آموزش تعویض کاور ایرپاد به ساده ترین روش

0
1390
تعویض کاور ایرپاد
تعویض کاور ایرپاد به راحتی انجام میگیرد

آموزش تعویض کاور ایرپاد

ایرپادها چند سالی است که جای هندزفری های سیم دار و بی سیم بزرگ را گرفته اند. این گجت های کوچک دوست داشتنی که گوش دادن به موسیقی را در هر شرایط و فضایی امکان پذیر می کنند، نیاز به مراقبت ویژه ای هم دارند. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال خرید کاور ایرپاد هستند.

اگر شما هم کاور محافظ ایرپاد خریدید یا می خواهید کاور قبلی را جابجا کنید، در این بخش نحوه تعویض کاور ایرپاد را به شما آموزش می دهیم. هر چند که درآوردن کاور و قرار دادن کاور جدید کار پیچیده ای نیست و برای این کار نیاز به ابزار خاصی هم نداریم. در این بخش همراه ما باشید تا با کاور هندزفری های اپلو نحوه تعویض آنها بیشتر آشنا شویم.

منظور از کاور ایرپاد چیست؟!

قبل از این که به جواب پرسش «چگونه کاور ایرپاد را دربیاوریم؟» بپردازیم، باید بگوییم منظورمان از کاور دقیقا چیست. ایرپادهای اپل و بادزهای کمپانی های دیگر در یک محفظه یا مخزن مخصوصی طراحی می شوند که کیس شارژ آنهاست. ایرپادها درون این کیس قرار می گیرند و این محفظه علاوه بر شارژ کردن گوشی های ایرپاد، از آنها مراقبت هم می کند. از آنجایی که کیس شارژ ایرپاد ضد ضربه یا ضد آب نیست، ممکن است در اثر سقوط، فشار، ضربه یا برخورد با آب دچار مشکل شود. پس بهتر است از این گجت ارزشمند و گران قیمت، پیش از آنکه دیر شود مراقبت کرد.

کاور ایرپاد، یک پوشش مخصوص است که کیس شارژ ایرپادهای اپل را در بر می گیرد. کاورها انواع مختلفی داشته و در جنس های متفاوتی طراحی و تولید می شوند. با خرید کاور ایرپاد:

  • از ایرپاد بهتر مراقبت می کنید.
  • از کثیف شدن کیس شارژ جلوگیری می کنید.
  • ظاهری جذاب و منحصر به فرد با توجه به سلیقه تان به کیس ایرپاد می بخشید.
  • از نفوذ آب به داخل کیس شارژ در روزهای بارانی یا آب و هوای مرطوب جلوگیری می کنید.
چطور از پنل ایویز کاور ایرپاد بخریم؟

نحوه تعویض کاور ایرپاد – چگونه کاور ایرپاد را دربیاوریم؟

کاور اورجینال ایرپاد معمولا از جنس پلاستیک TPU ساخته می شود تا کیس شارژ ایرپاد را به طور کامل در بر بگیرد. به همین دلیل اگر مدت زیادی از استفاده کاور گذشته باشد، شاید خارج کردن آن ساده به نظر نرسد.

برای خارج کردن کاور قبلی از کیس شارژ عجله نداشته باشید و از بخش بالایی کاور به آرامی فشارهایی را وارد کنید تا کاور از بدنه کیس شارژ جدا شود. دقیقا مثل خارج کردن کاور گوشی های موبایل، برای خارج کردن کاور ایرپاد هم باید از گوشه ها شروع کرد و به آرامی فشار آورد تا حالت چسبناک TPU کم شده و کیس شارژ از کاور خارج شود.

قرار دادن کیس شارژ در کاورهای محافظ TPU سختی خاصی ندارد. معمولا با کمی فشار می توانید ابتدا بخش پایینی کیس را داخل کاور محافظ ایرپاد قرار داده و سپس بخش بالایی ایرپاد را به داخل کاور سُر دهید.

برخی از کاورهای ایرپاد به صورت دو قطعه جدا طراحی می شوند که در بخش داخلی تکه ای که روی درب کیس شارژ قرار می گیرد، برچسبی قرار گرفته است. در این نوع کاورها ابتدا باید چسب درون درب کاور را بکنید و ابتدا بخش بالایی کیس شارژ را داخل کاور محکم کنید. سپس بخش پایینی را به آن اضافه کنید. شاید در این نوع کاورها، تعویض کاور ایرپاد ساده نباشد. برای جدا کردن درب کاوری که چسب داشته، باید آن را با فشارهای کم و مستمر جدا کنید.

تعویض کاور ایرپاد
چند روش تعویض کاور ایرپاد در پنل فروشگاهی ایویز

 انواع کیف و کاور ایرپاد

برای محافظت از ایرپادهای اپل، انواع کیف های محافظ و کاورهای مخصوص طراحی شده که می توانید مطابق سلیقه خود به سراغ آنها بروید. البته تفاوت هایی بین کاور ایرپاد و کیف وجود دارد. کیف ها معمولا از جنس چرم یا پارچه هستند و بیشتر از آنکه جنبه محافظت داشته باشند، برای زیبایی بیشتر کیس ایرپاد استفاده می شوند. تعویض کیف ایرپاد اصلا پیچیده نیست و می توانید به راحتی در هر زمان که خواستید ایرپاد را از داخل کیفش دربیاورید.

در طرف مقابل کاورهای ایرپاد قرار دارند که برای محافظت بیشتر از کیس شارژ ایرپاد طراحی می شوند. بخش داخل کاورها اغلب از جنس TPU است و بخش بیرونی آنها ممکن است با متریال مختلفی طراحی شده باشد. مزایای خرید کاور ایرپاد نسبت به کیف را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • کاورهای ژله ای TPU نرم و انعطاف پذیر بوده و خاصیت ضد ضربه دارند. یعنی اگر کیس شارژ از دست شما سقوط کرد، کاور TPU شدت ضربه را به خود جذب کرده و مانع از آسیب به ایرپاد شما می شود.
  • تنوع طرح و رنگ در کاورهای سیلیکونی به نسبت کیف ایرپاد بیشتر است و برای هر سلیقه ای می توان یک کاور مناسب پیدا کرد. هر زمان که خواستید می توانید با تعویض کاور ایرپاد یک طرح جدید را امتحان کنید.
  • کاورهای سیلیکونی ضد تعریق هستند و لکه را به خود جذب نمی کنند. تمیز کردن آنها هم ساده تر از کیف های چرمی و پارچه ای است.
  • امنیت در کاورهای ایرپاد به نسبت کیف ها بیشتر بوده و خیالتان از عدم آسیب به ایرپاد راحت است.
  • برخی از کاورهای ایرپاد آویز یا کارابین دارند که به شما اجازه می دهند کیس شارژ ایرپاد را هر جایی که دوست دارید، مثلا داخل اتومبیل، داخل کیف، اتاق و… آویزان کنید یا حتی از اکسسوری های جذاب روی آویز کاور استفاده کنید.
آموزش تعویض باتری ساعت هوشمند

خرید عمده انواع کاور ایرپاد اورجینال از ایویز

ایرپادها گجت های گران قیمتی هستند و مراقبت از آنها اهمیت زیادی دارد. برای مراقبت از این گجت ها انواع کیف و کاور ایرپاد طراحی شده که می توان آنها را در طرح ها، رنگ ها و جنس های مختلفی خریداری کرد. یکی از بهترین انتخاب ها برای مراقبت از کیس شارژ ایرپاد، خرید کاور سیلیکونی یا ژله ای مخصوص ایرپاد است.

در این بخش یاد گرفتیم چگونه کاور ایرپاد را دربیاوریم و برای تعویض کاور ایرپاد چه کنیم. از آنجایی که کاور کیس ایرپاد یک وسیله با جنبه تزیینی هم محسوب می شود، بسیاری از افراد در فواصل زمانی مشخصی برای خرید یک کاور جدید به فروشگاه های لوازم جانبی موبایل سر می زنند. اگر می خواهید با فروش کاور و کیف ایرپاد سود کنید، این محصولات را از پنل ایویز سفارش دهید.

انواع کیف و کاور مخصوص ایرپاد با طرح ها و رنگ های مختلف در پنل ایویز برای سفارش عمده موجود است. در ایویز کالاهای با کیفیت را با قیمت استثنایی بخرید و به رشد کسب و کارتان سرعت ببخشید. ایویز در کنار شماست تا بهترین نسخه در صنعت خودتان باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید