ده تا از بهترین نینتندو سوییچ ها

0
465
بهترین نینتندو سوئیچ
بهترین نینتندو سویئچ رابط بازی | نینتندو سوییچ Neon Red

روز لوله کش محبوب ماریو را با ده تا از بهترین نینتندو سوئیچ (nintendo) جشن بگیرید.

برای برخی از گیمرها، روز ماریو (10 مارس گرفتید؟) یک تعطیلات قابل‌ احترام است، فرصتی که بعد از شام با نینتندو سوییچ خود خلوت کنند و چند ساعتی را بدون شکایت دوستداران، انیمال کراسینگ بازی کنند. در هر صورت این‌ یک تعطیلات حقیقی است.
اما روز ماریو تنها به بازی اختصاص ندارد. بلکه روزی است که خرده‌ فروشان شما را به خرید برخی چیزهای جدید شاید کنسول، برخی از بازی‌ ها و شاید هم برخی از لوازم جانبی، با قیمت‌ های جذاب ترغیب می‌ کنند.

خوشبختانه، به نظر می‌ رسد نینتندو سوئیچ درست به‌ موقع برای این روز بزرگ به بازار باز می‌ گردد. پس از ماه‌ ها حضور کمرنگ، اکنون می‌توانید با یک مدل قرمز و آبی یا خاکستری و همچنین نسخه‌ های ویژه انیمال کراسینگ یا ماریو، دلی از عزا در آورید.
از آن جایی که در حال حاضر این بازی در بازار عرضه نشده پس قرار نیست پولی پس‌ انداز کنید، اما حداقل دانستن اینکه در حال حاضر در انبار موجود است، چیزی که حتی همین هفته پیش نمی‌ توانستید با اطمینان از آن سخن بگویید، باعث دلگرمی است. نسخه ماریو دارای یک کیف حمل رایگان است.

البته چیزهای دیگری نیز برای فروش وجود دارد. به‌عنوان‌ مثال می‌ت وانید در هزینه خرید Super Mario Party و Luigi’s Mansion 3 33٪ صرفه‌جویی کنید یا 10 دلار در قیمت کنترلر Nintendo Switch Pro پس‌ انداز کنید. در ادامه لیستی از بهترین معاملات (Nintendo) نینتندو سوییچ را که می‌ توانیم برای روز ماریو 2021 پیدا کنیم، بخوانید.

پر فروش ترین نینتندو سوییچ

نسخه قرمز و آبی نینتندو سوییچ

بفرمایید: جدیدترین نسخه از نینتندو سوئیچ این نسخه قرمز و آبی ماریو در طرح رنگی نمادین ماریو با چسب آبی Joy-Con به‌اضافه چیزهای دیگر وارد شده است.
کنترلر Joy-Con، سیستم Switch و Switch dock، که همه بارنگ قرمز تزیین‌ شده‌اند.

با وجود اینکه این دستگاه در انبار موجود است اما هنوز به عرضه در بازار نرسیده. هرچند همین‌ هم خبر بسیار خوبی است و خوب می‌ توان از آن به‌ عنوان معجزه‌ ای کوچک یاد کرد. به‌علاوه شما یک کیف حمل رایگان با پوشش گرافیک Super Mario و یک محافظ صفحه خواهید داشت.

نسخه نینتندو سوییچ انیمال کراسینگ: نسخه افق های جدید

نسخه نینتندو سوییچ انیمال کراسینگ ورژن افق های جدید سال گذشته وارد بازار شد و به همان سرعت نیز از روی قفسه های فروشگاهی ناپدید شد. حالا به مناسبت روز ماریو این نسخه مجدد وارد بازار شده. سویئچ جذاب با قرض گرفتن نشانه های طراحی خود را از بازی با رنگ سبز روشن و آبی رنگ پاستلی و تصاویر Tom Nook و جلو و مرکز Nooklings روی کنسول یاداور خود بازی است. البته، این دستگاه به قیمت کامل و بدون تخفیف به فروش می رسد، اما اکنون این فرصت را دارید پیش از به اتمام رسیدن فروش این نسخه به، یکی بخرید هست.

بهترین سویئچ رابط بازی

Luigi’s Mansion 3

گرچه این روز، روز ماریو است، اما لوله‌کش محبوب بدون همراه قابل ‌اعتمادش لوئیجی هم همین قدر محبوب بود؟
مبارز سبز پوش گومباس ثابت می‌کند که می‌تواند خودش را در Luigi’s Mansion 3 نگه دارد، این سومین سری از پلتفرمهای جذاب و گیج کننده است.

بهترین نینتدو سوئیچ ها
بهترین نینتدوسوئیچ ها را بشناسید

این بار، لوئیجی مجبور است پس از انجام یک عملیات ناپدید سازی در هتل شگفت‌انگیز Last Resort، ماریوی خپل بامزه را نجات دهد. شما می‌توانید بوسیله نینتندو سوییچ با 7 نفر دیگر به‌صورت آنلاین یا محلی بازی کنید و با دوستانتان وقت بگذرانید.

Super Mario Party

سوپر ماریو پارتی مهم‌ترین بازی مهمانی است که هزاران بازی مسابقه‌ ای کوچک را در خود جای‌ داده است، در کل 80 بازی، تقریباً یک المپیک واقعی است.

شما باید به بسیاری از روش‌ های جدید استفاده از کنترلر برای مطابقت با عملکرد روی صفحه تسلط داشته باشید و حداکثر چهار بازیکن می‌توانند در مسابقات، گزینه‌های مختلف ورزشی، رقص و بسیاری موارد دیگر با هم رقابت کنند. یک حالت تک‌نفره نیز وجود دارد تا بتوانید در تنهایی با هوش مصنوعی سر خود را گرم کنید.

بهترین لوازم جانبی نینتندو سوییچ دیل

مایلید بازهایی کلاسیک مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild یا Super Smash Bros را بازی کنید. روشی که برای بازی در نظر گرفته‌شده است نهایی است؟ یک کنترلر Nintendo Switch Pro انتخاب کنید. با سوییچ شما می‌توانید از پایه و اتصال استفاده کنید و دارای ویژگی‌های داخلی و صدای amiibo است.

نینتندو سوییچ Neon Red و Neon Blue Joy-Con

Joy- Con قرمز و آبی نینتندو سوییچ در حال حاضر 10 دلار تخفیف دارد، تخفیف خیلی زیادی نیست، اما پس‌انداز خوبی در روز ماریو محسوب می شود. این کنترلر رسمی نینتندو بوده و دقیقاً به همان شکلی که شما انتظار دارید کار می‌کنند، جداگانه برای دو بازیکن، یکی در هر دست یا با هم به‌ عنوان یک کنترلر بازی وقتی به دسته Joy-Con متصل می‌شوند.

Mario Kart Live: Home Circuit Luigi Set

نمی توان گفت چیز خیلی خاصی است، اما اینده بازی است. این یک نسخه واقعیت افزوده (AR) از Mario Kart است، که در اطراف خانه تنظیم می شود سپس با استفاده از دوربین هایی که در خانه جایگذاری شده بازی را مشاهده می کنید و می توانید در حال خانه بازی کنید، و روی مرورگر با هوش مصنوعی مسابقه دهید. چیدمان دوربین ها به خود شما بستگی دارد. یک شکل بیضی ساده، یک هشت ضلعی یا با افزودن کارتهای بیشتر از شکل های چرخشی استفاده کنید (که هزینه اضافی دارد) و دراین بازی می توانید با حداکثر چهار بازیکن بازی کنید. هزینه این بازی 100 دلار است، اما به یمن روز ماریو می توانید 10 دلار صرفه جویی کنید.

پایه شارژ PowerA Joy-Con برای نینتندو سوییچ

پایه شارژ PowerA’s Joy-Con هوشمندانه‌ ترین روش برای شارژ کردن کنترل‌کننده‌ ها است. این دستگاه می‌ تواند تا چهار Joy-Con را همزمان کنترل کند و به‌طور مرتب منطقه بازی شما را سازماندهی کند و تمام کنترلر های شما را به‌طور مداوم شارژ نگه دارد. Joy-Con به‌ راحتی متصل می‌شود و یک نشانگر LED برای اطلاع از وضعیت شارژ آنها وجود دارد. در حال حاضر، این لوازم جانبی دارای مجوز رسمی 6 دلار تخفیف دارد، یا به عبارتی دیگر 19 دلار قیمت دارد.

PowerA Joy Con min 1

کیف مسافرتی قابل حمل سخت Orzly Nintendo Switch

قصد دارید نینتندو سوییچ (nintendo) خود را در جاده با خود همراه کنید؟ پس شما به یک کیف حمل نیاز دارید. کیف Orzly ترکیبی از، قابل‌حمل بودن و فضای ذخیره‌ سازی برای سوئیچ شماست. این کیف یک محافظ سخت‌ جان و مقاوم در برابر آب است که از دستگاه شما در برابر ضربه محافظت می‌کند، اما فضای بیشتری برای Joy-Con ، کابل، حداکثر هشت بازی و بیشتر دارد. بهترین از همه، برای تعطیلات روز ماریو نصف قیمت شده است.

 

بهترین هدفون ها برای بازی را بشناسید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید