برند اورایمو

0
775
برند اورایمو

برند اورایمو ساخت کجاست؟

برند اورایمو (Oraimo) یک برند جوان و جدید در زمینه تولید لوازم جانبی هوشمند است که به تازگی فعالیت خودش را آغاز کرده است. این برند با روحیه کاوشگرانه و خلاقانه، محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب را به بازار عرضه می کند که می توانند زندگی روزمره کاربران را آسان تر و لذت بخش تر کنند.

اورایمو در حوزه های مختلف لوازم جانبی از جمله هدفون و هندزفری، اسپیکر، پاور بانک، شارژر، فلش مموری، گجت های پوشیدنی هوشمند و حتی لوازم شخصی لایف استایل فعال است. به عنوان مثال مسواک برقی اورایمو و ماشین اصلاح اورایمو از محصولات پرفروش این برند است. اورایمو با تکیه بر تحقیق و توسعه، طراحی منحصر به فرد و استفاده از فناوری های پیشرفته، محصولاتی را ارائه می دهد که علاوه بر کارایی بالا، از ظاهر زیبا و شیک نیز بهره می برند. در این بخش همراه ما باشید تا با این برند و محصولات آن بیشتر آشنا شویم.

معرفی برند اورایمو Oraimo

کمپانی Oraimo Technology Limited، یک کمپانی هنگ کنگی است که برند Oraimo در آنجا خلق شده است. این کمپانی زیر مجموعه شرکت Transsion است که گوشی های موبایل را در آفریقا، خاورمیانه، آسیای جنوب شرقی، آسیای جنوبی و آمریکای لاتین می فروشد. شرکت Transsion زیرمجموعه های مختلفی دارد که از آنها می توان به برندهای تلفن همراه Tecno، Itel، و Infinix و همچنین خدمات پس از فروش Carlcare و برند لوازم جانبی اورایمو اشاره کرد. پس در جواب به سوال محصولات اورایمو ساخت کجاست؟ باید گفت چین.

اورایمو کار خودش را از ماه می سال 2013 آغاز کرده و از همان ابتدا برای انجام کاری متفاوت و تغییر زندگی کاربرانش هدف گذاری کرده است. اورایمو با به کارگیری هوشمندانه فناوری ها در زمینه های مختلف، ابزار تولید نمی کند؛ بلکه تجربه خلق می کند. طراحان این برند ادعا دارند که اورایمو خالق تجربه های خوشایند و دوستانه برای طرفداران خودش است. طراحان اورایمو همگی اهل فرانسه هستند و این تیم با استعدادها و مهارت های خود، به طور مداوم محصولات شگفت انگیز را به گونه ای طراحی می کنند که نمادی از اشتیاق آنها را در خود جای داده است.

شرکت اورایمو در زمینه تحقیق و توسعه، طراحی، تولید و فروش لوازم جانبی موبایل فعال است. این برند تاکنون توانسته به بیش از 10 کشور و منطقه در آفریقا محصولات خود را صادر کند. در سال 2014، اورایمو به عنوان تولیدکننده انحصاری لوازم جانبی سه برند معروف تلفن همراه TECNO، Infinix و itel معرفی شد. در حال حاضر اورایمو محبوب ترین برند لوازم جانبی در آفریقاست که ساخت کشور نیجریه و در حال گسترش بازارهای خود به سایر کشورهاست. امروزه اورایمو در بیش از 30 کشور جهان فعالیت دارد و یک دفتر مرکزی در دبی تاسیس کرده تا محصولات خود را به کشورهای خاورمیانه عرضه کند.

پخش لوازم جانبی موبایل در ایویز

محصولات برند اورایمو چیست؟

اورایمو به عنوان برندی که به تازگی به بازار لوازم جانبی موبایل وارد شده باید با برندهای بزرگی همچون شیائومی، سامسونگ، انکر و… رقابت کند. اما تا به امروز با تولید محصولات باکیفیت نشان داده که توان رقابت با برندهای به نام را دارد. در این بخش نگاهی کوتاه به دسته بندی های مختلف از محصولات اورایمو می اندازیم.

انواع پاور بانک اورایمو

پاور بانک یا شارژر همراه در سال های اخیر در دسته محبوب ترین لوازم جانبی موبایل بوده و بسیاری از برندهای تازه تاسیس هم ابتدا به سراغ تولید این کالا می روند. اورایمو هم از برندهای دیگر جا نمانده و سعی کرده بهترین تکنولوژی ها را در کنار طراحی جذاب در پاوربانک های خود ادغام کند. پاور بانک های اورایمو کیفیت ساخت بالایی دارند که با نگاه به ظاهر آنها هم می توان این کیفیت را لمس کرد. این برند انواع پاور بانک در ظرفیت های مختلف را تولید کرده که نسبت به پاور بانک های شیائومی وزن سبک تری دارند و جمع و جورتر طراحی شدند. علاوه بر این قیمت پاور بانک اورایمو هم با پاور بانک برندهای معتبری همچون شیائومی و انکر رقابت می کند. شارژرهای همراه این برند برای افرادی که می خواهند با بودجه محدود بهترین محصول را خریداری کنند، از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

انواع هدفون و هندزفری اورایمو

امروزه هدفون، هندزفری و ایربادزهای بی سیم یار همیشگی گوشی های موبایل محسوب می شوند. برند اورایمو هم در این زمینه بیکار نبوده و تنوعی فوق العاده از انواع هدفون و هندزفری در طرح های مختلف و قیمت های متغیر تولید کرده است. در بین این دسته از محصولات اورایمو می توان هندزفری های سیمی ارزان قیمت را پیدا کرد که برخی از کاربران موبایلی همچنان علاقه بیشتری به این نوع هندزفری ها دارند. به جز هندزفری های سیمی، انواع ایربادزهای TWS و هدفون های بلوتوثی مدرن نیز در بین کالاهای اورایمو دیده می شود که در نهایت ظرافت طراحی شدند و کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند.

انواع اسپیکر اورایمو

اسپیکرهای بلوتوثی در سال های اخیر طرفدار زیادی پیدا کردند و بسیاری از افراد در زمان فعالیت های ورزشی یا دورهمی های کوچک و بزرگ، از این اسپیکرهای جذاب استفاده می کنند. اورایمو در لیست محصولات خود تولید انواع اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل را هم در دستور کار قرار داده است. اسپیکرهای بلوتوثی اورایمو را می توان در اندازه های کوچک و قابل حمل تا اندازه های نسبتا بزرگ با نورپردازی جذاب RGB یافت. محصولات این برند با کیفیت ساخت خودشان در کنار قیمت مناسبی که دارند یکی از رقبای جدی برندهای معروفی همچون JBL، انکر و… محسوب می شوند.

انواع ساعت هوشمند اورایمو

شاید عجیب به نظر برسد که یک برند تازه تاسیس لوازم جانبی موبایل به حوزه گجت های پوشیدنی هم وارد شود؛ اما برند اورایمو به سراغ طراحی مچ بند و ساعت های هوشمند هم رفته و اگر نگاهی به محصولات آن بیندازید، ظرافت در طراحی و کیفیت را با همان نگاه اول متوجه خواهید شد. ساعت های هوشمند اورایمو را نباید در دسته ساعت های هوشمند ارزان قیمت و بی کیفیت قرار داد؛ این محصولات با قیمت مقرون به صرفه در کنار ساعت های هوشمند شیائومی، میبرو، هایلو و برندهای محبوب دیگر بازار قرار می گیرند. ساعت های هوشمند اورایمو به جز طراحی ظاهری جذاب، از سخت افزار قدرتمندی هم بهره می برند و می توان انواع سنسورهای هوشمند سلامتی و ردیابی فعالیت های ورزشی مختلف را در آنها دید.

انواع شارژر و کابل شارژ اورایمو

یکی دیگر از دسته بندی هایی که اورایمو در آنها فعالیت دارد، تولید انواع شارژر و کابل شارژ است. در بین شارژرهای این برند می توان انواع شارژرهای دیواری و فندکی را یافت که همگی بر اساس استانداردهای بین المللی طراحی شدند و در نهایت ایمنی، جریان را به باتری دستگاه ها می رسانند. کابل های شارژ و مبدل های مختلف نیز در بین کالاهای اورایمو با تنوع فوق العاده ای یافت می شوند. کابل های شارژ این برند در کنار کیفیت ساخت خوب، قیمت مناسبی دارند تا افراد بتوانند با هر بودجه ای یک کابل شارژ خوب خریداری کنند.

انواع لوازم لایف استایل

برند اورایمو انواع لوازم شخصی هوشمند یا لوازم سبک زندگی را هم تولید می کند. در بین محصولات این برند انواع ماشین اصلاح اورایمو که در مدل های مختلفی طراحی شدند، فروش بالایی داشتند. یکی دیگر از محصولات پرفروش لایف استایل این برند انواع مسواک برقی اورایمو بوده که استفاده راحتی دارد و استانداردهای جهانی بهداشت را دریافت کرده است. ترازوهای دیجیتالی، انواع کیبورد کامپیوتر، آینه هوشمند، کوله پشتی و… از دیگر لوازم شخصی لایف استایل این برند است که همگی با کیفیت قابل قبول و قیمت مناسب به فروش می رسد.

آیا محصولات اورایمو Oraimo کیفیت خوبی دارد؟

اورایمو Oraimo یک برند چینی در زمینه تولید لوازم جانبی دیجیتالی است که محصولات آن از سال 1400 به بازارهای ایران نیز وارد و با استقبال خوبی روبرو شد. اورایمو محصولات خود را با طراحی های مدرن و قیمت های مناسب عرضه می کند و سعی دارد که با رقبای خود در بازار رقابت کند. برای بررسی کیفیت محصولات اورایمو، می توان به چند نکته توجه کرد:

  • اورایمو دارای گواهینامه 3C است که نشان دهنده رعایت استانداردهای کیفی و ایمنی در تولید محصولات الکترونیکی است.
  • اورایمو از طراحان فرانسوی برای طراحی محصولات خود استفاده می کند و سعی دارد که به زیبایی و جذابیت آن ها توجه کند.
  • برند اورایمو از تکنولوژی های پیشرفته و نوین برای بهبود عملکرد و کارایی محصولات خود استفاده می کند. برای مثال هدفون های بلوتوثی اورایمو از بلوتوث نسخه 5 پشتیبانی می کنند که سرعت و پایداری انتقال داده را افزایش می دهد.

با توجه به این نکات می توان گفت که محصولات اورایمو کیفیت خوب و قابل قبولی دارند و با توجه به قیمت مناسب آن ها، گزینه های مناسبی برای خرید لوازم جانبی گوشی های موبایل هستند.

فروش عمده موبایلآیا محصولات اورایمو با گارانتی به فروش می رسند؟

محصولات اورایمو با داشتن طراحی زیبا، کیفیت بالا و قیمت مناسب توانستند جایگاه خود را در بازار ایران و جهان به دست آورند. اما سوالی که بسیاری از خریداران دارند این است که آیا محصولات اورایمو گارانتی دارند؟

شرکت اورایمو به تازگی نمایندگی رسمی خود را در امارات متحده عربی راه اندازی کرده و تمام محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه عرضه می کند. محصولات اورایمو در بازارهای داخلی اغلب از کشورهای عربی وارد می شوند که ضمانت پس از فروش برای آنها وجود دارد. برای خرید محصولات اورایمو با گارانتی معتبر از فروشگاه های مجاز خرید کنید. ایویز محصولات این برند را با گارانتی معتبر در کنار ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به صورت عمده به فروش می رساند.

خرید عمده محصولات برند Oraimo اورایمو در ایویز

برند اورایمو Oraimo از جدیدترین برندهای چینی بازار است که در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل و کالاهای هوشمند لایف استایل فعالیت می کند. انواع پاوربانک، شارژر، کابل شارژ، فلش مموری، هدفون و هندزفری، اسپیکر بلوتوثی و لوازم شخصی از جمله مسواک برقی اورایمو، ماشین اصلاح اورایمو، ترازوی دیجیتالی و… در لیست محصولات این برند دیده می شود.

اگر قصد خرید عمده محصولات برند Oraimo را دارید، فروشگاه ایویز گزینه مناسبی برای شماست. ایویز به عنوان بزرگ ترین پنل فروشگاهی کشور و تامین کننده لوازم جانبی موبایل و لوازم هوشمند کوچک، محصولات اورایمو را با قیمت مناسب و ضمانت کیفیت به فروش می رساند. در فروشگاه ایویز می توانید انواع پاور بانک، شارژر، هدفون، هندزفری، اسپیکر، ساعت هوشمند، فلش مموری و دیگر لوازم جانبی اورایمو را به صورت عمده خریداری کنید. ایویز با داشتن گارانتی رسمی و پشتیبانی 24 ساعته، اطمینان خاطر شما را در خرید عمده محصولات اورایمو فراهم می کند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید