محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON

0
306
محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON

محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON

دنیای بازی های ویدیویی آنلاین و آفلاین در سال های اخیر رونق زیادی داشته و بسیاری از افراد، به خصوص نوجوانان و جوانان، جدیدترین بازی های کامپیوتری را دنبال می کنند. برای آنهایی که طرفدار دنیای گیم هستند، تجهیزات گیمینگ با نورپردازی های خاص خودشان، جذابیت دنیای بازی ها را دو چندان می کنند. از بین برندهای فعال در زمینه تولید محصولات گیمینگ، برند رد دراگون REDRAGON یکی از محبوب ترین برندهاست که در محصولات با کیفیت خودش را با قیمتی مناسب روانه بازار می کند و به همین دلیل طرفداران زیادی به خصوص در بازار ایران به دست آورده است. در این بخش با محصولات گیمینگ پرفروش رد دراگون بیشتر آشنا می شویم. همراه ما باشید.

برند رد دراگون REDRAGON ساخت کجاست؟

برند رد دراگون که به معنی «اژدهای سرخ» است، یکی از برندهای زیر مجموعه کمپانی عظیم ETT است. کمپانی Eastern Times Technology یکی از ابرتولیدکننده های لوازم جانبی در کشور چین که انواع موس و کیبورد آن، زبانزد خاص و عام است. این کمپانی بزرگ از سال 1996 فعالیت خودش را آغاز کرده و 5 کارخانه بزرگ دارد. مساحت 20 هزار متر مربعی کارخانه ها در کنار تیم های فنی و مهندسی قدرتمند و بیش از 1400 کارمند در بخش مرکزی، همگی باعث شدند این کمپانی چینی، یکی از برترین برندها در زمینه لوازم جانبی باشد.

برند Red Dragon در سال 2012 تاسیس شد؛ این برند از همان ابتدا با هدف طراحی و تولید محصولات گیمینگ راه اندازی شد و با پشتوانه قدرتمندی که داشت، توانست خیلی زود به بازارهای جهانی راه پیدا کند. این برند در حال حاضر در بیش از 30 کشور، از جمله کشورهای آمریکای شمالی، کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی نمایندگی معتبر دارد.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ

چرا برند رددراگون در زمینه بازی بسیار محبوب است؟

رددراگون یک شرکت متخصص در تجهیزات بازی است. ماوس ها و صفحه کلیدهایی با ارزش برای پول تولید می کند که هم مبتدیان و هم گیمرهای حرفه ای از آنها استفاده می کنند.

رددراگون صفحه کلیدهای مختلفی از جمله انواع سیمی، بی سیم و مکانیکی را به همراه اندازه های کامل، ارگونومیک و کم حجم تولید می کند.

از مقرون به صرفه تا متوسط، و از محدوده قیمت متوسط تا پریمیوم، می‌توانید انواع صفحه کلیدهای باکیفیت را با ویژگی‌های عالی را در این  برند پیدا کنید.

بیایید Redragon Kumara K552 را به عنوان مثال در نظر بگیریم. این کیبورد پرفروش در آمازون به طور خاص برای گیمرهای FPS طراحی شده است و یکی از بهترین صفحه کلیدهای موجود در بازار است. بک لایت این کیبورد به صورت رنگین کمان است و

این یک صفحه کلید بازی سیمی مکانیکی TKL (Ten-Keyless) است، به این معنی که فاقد صفحه کلید عددی است.

اندازه جمع و جور و کلیدهای مکانیکی آن باعث شده تا عملکرد فوق‌العاده ای در بازی داشته باشد. همه 87 کلید دارای فناوری ضد شبح هستند.

این کیبورد با مجهز بودن به سوئیچ های مکانیکی معادل Cherry MX Red، به دلیل عملکرد بی صدا شناخته شده است. این سوئیچ های خطی عملکرد سریع با حداقل مقاومت را بدون ضربه لامسه قابل توجه ارائه می دهند. این باعث می شود که هم برای تایپ کردن و هم برای اهداف بازی مناسب باشد، حتی در محیط اداری که سر و صدای کم ترجیح داده می شود.

ارگونومی و کیفیت ساخت

رددراگون کیفیت ساخت استثنایی را ارائه می دهد. محصولات آنها در درجه اول از مواد بسیار بادوام ساخته شده اند و در عین حال وزن متعادلی دارند. آنها همچنین ارگونومی را در اولویت قرار می دهند و ویژگی هایی مانند پدهای مچ دست، ایستاده های بلند و وضعیت هایی که برای کاهش فشار دست طراحی شده اند. علاوه بر این، محصولات Redragon از نظر زیبایی شناسی جذاب هستند و ظاهر خیره کننده ای دارند.

پرفروش ترین محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON

محصولات برند Redragon تمام نیازهای یک گیمر حرفه ای را پوشش می دهد. در بین انواع محصولات این برند می توان از انواع موس گیمینگ با طراحی ارگونومیک و نورپردازی فوق‌العاده RGB گرفته تا پاورهای خنک‌کننده و دسته های بازی را پیدا کرد.

موس و کیبورد رد دراگون از محبوب ترین محصولات این برند هستند. علاوه بر این رد دراگون انواع پد موس RGB، هدفون و هدست مخصوص گیم، کنترلر بازی، کیس های گیمینگ، انواع و اقسام مبدل ها، میکروفون و اسپیکر با نورپردازی RGB، صندلی گیمینگ و کوله پشتی های جذاب برای لپ تاپ دارد. در ادامه به پرفروش ترین محصولات این برند اشاره می کنیم که در کنار کیفیت ساخت بالای خودشان، قیمت مناسبی داشته و بازار خوبی دارند.

موس رد دراگون

برای گیمرها هیچ چیز به اندازه موس و دسته بازی اهمیت ندارد. بسیاری از بازی های ویدیویی استراتژیک که با موس دنبال می شود، محبوب ترین بازی ها در دنیای گیم هستند. موس گیمینگ باید به گونه ای طراحی شده باشد که کمترین تاخیر را در انتقال دستور داشته باشد. علاوه بر این طراحی موس گیمینگ مهم ترین ویژگی در این لوازم جانبی است. موس گیمینگ به جز طراحی ارگونومیک خودش که آسیب به مچ دست را به حداقل ممکن می رساند، معمولا انواع کلیدهای شورتکات را روی خودش دارد تا گیمر دستورات را سریع تر منتقل کند.

انواع موس رد دراگون REDRAGON این ویژگی ها را در خود دارند و با داشتن وزن مناسب، استفاده راحت تری را رقم می زنند. بیشتر موس های این برند با کابل تایپ C به سیستم های کامپیوتری متصل می شوند که سرعت بالاتری را در انتقال داده فراهم آورند. موس گیمینگ رد دراگون به داشتن سرعت بالا، کمترین تاخیر و طراحی جذاب معروف است. رد دراگون برخی موس های خودش را با طراحی لانه زنبوری همراه می کند تا تعریق کف دست، استفاده از موس را ناخوشایند نکند و امکان جریان هوا وجود داشته باشد. نورپردازی RGB هم که از ویژگی های همیشگی در انواع محصولات گیمینگ رد دراگون محسوب می شود.

بهترین نینتندو سوییچ هاکیبورد رددراگون

به جز موس، کیبورد گیمینگ رد دراگون از پرفروش ترین محصولات این کمپانی است که با ظاهری جذاب، متفاوت و مخصوص گیم طراحی می شوند. برای گیمرهایی که استفاده زیادی از کیبورد دارند، مقاومت کلیدها و طراحی خاص کلیدهای مهم در بازی ها، از نکات قابل توجه محسوب می شود. علاوه بر این فاصله بین کلیدها در کیبوردهای گیمینگ اهمیتی دو چندان نسبت به کیبوردهای معمولی دارد؛ چرا که فشار روی یک کلید اشتباه می تواند به قیمت مرگ و زندگی گیمر تمام شود!

در انواع کیبورد رد دراگون، طراحی ظاهری کاملا ارگونومیک است که استفاده طولانی مدت از کیبورد آسیبی به دست افراد وارد نکند. علاوه بر این جنس بدنه کیبوردهای این برند کاملا مقاوم طراحی می شود تا در اثر استفاده با شدت بالا، آسیب نبیند. کیبوردهای گیمینگ برند رد دراگون REDRAGON معمولا به صورت مکانیکال طراحی می شوند تا در صورت خرابی یکی از کلیدها، امکان تغییر آن به صورت دستی وجود داشته باشد. علاوه بر این کیبوردهای مکانیکال معمولا نرم تر هستند و برای گیمرها انتخاب بهتری خواهند بود. رد دراگون در کیبوردهای خود از رابط USB3.0 بهره می برد که جدیدترین نسل USB است؛ مقاومت در برابر پاشش آب و نورپردازی RGB از دیگر ویژگی های مشترک در کیبوردهای گیمینگ رد دراگون است.

هدفون گیمینگ رددراگون

یکی دیگر از محصولات گیمینگ رد دراگون که همیشه فروش بالایی داشته، انواع هدست و هدفون گیمینگ این کمپانی است. هدفون های میکروفون دار رد دراگون به گونه ای طراحی می شوند که گیمرها را از سروصداهای محیطی جدا کرده و به دل بازی های ویدیویی می برند. صدای استریو باکیفیت از ویژگی های مهم در هدفون گیمینگ رددراگون است. علاوه بر این ویژگی هایی مثل نویز کنسلینگ، پد فومی در بخش هدبند، قابلیت تنظیم و نورپردازی RGB از دیگر ویژگی های مشترک در انواع هدست گیمینگ رد دراگون REDRAGON است.

خرید عمده دسته بازی

در ایران نمایندگی رددراگون وجود دارد؟

رد دراگون به صورت رسمی یا انحصاری نمایندگی در کشور ایران ندارد؛ اما کالاهای این برند با گارانتی 12 ماهه گروه مهندسین تخت جمشید به فروش می رسد. گارانتی تخت جمشید رد دراگون در تهران، خیابان جمهوری، مرکز کامپیوتر رازی، واحد 25 واقع شده که افراد می توانند برای بررسی خدمات پس از فروش و استفاده از گارانتی محصولات RedDragon به این دفتر مراجعه کنند.

پنل فروشگاهی ایویز نیز به عنوان نمایندگی رددراگون انواع محصولات این برند را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی به صورت عمده به فروش می رساند. فروشندگان عزیز می توانند در ایویز ثبت نام کرده و از مزایایی از جمله بهترین قیمت همکاری بهره مند شوند.

خرید عمده محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON از ایویز

محصولات گیمینگ در بازار لوازم جانبی کامپیوتر معمولا قیمت بالاتری نسبت به کالاهای معمولی دارند. با این حال با وجود علاقمندی شدید بسیاری از نوجوانان و جوانان به حوزه گیم، فروش این محصولات در بازار همیشه بالاست و بسیاری از افراد برای استفاده های معمولی نیز به سراغ محصولات گیمینگ می آیند؛ چرا که می دانند بهترین کیفیت ساخت و طراحی را می توان در این دسته از محصولات پیدا کرد. به همین دلیل فروش محصولات گیمینگ همیشه حاشیه سود خوبی را به همراه دارد. از بین برندهایی که محصولات گیمینگ طراحی و عرضه می کنند، برند رد دراگون REDRAGON از برندهای محبوب است که کالاهایی با کیفیت ساخت بالا و قیمت نسبتا اقتصادی دارد. این موضوع باعث فروش بیشتر کالاهای رد دراگون شده است.

برای خرید عمده انواع محصولات گیمینگ رد دراگون REDRAGON، ایویز در کنار شماست. در پنل فروشگاهی ایویز جدیدترین و بهترین محصولات رد دراگون را برای سفارش عمده فراهم کرده ایم. تمامی محصولات این برند با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می شود و بهترین قیمت همکاری را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. فروشگاه ایویز در کنار شماست تا بهترین در کسب و کارتان باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید