کالا رایگان در فروشگاه ایویز

0
495
کالا رایگان
می توانید با امتیازات خود کالا رایگان در فروشگاه اینترنتی ایویز دریافت نمایید

کالا رایگان

خرید رایگان از پنل فروشگاهی ایویز به همه می‌ چسبد! جشنواره کالا رایگان ایویز تا پایان شهریور ادامه دارد. در این جشنواره فرصت دارید که امتیاز جمع کنید و با همین امتیازها، باورتان بشود یا نه، رایگان خرید کنید.

اگر اسم جشنواره کالا رایگان ایویز را اولین بار است که می‌ شنوید و نمی‌ دانید چطور باید در آن شرکت کنید، نگران نباشید. کافی است چند دقیقه در این بخش با تیم ایویز همراه شوید تا همه چیز این جشنواره خرید رایگان را از سیر تا پیاز به شما توضیح دهیم.

فقط کارت اعتباری‌ تان را هم کنار خودتان داشته باشید، بعید می‌ دانیم با اطلاع از مزایا و ویژگی‌های این جشنواره فوق‌ العاده حتی بتوانید یک لحظه برای خرید تعلل کنید!!

در جشنواره کالا رایگان ایویز، امتیاز به اندازه پول رایج کشور ارزش دارد!

تیم و پنل فروشگاهی ایویز برای این که بار دیگر ارزش و اهمیتی که به مشتریان خود می‌ دهد را ثابت کند، یک جشنواره خرید رایگان راه اندازی کرده است. در این جشنواره که همه کاربران ایویز می توانند در آن شرکت کنند، برنده و بازنده نداریم. هر کسی که از پنل فروشگاهی ایویز خریدی داشته و امتیازی کسب کرده باشد، برنده است.

این جشنواره برای خرید رایگان کالاها با استفاده از امتیازهای شما طراحی شده است. اگر نمی‌ دانید امتیاز وفاداری ایویز چیست و چطور باید آن را به دست بیاورید و یا این که اصلا چقدر امتیاز دارید، نگران نباشید. در این بخش به تمام این سوالات پاسخ می‌ دهیم.

ابتدا بیایید ببینیم چطور می توان به بخش امتیازها و جشنواره کالا رایگان ایویز وارد شد.

با سامانه محب ایویز سقف خرید معنایی ندارد.

خرید رایگان از کلوب eways

برای این که ببینید چقدر امتیاز دارید و یا این که چطور امتیازهای خودتان را بیشتر کنید، باید وارد قسمت کلوب eways شوید. برای ورود به این بخش کافی است وارد داشبورد یا میز کار خودتان شوید. سپس از بخش‌هایی که در منوی سمت راست صفحه دیده می‌ شود، روی «کلوب eways» کلیک کنید. با این کار دو زیر مجموعه «ویترین هدایای کلوب» و «امتیاز وفاداری» ظاهر می شوند.

کلوپ کالا رایگان
در قسمت کلوپ ایویز می توانید امتیازات را مشاهده کنید

امتیاز وفاداری برای خرید کالا رایگان

ابتدا وارد بخش امتیازات می‌ شویم تا ببینیم چقدر امتیاز برای خرید رایگان داریم. در این صفحه چند تب مختلف وجود دارد. در اولین تب که آرشیو امتیازات است، می‌توانید امتیازاتی که دریافت کرده‌ اید را ببینید.

در این صفحه امتیازها با توجه به تاریخی که آنها را به دست آورده‌اید، نوشته شده‌اند. شما می‌ توانید از طریق فیلتری که بالای صفحه وجود دارد، یک بازه زمانی مشخص را تعیین کنید. مثلا می‌ خواهید فقط امتیازاتی که در ماه شهریور به دست آوردید را بررسی کنید.

بازه زمانی مورد نظر خودتان را روی فیلد «از تاریخ – تا تاریخ» تنظیم می‌ کنید و سپس روی کلید جستجو ضربه می زنید.

امتیازات وفاداری
در این صفحه فروشگاه ایویز، می توانید امتیازات وفاداری خود را مشاهده کنید

علاوه بر این می‌ توانید آرشیو امتیازات خودتان را در قالب فایل اکسل هم ذخیره کنید. کافی است روی دکمه نارنجی رنگ سمت چپ یعنی «خروجی به اکسل» کلیک کنید.

اگر امتیازی ندارید و نمی‌ دانید چطور باید امتیاز جمع کنید، از طریق منوی بالای صفحه وارد تب بعدی یعنی «راهنمای امتیازدهی» شوید. در این بخش هر فعالیتی که می‌ توانید به واسطه آن خرید رایگان از جشنواره کالا رایگان داشته باشید، لیست شده‌ اند. جدول امتیازات این صفحه را در زیر برای شما آورده‌ایم تا لازم نباشد به این صفحه مراجعه کنید:

 

گروه محصولات امتیاز
ردیابی و اعلام سرقت کالا به ازاء هر 1 ثبت موفق ، 2 امتیاز دریافت خواهید نمود.
بیمه به ازاء هر 1 ثبت موفق ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
شارژ مستقیم کلیه اپراتورها به ازاء هر 10000 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
کارت شارژ کلیه اپراتورها به ازاء هر 10000 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
بسته اینترنت کلیه اپراتورها به ازاء هر 10000 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
کلیه قبوض به ازاء هر 1 پرداخت موفق ، 2 امتیاز دریافت خواهید نمود.
گردشگری و بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس به ازاء هر 10000 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
امتیاز وفاداری دستیابی به هدف به ازاء هر 1 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.
هدیه تولد در روز تولد خود 10000 امتیاز دریافت خواهید نمود.
محصولات فروشگاه eways به ازاء هر 10000 ریال خرید ، 1 امتیاز دریافت خواهید نمود.

ویترین هدایای کلوب ایویز

حالا که متوجه شدید چطور در جشنواره کالا رایگان ایویز امتیاز جمع کنید، بیایید ببینیم با این امتیازها می‌ توانید چه کالاهایی را رایگان بخرید.

برای این که وارد بخش خرید رایگان ایویز در این جشنواره شوید، هم می‌ توانید گزینه «ویترین هدایای کلوب» را از بخش کلوب eways در منوی سمت راست صفحه انتخاب کنید، هم می‌ توانید در میز کار خودتان مستقیم روی بنر جشنواره کالا رایگان کلیک کنید تا زمان را از دست ندهید!

ویترین کالاهای رایگان در ایویز
در این قسمت می توانید ویترین کالاهای رایگان در ایویز را مشاهده و خرید نمایید.

در این بخش کالاهایی که می‌ توانید با امتیاز خریداری کنید، لیست شده‌اند. پایین هر کالا امتیاز مورد نیاز برای خرید آن آمده است. علاوه بر این فیلترهایی را در این بخش طراحی کردیم تا خیلی سریع‌تر به کالاهای مورد علاقه خودتان دسترسی داشته باشید.

اگر به دنبال یک کالای خاص می‌ گردید، از طریق باکس جستجو و نوشتن نام آن، بررسی کنید که در ویترین هدایای کلوب ایویز قرار گرفته است یا نه.

منوی دسته بندی بخش راست هم به شما کمک می‌ کند تا محصولاتی که به آنها نیاز دارید را بررسی کنید. در این منو دسته بندی «زیبایی وسلامت»، «open box» و «لوازم کادویی و تزئینی» زیرمجموعه‌هایی دارند. برای تماشای دسته بندی جزئی‌تر این موارد می‌ توانید روی مثلث کوچک کنار آنها کلیک کنید تا زیرمجموعه‌ شان را تماشا کنید.

بخش پایین دسته بندی‌ ها هم برای جستجوی کالاها بر اساس برند طراحی شده است. می‌ توانید برند یا برندهای مورد نظر خودتان را تیک بزنید تا فقط این محصولات برای شما نمایش داده شود.

در نهایت می‌ توانید برای خرید رایگان از جشنواره کالا رایگان ایویز از فیلترهایی که در بالای صفحه طراحی کردیم هم استفاده کنید. با استفاده از فیلترها می‌ توانید کالاها را بر اساس «پرفروش‌ترین»، «پیشنهاد ویژه»، «پربازدیدترین»، «جدیدترین»، «ارزان‌ترین» و «گران‌ترین» مرتب سازی کنید.

از ایویز رایگان خرید کنید؛ فقط تا پایان شهریور

جشنواره کالا رایگان ایویز تا پایان شهریور ادامه دارد. تا پایان آخرین ماه فصل گرم سال فرصت دارید تا می‌ توانید امتیاز جمع کنید. اگر امتیازهای قبلی خود را نگه داشته‌ اید، در این جشنواره بهترین فرصت را برای خرید رایگان کالاها دارید.

پس تا دیر نشده از این فرصت استفاده کنید و بهترین کالاها را بدون پرداخت حتی یک ریال، فقط با امتیاز بخرید. چه چیزی بهتر از این؟!

ایویز برای رضایت مشتریان خود برنامه‌ های جذابی دارد!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید