با سامانه محب ایویز سقف خرید معنایی ندارد!

0
587
سامانه محب ایویز
راه اندازی سامانه محب ایویز

با سامانه محب سقف خرید معنایی ندارد!

برای بسیاری از فروشندگان عمده پیش آمده که برای خریدهای بالای 50 میلیون تومان خودشان، دچار دردسر شده‌ اند. استفاده از پایا و ساتنا هم که این امکان را فراهم می‌ کند، چالش‌ های مخصوص به خودش را دارد. اما یک خبر خوب برای شما داریم، دیگر مجبور نیستید برای خرید های بالای 50 میلیون تومان از پنل ایویز، هفت خان رستم را پشت سر بگذارید. چطور؟! با سامانه محب!

سامانه محب چیست؟!

محب برای مدیریت حساب‌ های بانکی شما و توسط شرکت بازار اینترنتی ایرانیان امید طراحی شده است. این سامانه یکپارچه به هدف رفع بسیاری از مشکلاتی که فروشندگان با آن دست‌ و پنجه نرم می‌ کردند، ایجاد شده تا تمام مسیرهای پرپیچ‌ و خم خریدهای عمده از پنل ایویز را ساده‌ تر کند. با استفاده از این سامانه، گردش‌های مالی خودتان را زیر نظر می‌ گیرید و در شفافیت کامل مالی به خرید از ایویز می‌ پردازید.

چطور از سامانه محب ایویز استفاده کنیم؟!

این سامانه با توجه به قراردادی که بین شرکت بازار اینترنتی ایرانیان امید و بانک ملت منعقد شده، در اختیار کاربران قرار گرفته است. بنابراین قدم اول برای استفاده از این سامانه، داشتن یک حساب بانک ملت است. در واقع افتتاح حساب در بانک ملت تنها شرطی است که برای استفاده از سامانه محب پیش روی خودتان دارید.

زمانی که وارد پنل ایویز خودتان می‌ شوید، از بخش منوی کناری می‌ توانید گزینه «افزایش سپرده» را انتخاب کنید تا حساب خودتان را در ایویز شارژ کنید. در این بخش تمام شرایط و قوانین استفاده از این سامانه به تشریح نوشته شده تا خیالتان بابت امنیت مالی راحت باشد. بعد از خواندن شرایط و ضوابط، گزینه «موافقم» را تیک می‌ زنید و بعد از تایید، دو شماره در اختیار شما قرار می‌ گیرد:

  • شماره حساب بانکی محب در بانک ملت
  • شناسه واریز محب برای مشتری

با داشتن شماره حساب بانکی محب در بانک ملت، از هر طریقی می‌ توانید حساب خود را شارژ کنید. این کار را هم می‌ توانید از طریق اپلیکیشن‌های همراه بانک انجام دهید و هم از طریق مراجعه به ATM ها. بهتر است رسید واریز وجه را نزد خودتان نگه دارید تا اگر مشکلی پیش بیاید، امکان بررسی آن وجود داشته باشد.

چقدر طول می‌ کشد تا حساب محب شارژ شود؟!

فقط 30 دقیقه بعد از این که به حساب ملت محب واریز داشته باشید، حساب شما شارژ خواهد شد! پس دیگر نیازی به استفاده از پایا و ساتنا ندارید.

اگر تراکنش شما موفق باشد، پیامک تایید شارژ حساب برای شما ارسال خواهد شد. علاوه بر این اگر تغییری در شناسه واریز یا شماره حساب بانکی محب رخ دهد، از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌ شود.

برای این که از شارژ سامانه محب خود مطمئن شوید می‌ توانید از پنل ایویز وارد قسمت «گزارش افزایش اعتبار» شوید تا سوابق تراکنش‌ های خودتان را بررسی کنید.

در صورتی که هر گونه مشکلی از جمله تاخیر در واریز، خطا در وارد کردن شناسه و شماره حساب اتفاق افتاده باشد، می‌ توانید آن را از طریق پیشتیبانی ایویز با شماره تلفن 02164004 پیگیری کنید.

آیا سامانه محب فقط برای خرید های بالای 50 میلیون تومان کاربرد دارد؟!

شما می‌ توانید در سامانه محب، حساب خودتان را هر چقدر که نیاز دارید، شارژ کنید. لازم نیست از این سامانه فقط برای خریدهای بالای 50 میلیون تومان استفاده شود. محب به کاربران ایویز اجازه می‌ دهد تا سقف 100 میلیون تومان به صورت روزانه حساب خودشان را شارژ کنند تا برای سفارش خرید، درگیر روش‌ های عجیب‌ و غریب انتقال پول نباشند.

علاوه بر این شما می‌ توانید شناسه خودتان در اختیار مشتری قرار دهید تا واریز مشتری به صورت مستقیم، حساب ایویز شما را شارژ کند. به همین راحتی!

فراموش نکنید که برای استفاده از سامانه محب، از هر حسابی می ‌توانید با استفاده از شماره شبا و شناسه واریز، مبلغ را واریز و حساب خود را شارژ کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید