خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

0
262
خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

از وقتی پای کامپیوتر پا به زندگی روزمره انسان ها باز شد بازار خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر هم رونقی چشم گیر پیدا کرد.

امروزه شرکت های گوناگونی در سراسر جهان با قدرت در حال رقابت هستند تا عنوان بهترین را در حوزه های مختلف دنیای کامپیوتر به دست آورند. نکته ای که وجود دارد این است که حوزه تولید لوازم جانبی آنقدر گسترده و پیچیده است که اکثر شرکت ها به طور تخصصی فعالیت می کنند.

مثلا شرکتی بخش عمده تمرکز خود را بر تولید پردازنده می گذارد و شرکتی روی تولید رم تمرکز می کند. این مسئله مزیت هایی برای مصرف کنندگان دارد. اول از همه این که به آنها کمک می کند تا راحت تر بهترین را در هر حوزه ای پیدا کنند و دوم این که به علت رقابت بالای در سطح تخصصی، قیمت و کیفیت به نفع مصرف کننده تمام خواهد شد.

چرا خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر مهم است؟

همانطور که اشاره کردیم امروزه بازار خرید و فروش لوازم جانبی کامپیوتر بسیار داغ است. بیایید در رابطه با چرایی رونق فروش لوازم جانبی کامپیوتر حرف بزنیم. دلایل متعددی وجود دارد که فردی را ترغیب به خرید اجزای کامپیوتر کند.

هنگامی که شخصی سیستم کامپیوتری آماده ای را خریداری می کند در واقع پکیجی کامل متشکل از تمام اجزای راه اندازی سیستم را تهیه کرده است. به عنوان مثال یک لپتاپ یا کیس کامپیوتر آماده خریداری کرده است. جدا از این که در اکثر مواقع این خریدار در همان لحظه هم نیاز به تهیه موس و کیبورد و امثال این ها دارد نیازهای متعدد دیگری هم در همان لحظه یا آینده نزدیک او را به خرید لوازم جانبی دیگری ترغیب خواهند کرد.

خیلی از کاربران بودجه کافی برای تهیه یک سیستم کامل و تمام عیار را ندارند. پس به خرید سیستمی روی می آورند که در حوزه مورد نیاز آنها حداقل پتانسیل ها را داشته باشد تا در آینده با ارتقاء جزء به جزء آن با هزینه ای کمتر و به شکلی مناسب نیازهای شان را برطرف کنند.

برای مثال انجام کارهای گرافیکی به حد استانداردی از رم و پردازنده ای نسبتا قدرتمند نیاز دارند. پس خریدار علاوه بر این که در هنگام خرید کامپیوتر باید به قدرت پردازنده توجه داشته باشد می تواند در آینده رم را دهد. یا برای بالارفتن سرعت سیستم و پردازش برنامه ها SSD نسب کند.

خرید عمده دسته بازی

راهنمای خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر

مانند هر کالای دیگری خرید عمده لوازم جانبی کامپیوتر به صرفه تر از خرید تکی این محصولات است. اگر قصد خرید عمده این محصولات را دارید به احتمال زیاد فروشنده یا واسطه هستید. پس با ما همراه باشید تا ارزان ترین عمده فروشی ها و راه دسترسی به آنها را بررسی کنیم.

در این مرحله باید دو حوزه را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم. عمده فروشی های مجازی و محلی. البته این نکته را نیز باید مد نظر داشت که امروزه برخی از فروشندگان عمده به صورت ترکیبی کار می کنند. یعنی علاوه بر فروش مجازی، فروش محلی هم دارند.

این که خرید عمده به کدام صورت بهتر است به فروشنده و نیازهای خریدار بستگی دارد. اما توصیه می شود که اگر برای اولین بار قصد خرید عمده از فروشنده ای دارید و نسبت به کیفیت محصولات او مطمئن نیستید، بهتر است حضوری برای خرید مراجعه کنید.

خرید مجازی لوازم جانبی کامپیوتر چه مزیتی دارد؟

این روزها اکثر فروشندگان، به ویژه آنهایی که فروش و گردش مالی بالایی دارند، وقت زیادی برای مراجعه حضوری و خرید محصول ندارند. از طرفی خرید آنلاین می تواند از شهرهایی صورت گیرد که ممکن است صدها کیلومتر با خریدار فاصله داشته باشند. فروشگاهی که سلامت کالا در هنگام تحویل را تضمین می کند و برای مشتریان خود پکیج ها و تخفیف هایی را نیز در می گیرد بهترین انتخاب برای کسب سود بیشتر در کسب وکار شماست.

فروشگاهی را انتخاب کنید که به رشد و سودآوری شما اهمیت می دهد. در این صورت شما مشتری سودآوری خواهید بود که روزبه روز سبد خرید بزرگتری را به سایت موردنظر سفارش می دهد. فروشگاه نیز در تعامل با شما پیشنهادهای ارزنده ای را در نظر می گیرد. این یک تعامل سازنده خواهد بود.

خرید محلی لوازم جانبی کامپیوتر چه مزیتی دارد؟

از آنجایی که در خرید محلی به طور رو در رو با فروشنده مواجه هستید در صورت بی کیفیت بودن اجناس بهتر می توانید با فروشنده کنار بیایید.

از طرفی هیچ گاه نباید روابط اجتماعی را دست کم بگیرید. ممکن است با مراجعه حضوری برای خرید و اندکی گفت و گو با فروشندگان بتوانید از آنها تخفیف خوبی بگیرید. به این هم توجه داشته باشید که اگر فروشنده خیلی به شما نزدیک است با خرید حضوری زودتر می توانید به محصول دست پیدا کنید. مسئله اینجاست که یک فروشگاه محلی هرگز نمی تواند تخفیف درخوری را برای شما در نظر بگیرد. چرا که محصولات اندکی را برای فروش در اختیار دارید.

با دسترسی به یک فروشگاه بزرگ و قدرتمند که به دلیل مقیاس کار، قیمت پایینی را برای فروش در نظر دارد، به مراتب بهتر از خرید از یک فروشگاه محلی کوچک است.

خرید عمده لوازم جانبی موبایل

برخی از فروشندگان محصولات کامپیوتری در حوزه فروش لوازم جانبی موبایل هم فعالیت می کنند. از طرفی خرید و فروش لوازم جانبی موبایل به صورت جداگانه هم رونق بسیار خوبی پیدا کرده است. بنابراین در این مقاله سعی شده است که به خرید عمده هر دو نوع این محصولات توجه شود.

فروش عمده موبایل

از کجا لوازم جانبی عمده بخریم؟

اول از هر چیزی باید بررسی کنیم که منظور از لوازم جانبی دقیقا چیست؟ در حوزه تلفن همراه قاب، کیف، هندزفری، باتری، پاوربانک، گلس، شارژر وکابل شارژر از مواردی هستند که فروش خیلی بالایی دارند و در نتیجه از پتانسیل تجاری خوبی برخوردار هستند.

مهم ترین اجزای جانبی کامپیوتر هم شامل رم، هارد، فن، موس و کیبورد است. البته تفاوتی بین لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر وجود دارد. به این صورت که لوازم جانبی کامپیوتر در اکثر موارد صرف نظر از برند سازنده برای طیف وسیعی از سیستم های کامپیوتری کاربرد دارند.

در مبحث تلفن های همراه این مورد صادق نیست و در اکثر موارد اجناس برای طیف محدودی از تلفن های همراه یا حتی فقط یکی از آنها کاربرد دارند. پس برای خرید عمده آنها باید نگاه دقیق تری به نیازهای بازار داشت.

در ادامه با ما همراه باشید تا چهار عدد از بهترین مراکز فروش عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر ایران را بشناسید.

خرید از فروشگاه های فیزیکی

مراکز خرید و پاساژهای بسیاری در تقاطع خیابان های جمهوری و حافظ تهران واقع شده است. ۱۱۰۰ فروشگاه که در حوزه فروش جزئی و عمده لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر فعالیت می کنند و اکثرا از ارزان فروش های ایران به شمار می آیند. از طرفی به علت رقابت بالایی که در این پاساژ وجود دارد کیفیت محصولات نیز بالا است.

به یاد داشته باشید که فضای رقابتی این مراکز می تواند شما را از اهداف تان دور کند. از طرفی تعدد مراکز فروش، اعتماد را دشوار می کند. بسیاری ترجیح می دهند به دور از ازدحام و در فضایی کم تنش معاملات خود را انجام دهند و شاید حضور در این مراکز برای شان جذابیتی نداشته باشد. این دسته از افراد خرید عمده لوازم جانبی به صورت آنلاین را ترجیح می دهند.

خرید عمده

این وبسایت با یک دهه سابقه در فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل از قدیمی ترین ها در حوزه فروش عمده به صورت آنلاین است. وبسایت خرید عمده علاوه بر فروش تجهیزات رایانه، موبایل، تبلت و لپتاپ در فروش عمده انواع نرم افزار، بازی و انیمیشن هم فعالیت می کند و برای طیف گسترده تری از خریداران عمده کاربرد دارد.

پنل فروشگاهی ایویز

این فروشگاه فعالیت خود را به طور رسمی از سال 92 آغاز کرد اما فعالیت اصلی از مدت ها قبل یعنی از سال 88 کلید خورده بود. ایویز با ثبت فروشگاه های متعدد، موفق به شکستن رکورد فروش روزانه در سال 99 شد. اعتماد مشتریان به این سامانه و خرید کالای باکیفیت موجب محبوبیت این پلتفرم شده است. در این فروشگاه با یک قیمت رقابتی خرید و سود خود را تثبیت کنید.

ارزانترین عمده فروشی در یک کلیکی شماست

برای این که قیمت های یک عمده فروشی را ارزان به حساب آوریم باید به میانگین قیمت های آن به صورت نسبی نگاه کنیم.

از آنجایی که رقابت در بازار فروش عمده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل بسیار زیاد است رقبا نهایت تلاش خود را می کنند که کمترین قیمت و بالاترین کیفیت را ارائه دهند.

بنایراین نمی توان صرفا یک گزینه را به عنوان ارزان فروش ترین به حساب آورد. به هر حال فروشگاه هایی وجود دارند که یا به دلیل اجناس باکیفیت و خدمات پس از فروش و یا قیمت های مناسب ممکن است توسط برخی خریداران ترجیح داده شوند.

پس همانطور که اشاره شد نمی توان ارزانترین عمده فروش لوازم جانبی موبایل را صرفا یک فروشگاه خاص در نظر گرفت. اما می توان از فروشگاهی نام برد که میانگین قیمتی پایینی داشته است.

ایویز یکی از همان فروشگاه ها است. این شرکت علاوه بر تنوع بالایی که در عرضه محصولات دارد، آنها را با قیمت های بسیار مناسبی عرضه می کند و خدمات پس از فروش کاملی هم ارائه می دهد. این وبسایت همچنین در فروش لوازم جانبی کامپیوتر و رایانه هم فعالیت می کند و در این حوزه هم خوش درخشیده است.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید