مشخصات کوله پشتی مناسب

0
195
کوله پشتی مناسب
کوله پشتی مناسب برای لپ تاپ

بهترین کوله پشتی مناسب

بسیاری از افراد به خصوص قشر محصل جامعه، خرید کوله پشتی مناسب را به کیف های دستی ترجیح می دهند؛ چرا که استفاده از کوله پشتی راحت تر است و می توانند وسایل سنگین، مثل لپ تاپ را راحت تر جابجا کنند. اما هر کوله پشتی، برای جابجایی لپ تاپ مناسب نیست. در واقع کوله پشتی لپ تاپ با کوله پشتی که برای استفاده روزانه و معمولی نیاز است، تفاوت دارد. برای خرید بهترین کوله پشتی متناسب با نیاز، باید با ویژگی های مهم در این کالاها آشنا بود. در ادامه این ویژگی ها را بررسی می کنیم. پس همراه ما باشید.

بهترین کوله پشتی چه ویژگی هایی دارد؟

برای خرید کوله پشتی مهم ترین نکته هدف استفاده فرد از آن است. به عنوان مثال محصلی که هنوز مدرسه می رود، نیاز به کوله پشتی برزنتی بزرگ برای حمل لپ تاپ ندارد؛ در حالی که دانشجویان، به دنبال یک کوله پشتی مقاوم و محکم می گردند که در اثر رفت و آمدها و حمل لپ تاپ، آسیب نبیند. پس نکته مهم برای فروش کوله پشتی، توجه به نیاز افراد است. با توجه به نیاز فرد، به ویژگی هایی که در ادامه اشاره می کنیم باید توجه کرد.

اندازه و ابعاد کوله پشتی

کوله پشتی باید متناسب با فیزیولوژی بدن افراد انتخاب شود. بسیاری از افراد در زمان خرید این کالا به اشتباه تصور می کنند هر چه کوله پشتی بزرگ تر باشد، می توانند وسایل بیشتری در آن جای دهند. در حالی که کوله پشتی های بزرگ برای اندام های کوچک مناسب نیستند و به جز جلوه ناخوشایندی که ایجاد می کنند، می توانند فشار زیادی به فیزیولوژی فرد وارد کنند.

از طرف دیگر اندازه کوله پشتی باید متناسب با هدف استفاده از آن هم تعیین شود. به عنوان مثال فردی که لپ تاپ 17 اینچی دارد، به کوله پشتی بزرگ تری برای آن نیاز خواهد داشت. پس اندازه استاندارد برای کوله پشتی لپ تاپ وجود ندارد و افراد باید با توجه به سایز لپ تاپ، برای خرید این کالا اقدام کنند.

بهترین کوله پشتی مناسب min

جنس کوله پشتی

کوله پشتی ها معمولا از جنس پلی استر، کتان، چرم، پارچه و برزنت طراحی می شوند. البته بیشتر از هر جنس دیگری کوله پشتی برزنتی در بازار یافت می شود. برزنت به دلیل مقاومت بالای خودش در برابر پارگی و آسیب، محبوبیت بیشتری دارد.

خوشبختانه پارچه برزنتی را می توان در رنگ های مختلف پیدا کرد و افراد می توانند با توجه به سلیقه شان، کوله پشتی مناسبی تهیه کنند.

برای افرادی که رفت و آمد زیادی در شهر دارند، کوله پشتی های برزنتی با رنگ های خنثی بهتر است. معمولا رنگ های طوسی، سرمه ای، مشکی و کرم در کوله پشتی های پرطرفدار بیشتر دیده می شود.

برای افرادی که در شهرهای بارانی زندگی می کنند، خرید کوله پشتی پلی استر ضد آب ضروری است تا بتواند از مرطوب شدن وسایل جلوگیری کند. البته بسیاری از کوله پشتی های برزنتی هم یک آستر ضد آب دارند تا مانع خیس شدن محتویات داخل کیف شوند.

وزن کوله پشتی

یکی دیگر از نکات مهم برای خرید کوبه پشتی مناسب، توجه به وزن آن است. بهترین کوله پشتی آن است که وزن زیادی نداشته باشد. از آنجایی که از این کالا برای حمل و جابجایی وسایل استفاده می شود، اگر خودش وزن زیادی داشته باشد، شرایط را دشوار می کند و می تواند در طولانی مدت باعث آسیب به مهره های کمر و دیسک شود.

متاسفانه بسیاری از کوله پشتی های برزنتی وزن زیادی دارند و استفاده را سخت می کنند. اگر افراد به دنبال کوله پشتی لپ تاپ هستند، حتما مدل هایی را به آنها معرفی کنید که وزن کمتری دارد تا جابجایی لپ تاپ سخت نشود.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

طراحی کوله پشتی

جیب ها و فضاهای جداکننده در کوله پشتی ها اهمیت زیادی دارند. این موضوع به خصوص در انواع کوله پشتی مخصوص لپ تاپ اهمیت دو چندانی پیدا می کند. معمولا فضای مخصوص لپ تاپ در کوله پشتی ها از سایر فضاها جدا می شود و بخش جدا کننده این فضا با طراحی خاص خود، می تواند به عنوان ضربه گیر عمل کند. البته این نوع طراحی فقط در بهترین کوله پشتی ها دیده می شود.

جیب هایی که در اطراف و جلوی کوله پشتی طراحی می شود، سازمان دهی وسایل را ساده تر می کند. با وجود فضاهای جدا کننده، احتمال گم کردن وسایل کوچک زیر تلی از کتاب و دفتر، کمتر خواهد بود.

بندها و کمربند کوله پشتی

یکی از مهم ترین قسمت ها در کوله پشتی ها، به خصوص انواع کوله پشتی برزنتی بخش اتصال بندها به بدنه است. معمولا کوله پشتی های بی کیفیت، بندهای محکمی ندارند و این موضوع باعث می شود بندها در اثر استفاده زیاد یا جمل وسایل سنگین، آسیب ببینند و پاره شوند. اما در انواع کوله پشتی مرغوب و باکیفیت، محل اتصال بندها به بدنه با دوخت محکمی طراحی می شود تا افراد بدون نگرانی بتوانند تا چند سال از کوله پشتی استفاده کنند.

نکته مهم دیگری که در رابطه با بند کوله پشتی ها وجود دارد طراحی آنهاست. بندهایی که بدون هیچ آستر طراحی می شوند، می توانند اذیت کننده باشند. به همین دلیل در کیف و کوله پشتی با کیفیت، بندها به شکل توپر طراحی می شوند تا کاملا نرم باشند و به شانه ها فشاری نیاورند. پدهای مخصوص که با نام کسپول هوا هم شناخته می شوند، در داخل بند بهترین انواع کوله پشتی جاسازی می شوند که سلامت استخوان بین کتف و گردن را حفظ کنند.

برخی از کوله پشتی ها به جز دو بند معمول، یک یا دو بند نیز به صورت کمربند در قسمت جلویی خودشان دارند. این بندها در کوله پشتی لپ تاپ و کوله پشتی هایی که برای حمل کتاب ها و وسایل سنگین استفاده می شوند، ضروری است. وجود کمربند کوله پشتی، فشار روی پهلوها و کمر را کمتر می کند و باعث تعادل بیشتر و حفظ ساختار کوله پشتی خواهد شد.

بندها و کمربند کوله پشتی
 

زیپ ها در کوله پشتی

در نهایت یک کوله پشتی مناسب باید دارای زیپ های مرغوب باشد که به راحتی باز و بسته می شود و گیر نمی کند. معمولا در مدل های ارزان قیمت، توجهی به زیپ نمی شود و زیپ ها بعد از چند بار استفاده، خراب می شوند. از آنجایی که زیپ کوله پشتی اهمیت زیادی در نگهداری از وسایل داخل آن دارد، باید به جنس و کیفیت آن توجه شود. کوله پشتی های مرغوب، زیپ فلزی دارند که محکم تر است و می توان در صورت خرابی آنها را بدون دردسر تعویض کرد.

خرید عمده بهترین کوله پشتی لپ تاپ با قیمت مناسب در ایویز

در ایویز بهترین انواع کوله پشتی برزنتی و مخصوص لپ تاپ را برای فروش عمده فراهم کرده ایم. برای سفارش این کالاها کافی است از منوی سایت وارد بخش «جانبی رایانه» و سپس «کیف و کوله پشتی لپ تاپ» شوید. بهترین برندها از جمله کوله پشتی های کینگ استار با کیفیت بالا در این بخش برای خرید عمده فراهم است. تمامی کوله پشتی ها در ایویز با بهترین قیمت همکاری عرضه می شود و ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی دارد. کافی است قیمت ها و کیفیت را در ایویز با سایر تامین کنندگان مقایسه کنید تا تصمیم بگیرید عضوی از خانواده ایویز شوید!

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید