اولین تصاویر رسمی OnePlus 12 منتشر شد

0
144
OnePlus 12

قاتل پرچم‌دارها به طور رسمی در 5 دسامبر گوشی OnePlus 12 را راوانه بازار چین می کند. “لی جی”، مدیر شرکت OnePlus، در وبلاگ Weibo اعلام کرد که گوشی جدید  دارای چیپست اسنپدراگون 8 (نسل سوم) از کمپانی کوالکام، صفحه نمایش با وضوح 2K، شارژ بی‌سیم، سنسور دوربین “لایت متافور” از سونی (که قبلاً گزارش شده بود) است و  پردازش دوربین به لطف  همکاری با هاسلبلاد بهبود یافته است.

قرار است OnePlus 12 ویژگی “Rain Touch” را از OnePlus Ace 2 Pro به ارث ببرد. این ویژگی عملکرد لمسی صفحه نمایش را در باران بهبود می‌بخشد و فرکانس ورودی‌های نادرست از قطرات آب را کاهش می‌دهد.

این شرکت  تصاویر رسمی از ظاهر گوشی پرچمدار جدید را منتشر کرده است که حداقل نمای ظاهری گوشی را از پشت نشان می‌دهد. قسمت پشتی OnePlus 12، مانند مدل‌های قبلی از برآمدگی دایره ای شکل استفاده نموده است. اما در این مدل به جای بلوک دوربین سیاه، رنگ آن با بقیه بدنه هماهنگ است.

تصاویر نشان می‌دهند که OnePlus 12 حداقل در سه رنگ در دسترس خواهد بود: سفید، مشکی و رنگ سبز با الگوی مرمر مانند. در تصاویر رسمی این گوشی، نسخه سبز آن با پنل پشتی شیشه‌ای به چشم می‌خورد و طراحی آن به نظر می‌رسد از جنبه‌های مختلف طبیعت الهام گرفته است.

بین بافت بدنه نسخه سفید و سیاه این گوشی نیز شاهد تفاوت هایی هستیم. رنگ سفید بافتی براق دارد در حالی که رنگ مشکی یک روکش مات با بافتی چسبنده‌تر به نظر می‌رسد. همچنین نوار لغزنده معروف OnePlus در لبه سمت چپ باقی می‌ماند، و کلیدهای صدا و پاور در سمت راست حفظ شده‌اند.

اخیراً وان پلاس با آغاز یک کمپین تبلیغاتی،دست به معرفی جهانی گوشی OnePlus 12 زده است و در یک ویدئو کوتاه به جزئیات طراحی پرچمدار جدید خود پرداخته است.

با فرض اینکه وان پلاس ۱۲ همزمان برای بازارهای جهانی عرضه شود، منتظریم تا پرچمدار وان پلاس در تاریخ ۲۴ ژانویه (۴ بهمن) برای همه بازارها در دسترس باشد. این تاریخ ممکن است زمان شروع فروش وان پلاس ۱۲ باشد، بنابراین احتمالاً این پرچمدار یک هفته قبل از ۴ بهمن معرفی خواهد شد.

ویژگی‌های OnePlus 12

OnePlus 12وان پلاس ۱۲ با حافظه‌ی RAM ۲۴ گیگابایتی LPDDR5x و حافظه داخلی ۱ ترابایتی UFS 4.0 به بازار عرضه می‌شود. این تیزر همچنین تایید می‌کند که پرچمدار وان پلاس از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل سه بهره خواهد برد.

وان پلاس ۱۲ از نمایشگر ۶.۸ اینچی X1 اولد با رزولوشن 2K استفاده می‌کند که به روشنایی ۲۶۰۰ نیتی دست می‌یابد. در بخش دوربین، این گوشی از سنسور اصلی LYT-808 و فناوری عکاسی HyperTone بهره می‌برد.

همچنین وان پلاس اظهار کرده است که برای وان پلاس ۱۲ از فناوری آنتن فشرده و یکپارچه‌سازی اسلایدر هشدار و آنتن استفاده کرده است، تا حجمی که توسط اسلایدار هشدار اشغال می‌شود، به حداقل برسد. اطلاعات رسمی وان پلاس حاکی از آن است که آزمایش‌ها نشان داده‌اند سیگنال‌های آنتن ویژه بازی وان پلاس ۱۲ تا ۳ دسی‌بل افزایش یافته و نرخ تاخیر در بازی‌ها نیز حدود ۱۵ درصد کاهش یافته است. در نهایت بنا بر شایعات پیشین وان پلاس ۱۲ از شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تجهیز شده است. ا طبق گزارشات قبلی، وان پلاس ۱۲ احتمالا از دوربین فوق عریض ۴۸ مگاپیکسلی IMX581 و سنسور تله‌فوتو پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی OmniVision OV64B با قابلیت زوم اپتیکال ۳٫۵ برابری بهره خواهد برد. همچنین برای عکس‌برداری از خود و برقراری تماس‌های ویدئویی، کاربران احتمالا از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی بهره خواهند برد.البته تا کنون صحت این شایعات تایید نشده است و همه چیز در حد شایعه است. احتمالاً وان پلاس در جشن رونمایی از محصول جدید خود در جشن دهمین سالگرد این شرکت در کنار گوشی پرچمدار خود، از مدل وان پلاس Ace 3 نیز رونمایی خواهد کرد که با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل دو تجهیز شده است.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید