاب کنید، زیر و بم نحوه جمع آوری امتیاز در بهترین باشگاه مشتریان ظاهر می شود.

سورپرایز باشگاه مشتریان ایویز: کارت قرعه کشی وسوسه انگیز!

در بهترین باشگاه مشتریان هیچ امتیازی بلا استفاده نمی ماند! اگر از بین محصولاتی که در ویترین هدایای کلوب ایویز در اختیارتان قرار گرفته، نیاز به محصولی ندارید، نگران نباشید. هنوز هم می توانید از امتیازهای خودتان استفاده کنید و برنده یک هدیه فوق العاده شوید!

تیم ایویز برای این که اهمیت به مشتریان مختلف خودش را نشان دهد، یک بخش قرعه کشی هم برای اعضای باشگاه مشتریان در نظر گرفته است. شما با هر 10000 امتیاز وفاداری، یک شانس شرکت در قرعه کشی خواهید داشت. محصولاتی که برای قرعه کشی در نظر گرفته ایم هم آنقدر وسوسه کننده هستند که از امتیازات تان برای این کار استفاده کنید؛ مثلا چه کسی از داشتن یک iPhone 12 Pro Max بدش می آید!

در باشگاه مشتریان ایویز می توانید از هر خرید خودتان امتیاز دریافت کنید و با جمع کردن امتیازها، محصولات مورد نیازتان را خریداری کنید یا در قرعه کشی های هیجان انگیز ایویز شرکت کنید. دیگر چه چیزی کم است تا بگوییم بهترین باشگاه مشتریان را داریم!؟!

2 دیدگاه‌ها

  1. سلام من میخواستم ثبت نام کنم میشه لطف کنین راهنماییم کنیداز چه طریق ثبت نام کنم

    • لطفا وارد سایت از طریق ادرس panel.eways.ir شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید، بعد از طی مراحل و ثبت نام، برای تایید همکاران با شما تماس می گیرند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید