بالن های اینترنتی شرکت Loon

0
300
شرکت loon

Alphabet پروژه بالن های اینترنتی شرکت Loon را غیر فعال می کند !

بالون های اینترنتی شرکت Loon که به بزرگی یک زمین تنیس هستند ضمن پرواز در ارتفاع به صورت مستقل برای مناطقی در مقیاس هزاران مایل مربع که از دسترسی اینترنت محرومند، اینترنت فراهم می آورند.

بنابر گزارش Wired نحوه سود آوری این نوع اینترنت برای شرکت مهم بوده است، نه نوع تکنولوژی مورد استفاده در آن.

چرا که بیشتر افراد در مناطق محروم از راه های دیگری به اینترنت متصل میشوند. 93٪ از جهان در حال حاضر دسترسی به اینترنت ندارند و یا افرادی که در این مناطق زندگی می کنند، توانایی خرید تلفن های 4G مورد نیاز شرکت Loon را ندارند و یا علاقه ای به دسترسی ندارند.

Loon سال 2013 در Alphabet تحت عنوان برنامه x moonshot factory  آغاز به کار کرد، اما پروژه x سال 2018 به اتمام رسید و تحت عنوان شاخه ای دیگر در Alphabet شروع به کار کرد.

بررسی محتوای پست توسط فیسبوک

مدیر عامل شرکت Loon، آلاستر وستگارت، در یک پست وبلاگ گفت: “در حالی که در این راه تعدادی شریک مشتاق پیدا کرده ایم، اما راهی برای پایین آوردن هزینه ها برای ایجاد یک تجارت طولانی مدت و پایدار پیدا نکردیم.

سابقه اصلی شرکت Loon و بالون های اینترنتی

شرکت Loon یک شکست کامل نبود. پس از طوفان ماریا که زیرساخت های ارتباط از راه دور جزیره را نابود کرد، لون به طور قابل توجهی به اتصال اینترنت به پورتوریکو کمک کرد.

زوکس از روبوتاکسی سفارشی و هوشمند خود رونمایی می کند.

در طول تابستان، شرکت Loon اولین قرارداد اصلی خود را با یک شرکت ارتباطات تلفنی کنامی به نام Telkom منعقد کرد تا 4G LTE را به مناطق دور افتاده کنیا برساند. و دانشمندان آن راهی برای انتقال داده ها از طریق پرتوهای نور پیدا کردند که باعث ایجاد Taara، در moonshot X شد.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید