خرید عمده دسته بازی در پنل ایویز

0
416
خرید عمده دسته بازی در پنل ایویز
خرید عمده دسته بازی در پنل ایویز با قیمت مناسب موجود شده است

دسته بازی که به آن گیم پد و جوی استیک (Joy Stick) هم می گویند، از پرفروش ترین تجهیزات گیمینگ است. طرفداران بازی های ویدیویی برای بازی چه با کامپیوتر و چه با کنسول های بازی، به گیم پد نیاز دارند. پس اگر مرکز فروش تجهیزات گیمینگ یا انواع لوازم جانبی رایانه و موبایل دارید، می توانید با خرید عمده دسته بازی، فروش بالایی را تجربه کنید. پیش از آن که برای خرید دسته بازی کامپیوتر به صورت عمده اقدام کنید، لازم است نکاتی را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید این تجهیزات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تهیه کنید. تا انتهای این بخش همراه ما باشید تا با بخش فروش عمده دسته بازی ایویز آشنا شوید.

چرا گیمرها همیشه به دنبال یک دسته بازی (گیم پد) خوب هستند؟

جوی استیک یا دسته بازی پرکاربردترین وسیله گیمرها محسوب می شود. اگر خودتان هم اهل بازی های ویدیویی باشید، می دانید که لذت بازی کردن با گیم پد قابل مقایسه با کیبورد نیست. از طرف دیگر برخی از بازی ها را نمی توان با کیبورد و موس اجرا کرد. مثلا بازی های فوتبالی مثل فیفا و PES با کیبورد یا سایر تجهیزات کامپیوتری قابل بازی نیستند. علاوه بر این کیبورد به دلیل حساسیت بیشتر ممکن است بعد از مدتی از کار بیفتد؛ در حالی که کیفیت ساخت دسته های بازی برای استفاده مداوم روزانه بیشتر است.

خرید عمده و تک دسته بازی با بهترین قیمت 

نکاتی که باید در خرید عمده دسته بازی حرفه ای و معمولی بدانیم

در بین گیم پدهایی که برای بازی های ویدیویی طراحی می شود، برخی از آنها ظاهر ساده و کلاسیکی دارند؛ در حالی که برخی دیگر ممکن است ظاهر پیچیده و عجیبی داشته باشند. از همین رو می توان گیم پدها را به دو دسته حرفه ای و ساده تقسیم بندی کرد.

دسته بازی ساده برای افرادی که به صورت حرفه ای بازی های ویدیویی را دنبال نمی کنند مناسب تر است. این دسته ها قیمت مقرون به صرفه ای دارند و در بین آنها می توان مدل هایی را پیدا کرد که قابلیت شوک یا ویبره و اتصال وایرلس را پشتیبانی می کند. برای کودکان و نوجوانان با سن کمتر، خرید دسته بازی کامپیوتر ساده انتخاب بهتری خواهد بود.

در طرف مقابل گیم پدهای حرفه ای قرار می گیرند که طراحی ظاهری آنها کاملا ارگونومیک بوده و می توان از آنها چندین و چند ساعت در طول روز استفاده کرد بدون اینکه احساس خستگی داشت. دکمه ها در این گیم پدهای حرفه ای بر اساس اصول ارگونومی طراحی شدند تا در زمان بازی راحت تر در دسترس باشند و کمترین آسیب و خستگی را به دست وارد کنند. قیمت دسته بازی حرفه ای بیشتر است و به افرادی که به صورت پروفشنال در کنار سیستم گیمینگ خود یک گیم پد عالی می خواهند، پیشنهاد می شود.

خرید عمده دسته بازی در پنل فروشگاهی ایویز
خرید عمده دسته بازی در پنل فروشگاهی ایویز با قیمت و کیفیت فوق العاده موجود است.

نکات مهم برای سفارش عمده دسته بازی کامپیوتر

در پنل فروشگاهی ایویز تنوعی از بهترین و باکیفیت ترین گیم پدها را برای شما فراهم کردیم که می توانید برای خرید عمده دسته بازی از پنل اقدام کنید. پیش از آن که سفارش خودتان را نهایی کنید، با توجه به سلیقه مشتریان خود، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

کیفیت ساخت دسته بازی

معمولا قیمت گیم پدها ارتباط مستقیمی با کیفیت ساخت آنها دارد. حساس ترین بخش دسته بازی محلی است که کابل به دسته متصل می شود. اگر می خواهید دسته های بازی سیم دار را به صورت عمده خریداری کنید، کیفیت این نقطه را بررسی کنید.

طراحی ظاهری ارگونومیک

طراحی ظاهری دسته بازی و نحوه قرار گرفتن دکمه ها روی بدنه برای گیمرهای حرفه ای اهمیت زیادی دارد. دو نوع طراحی ظاهری دسته بازی PS4 و Xbox در سال های اخیر محبوبیت زیادی داشتند و می توانید برای خرید دسته بازی کامپیوتر به صورت عمده، مدل هایی را انتخاب کنید که به طرح این دو گیم پد نزدیک تر هستند.

باتری در دسته بازی بی سیم

در دسته های بازی که به صورت وایرلس متصل می شوند، باتری و نحوه شارژ گیم پد اهمیت زیادی دارد. برخی از مدل ها به گونه ای طراحی شدند که برای شارژ باتری آنها باید باتری را از دسته خارج کرد؛ برخی دیگر به صورت مستقیم به شارژر وصل می شوند. دسته هایی که باتری قابل شارژ دارند با اینکه قیمت بیشتری دارند، اما انتخاب بهتری برای گیمرها هستند و می توانید از فروش آنها بیشتر سود کنید.

قیمت دسته بازی

در نهایت برای سفارش بهترین گیم پدها به قیمت آنها توجه داشته باشید و متناسب با بودجه ای که مشتریان تان به طور معمول دارند، دسته بازی را به صورت عمده خریداری کنید. البته در پنل ایویز خرید عمده دسته بازی با بهترین قیمت ها برای شما عزیزان فراهم شده است تا بهترین ها را در فروشگاه خود عرضه کنید و عضوی از خانواده ایویز باشید.

خرید انواع لوازم جانبی گیمینگ

فروش عمده دسته بازی از بهترین برندها در تنوع فوق العاده

در پنل فروشگاهی ایویز می توانید تنوعی بی نظیر از انواع گیم پدها را در اختیار داشته و بعد از مقایسه ویژگی ها و قیمت، آنها را سفارش دهید. برای ورود به بخش دسته های بازی در ایویز کافی است وارد سایت شده و از منوی بالای سایت و بخش «جانبی رایانه»، گزینه «دسته بازی» را از زیر مجموعه «گیمینگ» انتخاب کنید.

در صفحه ای که باز می شود انواع گیم پدها برای سفارش عمده در اختیارتان خواهند بود. می توانید از فیلترهایی که قرار دادیم استفاده کنید تا پرفروش ترین ها، ارزان ترین ها، گران ترین ها یا جدیدترین محصولات را ببینید.

انواع دسته های بازی وایرلس و سیم دار در این بخش برای شما فروشندگان عزیز گردآوری شده اند. برای خرید عمده دسته بازی کافی است آنها را انتخاب کرده و به سبد خرید خود اضافه کنید. امکان فیلتر دسته های بازی بر اساس برند سازنده هم وجود دارد. از پرفروش ترین برندهای سال های اخیر می توانیم به برند تسکو و Macher اشاره کنیم که گیم پدهای زیبا و باکیفیت تولید می کنند.

پخش عمده انواع دسته بازی (گیم پد) با بهترین قیمت در ایویز

ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی لوازم جانبی، امکان خرید انواع لوازم و تجهیزات جانبی کامپیوتری را فراهم کرده است. تمامی تجهیزات ساده و گیمینگ کامپیوتری را می توانید از ایویز با ضمانت اصالت کالا و گارانتی معتبر تهیه کنید. قیمت خرید عمده کالاها در ایویز متناسب با شرایط بازار تعیین می شود تا فروشندگان عضو خانواده ایویز از خرید خود رضایت داشته باشند. خرید عمده دسته بازی از برندهای مختلف با بهترین قیمت ها در ایویز امکان پذیر است. برای خرید دسته بازی کامپیوتر، سفارش خودتان را در پنل ایویز ثبت کنید و در زمانی کوتاه تحویل بگیرید. ایویز در کنار شماست تا عرضه کننده بهترین ها در فروشگاه خود باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید