شلوار جین سامسونگ

0
301
شلوار جین سامسونگ
شلوار جین سامسونگ برای یک مدل خاص با همکاری شرکتی دیگر ساخته شد.

شلوار جین سامسونگ

شلوار جین سامسونگ یکی از عجیب ترین محصولاتی است که این کمپانی بزرگ و به نام به تازگی روانه بازار کرده است. در اخباری که به تازگی منتشر شد، کمپانی سامسونگ از شلوار جین جدید خود رونمایی کرد که مخصوص گوشی تاشوی گلکسی زد فیلیپ 3 طراحی شده است. شلوار جین ZFlip سامسونگ با طراحی منحصر به فرد برای این گوشی موبایل، سر و صدای زیادی کرد. در این بخش همراه تیم ایویز باشید تا نگاهی به این محصول جدید کمپانی سامسونگ بیندازیم.

شلوار جین سامسونگ؛ همکاری سامسونگ و برند دکتر Denim

شلوار جین ZFlip سامسونگ به صورت انحصاری در یک لاین تولید مشخص برای گوشی های گلکسی Z Flip 3 طراحی شدند. در طراحی این شلوار جین، جیب ها تغییر کرده و مخصوص قرار دادن این گوشی موبایل شده است.

همکاری سامسونگ با حوزه مد و پوشاک خبر بزرگی بود که در هفته گذشته نقد و نظرات بسیاری را به همراه داشت. یکی از اقدامات جالب سامسونگ برای معرفی شلوار جین مخصوص زد فیلیپ 3 این است که این شلوارها در تعداد محدودی تولید و روانه بازار شده اند. در نتیجه ممکن است بسیاری از افراد به دلیل نسخه Limited این شلوار برای خرید آن ترغیب شوند.

سامسونگ برای طراحی شلوار جین خود با یکی از برندهای معتبر استرالیایی که در زمینه تولید پوشاک و شلوار جین شناخته شده است، همکاری کرد. این برند، یعنی Dr. Denim شلوار جین سامسونگ را متناسب با طراحی گوشی موبایل زد فیلیپ 3 و در تعداد محدودی تولید کرده است.

در ادامه به بررسی طراحی این شلوار می پردازیم. با این حال همکاری یک برند شناخته شده در زمینه تکنولوژی و یک برند معتبر مد و پوشاک می تواند نقطه عطف جدیدی برای معرفی محصولات مختلف حوزه تکنولوژی یا پوشاک باشد. باید ببینیم در آینده کدام برندها به استفاده از این همکاری نو دست می زنند.

فروش همکاری موبایل در پنل ایویز

شلوار جین سامسونگ؛ شلواری با یک جیب کوچک!

در شلوار جین ZFlip سامسونگ طراحی معمول جیب های شلوار تغییر کرده و برای قرار دادن گوشی زد فیلیپ 3 بهینه شده است. این طراحی به لطف تاشو بودن گوشی موبایل زد فیلیپ بوده و سامسونگ به نوعی با این همکاری می خواسته فضای کم اشغال شده توسط گوشی های جدید خودش را به رخ بکشد!

برند دکتر Denim برای طراحی شلوار سامسونگ جیب های پشتی شلوار را حذف کرده است. جیب های بزرگ در بخش پشتی شلوار یکی از رایج ترین جیب هایی هستند که در اکثر شلوارهای جین دیده می شدند. دکتر Denim برندی است که با حذف این جیب های بزرگ و نامناسب، نسل جدیدی از شلوارهای جین را با جیب های کوچک تر روانه بازار کرده است.

در بخش جلویی شلوار جین سامسونگ یک جیب کوچک روی قسمت ران طراحی شده که مخصوص قرار دادن گوشی گلکسی زد فیلیپ 3 است. جیب های جلویی شلوار نیز با یک حرف Z طلایی تزیین شده اند که نشان دهنده حرف اول گوشی زد فیلیپ 3 است.

ایده حذف جیب های بزرگ و غیر کاربردی شلوارهای جین و تغییر آنها به جیب هایی که کاربردی تر هستند، ایده ای است که می تواند به سود سامسونگ تمام شود. این کمپانی پیش تر هم با یکی دیگر از برندهای حوزه مد فعالیت و همکاری داشته و از این طریق به دنبال معرفی بیشتر محصولات خود می گردد.

سامسونگ سابقه همکاری با برند تام براون را در کارنامه خود دارد و نسخه های محدودی از محصولاتش را به نام Thom Browne Edition روانه بازار کرده بود. همکاری جدید سامسونگ هم می تواند یکی دیگر از قله های موفقیت و همکاری با برندهای مد و پوشاک محسوب شود.

شلوار جین ZFlip سامسونگ

قیمت شلوار جین ZFlip سامسونگ

برند دکتر دنیم فقط 450 عدد شلوار جین سامسونگ را طراحی و روانه بازار کرده است. زمانی که وارد سایت این برند می شوید، قیمت شلوار جین 1499 دلار استرالیا یا 1115 دلار آمریکا نوشته شده که برخی به اشتباه تصور می کنند این قیمت برای خرید شلوار است. 1499 دلار استرالیا تقریبا به اندازه قیمت خود گوشی موبایل گلکسی زد فیلیپ 3 است و قیمتی که در سایت Dr. Denim اعلام شده در واقع برای خرید یک گوشی موبایل به همراه شلوار است.

در حقیقت در این همکاری که بین برند سامسونگ و برند استرالیایی مد و پوشاک شکل گرفته، کسی نمی تواند شلوارهای جین را به صورت مستقل خریداری کند و سامسونگ این شلوارها را برای خریداران و طرفداران گوشی موبایل گلکسی زد فیلیپ 3 روانه بازار کرده است.

در این اقدام جالب شما می توانید با ورود به سایت برند دکتر دنیم، خرید گوشی موبایل و شلوار جین ZFlip سامسونگ را به صورت یک پکیج از این سایت داشته باشید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S20 Plus 5G

خرید گوشی جدید سامسونگ به علاوه یک شلوار جین منحصر به فرد!

در مراسم رونمایی از شلوار جین سامسونگ، این کمپانی از شعار «چه کسی به جیب های بزرگ نیاز دارد» استفاده کرد که نشان دهنده حذف جیب های بزرگ در قسمت پشتی شلوار جین است. اما بعدها نقدهای زیادی به جیب های طراحی شده برای شلوار جدید سامسونگ وارد شد.

بسیاری از افراد این جیب ها را کوچک می دانستند و اعتقاد داشتند نمی توان از آن برای گوشی های موبایل استفاده کرد. در واقع سامسونگ این طراحی را فقط و فقط برای گوشی های تاشوی خود انجام داده و قرار دادن گوشی های دیگر در این شلوارها امکان پذیر نیست.

با توجه به بازار کوچکی که این گوشی های تاشو دارند، سامسونگ در حال حاضر نیازی به طراحی شلوار دیگری ندارد. شلوار جین ZFlip سامسونگ به همراه جدیدترین سری از گوشی های تاشو Z Flip به فروش می رسد. این گوشی موبایل به یک نمایشگر داخلی با ابعاد 6.7 اینچ و یک نمایشگر بیرونی 1.9 اینچی مجهز شده که پنل داخلی آن می تواند از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیانی کند.

تراشه اسنپدراگون 888، 8 گیگابایت رم و حافظه 128 و 256 گیگابایت از دیگر ویژگی های این گوشی موبایل هستند. علاوه بر این گوشی زد فیلیپ 3 گواهی IPX8 را دریافت کرده و در برابر نفوذ آب نیز مقاوم است. پس شلوار جین ZFlip سامسونگ می تواند یک انتخاب عالی در کنار آن باشد.

اگر قصد خرید انواع گوشی های موبایل برند سامسونگ را دارید، در پنل فروشگاهی ایویز آنها را برای شما فراهم کرده ایم. ایویز سعی دارد بهترین همراه فروشنده های کالاهای دیجیتالی باشد؛ از همین رو بهترین قیمت ها را برای خرید عمده گوشی های موبایل عرضه می کند. اگر شما هم فروشنده موبایل و لوازم جانبی آن هستید، می توانید در پنل ایویز ثبت نام کرده و عضوی از خانواده ما باشید تا در عرضه جدیدترین محصولات و بهترین برندها، از رقبای خود پیشی بگیرید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید